SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Kleine aanpassing in de OP gedaan: PM's voor de Endomondogroep mogen voortaan naar mij
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik ben vet verstandig geweest en heb vandaag met Wolve's groep meegerend op het meest trage tempo dat ik ooit gelopen heb..En het was vet gezellig en leuk
En m'n spiertjes en alles zijn ook erg blij met me
![]()
Donderdag een loopje met na afloop chip butties geplanned, en maandag voor het eerst 'The Trunce' doenook met Wolve en wat mensen uit 't groepje van vanavond.
Was echt een super loopje, blij dat ik toch gegaan ben, want was aan het twijfelen of ik wel zou gaan, Wolve heeft me meegesleept (al was een pauzedag op zich ook geen totale ramp geweest na za en zo ook lopen)
Nee, tof: http://www.endomondo.com/workouts/219939127/881511Ja doei.![]()
Broodje patat
En The Trunce is een offroad series, 6 of 9 per jaar ofzo. Loodzwaarnaar het schijnt, maar wel leuk
Ja doei.![]()
oww hahaha owke!
voorlopig ben ik nog even een uurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan ga ik ook even een rondje hobbelenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
eens kijken of er nog wat te werken valt (met een fles rosé)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik moet misschien toch maar een Fok!-abonnementje nemen. Ik heb Adblock voor Fok! uitgeschakeld, wanwege irritante popups dat ze geld verdienen met advertenties en dat als ik geen advertenties wil ik maar een abo moet nemen (terecht wel hoor), maar nu krijg ik dus DE HELE TIJD dingen te zien die ik wil omdat ie m'n zoekgeschiedenis gebruikt. Elke keer weer zie ik die sportzonnebril die ik van de week gezien heb ik wil moet wil moet. En nu zie ik dan ook sporttassen (die heb ik al besteld) en muurbeugels voor m'n tv. Drama's! Rutte moet mij gewoon wat extra centjes geven, ik beloof dat ik het uit zal geven en niet op een spaarrekening zal zetten.
Welterusten!![]()
![]()
Ik gebruik Ghostery, is best kek. Daar kan je echt van alles en nog wat uit en aan zetten.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:22 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet misschien toch maar een Fok!-abonnementje nemen. Ik heb Adblock voor Fok! uitgeschakeld, wanwege irritante popups dat ze geld verdienen met advertenties en dat als ik geen advertenties wil ik maar een abo moet nemen (terecht wel hoor), maar nu krijg ik dus DE HELE TIJD dingen te zien die ik wil omdat ie m'n zoekgeschiedenis gebruikt. Elke keer weer zie ik die sportzonnebril die ik van de week gezien heb ik wil moet wil moet. En nu zie ik dan ook sporttassen (die heb ik al besteld) en muurbeugels voor m'n tv. Drama's! Rutte moet mij gewoon wat extra centjes geven, ik beloof dat ik het uit zal geven en niet op een spaarrekening zal zetten.
Welterusten!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nah, aangezien Fok bij mij ongeveer de hele dag open staat en ik ook nog daadwerkelijk op die dingen klik (quote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik gebruik Ghostery, is best kek. Daar kan je echt van alles en nog wat uit en aan zetten.![]()
) lever ik volgens mij relatief veel geld op. Ik doe graag wat terug voor de maatschappij. Ik ben natuurlijk zo'n luie student die al jullie belastinggeld opzuipt, dus dan mag dat wel
![]()
![]()
Eerste training van m'n marathonschema zit erop35 min hersteltraining. Heb al een beetje lopen schuiven met de trainingen. Vandaag was eigenlijk een rustdag, maar ik wilde al graag beginnen. Dan wordt nu woensdag m'n rustdag.
Nog maar een goeie 11 weken te gaan.![]()
![]()
Ik heb Ghostery en Adblock. Maar als ik in Ghostery alle blocks uitzet, heb ik op Fok nog geen reclame en die popups ook nooit gehad. Geen idee dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nou tot zo dan maar. even een rondje hobbelen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lekker bezig! Succes met de voorbereiding, misschien kunnen we ook nog wel een keer een duurloopje samen doen ofzo? Ik heb nog steeds geen schema, misschien ga ik het ook wel gewoon uit mijn blote hoofd doen en kijken hoever ik kom. Maar dat lijkt me best lastig voor zo'n lange afstand. Tot de HM ging het wel best op mezelf, mja we zullen zien.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:46 schreef Tarahumara het volgende:
Eerste training van m'n marathonschema zit erop35 min hersteltraining. Heb al een beetje lopen schuiven met de trainingen. Vandaag was eigenlijk een rustdag, maar ik wilde al graag beginnen. Dan wordt nu woensdag m'n rustdag.
Nog maar een goeie 11 weken te gaan.
Vanavond in ieder geval ook nog even lekker getraind! Eerst 5km op een redelijk tempo, viel goed vol te houden al was het nog steeds erg warm en benauwd. Maar lekker door het donker heen met heel af en toe een briesje kon ik best genieten.
Daarna als afsluiter eindelijk weer een keer wat snelheid mogen maken van mezelf na de knieblessure.5x200 meter gelopen, nog niet op normaal tempo, maar gewoon lekker soepel gehouden en de laatste nog even een stukkie sneller
.
Heerlijke training was het en totaal geen pijntjes gehad, het ziet er echt naar uit dat ik weer van het blessurebankje af ben! Erg blij mee!
![]()
5k:
http://www.endomondo.com/workouts/219974006/2368823
5x200:
http://www.endomondo.com/workouts/219974004/2368823![]()
Vanavond besloten om met de vereniging mee te trainen in het bos mede vanwege de warmte. Van de twee groepen gekozen om met de snellere groep mee te gaan.
Het viel me op dat er maar weinig lopers water mee hadden voor onderweg. Ik vind het persoonlijk redelijk onverantwoord om een uur te trainen zonder drinken met deze weersomstandigheden.
Gelukkig was de trainer wel zo verstandig om halverwege een paar flesjes te delen met de groep, maar ik had liever gezien dat ze het meenemen van drinken verplicht zouden stellen.
De training ging goed en dankzij de bewolking en bomen geen last gehad van de zon.![]()
Morgen ben ik vrij. En mijn wekker staat op 6.30. Zodat ik kan lopen. Ik ga even bijkomen van de verbazing (als iemand me dit een half jaar geleden had verteld had ik hem uitgelachen) en dan slapen!![]()
Misschien weten ze dat de trainer het meeneemt? Dan hoef je het natuurlijk zelf niet mee te nemen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:51 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanavond besloten om met de vereniging mee te trainen in het bos mede vanwege de warmte. Van de twee groepen gekozen om met de snellere groep mee te gaan.
Het viel me op dat er maar weinig lopers water mee hadden voor onderweg. Ik vind het persoonlijk redelijk onverantwoord om een uur te trainen zonder drinken met deze weersomstandigheden.
Gelukkig was de trainer wel zo verstandig om halverwege een paar flesjes te delen met de groep, maar ik had liever gezien dat ze het meenemen van drinken verplicht zouden stellen.
De training ging goed en dankzij de bewolking en bomen geen last gehad van de zon.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
en weer terug van een 5kilometer slakkentempo! 32.05 warm warm warm!
hardlooprokje mja ik kan me erin vinden. het draagt op zich erg fijn. aleen is deze iets(2cm tekort waardoor hij opkruipt en de dijen elkaar wel raken.na 5km begint dat iets te iriteren. . verder top!
en nu een ijsje!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nee, dit was alleen bedoeld voor nood. 2 flesjes van 150ml is toch echt te weinig voor een groep van 10 man.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Misschien weten ze dat de trainer het meeneemt? Dan hoef je het natuurlijk zelf niet mee te nemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: