Ik quote Stef Bos:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hollywood
Meest verrotte plek van Rotterdam. Ga naar iets anders!
En neem een lelijke vriendin, heb je verder nergens last van
De Beurs en Thalia zitten volgens mij in 1 gebouw zonder buren en Le Bateaux (als dat nog bestaat) zit onder de grond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Asgard het volgende:
Geklaag over geluidsoverlast? Door wie dan? Het stikt daar van de uitgaansgelegenheden
Interessante causale relatie leg je daar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:22 schreef djakkaa3033 het volgende:
( heb niks tegen marokkanen want ben zelf indo)
zoals als de luchtsingel, wie loopt er nou overheen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:36 schreef teknomist het volgende:
Stadsinitiatief is geen crowdfunding of grass roots, maar ambtenaren met teveel geld (gemeenschapsgeld) en teveel tijd om naïeve, niet-rendabele projecten te financieren.
Die is nog niet afquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:02 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
zoals als de luchtsingel, wie loopt er nou overheen?
http://versbeton.nl/2013/(...)iatief-moet-stoppen/quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:36 schreef teknomist het volgende:
Stadsinitiatief is geen crowdfunding of grass roots, maar ambtenaren met teveel geld (gemeenschapsgeld) en teveel tijd om naïeve, niet-rendabele projecten te financieren.
Ik vind Rotterdam tof, want ik kom uit gelderlandquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Interessante causale relatie leg je daar.
En dat loop je dan misschien 2x voor de grap en verder kom je er niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die is nog niet afMaar zodra hij dat wel is, zorgt dat voor een leuke wandeling tussen CS en het dak van het voormalige Hofplein.
quote:
Voor mijzelf zal het de snelste route naar CS wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
En dat loop je dan misschien 2x voor de grap en verder kom je er niet.
Ik wil een poppodium!
Begin een poppodium, wat let je?quote:
Zijn er ook 100 failliet gegaan of door andere redenen gesloten...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Begin een poppodium, wat let je?Volgens mij zijn er al genoeg mensen heel rijk geworden van een poppodium in Rotterdam.
Ook een interessante causale relatie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam tof, want ik kom uit gelderland
Ik wil helemaal geen poppodium beginnen. Dat let me. Maar ondertussen vind ik wel dat we een fatsoenlijk poppodium horen te hebben. Net als een HAP in de beurt, die wil ook niet beginnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Begin een poppodium, wat let je?Volgens mij zijn er al genoeg mensen heel rijk geworden van een poppodium in Rotterdam.
Overdag gaan leren dan maar!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef teknomist het volgende:
Ik zoek een plek in R'dam Centrum/West waar je rustig kan studeren 's avonds. Thuis heb ik teveel afleiding en het is een thuisstudie (niet via HBO of universiteit), dus de UB van EUR is ook geen optie - tenzij illegaal. De bieb van Rotterdam is ook geen optie, omdat deze om 20:00 al sluit...
Op mijn werk tijdens kantooruren?quote:
Ja dat vertel je er niet bij he!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Op mijn werk tijdens kantooruren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |