abonnement Unibet Coolblue
pi_129471034
Vrijdag? Dan heb ik al iets... :-(
Ik kijk even of ik weg kan/wil. Ligt eraan hoeveel drank er dan al in zit. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129471096
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:17 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
nog een paar dagen en ik woon officieel in Rotterdam. *O*
Welkom.
pi_129554734
Naar huis fietsen en vergeten dat het wednesday night skate is ;(
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_129556404
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_129560075
Corso is vanaf nu dicht -O-

quote:
Met heel veel verdriet moeten wij jullie mededelen dat Corso Rotterdam niet meer bestaat....

13 jaar lang heeft Rotterdam kunnen genieten van heel veel leuke feesten, concerten en activiteiten in (Off) Corso.

Door langdurig geklaag over geluidsoverlast, is er uiteindelijk een onderzoek ingesteld.
Hieruit is gebleken dat we de norm zo ver overschrijden, dat op deze manier door gaan niet mogelijk is.
De enige oplossing die er zou zijn is zo verschrikkelijk duur, dat gezien de huidige economie dit toch ook niet tot een oplossing behoort.

Hierop is dus besloten dat Corso haar deuren voorgoed zal moeten sluiten.

Wij willen alle medewerkers, organisatoren en bezoekers bedanken voor de leuke gezellige jaren!!

Het Corso-team
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_129560459
Geklaag over geluidsoverlast? Door wie dan? Het stikt daar van de uitgaansgelegenheden :?
pi_129560703
Alles trilde daarin als een malle door de bass. Zeker slechte isolatie ofzo.
Nosce te ipsum.
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:19:30 #58
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_129560730
Ik zou zeggen, crowdfund de isolatie.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_129560758
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou zeggen, crowdfund de isolatie.
Maar weinig mensen die hun money willen putten where hun mouth is vaak hoor bij dit soort dingen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:21:00 #60
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_129560788
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar weinig mensen die hun money willen putten where hun mouth is vaak hoor bij dit soort dingen.
Dat is niet wat ik zie bij crowdfunding-projecten. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_129560839
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zie bij crowdfunding-projecten. :)
Ik probeer me even het hoofd te breken over iets dat ik van de week las, waarbij het crowdfunding een gigantische deceptie was.... God, ik kom er niet op. Schiet me misschien nog te binnen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129560913
Er was toch genoeg animo tijdens het stadsinitiatief een paar maanden geleden. Dan zullen er nu ook vast wel een aantal mensen te vinden zijn die dit willen funden?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_129569330
Er hebben 6 mensen gestemd toen. .. waarvan 4 op een SCHAAAAAAAAAAATSBAAN...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129569625
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er hebben 6 mensen gestemd toen. .. waarvan 4 op een SCHAAAAAAAAAAATSBAAN...
Tot nu toe heb ik maar 1 persoon kunnen vinden die op de schaatsbaan gestemd heeft. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de uitslag niet klopt.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129569682
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 07:55 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik maar 1 persoon kunnen vinden die op de schaatsbaan gestemd heeft. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de uitslag niet klopt.
Ik heb werkelijk waar ook niemand daar enthousiast over gehoord :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 1 augustus 2013 @ 08:15:36 #66
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129569820
Ik en 2 collega's hebben erop gestemd.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129569892
Ik zit op 4 dan. Tegen 350 mensen die nog steeds verbaasd zijn over de uitslag. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 1 augustus 2013 @ 08:25:14 #68
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129569919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 08:22 schreef LadyOracle het volgende:
Ik zit op 4 dan. Tegen 350 mensen die nog steeds verbaasd zijn over de uitslag. ;-)
inclusief ikzelf want ik ken er ook dus maar 3 die erop gestemd hebben. En die paar die het verder wilde hebben geen stemrecht.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129569970
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 08:15 schreef Toekito het volgende:
Ik en 2 collega's hebben erop gestemd.
En ik. Een zwembad tussen een zwembad en een gesloten zwembad in leek me wat overbodig, Rotterdam World Wide zou ook op andere manieren van de grond kunnen komen, bij de Groene Marathon mis ik even waarom het dát bedrag zou moeten kosten; het gaat om een route, niet om de aanleg van groen.

Ravottuh heb ik niets mee, voor poppodium; popgerelateerde dingen hier in de stad resulteren toch er in dat na 2 jaar de eigenaars met al het geld vertrekken, en de tent in kwestie vervolgens sluit en de gemeente daar linksom of rechtsom de schuld van krijgt (Watt, Dance Parade, ..). Work At School, dat gebeurt volgens mij allang. En hoeft niet (veel) geld te kosten.

Blijft de schaatsbaan over. En dat is leuk, daar ga ik zeker gebruik van maken, aangezien we de afgelopen 10 jaar maar liefst 2x op natuurijs hebben kunnen schaatsen.
pi_129570290
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 07:55 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik maar 1 persoon kunnen vinden die op de schaatsbaan

gestemd heeft. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de uitslag niet klopt.
ik heb op de schaatsbaan gestemd
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  donderdag 1 augustus 2013 @ 08:53:02 #71
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129570306
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 08:52 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

ik heb op de schaatsbaan gestemd
dan ken ik er nu 6 :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129570491
Ik ook, want LHO was de enige die ik tot nu toe had meegeteld. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129575472
Hebben jullie ook wel eens dat als je met je wijffie door de stad loop dat er van die antillianen golera erg naar je vriendin kijken? beetje irritant vind ik dat , (omschrijving vriendin /blond haar, slank loop op hakken komt uit noord nederland ) )


Ook als ik samen met haar naar de hollywood ga elke zaterdag staan er van die 16 jarige knapen en proberen achter haar te komen om haar te schuren het is dar ik erbij loop en die marokkanen bij hun kraag pak maar als vrouw alleen zijnde zou het best lastig zijn
( heb niks tegen marokkanen want ben zelf indo)
pi_129576214
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:22 schreef djakkaa3033 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat als je met je wijffie door de stad loop dat er van die antillianen golera erg naar je vriendin kijken? beetje irritant vind ik dat , (omschrijving vriendin /blond haar, slank loop op hakken komt uit noord nederland ) )

Ook als ik samen met haar naar de hollywood ga elke zaterdag staan er van die 16 jarige knapen en proberen achter haar te komen om haar te schuren het is dar ik erbij loop en die marokkanen bij hun kraag pak maar als vrouw alleen zijnde zou het best lastig zijn
( heb niks tegen marokkanen want ben zelf indo)
Hollywood :')
Meest verrotte plek van Rotterdam. Ga naar iets anders!
En neem een lelijke vriendin, heb je verder nergens last van :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 19:32:18 #75
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_129587818
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Asgard het volgende:
Geklaag over geluidsoverlast? Door wie dan? Het stikt daar van de uitgaansgelegenheden :?
zitten een aantal hotels omheen. Maar goed, die gaan ook zitten op een plek wat traditioneel is aangewezen als uitgaansgebied. Naast dat het financieel ook een stuk beter kon... maar goed ik heb hier al genoeg over gezegd en heb er eigenlijk nog veel meer op te zeggen...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')