Als jij nog een keer JMP zegt dan noem ik je Litmanen. Begrepen Immers?quote:
haha jij bent zeker ook zoon sukkeltje haha mogooltjequote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef no1uknow het volgende:
er moeten hier gvd meer lekkere wijven gepost worden, en nee, geen negerinnen
[ afbeelding ]
ok jmp, sorryquote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als jij nog een keer JMP zegt dan noem ik je Litmanen. Begrepen Immers?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef seto het volgende:
wat een smerige wijven werden er net gepost ey
hou je mond over snaky jaquote:
Ik zou haar wel raken.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Barbies zijn geen lekkere wijven, Sap. Komop, geef terug aan je zusje.
jij bent zeker billemaajte van fanta ook gelijk boos worde enso haha sukkltjequote:
Hoe vonden je ouders dat je ze afpakte en met haar barbies speelde??quote:Op maandag 22 juli 2013 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar wel raken.
En m'n zusje heeft nooit met barbies gespeeld, het was heel vroeg al duidelijk.
Ja, of met een grote neus!!quote:
maatje ok, was het maar billenmaatje lekker hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 19:51 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
jij bent zeker billemaajte van fanta ook gelijk boos worde enso haha sukkltje
Hier een white(ish) booty terug voor je.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:50 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
voor mcnulty
[ afbeelding ]
neuk deze danquote:Op maandag 22 juli 2013 19:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, of met een grote neus!!
hahah ok danquote:Op maandag 22 juli 2013 19:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maatje ok, was het maar billenmaatje lekker hoor
ja ok die mag, sowieso licht tintje is niks mis mee maar die ekte negerinnen naaaquote:Op maandag 22 juli 2013 19:54 schreef McNulty het volgende:
Deze asser doet em ook hoor. Hotdamn!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja ok die mag, sowieso licht tintje is niks mis mee maar die ekte negerinnen naaa
Dit. Ik ben ook wel klaar met die ghetto-sluts.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Nee m'n zusje pakte altijd mijn Action Man's afquote:Op maandag 22 juli 2013 19:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe vonden je ouders dat je ze afpakte en met haar barbies speelde??
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Ik ben ook wel klaar met die ghetto-sluts.
ben er voor jequote:Op maandag 22 juli 2013 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
LAAT OOK MAAR!! IK KAN NIET PRATEN MET JULLIE!!!
Zo train ik ook altijd. Of met zwarte tanktop, maar sws met swag nike's ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef Montelly het volgende:
Boys ik ben naar de gym, witte tanktop, swekkie nike's alles
ZO lief net een hartje.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
White booty voor huilie
[ afbeelding ]
fotos van die asser dan hahahahquote:
De cadeautjes die een vrouw een man kan geven.quote:
ik heb haar in dm al normaal gevraagd maar ze denk ik ben model ofzo praat niet met zulke figurequote:
geen goeie indruk gemaakt dus, zeker ook een beetje lullig gevraagd?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik heb haar in dm al normaal gevraagd maar ze denk ik ben model ofzo praat niet met zulke figure
HAHAHA ze heeft geen ASSER dus moet ze haar kontje naar achter GOOIUH.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die kun je in de grote zak van je steken Immers!
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ado is de enige met beetje smaak hiero.
Zodra het dikker als bovenstaande reet is hoort het uit een emmer te vreten.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
HAHAHA ze heeft geen ASSER dus moet ze haar kontje naar achter GOOIUH.
LMAO
nee normaal maar ze doet moeilijk dus dan is het gew nextquote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
geen goeie indruk gemaakt dus, zeker ook een beetje lullig gevraagd?
pedo pass ?quote:
niet zo haten op fanta he gvd n00bquote:Op maandag 22 juli 2013 20:07 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
nee normaal maar ze doet moeilijk dus dan is het gew next
niks mis met een beetje jailbait op zn tijdquote:Op maandag 22 juli 2013 20:07 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
pedo pass ?
deze heeft geen asser man
Die batties weten niets joh.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:07 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
pedo pass ?
deze heeft geen asser man
ik haat niet maar ze moet gew normaal doenquote:
Dat idd. Altijd die white girls met hun pelvic tilt.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
HAHAHA ze heeft geen ASSER dus moet ze haar kontje naar achter GOOIUH.
LMAO
hahah die spastengel heeft wel goeie smaak lekker booty allesquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik haat niet maar ze moet gew normaal doen
Deze white booty is legit broederquote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat idd. Altijd die white girls met hun pelvic tilt.
Jij pound het liefts tegen lean muscle aan?quote:
k hou van kleine tengere meisjesquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij pound het liefts tegen lean muscle aan?
Srs watz met jou?
me pedo alarm gaat afquote:
Instant slappe jodokus. Of het nu de reet, het douchegordijn, de oorbellen, de kop, het kapsel, het telefoonfrontje of de tattoo is.!!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze white booty is legit broeder
[ afbeelding ]
Ik begin serieus te twijfelen aan je sexuele geaardheid.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Instant slappe jodokus. Of het nu de reet, het douchegordijn, de oorbellen, de kop, het kapsel, het telefoonfrontje, of de tattoo is.!!
ja ik kick wel een beetje op jailbaitquote:
Vertel dat maar aan de rechter!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja ik kick wel een beetje op jailbaitniks mis mee meoten ze tegewoordig maar nie van die grote tette nhebben enzo
hoe oud ben je zelf dan 19 ?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja ik kick wel een beetje op jailbaitniks mis mee meoten ze tegewoordig maar nie van die grote tette nhebben enzo
Dat is laatste waar jij je zorgen over hoeft te maken vriend.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik begin serieus te twijfelen aan je sexuele geaardheid.
hahah eff serieusquote:
Je geestelijke ontwikkeling is wel op die leeftijd blijven steken ja.quote:
ah fok jou man jij bent net zoon sukkeltje als fanta hahaha kaulo boelerquote:
grote mond voor een newbiequote:Op maandag 22 juli 2013 20:20 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ah fok jou man jij bent net zoon sukkeltje als fanta hahaha kaulo boeler
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke shit!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bedeg?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je geestelijke ontwikkeling is wel op die leeftijd blijven steken ja.
fix ff die post zodat wij ook die plaatjes zien danquote:Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Zulke shit!Alleen al vanwege de discipline van die chicks!
Zitten er paar bij die wellicht te extreme zijn.
ik volg deze reeks allaang hoor fok jou newbei of niet je meot niet kome hatequote:
okquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik volg deze reeks allaang hoor fok jou newbei of niet je meot niet kome hate
http://forum.fok.nl/topic/1783090/6/25quote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
fix ff die post zodat wij ook die plaatjes zien dan
BF zo laag dat je poessie nie meer ken bloeiuh.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Ooit durf je ook mooie vrouwen aan te spreken knul. Vertrouwen komt met de tijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
BF zo laag dat je poessie nie meer ken bloeiuh.
dat zijn geen vrouwe joh dat is gew halve vent met zoveel spier en kaaklijnquote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ooit durf je ook mooie vrouwen aan te spreken knul. Vertrouwen komt met de tijd.
maar heb jij die3 asseer fotos van fanta? heb wel zin in halve mocro half turk haha lekker hoorquote:
neuk je moeder, is je behoefte ook bevredigdquote:Op maandag 22 juli 2013 20:32 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
maar heb jij die3 asseer fotos van fanta? heb wel zin in halve mocro half turk haha lekker hoor
Check het topic in B&H.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Daar komen ze ook weg idd...Veel vrouwen daar benaderen perfectie!quote:
Ja inderdaad. Volgens mij heeft iedereen last van de hitte ofzo want het is al 5 pagina's alleen maar foto's van chicks.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef Snakey het volgende:
Zelfs voor een baggerreeks daalt het niveau hier wel heel erg hard op het moment.
wat vervelendquote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Volgens mij heeft iedereen last van de hitte ofzo want het is al 5 pagina's alleen maar foto's van chicks.
waar ligt de grens dan Snakey?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had trouwens al een paar keer voor TE naakt gewaarschuwd. Dit is de laatste.
ik heb vanmiddag citroenen geperstquote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tepels, open reten, dat soort werk. Maar asl het dan toch zo nodig moet, doe het dan in B&H.
ohja tepels mochten ook niet sorryquote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tepels, open reten, dat soort werk. Maar asl het dan toch zo nodig moet, doe het dan in B&H.
come at me brahquote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
Hetzelfde geldt als je iets verkeerds tegen mij zegt not1toknow. Je bent gewaarschuwd
quote:
Wat moet jij nu in Plopsaland?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
er staat hier een wipwap en er zitten constant meisjes van 16-20 op. Is dat iets nieuws ofzo?
Ahahaah..die laatste is grappig. Hij zegt:quote:Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Deze stond bij related videos.
Dat wijvenmuziekje in het begin
??quote:Op maandag 22 juli 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Trainen met belt is kut maar mocht hem
niet afdoen.
watquote:Op maandag 22 juli 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft haar vader gedaan zodat ze haar familienaam niet nog meer kan onteren
Born: February 18, 1983 (age 30) maar 2 jaartjes ouder dan mijquote:
Meeste Russen kunnen al met die leeftijd 100kg bankdrukken zonder eerdere trainingquote:Op maandag 22 juli 2013 22:33 schreef esv7 het volgende:
Laatst had Klokov oud filmmateriaal op zijn channel geplaatst van toen die iets van 14 oid was. Toen liftte die meer dan ik nu doe.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ahahaah..die laatste is grappig. Hij zegt:
"maak kennis met mijn trainer, dit is mijn trainer voor zware atletiek"
"ik ga jullie nu iets laten zien wat mijn trainer absoluut onzin/bagger vindt, maar onze Amerikaanse vrienden het wel zullen snappen"
Hij had echt nog een jongetjes lichaam maar was wel lekker 80kg aan het snatchen.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meeste Russen kunnen al met die leeftijd 100kg bankdrukken zonder eerdere training
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ahahaah..die laatste is grappig. Hij zegt:
"maak kennis met mijn trainer, dit is mijn trainer voor zware atletiek"
"ik ga jullie nu iets laten zien wat mijn trainer absoluut onzin/bagger vindt, maar onze Amerikaanse vrienden het wel zullen snappen"
nice ben je kristelekquote:Op maandag 22 juli 2013 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinde jully van my fysiek
Jammer van die gay ass tattoo's.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinde jully van my fysiek
skills broer skills...quote:
Mirin', sub wat meer vids van russische gewichtheffers met je skills anders.quote:
quote:
doodsangstenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:11 schreef seto het volgende:
wat is het hier stil dan
zeker allemaal bang voor snakey
Ja die hele instagram van haar zit altijd vol met comments als "wood berry", "king arthur" etcquote:
Staan z'n voeten nou niet evenwijdig? Of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Deze stond bij related videos.
Dat wijvenmuziekje in het begin
Dit+1quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
onzinquote:Op maandag 22 juli 2013 22:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Oostblokkers zijn de koning van de krachtsport en vechtsport
Klitschikos domineren al jaren de zwaargewicht divisie.Fedor wordt gezien als een van de beste MMAers ooit. K1 had Stefan Leko en Cro Copquote:
Ha! Daar loop ik al mee rondquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe gymoutfit binnen
[ afbeelding ]
Lekker gymnastiekenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe gymoutfit binnen
[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
speciaal voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pass mij die winny.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:21 schreef RaymondK het volgende:
Ik dacht dat Belgie de Riod of all places was en dat je daar juice bij elke apotheek kon krijgen als je ff een striptease deed bij de juiste dokter...![]()
![]()
Was van het weekend in Brugge (heet trouwens niet te filmen zo heet) en ik dacht nou gaan we wat zien heur.
Veel jonge mensen, maar allemaal skinny fat's, kantoorpikkies van <170cm en vette padden.![]()
![]()
lol
wel leuk stadje heur Brugge, jammer van al die mensen though .
Lekker de toerist uit gehangen.
oedipuscomplex allesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
is niet altijd even makkelijk geweest in m'n jeugd hoor
dat kan ik best geloven dan lolquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
is niet altijd even makkelijk geweest in m'n jeugd hoor
ja ik heb ook een lekkere kontquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat kan ik best geloven dan lol
wel beste genen
haha zo herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:15 schreef Levolution het volgende:
Fucking dazen.
Agressieve conkerbeesten. Je slaat ze weg en ze laten niet eens los.
Ik snap niet dat er nog geen manier is om bepaalde insectensoorten uit te roeien. Zijn genoeg insecten waar de natuur zonder mee kan levenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:15 schreef Levolution het volgende:
Fucking dazen.
Agressieve conkerbeesten. Je slaat ze weg en ze laten niet eens los.
Ik gok dat dazenlarven wel een belangrijke voedselbron voor veel vissen en amfibieën zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog geen manier is om bepaalde insectensoorten uit te roeien. Zijn genoeg insecten waar de natuur zonder mee kan leven
Zeg bro: wat gaat het eigenlijk worden als je straks in Groningen woont: ACLO, Kelderwerk of Harimau?quote:
zit i gewoon in z'n TANK top op kantoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een kut hitte man.
Heb m'n sportkleding maar alvast aangetrokken op werk, komen toch geen klanten vandaag en driekwart van de collega's is op vakantie.
Ja dat doe ik nu dus ook lol.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zit i gewoon in z'n TANK top op kantoor.
Buff as fuck een bakkie koffie halen
Straks krijg je nog een sms van je collega-MILF dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot je haar helemaal de shits in neukt.quote:
lolquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een sms van je collega-MILF dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot je haar helemaal de shits in neukt.
Nee die is op vakantie. Er zit hier nog wel een homoseksuele collega.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een sms van je collega-MILF dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot je haar helemaal de shits in neukt.
oeh sapstengel jongen, wat ben jij toch heerlijk gespierd geworden joh. So mooi om te zien vink daquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee die is op vakantie. Er zit hier nog wel een homoseksuele collega.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 23-07-2013 12:26:41 ]
ik praat toch ook niet over jou moeder doe normaal vriendquote:Op maandag 22 juli 2013 20:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
neuk je moeder, is je behoefte ook bevredigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Harimau denk ik, een maatje van me traint daar nu drie jaar en die is er wel over te spreken. Aan de andere kant ga ik misschien gewoon bij Harimau en Kelderwerk allebei even kijken, alleen werd me dan weer verteld dat Kelderwerk geen douches heeft. ACLO heb ik drie jaar geleden al eens gezeten een paar maanden, dat vond ik niks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeg bro: wat gaat het eigenlijk worden als je straks in Groningen woont: ACLO, Kelderwerk of Harimau?
Pak je die toch gewoon, een gat is een gat en 37 graden is 37 graden. No homo natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee die is op vakantie. Er zit hier nog wel een homoseksuele collega.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:06 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik praat toch ook niet over jou moeder doe normaal vriend
lolquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:36 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie vragen jezelf waarschijnlijk af waarom ik zolang niks van me heb laten horen. Ik leg elke post tegenwoordig in de weegschaal omdat ik bang ben om op RayK's ignorelist te komen. Ik weet dat dit bericht bij sommige mensen verkeerd zal vallen of juist als herkenbaar gezien zal worden maar iemand moet deze tirannie bespreekbaar maken. Ik neem alle verantwoording op me en hoop een lans te hebben gebroken omtrent deze kwestie.
Awesome_
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:36 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie vragen jezelf waarschijnlijk af waarom ik zolang niks van me heb laten horen. Ik leg elke post tegenwoordig in de weegschaal omdat ik bang ben om op RayK's ignorelist te komen. Ik weet dat dit bericht bij sommige mensen verkeerd zal vallen of juist als herkenbaar gezien zal worden maar iemand moet deze tirannie bespreekbaar maken. Ik neem alle verantwoording op me en hoop een lans te hebben gebroken omtrent deze kwestie.
Awesome_
haha sukkeltjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:05 schreef Beach het volgende:
hey vriendjes
vanochtend weer de roll of shame moeten doen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:05 schreef Beach het volgende:
hey vriendjes
vanochtend weer de roll of shame moeten doen
hij is tog ook turk kan wel tege grapje johquote:
Ik vermoed (hoop) sowieso dat mijn roots Mongools/Tuvaans of iets in die richting zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik vraag toch ook niet aan jou of je half mongolisch bent?
Hihi nee hoor grs geintje
ik heb sowieso mongoolse genen. Voorouders komen uit turkmenistan wat weer van de mongolen afkomt. Maar we zijn allemaal kiddies van ghengis khan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vermoed (hoop) sowieso dat mijn roots Mongools/Tuvaans of iets in die richting zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What the bleedin’ ‘ell did you just chat about us, you little tart? I’ll have you bang to rights mate, I’ve got an NVQ in Bricklaying, and I’ve been involved in numerous secret raids on West Ham fans, and I have over 300 convictions for football violence. I am well handy on the cobbles and I’m the top lad in our end. You are nowt to me but just another mug. I will spark you clean out sharpish sunshine, know what I’m on about?. You think you can get away with sayin that barney to me on the typey wypey screen weeny? Think again, cunt. As we have a natter down the blower I’m belling up my secret network of EDL members across saarf Lahndann and your boozer is being drank in right now so you better prepare for a row you bellend. The row that wipes out the pathetic little thing you call your firm. You’re fuckin BRAHN BREAD YOU CAHNT. I can be anywhere, anytime, and I have watched over 700 episodes of Danny Dyer: The Real Football factories, and that’s just on the telly. Not only am I extensively trained in doing cunts in with ashtrays, but I have access to videos on YouTube of me and my mates attacking foreigners and I will use it to its full extent to wipe your soppy cunt arse off the Old Kent Road. If only you’d have used your noggin and realised the sort of aggro your little “cheeky” comment was about to bring down upon you, maybe you would have kept your Hampton shut. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re forking out the sheets, you right big pair of Bristols. I will Richard this Ruby all over your manor and you will drown in it. You’re facking Donnie Darko you cuntquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb sowieso mongoolse genen. Voorouders komen uit turkmenistan wat weer van de mongolen afkomt. Maar we zijn allemaal kiddies van ghengis khan.
jij ben toch beetje berber ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb sowieso mongoolse genen. Voorouders komen uit turkmenistan wat weer van de mongolen afkomt. Maar we zijn allemaal kiddies van ghengis khan.
Didn't readlol!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:32 schreef seto het volgende:
[..]
What the bleedin’ ‘ell did you just chat about us, you little tart? I’ll have you bang to rights mate, I’ve got an NVQ in Bricklaying, and I’ve been involved in numerous secret raids on West Ham fans, and I have over 300 convictions for football violence. I am well handy on the cobbles and I’m the top lad in our end. You are nowt to me but just another mug. I will spark you clean out sharpish sunshine, know what I’m on about?. You think you can get away with sayin that barney to me on the typey wypey screen weeny? Think again, cunt. As we have a natter down the blower I’m belling up my secret network of EDL members across saarf Lahndann and your boozer is being drank in right now so you better prepare for a row you bellend. The row that wipes out the pathetic little thing you call your firm. You’re fuckin BRAHN BREAD YOU CAHNT. I can be anywhere, anytime, and I have watched over 700 episodes of Danny Dyer: The Real Football factories, and that’s just on the telly. Not only am I extensively trained in doing cunts in with ashtrays, but I have access to videos on YouTube of me and my mates attacking foreigners and I will use it to its full extent to wipe your soppy cunt arse off the Old Kent Road. If only you’d have used your noggin and realised the sort of aggro your little “cheeky” comment was about to bring down upon you, maybe you would have kept your Hampton shut. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re forking out the sheets, you right big pair of Bristols. I will Richard this Ruby all over your manor and you will drown in it. You’re facking Donnie Darko you cunt
Degene die dat heeft gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ramon Dekkersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Klitschikos domineren al jaren de zwaargewicht divisie.Fedor wordt gezien als een van de beste MMAers ooit. K1 had Stefan Leko en Cro Cop
hahah hater je wil ook in haar borekje zeg ma eerlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:48 schreef CarbonC het volgende:
Ben ik de enige die het niet zo heel interessant vind of Fanta nu half/kwart/... Turks/Marrokaans/Mongools/.... is?
Ik vind Fanta leuk in de omgang hier en die foto op haar fotoboek ziet er ook goed uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:50 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah hater je wil ook in haar borekje zeg ma eerlijk
Ja ja, je neemt nu gewoon deze houding aan in de hoop dat Fanta dát weer leuk vind en je zo alsnog in haar broekje komt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind Fanta leuk in de omgang hier en die foto op haar fotoboek ziet er ook goed uit.
Maar i.t.t. de meeste mensen die hier met houterige posts proberen indruk op haar te maken heb ik al een vrouw en ben ik zeker 20 jaar ouder dan haar.
Denk wat je wil denken, chef, maar die behoefte heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja ja, je neemt nu gewoon deze houding aan in de hoop dat Fanta dát weer leuk vind en je zo alsnog in haar broekje komt.
Het zou verboden moeten zijn om dit soort uitspraken te doen zonder bewijs te leveren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind Fanta leuk in de omgang hier en die foto op haar fotoboek ziet er ook goed uit.
Maar i.t.t. de meeste mensen die hier met houterige posts proberen indruk op haar te maken heb ik al een vrouw en ben ik zeker 20 jaar ouder dan haar.
Op de topicmeet kan iedereen zelf aanschouwen hoe oud ik ben.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten zijn om dit soort uitspraken te doen zonder bewijs te leveren.
Ik had het met name over het leeftijdsverschil. Dan moet je vrouwtje er ook aanwezig zijn he.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op de topicmeet kan iedereen zelf aanschouwen hoe oud ik ben.
Carbon is natty hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:04 schreef McNulty het volgende:
Ik ga ook maar aan de AAS, HGH, isuline en synthol om net zo buff te worden als Carbon in zijn UI.
Ik moet mijn sex apeal voor de jongere exemplaren van het vrouwelijke geslacht wel veiligstellen voor de toekomst natuurlijk.
gees, die had ik gisteren ook op youtube gezien lol.quote:
hoewel ik er liever niet over nadenkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gees, die had ik gisteren ook op youtube gezien lol.
Hoe schijten die mensen??? D'r komt toch heel wat uit met 30000kcal per dag...
En hoe komt het dat die lui niet gewoon eerder dood gegaan zijn aan ontstekingen van het liggen/zitten de hele dag
wss door gebrek aan beweging hebben die mensen veel last van obstipatie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gees, die had ik gisteren ook op youtube gezien lol.
Hoe schijten die mensen??? D'r komt toch heel wat uit met 30000kcal per dag...
En hoe komt het dat die lui niet gewoon eerder dood gegaan zijn aan ontstekingen van het liggen/zitten de hele dag
De helft van de manlets hier hoeft dat nog niet eens in een week naar binnen te kiepenquote:
goede puaskills vriend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die linker begint een beetje over datum te rakenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik had het met name over het leeftijdsverschil. Dan moet je vrouwtje er ook aanwezig zijn he.
Trouwens denk ik dat Mark Sisson best zulke vrouwen zou kunnen krijgen op zijn leeftijd.
[ afbeelding ]
Die Höhle des gelben Hundes (2005) - IMDbquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vermoed (hoop) sowieso dat mijn roots Mongools/Tuvaans of iets in die richting zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die linker begint een beetje over datum te rakengauw opeten. Die rechter kan nog wel ff in de koelkast voor morgen.
Waar spreken we af?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:19 schreef Curlbrah het volgende:
Bohh, eigenlijk wel zin om te zwemmen! Veel te warm om wat te doen.
Deze man weet overal wat voor. Een echt vader figuur. Jij ferdient een speciaal plekje in de OP.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Speciaal voor jou om zelf aan te trekken.
Ik zal hem eens een keer checken, in zulke films kun je ook meteen genieten van de prachtige omgeving dus dat is mooi meegenomen bovenop het verhaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die Höhle des gelben Hundes (2005) - IMDb
Geinige Mongoolse film als je een zondag *echt* niks te doen hebt.
wie is het ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Hij is sowieso natty, gast is niet eens echt heel groot.
Geen idee, een of andere random gast op misc.quote:
Ik las clen dieet...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere random gast op misc.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=155680763
Cro Cop is middenmoot, Leko ook en na die heerlijke spinning KO van Badrquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Klitschikos domineren al jaren de zwaargewicht divisie.Fedor wordt gezien als een van de beste MMAers ooit. K1 had Stefan Leko en Cro Cop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fedor was wel een baas ja maar ook vroeger weet niet of hij op jonge leeftijd in de UFC had meegekunt, over Klitschko bro's heb je gelijk(saaie boksers trouwens)
Nederland domineert de kickboks en ook wel de muay thai maar daar zitten voornamelijk aziaten, brazilie en amerika de mixed martial arts. Buiten de heavyweight boksen hebben die oostblokkers geen recht van spreken meerThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Kaartentrucje gevolgd door een negquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben sinds ik Anna gezien heb helemaal verliefd. Hoe kan ik haar het snelst mijn vrouw maken?
Opsluiten in je kelderquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben sinds ik Anna gezien heb helemaal verliefd. Hoe kan ik haar het snelst mijn vrouw maken?
Met Photoshop blur een lage depth of field proberen te creëren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:07 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check haar blog, deze chick is geen grap hoor. Prettygirl dit/dat maar we stiekem gym hitten..
http://annanystrom.blogspot.nl/
Godver.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kaartentrucje gevolgd door een neg
Weet niet of ik het al eerder gepost had, maar ik heb ooit de twee seizoenen van VH1's The Pickup Artist met Mystery bekeken. Echt hilarisch en pijnlijk op momenten, doch vermakelijk en leerzaam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Godver.
ik vind dit grappiger dan ik zou moeten
ja wie is die vent nu. srsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:35 schreef Montelly het volgende:
ook al eeuwige held..
[ afbeelding ]
check zijn twitter, pattaya al the wayhttps://twitter.com/timsharky
enjoy..quote:
Nee, dat is zijn slachtoffer. Moest excuses aanbieden van de reclassering.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:45 schreef Beach het volgende:
is dat in die rolstoel zn 12jarige neukertje ofzo :/
watquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn slachtoffer. Moest excuses aanbieden van de reclassering.
Daar heeft hij dan een fulltime job aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef seto het volgende:
die tim is altijd heel vriendelijk tegen kinderen daar
hij slaat ook toeristen in elkaar die daar komen om kinderen te neuken
zoiets had hij een keer gezegd iig
Omdat hij ze voor zichzelf wil houden ofzo?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef seto het volgende:
kan ook zijn dat hij toeristen bedoelde die de kinderen mishandelden tijdens/na de sex, weet het niet precies meerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan een fulltime job aan.
Zelf eens in een voor thaise begrippen "nette" stad geweest, maar wat je daar allemaal al ziet gebeuren...
hij neukt elke avond een andere hoer maar wel allemaal 18+quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat hij ze voor zichzelf wil houden ofzo?
wat zie je daar dan gebeurenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan een fulltime job aan.
Zelf eens in een voor thaise begrippen "nette" stad geweest, maar wat je daar allemaal al ziet gebeuren...
KEIHARDE PORNO!quote:
je hebt me overtuigd dat Thailand mijn vakantiebestemming wordt volgende zomerquote:
Hij komt daar zelf ook alleen maar om ladyboys te neuken toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef seto het volgende:
nee alleen wijve gekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij komt daar zelf ook alleen maar om ladyboys te neuken toch?
Wat was loos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |