Ik weet zat plekken, maar dan in Spijkenissequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dit verklaart ook gelijk waarom Fritter geen plek weet
Neuh, denk het niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik weet zat plekken, maar dan in Spijkenisseen ik weet niet of hij zin heeft elke avond de metro naar Spijkenisse te pakken...
Als je nou 's ochtends langs de broodzaak loopt ruik je vers brood!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:14 schreef Bombshell het volgende:
Op sommige stukken van Rdam CS ruik je die gore hema worsten moet er echt van kotsen steeds!
Nope, maar ik heb er vorig jaar een paar keer host gespeeld bij een open huis. Wel mooi uitzicht vanuit de hoek appartementen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Errrwin het volgende:
Kent hier iemand die in de Calypso woont?
Is het niet zo dat allen in de zomer de bieb zo vroeg sluit? Wanneer de scholen weer beginnen is het denk ik langer open.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef teknomist het volgende:
Ik zoek een plek in R'dam Centrum/West waar je rustig kan studeren 's avonds. Thuis heb ik teveel afleiding en het is een thuisstudie (niet via HBO of universiteit), dus de UB van EUR is ook geen optie - tenzij illegaal. De bieb van Rotterdam is ook geen optie, omdat deze om 20:00 al sluit...
Leuk dat ze dit gaan doen, ik hoop dat het lukt! Ik weet niet of de Veerkade echt goed op de route ligt van mensen, maar dat gaan we zien..... Mooie familie!quote:
Wel voor de mensen die in die buurt werken en daar richten ze zich dan ook op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Leuk dat ze dit gaan doen, ik hoop dat het lukt! Ik weet niet of de Veerkade echt goed op de route ligt van mensen, maar dat gaan we zien..... Mooie familie!
ja, maar kleinschalig is het denk ik niet meer dit jaar gezien de vele aanplakbiljetten en de aandacht die 3voor12 en andere sites eraan gegeven hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:57 schreef Cupcake. het volgende:
Nog meer mensen die dit weekend naar Duizel in het Park gaan? Heel fijn kleinschalig festival in hetVroesenpark
als ze nooit geweest zijn: De Euromast.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:02 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder komt samen met een vriendin en ze willen Rotterdam zien.
Wat mag ik echt niet missen?
kubuswoningen, euromast, misschien een stukje van de haven, koopgoot etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:02 schreef arachide. het volgende:
alles in zuidquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
En nu een andere vraag : Wat mag een bezoeker wel missen aan Rotterdam volgens jullie?
met de watertaxi naar hotel New Yorkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:02 schreef arachide. het volgende:
De spido, die was echt zo saai dat mijn neefjes en nichtjes de kleurplaten zelfs interessanter vondenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
En nu een andere vraag : Wat mag een bezoeker wel missen aan Rotterdam volgens jullie?
Zuid, de koopgoot ( nofi, maar ik vind het echt tegenvallen)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
spangenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Hear, hear.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zuid-haters pff. Kop van Zuid/Entrepothaven en Katendrecht zijn twee van de leukste spots in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |