ze hebben echt toffe dingen daar hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:27 schreef megamandy het volgende:
Molo iedere maandag komen de dames bij elkaar om te breien en de kerstmarkt voor te bereiden haha
je mag morgen mijn werk wel doen, ga ik in de supermarkt bij het vriesvak liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
IS HET AL TIJD OM MET SCHOOL TE BEGINNEN ?!
IS MIJN TAS ER AL?
/hyper
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
je mag morgen mijn werk wel doen, ga ik in de supermarkt bij het vriesvak liggen
daar bestaat mijn werk grotendeels wel uit jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fml
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik dan mensen vertellen hoe ze moeten seksen met een handicap, fml
bwhehehehe, iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:37 schreef Mss het volgende:
En dan komt de kamasutra voor de gehandicapten er ook weer bij
ik zie bijna geen ouderen, scorequote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat zijn dan van die vieze oude mensen.
Mijn oplossing:
JE BENT OUD EN VIES STOP MET SEKS.
Zeikerd harharharquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:45 schreef Molo het volgende:
ik ga maar weer eens pissen, heb denk ik 5 liter water en wat ijskoffie op vandaag
op mijn leeftijd gaat die controle niet meer zo goed hequote:
hoard alle tena lady'squote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:53 schreef Molo het volgende:
[..]
op mijn leeftijd gaat die controle niet meer zo goed he
GEZELLIGquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij moet met Brum samen gaan wonen
wat is dat laatste?quote:
quote:
godsamme, dat leek er echt voor geen meter op, maar nu herken ik hetquote:
Het was Brum die dat zei he :vquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:19 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, dat leek er echt voor geen meter op, maar nu herken ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, heet. En lopen ging voor geen meter, want nu al te warm. Maar wel geweest en geen last van oververmoeide pootjes.
rik heeft er nog 1 toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Of je zit te twijfelen om tóch te proberen nog kaartjes voor lowlands te bemachtigen![]()
Terwijl ik me er eik al bij had neergelegd om niet te gaan
Ik weet van niks?quote:
ik zou t doen, als je alsnog niet wilt kun jeh em toch wel verkope n maar als je het niet haalt krijg je miss spijtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
Heb nog 11 minuten om er over na te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |