Proberen ze eens de nederlandse pop/rock bandjes wat te promoten is het ook weer niet goed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer dat het ook weer zo Nederlands moetZou leuker zijn als ze ook eens een buitenlandjes bandje voor zoiets zou kunnen strikken.
Ach die er nu staan hebben het toch niet echt meer nodigquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:10 schreef Basp1 het volgende:
Proberen ze eens de nederlandse pop/rock bandjes wat te promoten is het ook weer niet goed.![]()
Prime time zendtijd. Ik zit er helaas aan vast op mijn werk. Als we elke dag een zender op de afdeling zouden kiezen, dan had ik ook 1 dag radio hollandia, en 1 dag met christelijke gezang te verduren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Want wat heeft Giel met zijn muzieksmaak nu in godesnaam met Lowlands te maken?
Mooi, als het enigzins uitkomt wil ik daar ook een kijkje nemen. Zijn producties vind ik erg gaaf!quote:
Schitterende albumhoes ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Je hebt ze de afgelopen weken misschien al bij Giel3FM voorbij horen komen: de Nevermind covers van The Opposites feat. Epic Fuel, Kensington, Moss, Mister & Mississippi, Elle Bandita en DeWolff.
Op zaterdagmiddag om 13u staan ze met z'n alle in de Alpha om het hele album integraal en in hun eigen uitvoering te spelen.
En om het helemaal af te maken, wordt er ook een plaat (jawel: vinyl!) met al deze nummers uitgebracht. De hoes is door niemand minder dan Rob Scholte ontworpen en uiteraard is hij op Lowlands verkrijgbaar. Een instant collectors item dus!
Via deze pagina kun je alle nummers die bij Giel zijn gespeeld nog eens terugluisteren: http://bit.ly/1bbEH6M
Anouk was daar dit jaar 1 vanquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het grappige is, als Beelen een naam noemt die wel eens op Lowlands zou kunnen staan dat jaar, is 't ook een act waar geen hond op zit te wachten.
Ja ik zou zeker gaan kijken als ik jou was. Wil je hem even toevoegen in de op? Lukt me zo nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mooi, als het enigzins uitkomt wil ik daar ook een kijkje nemen. Zijn producties vind ik erg gaaf!
Of hij kondigt artiesten aan die helemaal niet komen: mark ronson.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het grappige is, als Beelen een naam noemt die wel eens op Lowlands zou kunnen staan dat jaar, is 't ook een act waar geen hond op zit te wachten.
Donequote:Op woensdag 24 juli 2013 15:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja ik zou zeker gaan kijken als ik jou was. Wil je hem even toevoegen in de op? Lukt me zo niet
Ohja, dat heb ik zelfs nog geluisterd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:37 schreef ohnikua het volgende:
De grote serie namen met Franz Ferdinand, Nine Inch Nails en The Knife werd toch bekend gemaakt bij 3voor12?
Idd doen ze sinds vorig jaar niet meer denk ik? 2011 was het nog wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik zelfs nog geluisterd.
Maar in eerdere jaren had je zelfs zo'n speciale avond bij 3voor12 waar de laatste namen bekend werden gemaakt, ook wel door Eric zelf. Ben effe de naam van die avond kwijt.
edit: Club Low dus.
ze hadden misschien gewoon wat minder gewaagds moeten doen. Nu nemen ze een album waarvan je weet dat iedereen op zn tenen getrapt is omdat bijna geen andere uitvoering gepruimd gaan worden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer dat het ook weer zo Nederlands moetZou leuker zijn als ze ook eens een buitenlandjes bandje voor zoiets zou kunnen strikken.
namen worden al jaren bij Giel gedumpt voor de promotie. Verder laatst ook nieuwe namen bij Michiel trouwensquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu volg ik 3FM zelden, maar werden alle namen die daar bekend werden gemaakt nu allemaal bij Giel bekend gemaakt? Voorheen was dat nog vooral van 3voor12 radio. Wat daar toch meer op zijn plaats is.
Want wat heeft Giel met zijn muzieksmaak nu in godesnaam met Lowlands te maken?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik vond (wat ik ervan gehoord heb) echt tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |