haha precies, al die dames staan te loeren naar aanwijzigen dat iemand heel misschien weg kan gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat valt dan hier nog mee, met de liften, maar de metro's jonge, niet te doen.
Ze hebben ook een soort zesde zintuig voor zitplekken.
zo, en hoe... wat dacht je van overstappen? als je op Hongkou Football Stadium moet overstappen heb je al een halve marathon gelopen voordat je bij de andere lijn bentquote:In sommige steden kan een metroritje maar zo anderhalf uur duren, dan is een zitplaats best wel fijn.![]()
Gewoon meedoen. Lijn 1 is hier ook altijd duwen waarbij ik gewoon mee doe. Meeste ritten duren zo'n 30 - 45 min dus een zitplaats is wel lekker dan. En de blikken die je dan krijgt als je een zitplaats hebt veroverd, pricelessquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat valt dan hier nog mee, met de liften, maar de metro's jonge, niet te doen.
Ze hebben ook een soort zesde zintuig voor zitplekken.
Lijn 8quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Gewoon meedoen. Lijn 1 is hier ook altijd duwen waarbij ik gewoon mee doe. Meeste ritten duren zo'n 30 - 45 min dus een zitplaats is wel lekker dan. En de blikken die je dan krijgt als je een zitplaats hebt veroverd, priceless
Een keer geweest ja, holy fuck, dat was onverwachts!quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:47 schreef lydeseven het volgende:
[..]
haha precies, al die dames staan te loeren naar aanwijzigen dat iemand heel misschien weg kan gaan
[..]
zo, en hoe... wat dacht je van overstappen? als je op Hongkou Football Stadium moet overstappen heb je al een halve marathon gelopen voordat je bij de andere lijn bent![]()
Zeker omdat ze het niet verwachten van zo'n welgemanierde hollanderquote:Gewoon meedoen. Lijn 1 is hier ook altijd duwen waarbij ik gewoon mee doe. Meeste ritten duren zo'n 30 - 45 min dus een zitplaats is wel lekker dan. En de blikken die je dan krijgt als je een zitplaats hebt veroverd, priceless
Gewoon een scheet laten en lekker zweten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Gewoon meedoen. Lijn 1 is hier ook altijd duwen waarbij ik gewoon mee doe. Meeste ritten duren zo'n 30 - 45 min dus een zitplaats is wel lekker dan. En de blikken die je dan krijgt als je een zitplaats hebt veroverd, priceless
Werk. Ben hier eind feb gekomen en ga 1 aug weer terug.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:53 schreef lydeseven het volgende:
The_Dean, Zit je voor studie of werk in Shanghai?
Zweten doe ik wel met dit weer ja. Collega was even op mijn fiets naar de fietsenmaker vandaag, dus ik dacht: Ik loop wel even, is maar een uurtje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon een scheet laten en lekker zweten.
Ja, dat gaat in Shanghai snel. Chinezen zie je amper zweten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zweten doe ik wel met dit weer ja. Collega was even op mijn fiets naar de fietsenmaker vandaag, dus ik dacht: Ik loop wel even, is maar een uurtje.
Kapot.
Hier in zuiden zweten Chinezen wel degelijk, ik zie er genoeg met een drijfnatte rug.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, dat gaat in Shanghai snel. Chinezen zie je amper zweten.
Dat is niet alleen in Manila zo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:37 schreef LeesFoknl het volgende:
de gore toiletten, de superbrutale taxichauffeurs die jou als blanke het 5 voudige willen laten betalen (en niet de meter aanzetten)
De gewone vrouwen zijn niet geinteresseerd in blanke mannen, de gewone vrouwen zijn geinteresseerd in je bankrekening. En dan maakt het geen fuck uit hoe je er uit ziet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:37 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat ik graag van jullie zou willen lezen is over de vrouwen. Prostitutie, massagesalons,bars Zijn de gewone vrouwen ge-interesseerd in blanke mannen?
Nee, niet echt nodig. Alleen als je naar het platteland of zuid China gaat (waar het stikt van de muggen).quote:Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ga over 2 weken ongeveer een maandje naar Shanghai. Is het nou nodig om vaccinaties te halen of niet? Het is me niet duidelijk. Als ik het opzoek staat er 'aan te raden', maar vanuit mijn contactpersoon heb ik er niks over gehoord. Wat is jullie ervaring?
EDIT: - Sorry, dacht dat ik in TRV zat-
Voor mijn stagebedrijf moet ik een aantal partners opzoeken, dus wat dat betreft heb ik niet veel keuzequote:Op maandag 2 mei 2016 03:36 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Nee, niet echt nodig. Alleen als je naar het platteland of zuid China gaat (waar het stikt van de muggen).
Een maand in Shanghai? Die stad heb je na 2 dagen wel gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |