ze hebben echt toffe dingen daar hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:27 schreef megamandy het volgende:
Molo iedere maandag komen de dames bij elkaar om te breien en de kerstmarkt voor te bereiden haha
je mag morgen mijn werk wel doen, ga ik in de supermarkt bij het vriesvak liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
IS HET AL TIJD OM MET SCHOOL TE BEGINNEN ?!
IS MIJN TAS ER AL?
/hyper
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
je mag morgen mijn werk wel doen, ga ik in de supermarkt bij het vriesvak liggen
daar bestaat mijn werk grotendeels wel uit jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fml
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fml
bwhehehehe, iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:37 schreef Mss het volgende:
En dan komt de kamasutra voor de gehandicapten er ook weer bij
ik zie bijna geen ouderen, scorequote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat zijn dan van die vieze oude mensen.
Mijn oplossing:
JE BENT OUD EN VIES STOP MET SEKS.
Zeikerd harharharquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:45 schreef Molo het volgende:
ik ga maar weer eens pissen, heb denk ik 5 liter water en wat ijskoffie op vandaag
op mijn leeftijd gaat die controle niet meer zo goed hequote:
hoard alle tena lady'squote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:53 schreef Molo het volgende:
[..]
op mijn leeftijd gaat die controle niet meer zo goed he
GEZELLIGquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij moet met Brum samen gaan wonen
wat is dat laatste?quote:
quote:
godsamme, dat leek er echt voor geen meter op, maar nu herken ik hetquote:
Het was Brum die dat zei he :vquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:19 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, dat leek er echt voor geen meter op, maar nu herken ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, heet. En lopen ging voor geen meter, want nu al te warm. Maar wel geweest en geen last van oververmoeide pootjes.
rik heeft er nog 1 toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Of je zit te twijfelen om tóch te proberen nog kaartjes voor lowlands te bemachtigen![]()
Terwijl ik me er eik al bij had neergelegd om niet te gaan
Ik weet van niks?quote:
ik zou t doen, als je alsnog niet wilt kun jeh em toch wel verkope n maar als je het niet haalt krijg je miss spijtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
Heb nog 11 minuten om er over na te denken
vlak ervoor hebben we ook nog SOAD!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Een uur... Een uur heb ik getwijfeldtelkens kon ik mijn ticket weer reserveren om te gaan bestellen
![]()
Maar ik ga dus niet. En wellicht ga ik er nog lang spijt van hebben; want ik denk niet dat ik ooit nog op lowlands ga komenmaar het is duur.. en heb het niet meer ingecalculeerd eik.. En we zijn bezig met nieuwe keuken en onze vakantie komt er ook nog aan... Dus op 1 of andere manier ben ik nu rationeel bezig.. Wat ook maar zelden voorkomt; maar goed
En nu ga ik me vol op mijn werk storten ter afleiding![]()
Net er na toch? Ja kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vlak ervoor hebben we ook nog SOAD!
ervoor toch? woensdag SOAD en die donderdagmiddag begint LLquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Net er na toch? Ja kloptIk kan naar jou toe komen dan he? Ik neem een halve dag vrij namelijk en zou dan graag naar je toe komen zodat ik verder niet hoef te stressen qua 'op tijd zijn' enzo
Ja je kunt geowon naar mij komen, ik ben thuis aan het filmen dus je kunt gewoon rustig aan doen en mijn kant op komenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Net er na toch? Ja kloptIk kan naar jou toe komen dan he? Ik neem een halve dag vrij namelijk en zou dan graag naar je toe komen zodat ik verder niet hoef te stressen qua 'op tijd zijn' enzo
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
deze kwam net langs op fb
[ afbeelding ]
21 augustus lees ik netquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ervoor toch? woensdag SOAD en die donderdagmiddag begint LL
oh echt! Ik daht dat LL daarna wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
21 augustus lees ik netWoensdag er na dus
En superrrVeeeellll beter dan gaan stressen qua tijd en parkeerplaats e.d.
![]()
![]()
![]()
D'awwquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh echt! Ik daht dat LL daarna was
maar maakt verder niet heel veel uit
als je mt de auto komt laat ff weten, zal k ff kijken of je in ons hofje kan parkeren, en anders is het betaald parkeren tot 7 uur. Je mag ook blvjien tukken he als je pas de voglende dag naar huis wiltIk werk donderdag thuis dus ik vind alles wel gebakken
en ik zorg wel ff voor avondeten ofzo, dat we iig goed gegeten hebben voordat we gaanof we doen pizza of iets anders ranzigs
je kan dan met ons mee? Kaartje van rik is 185quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb Rik niet op mijn fb
Nee voor mij alleen; maar ik twijfel te erg of ik het wel moet doen.. Dus ik denk dat ik het toch maar laat voorbij gaan.
Misschien dat ik vlg jaar gewoon naar graspop ga (waar ik liever naartoe ga ook eik).
Okay! Rij dan geowon naar mijn huis, ik kan pas dan zeggen of je in het hofje kan staan of niet dus gooi nog niet gelijk geld in meter dan kijk ik eerst even! En we pakken geowon bus naar ziggo dome, die stopt daar recht voor en is echt 23422 keer relaxter dan die file na een concertquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwJa ik kom sowieso met de auto; betalen is geen probleem; maar bij ziggo dome zelf zie ik niet zitten (i.v.m. drukte ook 's nachts dan). Ik ga 's nachts gewoon weer naar huis want vlg dag weer werken en qua avondeten is pizza take-out oid helemaal goed
Ik ben al lang blij dat ik ergens terecht kan
![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je kan dan met ons mee? Kaartje van rik is 185
Helemaal goed ! Doen we zoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay! Rij dan geowon naar mijn huis, ik kan pas dan zeggen of je in het hofje kan staan of niet dus gooi nog niet gelijk geld in meter dan kijk ik eerst even! En we pakken geowon bus naar ziggo dome, die stopt daar recht voor en is echt 23422 keer relaxter dan die file na een concertplus bus is goedkoper
en sneller als je het niet zoeken van parkeerplek enzo erbij telt!
ohai jillquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Dit zou samson kunnen zijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Dit zou samson kunnen zijn
[ afbeelding ]
you skinny bitchquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:46 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij ben ik velen kilo's kwijt door dit weer, zweet me kapot
Damn you, geventileerde ruimtes op werk! Laat mij zweten!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:46 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij ben ik velen kilo's kwijt door dit weer, zweet me kapot
Ja, ze kijken je vreemder aan als je in bikini op komt dagenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Iemand hier ervaring met naakt in de sauna? I haz a scared
Ik ga vrijdag naar de Zwaluwhoevequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Iemand hier ervaring met naakt in de sauna? I haz a scared
Datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ze kijken je vreemder aan als je in bikini op komt dagen
Mja dat begrijp ik wel, ik bedoel meer qua eigen ervaring. Of het echt ongemakkelijk is of dat het vrij snel went.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ze kijken je vreemder aan als je in bikini op komt dagen
Ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar de Zwaluwhoeveheerlijk! Eerste 5 minuten denk je 'okay vind ik dit leuk?
' en daarna is het niet raar meer
Ik neem zelf alles mee, vind ik fijnerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik wel, ik bedoel meer qua eigen ervaring. Of het echt ongemakkelijk is of dat het vrij snel went.
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellenneem jij zelf slippers en badjas mee of huur je die daar?
moet je die niet huren? Anders kun je ongewassen zooi meenemen van thuisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik wel, ik bedoel meer qua eigen ervaring. Of het echt ongemakkelijk is of dat het vrij snel went.
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellenneem jij zelf slippers en badjas mee of huur je die daar?
Ah okequote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik neem zelf alles mee, vind ik fijner
Nee is niet verplicht om te huren volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
moet je die niet huren? Anders kun je ongewassen zooi meenemen van thuis
went echt heel snelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
ik neem zelf altijd m'n eigen handdoeken, slippers en badjas mee, dat vind ik fijner. Sowieso 1 grote lighanddoek en 1 schone voor na je laatste douche zeg maar
Heerlijk hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest
Ik ook niet... Alleen in een badhuis, met allerlei koude en warme baden er nog bij, waar iedereen wel in badkleding liep. En een keer in een vakantiehuisje tijdens een weekend weg, maar dat was met een goede vriendin en dus niet awkward om naakt te zitten of zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest
Zou ik ook doen denk ik. Sowieso slippers, ik haat op blote voeten lopen en wil zeker geen slippers waar anderen al in hebben gelopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
ik neem zelf altijd m'n eigen handdoeken, slippers en badjas mee, dat vind ik fijner. Sowieso 1 grote lighanddoek en 1 schone voor na je laatste douche zeg maar
Ik ben wel eens terug naar huis gegaan toen ik er daar achter kwam dat ik geen slippers bij hadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou ik ook doen denk ik. Sowieso slippers, ik haat op blote voeten lopen en wil zeker geen slippers waar anderen al in hebben gelopen
dat klinkt interessantquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.vevina.net ik kom dit net tegenik hoorde hier meerdere maisjes over toch?
Ja ik heb het maar besteldquote:
Eeeeeewquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
GADVERDAMME. Ga je een blouse omruilen, kom je thuis. Stinkt ie echt heel erg naar zweet. Zo'n vieze oude mensen lucht. Maar even gebeld of ze een nieuwe klaar kunnen leggen voor vanavond want dit trek ik niet aan hevies Patrick.
Ik wilde m eerst gewoon uitwassen en dan aantrekken, maar t is gewoon achterlijk dat ik iets schoons inlever en dit terug krijgquote:
Als t vanavond niet schoon is ga ik zeiken bij de restaurantmanager hoor, dit is niet normaalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind dat de mac gewoon alles moet laten reinigen wanneer ze het terugkrijgentoendertijd nooit echt bij stilgestaan, want ik kreeg altijd kleding nieuw uit de verpakking áls ik nieuw kreeg
bahbah
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is iemand ooit in maasmechelen village geweest?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik hoor nu dat ze daar geen candy's hebben :")
Mensenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:58 schreef Mirjam het volgende:
sommige mensen...http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-penis-broodje.html
nee ze hebben daar geen candys dat had k laatst ook al gezegd :vquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik hoor nu dat ze daar geen candy's hebben :")
Oh dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ze hebben daar geen candys dat had k laatst ook al gezegd :v
Ja omdat ik er dicht bij woon maar ik vind meestal nietsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is iemand ooit in maasmechelen village geweest?
Gewoon Maastricht dus, slotje opgelostquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja omdat ik er dicht bij woon maar ik vind meestal niets
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon Maastricht dus, slotje opgelost
Lekkerrrrquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:23 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd ik kan rondjes zwemmen in ons zwembadNu even er uit omdat ik oma handen kreeg
toen k in roermond in de furla outlet was zeiden ze daar al dat zij en in MM geen candybags verkocht worden omdat die te goed lopen en alleen in de normale winkels liggenquote:
Ohquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toen k in roermond in de furla outlet was zeiden ze daar al dat zij en in MM geen candybags verkocht worden omdat die te goed lopen en alleen in de normale winkels liggen
helix heb k al paar jaar maar mijn anti-helix nog niet iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ej sjaan had jij je helix nou gezet afgelopen zaterdag?
Recept?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:48 schreef Mirjam het volgende:
22 euro kwijt zijn aan gezond vreten; ingredienten voor (pasta)salade, godver, je kunt beter een zak chips vreten
oh ik gooi altijd velen toelie bij elkaar en zie wel waar het schip strandtquote:
erm nerm nermquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef niet te koken, gisteren grote pan macaroni gemaakt
dat ding gaat hier niet aan, het is fakking 28 graden binnen, als ik dat ding aanzet wordt het hier nog warmerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen iets lekkers uit de oven maken denk iknu nog bedenken wat
Maar ik heb geen oven in bredaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat ding gaat hier niet aan, het is fakking 28 graden binnen, als ik dat ding aanzet wordt het hier nog warmer
Owjah die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
helix heb k al paar jaar maar mijn anti-helix nog niet iddIk hoop dit weekend als k niet te lui ben
will doquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah die bedoelde ik ookWel pic als ie er zit
Ja heeft cif ook... En meer last van migraine ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
zoveel last van ogen met dit weer mweh
k zou mij nog niet al te druk maken hierom mir, pas als je zekerheid hebt, want ik heb dit ook zo vaak gehad bij wisseling van meds ... vaak als het ziekenhuis gewoon toestemming geeft dat je het echt nodig hebt wordt het gewoon wel vergoedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef Mirjam het volgende:
Het verhaal wordt mooier en mooier.
Het medicijn wat ik MOET hebben wordt niet vergoed,
Het kost me maar liefst 500 euro per flesje.
Maar ermahgerd ik ben ziek en moet dit middel hebben, GA EENS EVEN DOOD ALLEMAAL.
de apotheker heeft zeer not amused contact opgenomen met het ziekenhuis, nu ligt de bal dus weer bij het ziekenhuis over wat er gaat gebeuren. En ik moet maar wachten tot ik kan starten...
mja is dat xzo? want ik kreeg dus te horen dat mijn verzekering het sowieso niet vergoedt, het wordt nooit vergoed ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k zou mij nog niet al te druk maken hierom mir, pas als je zekerheid hebt, want ik heb dit ook zo vaak gehad bij wisseling van meds ... vaak als het ziekenhuis gewoon toestemming geeft dat je het echt nodig hebt wordt het gewoon wel vergoed
het kan wel zijn dat eerst nog eigen risico op moet maken
vijfquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef Mirjam het volgende:
Het verhaal wordt mooier en mooier.
Het medicijn wat ik MOET hebben wordt niet vergoed,
Het kost me maar liefst 500 euro per flesje.
Maar ermahgerd ik ben ziek en moet dit middel hebben, GA EENS EVEN DOOD ALLEMAAL.
de apotheker heeft zeer not amused contact opgenomen met het ziekenhuis, nu ligt de bal dus weer bij het ziekenhuis over wat er gaat gebeuren. En ik moet maar wachten tot ik kan starten...
welke meds is het?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja is dat xzo? want ik kreeg dus te horen dat mijn verzekering het sowieso niet vergoedt, het wordt nooit vergoed ofzo
oh nee gooi t er maar geowon uit hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Mirjam het volgende:
sorry hoor maar het is iedere x wat en dat stoort me ff
erm het recvept ligt bij de apotheek. het is een afsplitisng van aziathioprine, purithenolnogwat ofzoquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee gooi t er maar geowon uit hoor![]()
maar wil alleen niet dat je je thuis zit op te vreten terwij ler misschien nog niets aan de hand is ... t zou natuurlijk wel kut zijn als t echt zo is dus ik snap je wel
ik vind t ook helemala nixquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een lelijke legging
en mir het is gewoon achterlijk dat het niet even mee kan zitten
dat zou tof zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik hoop dat er er goud van gaat poepen ofzoWat een bedrag
ja best vaak geloof ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar serieus hoe vaak zou je dan 500 euro kwijt zijn? Elke maand, kwartaal?
ja, en als dit middel niet werkt moet ik daar sowieso aanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die infusen die je voor crohn kan krijgen schijnen ook zo duur te zijn
Mja ik hoop het niet inderdaad, wat is dezequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG ze kunnen toch niet zomaar zovelen geld vragen voor die shit als je ziek bent?
krachtlindjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
na krachtsterretjes nu de nieuwe hype, krachtlintjes
Niet teveel stressen babe, wacht het even afquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik hoop het niet inderdaad, wat is deze
Stress
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet teveel stressen babe, wacht het even af
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou m ook helemaal de pan uit flippen hoor
FTFYquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
na krachtsterretjes nu de nieuwe hype, krachtlindjes
wat bout zegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:43 schreef Mss het volgende:
Godverdomme wat een middag zeg. Ik mocht 2 uur eerder weg op werk en ben net thuis. Wat een terugreis zeg
daar had je een nagellakje van kunnen kopen jongequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Godverdomme ¤2,80 betaald voor 3 haltes met de bus
Of een halve pot negermayoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar had je een nagellakje van kunnen kopen jonge
Cif is salade halenquote:
Ermahgerd goeden tip! Voor honderd miljoen miljardquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif is salade halenveel te heet voor warm eten
Uh mss wat aids...lijkt er niet eens meer op. Verkoop em als htf
zeer unieke neon die heul niet meer neon is!!!
Jup! Priemke is tze namequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd goeden tip! Voor honderd miljoen miljard
Speelde jij nou ook QB?
Oeh, mag ik me ook aansluiten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja je kunt geowon naar mij komen, ik ben thuis aan het filmen dus je kunt gewoon rustig aan doen en mijn kant op komenvanaf mij gaat er een bus rechtstreeks naar SOAD
Woensdagavondquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh, mag ik me ook aansluiten?
Op wat voor dag washet eigenlijk?
Ohja, thnxquote:
Ow dat moet ik nog even kijken...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, thnxeven kijken hoe ik dat regel, ik moet werken die dag en het is vakantietijd, dus veel vrij opnemen gaat niet lukken. Hoe laat ben jij dan bij Sjaan?
En is Sjaan goed te bereiken vanaf het cs? Of met de auto?
vanaf cs neem je de tram en dan is t nog 5 minuten lopen, met de auto prima bereikbaar maar met de spits staat er wel file op de ringquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
En is Sjaan goed te bereiken vanaf het cs? Of met de auto?
Ja precies, die wil ik wel vermijden. Maar dan vraag ik sjaan wel hoe laat ideaal is ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vanaf cs neem je de tram en dan is t nog 5 minuten lopen, met de auto prima bereikbaar maar met de spits staat er wel file op de ring
Nice! Pics van de haullllllquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik heb velen geshopt gisteren
Ik heb nu nog moeie benen. Beste sport ever
![]()
Concert kan ik moeilijk een meet noemen; maar ja idd een geheime meetquote:
NOES HOE GENANT IK DENK DAT IEDEREEN HET ZIET EN JE STIEKEM UITLACHT!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm... Kom er net achter dat ik mijn riem vergeten ben in mijn jurkje te stoppen![]()
Zie je mooi 2 lussen zitten en geen riem... dus....
Kan zo wel wat pics makenquote:
Ja dat denk ik ook iddquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES HOE GENANT IK DENK DAT IEDEREEN HET ZIET EN JE STIEKEM UITLACHT!
![]()
Ik zie geen meisjes kleren maar grote mevrouwen klerenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
O en dat witte broekje heeft echt een bazenfeature. Ik zo aantrekken onder het motto "schijnt hij niet door?".
En ja, hij schijnt door. Maar dat wisten de makers ook, dus hebben ze zebra-print op de binnenkant van de zakken geprint
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dus gelijk maar even huidskleurig ondergoed gekocht
Ik vind de meeste shorts te kort, gewoon omdat ik me er ongemakkelijk in voel. Maar ik ga er toch maar aan toegeven. Naast die witte zijn die andere twee ook een stukje langer. O en ik heb nog een short gekocht bij de Primark (3 EURO JONGE!), maar die had ik gisteren direct aangedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook idd![]()
![]()
![]()
En goed geshopt![]()
![]()
Ik moet ook meer shorts... Maar de meeste zijn gewoon echt te kort voor mijn kont... of mijn kont te groot voor... (zoals cif het zo mooi zegt
)
Pfffffquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Concert kan ik moeilijk een meet noemen; maar ja idd een geheime meetMet trix en sjaan EN JULLIE MOGEN ALLEMAAL NIET KOMEN LALALALALA
Nee?
Jeeeej geluktquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie geen meisjes kleren maar grote mevrouwen kleren
Leuke kleren!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
O en dat witte broekje heeft echt een bazenfeature. Ik zo aantrekken onder het motto "schijnt hij niet door?".
En ja, hij schijnt door. Maar dat wisten de makers ook, dus hebben ze zebra-print op de binnenkant van de zakken geprint
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dus gelijk maar even huidskleurig ondergoed gekocht
Ja ik heb gereageerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen in het ruiltopic die een htf Chanel zoeken, erbij vertellen dat ze voor velen geld op eBay gaan maar dat ze dat niet wil uitgeven, dus of iemand m hier heeft?
Lolwat dan zou ik m toch ook niet voor 5 euro weg doen als ik m had?
D'uhhh chanel + htfquote:
Het blijven idioten.quote:
Jupquote:
Dat ik op het punt stond om er ook 25 euro voor te gevenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Die clarins 230 was ook altijd zo garpig. Ergens wel jammer van die dupes.
Hier zijn mijn kuiten gevoelig; maar verder valt het eik meequote:
Mijn china glaze LOL staat op 35 zie ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gosh holo doet nu 50 euro op ebay
OMG doet meestal ook iets van 50. Blijft me verbazen dat de zilveren het meeste waard zijn, ik vind dat de saaistequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn china glaze LOL staat op 35 zie ikMaar die verkoop ik toch never nooit niet; en áls ik het zou doen; zou ik het geld aan skjoe geven
Want die heeft em mij verkocht voor 5 euro ofzo toen
Neuh, ik ben max drie kwartier weg, dat komt daarna wel weer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier zijn mijn kuiten gevoelig; maar verder valt het eik mee
Neem jij eik iets van drinken mee als je gaat rennen?
Poeh! Denk niet dat ik dat ooit ga kunnen (nouja meer omdat ik dan nóg vroeger moet opstaan en 6u30 is me eik al vroeg zatquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik ben max drie kwartier weg, dat komt daarna wel weer.
Spierpijn is van het worstelen met een paarse opblaaskrokodil overigens, niet van het rennen, daar voel ik eigenlijk niets van nu.
O waitquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik in het ruiltopic kijken, staat het in het plaatjestopic.
Ja true... eik is die ook maar saai iddquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OMG doet meestal ook iets van 50. Blijft me verbazen dat de zilveren het meeste waard zijn, ik vind dat de saaiste![]()
Maar ik heb van Gosh Holo dus een backup. Waar ik 3,50 voor betaald heb
![]()
Ik had twee backups, maar ik heb er 1 in de swapkoffer gegooid, KIEK HOE GUL IK WAS!
En ik heb iets van 4 backups van die holo-basecoat van Gosh, want hij is zo fijn en ik bleef hem maar tegenkomen in aanbiedingenbakken... Ik ben nog steeds met m'n eerste flesje bezig![]()
[/hoarder]
Was nu ook meer vanwege de warmte, qua tijd loop ik ook liever wat later.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Poeh! Denk niet dat ik dat ooit ga kunnen (nouja meer omdat ik dan nóg vroeger moet opstaan en 6u30 is me eik al vroeg zat).
Opblaaskrokodil![]()
![]()
Ik stretch eigenlijk helemaal nooitquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was nu ook meer vanwege de warmte, qua tijd loop ik ook liever wat later.En da's inclusief inlopen, uitlopen en stretchen, het daadwerkelijke lopen is een half uurtje.
Ik ging gister bijna tegelijk met B weg om te rennen, hij bleef voor de vorm nog ff naast me rennen, maar mijn rennen is zeg maar zijn wandelen. Toen hij op zijn eigen tempo ging rennen, was ie in no time uit mijn gezichtsveldquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Cif is gisteren ook begonnen met runkeeper
Toen kwam ik er achter dat zijn gemiddelde qua lopen ongeveer evenveel is als mijn gemiddelde qua skaten (in my defence: Ik skate met de hont waardoor ik tig keren moet stoppen); maar ik vond het wel confronterend
Er zat bij m'n werk een Kruidvat die Gosh Holo verkocht (heb ik ook meerdere keren gekocht voor mensen van hier). Toen ik wist dat hij eruit ging hadden ze bij ons de bordjes er nog niet bijgezet. Dus heb ik de drie die er nog stonden gelijk meegepaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja true... eik is die ook maar saai iddIk heb enkel die nieuwe gosh holo ook nog gekocht toen; maar verder ben ik ze niet meer tegen gekomen in aanbiedingbakken
(uiteraard kijk ik iedere keer weer; want je weet nooit
)
Ik doe gewoon wat Evy zegt. Zij begint met 'ga maar lopen' en dan doe ik datquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Stretchen doe ik 5 minuten tijdens het tandenpoetsen![]()
Uitlopen is 10meter van mijn huis af
![]()
Ja ok ik doe het ook niet helemaal goedHeb nu wel de lessen van evy geprogrammeerd staan; dus die wil ik nu wel gaan volgen
Ik de originele 2x of zo. Ik vind hem waanzinnig mooi in de zon. In de schaduw ultiem lelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zat bij m'n werk een Kruidvat die Gosh Holo verkocht (heb ik ook meerdere keren gekocht voor mensen van hier). Toen ik wist dat hij eruit ging hadden ze bij ons de bordjes er nog niet bijgezet. Dus heb ik de drie die er nog stonden gelijk meegepakt![]()
De nieuwe heb ik trouwens ook, omdat het kan![]()
Het potje originele in m'n eigen stash heb ik maar liefst 1 keer gebruikt![]()
. De nieuwe nog nooit volgens mij
Nieuwe hier ook nog nooit gebruikt en die oude een 3 tal keer ofzo?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zat bij m'n werk een Kruidvat die Gosh Holo verkocht (heb ik ook meerdere keren gekocht voor mensen van hier). Toen ik wist dat hij eruit ging hadden ze bij ons de bordjes er nog niet bijgezet. Dus heb ik de drie die er nog stonden gelijk meegepakt![]()
De nieuwe heb ik trouwens ook, omdat het kan![]()
Het potje originele in m'n eigen stash heb ik maar liefst 1 keer gebruikt![]()
. De nieuwe nog nooit volgens mij
Die stem vind ik zoooooo irritantquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat Evy zegt. Zij begint met 'ga maar lopen' en dan doe ik datDan zie ik die eerste 2 minuten wel als mijn inlopen of zo
Ik vind haar stem erg prettig om naar te luisterenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nieuwe hier ook nog nooit gebruikt en die oude een 3 tal keer ofzo?![]()
Hoarden
[..]
Die stem vind ik zoooooo irritantHeb het schema er maar zelf in geprogrammeerd
![]()
Ja maar dat is een medebelg!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nieuwe hier ook nog nooit gebruikt en die oude een 3 tal keer ofzo?![]()
Hoarden
[..]
Die stem vind ik zoooooo irritantHeb het schema er maar zelf in geprogrammeerd
![]()
Een stomme medebelgquote:
Toen ze in de eerste les zei "amai, gij zijt zeker wel fier op uzelf nu", toen vond ik haar zo liefquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een stomme medebelg"Jij bent goed bezig" YOU DONT KNOW THAT DAMN WOMAN!11!1
Ditquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ze in de eerste les zei "amai, gij zijt zeker wel fier op uzelf nu", toen vond ik haar zo lief
Dat zegt ze in de nieuwe niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ze in de eerste les zei "amai, gij zijt zeker wel fier op uzelf nu", toen vond ik haar zo lief
Ik vond jou ook heel leuk toen je Vlaams ging pratenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar dat is omdat jullie het vlaamse accent leuk vinden![]()
bij de volgende meet zal ik dat ook wel eens tegen jullie zeggen
Dan ga ik die niet luisterenquote:
Ik stop ook met naar d'r luisteren, eigen muziek ging ook best prima.quote:
Cif geeft de planten ook altijd water met dit warme weer (ook al komt er een bui; want die kan nooit de planten 'goed' water geven - aldus cif )quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kreeg net een waarschuwing van m'n buienalarm en vond dat dus een goed moment om de planten buiten nog even water te geven.
Ik faal
Dat moet ook echt als je een tuin hebt, heb ik ervaren... Paar dagen niet sproeien met dit weer en ze gaan allemaal doodquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif geeft de planten ook altijd water met dit warme weer (ook al komt er een bui; want die kan nooit de planten 'goed' water geven - aldus cif )
Gisteren heeft ie ook weer een uur staan sproeien en met gieter rond zitten lopen etc etc
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat moet ook echt als je een tuin hebt, heb ik ervaren... Paar dagen niet sproeien met dit weer en ze gaan allemaal dood.
Ik heb alleen een paar makkelijke planten. Een lavendel, een paar vetplantjes en een tomatenplant die we kado hebben gekregen
En ik heb dus aarde uit mijn vorige tuin gebruikt voor mijn grote bloempot.. Daar groeit nu ook een brandnetel in
Snap ik... Ik moet morgen weerquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
Echt zooo totaal geen zin om te werken vandaag![]()
Uhhh das sowieso minderquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Snap ik... Ik moet morgen weer
quote:L
quote:
ang en moeilijk
Jongens
Ar’Chianthony
Bossen-Boshen
Christiano-D’Angelo
D’vinejerreau
Djay’D
Djessy-Djay
Dwigh-Shalaino
Eintemaxemilium
Helljayson
Iwann’nova
Jah-Luciëncio
Jaylion-D’leh
Justice-Jayvhon
Ky’an-Eli
Le’Johnso
LeCurWarren
Mar’Djelon
Maroah-Jax
Pipp-Djo
Prince-Eliezer
Princeisaiah
Q’Shawn
Qivánno-Lorenxio
Qnaijerick
Qshanthony
Ray’Quimion
Rowen-Layngeleyon
Shemièr’vi
Shu-Dhjai’Drion
Ty’chaero-Jenoah
Yroxax
Meisjes
Cedrixianthley
Chanoah-Sky
Chyna-J’adore
Coco-Mé
C’yerlee-Deliyah
D’Fiënyi
Divainchéliënne
Divinnety
D’Jayleigh-Ann
Djarmania
Elpierrine
Fay’den-river
Ixylainne
Jezebel-Djuina
J’eviënne
Jurkeigh-Leigh
Mardy M
Queen-ensiellyque
Rock-Shenthelly
RolliNHCy
Sjorzette
watquote:Jurkeigh-Leigh
Zomaar het die arme instanties moeilijk maken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:03 schreef Mirjam het volgende:
op z'n snelst morgen meer duidelijkheid over m'n medicijnen, maar leer mij die instanties kennen, dat gaat nog langer duren
Hebben jullie al een naam?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sjorzette![]()
Ik zou bijna de naam gaan veranderen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:03 schreef Mirjam het volgende:
op z'n snelst morgen meer duidelijkheid over m'n medicijnen, maar leer mij die instanties kennen, dat gaat nog langer duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |