Kijken alleen naar De Bilt.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze nu melden dat dit de warmste dag van het jaar is, maar het is hier nu 32 graden en een paar weken terug was dat 34!
Of kijken ze bij zo'n record alleen naar De Bilt?
Wat noem jij beter?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef zlotka het volgende:
Komt er nog beter weer deze week dan? Als ik de voorspellingen bekijk hebben ze het over morgenavond, maar lees ook mensen die zeggen van het wekend pas.
Definieer: Beter weerquote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef zlotka het volgende:
Komt er nog beter weer deze week dan? Als ik de voorspellingen bekijk hebben ze het over morgenavond, maar lees ook mensen die zeggen van het wekend pas.
Ja sorry, zie post hierbovenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Definieer: Beter weer
want wat voor jou beter weer is is voor anderen kutweer
Temp zal de hele week zo rond de 25-30 graden gaan schommelen. Vies plakweer dus met de nodige onweersbuien.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:00 schreef zlotka het volgende:
[..]
Koeler, liefst met regen onweer hagel en wind
Veel donder en bliksemquote:Op maandag 22 juli 2013 17:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Definieer: Beter weer
want wat voor jou beter weer is is voor anderen kutweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |