ze hebben echt toffe dingen daar hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:27 schreef megamandy het volgende:
Molo iedere maandag komen de dames bij elkaar om te breien en de kerstmarkt voor te bereiden haha
je mag morgen mijn werk wel doen, ga ik in de supermarkt bij het vriesvak liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
IS HET AL TIJD OM MET SCHOOL TE BEGINNEN ?!
IS MIJN TAS ER AL?
/hyper
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
je mag morgen mijn werk wel doen, ga ik in de supermarkt bij het vriesvak liggen
daar bestaat mijn werk grotendeels wel uit jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fml
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fml
bwhehehehe, iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:37 schreef Mss het volgende:
En dan komt de kamasutra voor de gehandicapten er ook weer bij
ik zie bijna geen ouderen, scorequote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat zijn dan van die vieze oude mensen.
Mijn oplossing:
JE BENT OUD EN VIES STOP MET SEKS.
Zeikerd harharharquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:45 schreef Molo het volgende:
ik ga maar weer eens pissen, heb denk ik 5 liter water en wat ijskoffie op vandaag
op mijn leeftijd gaat die controle niet meer zo goed hequote:
hoard alle tena lady'squote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:53 schreef Molo het volgende:
[..]
op mijn leeftijd gaat die controle niet meer zo goed he
GEZELLIGquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij moet met Brum samen gaan wonen
wat is dat laatste?quote:
quote:
godsamme, dat leek er echt voor geen meter op, maar nu herken ik hetquote:
Het was Brum die dat zei he :vquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:19 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, dat leek er echt voor geen meter op, maar nu herken ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, heet. En lopen ging voor geen meter, want nu al te warm. Maar wel geweest en geen last van oververmoeide pootjes.
rik heeft er nog 1 toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Of je zit te twijfelen om tóch te proberen nog kaartjes voor lowlands te bemachtigen![]()
Terwijl ik me er eik al bij had neergelegd om niet te gaan
Ik weet van niks?quote:
ik zou t doen, als je alsnog niet wilt kun jeh em toch wel verkope n maar als je het niet haalt krijg je miss spijtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
Heb nog 11 minuten om er over na te denken
vlak ervoor hebben we ook nog SOAD!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Een uur... Een uur heb ik getwijfeldtelkens kon ik mijn ticket weer reserveren om te gaan bestellen
![]()
Maar ik ga dus niet. En wellicht ga ik er nog lang spijt van hebben; want ik denk niet dat ik ooit nog op lowlands ga komenmaar het is duur.. en heb het niet meer ingecalculeerd eik.. En we zijn bezig met nieuwe keuken en onze vakantie komt er ook nog aan... Dus op 1 of andere manier ben ik nu rationeel bezig.. Wat ook maar zelden voorkomt; maar goed
En nu ga ik me vol op mijn werk storten ter afleiding![]()
Net er na toch? Ja kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vlak ervoor hebben we ook nog SOAD!
ervoor toch? woensdag SOAD en die donderdagmiddag begint LLquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Net er na toch? Ja kloptIk kan naar jou toe komen dan he? Ik neem een halve dag vrij namelijk en zou dan graag naar je toe komen zodat ik verder niet hoef te stressen qua 'op tijd zijn' enzo
Ja je kunt geowon naar mij komen, ik ben thuis aan het filmen dus je kunt gewoon rustig aan doen en mijn kant op komenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Net er na toch? Ja kloptIk kan naar jou toe komen dan he? Ik neem een halve dag vrij namelijk en zou dan graag naar je toe komen zodat ik verder niet hoef te stressen qua 'op tijd zijn' enzo
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
deze kwam net langs op fb
[ afbeelding ]
21 augustus lees ik netquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ervoor toch? woensdag SOAD en die donderdagmiddag begint LL
oh echt! Ik daht dat LL daarna wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
21 augustus lees ik netWoensdag er na dus
En superrrVeeeellll beter dan gaan stressen qua tijd en parkeerplaats e.d.
![]()
![]()
![]()
D'awwquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh echt! Ik daht dat LL daarna was
maar maakt verder niet heel veel uit
als je mt de auto komt laat ff weten, zal k ff kijken of je in ons hofje kan parkeren, en anders is het betaald parkeren tot 7 uur. Je mag ook blvjien tukken he als je pas de voglende dag naar huis wiltIk werk donderdag thuis dus ik vind alles wel gebakken
en ik zorg wel ff voor avondeten ofzo, dat we iig goed gegeten hebben voordat we gaanof we doen pizza of iets anders ranzigs
je kan dan met ons mee? Kaartje van rik is 185quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb Rik niet op mijn fb
Nee voor mij alleen; maar ik twijfel te erg of ik het wel moet doen.. Dus ik denk dat ik het toch maar laat voorbij gaan.
Misschien dat ik vlg jaar gewoon naar graspop ga (waar ik liever naartoe ga ook eik).
Okay! Rij dan geowon naar mijn huis, ik kan pas dan zeggen of je in het hofje kan staan of niet dus gooi nog niet gelijk geld in meter dan kijk ik eerst even! En we pakken geowon bus naar ziggo dome, die stopt daar recht voor en is echt 23422 keer relaxter dan die file na een concertquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwJa ik kom sowieso met de auto; betalen is geen probleem; maar bij ziggo dome zelf zie ik niet zitten (i.v.m. drukte ook 's nachts dan). Ik ga 's nachts gewoon weer naar huis want vlg dag weer werken en qua avondeten is pizza take-out oid helemaal goed
Ik ben al lang blij dat ik ergens terecht kan
![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je kan dan met ons mee? Kaartje van rik is 185
Helemaal goed ! Doen we zoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay! Rij dan geowon naar mijn huis, ik kan pas dan zeggen of je in het hofje kan staan of niet dus gooi nog niet gelijk geld in meter dan kijk ik eerst even! En we pakken geowon bus naar ziggo dome, die stopt daar recht voor en is echt 23422 keer relaxter dan die file na een concertplus bus is goedkoper
en sneller als je het niet zoeken van parkeerplek enzo erbij telt!
ohai jillquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Dit zou samson kunnen zijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Dit zou samson kunnen zijn
[ afbeelding ]
you skinny bitchquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:46 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij ben ik velen kilo's kwijt door dit weer, zweet me kapot
Damn you, geventileerde ruimtes op werk! Laat mij zweten!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:46 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij ben ik velen kilo's kwijt door dit weer, zweet me kapot
Ja, ze kijken je vreemder aan als je in bikini op komt dagenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Iemand hier ervaring met naakt in de sauna? I haz a scared
Ik ga vrijdag naar de Zwaluwhoevequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Iemand hier ervaring met naakt in de sauna? I haz a scared
Datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ze kijken je vreemder aan als je in bikini op komt dagen
Mja dat begrijp ik wel, ik bedoel meer qua eigen ervaring. Of het echt ongemakkelijk is of dat het vrij snel went.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ze kijken je vreemder aan als je in bikini op komt dagen
Ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar de Zwaluwhoeveheerlijk! Eerste 5 minuten denk je 'okay vind ik dit leuk?
' en daarna is het niet raar meer
Ik neem zelf alles mee, vind ik fijnerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik wel, ik bedoel meer qua eigen ervaring. Of het echt ongemakkelijk is of dat het vrij snel went.
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellenneem jij zelf slippers en badjas mee of huur je die daar?
moet je die niet huren? Anders kun je ongewassen zooi meenemen van thuisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik wel, ik bedoel meer qua eigen ervaring. Of het echt ongemakkelijk is of dat het vrij snel went.
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellenneem jij zelf slippers en badjas mee of huur je die daar?
Ah okequote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik neem zelf alles mee, vind ik fijner
Nee is niet verplicht om te huren volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
moet je die niet huren? Anders kun je ongewassen zooi meenemen van thuis
went echt heel snelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
ik neem zelf altijd m'n eigen handdoeken, slippers en badjas mee, dat vind ik fijner. Sowieso 1 grote lighanddoek en 1 schone voor na je laatste douche zeg maar
Heerlijk hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest
Ik ook niet... Alleen in een badhuis, met allerlei koude en warme baden er nog bij, waar iedereen wel in badkleding liep. En een keer in een vakantiehuisje tijdens een weekend weg, maar dat was met een goede vriendin en dus niet awkward om naakt te zitten of zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest
Zou ik ook doen denk ik. Sowieso slippers, ik haat op blote voeten lopen en wil zeker geen slippers waar anderen al in hebben gelopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
ik neem zelf altijd m'n eigen handdoeken, slippers en badjas mee, dat vind ik fijner. Sowieso 1 grote lighanddoek en 1 schone voor na je laatste douche zeg maar
Ik ben wel eens terug naar huis gegaan toen ik er daar achter kwam dat ik geen slippers bij hadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou ik ook doen denk ik. Sowieso slippers, ik haat op blote voeten lopen en wil zeker geen slippers waar anderen al in hebben gelopen
dat klinkt interessantquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.vevina.net ik kom dit net tegenik hoorde hier meerdere maisjes over toch?
Ja ik heb het maar besteldquote:
Eeeeeewquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
GADVERDAMME. Ga je een blouse omruilen, kom je thuis. Stinkt ie echt heel erg naar zweet. Zo'n vieze oude mensen lucht. Maar even gebeld of ze een nieuwe klaar kunnen leggen voor vanavond want dit trek ik niet aan hevies Patrick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |