abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:47:42 #251
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129335567
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:56 schreef macondo het volgende:

[..]

ik heb het ook wel eens gevraagd ja. Het contrast tussen "hoppa zo een date regelen, spreek zo snel mogelijk af.. als het relatie materiaal is ga ik door" teksten en het nooit een date hebben vond ik opvallend.
Wie zegt dat hij nooit dates heeft? Misschien meldt hij hier z'n dates gewoon niet.

Aannames, aannames...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129336073
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date.
Ah, vandaar dat je in dit topic zit wat over dates en versieren gaat.

quote:
Voor de rest zit ik niet veel op een dating site en ga ik vaker weg met een vrouw die ik ontmoet met bv stappen dan via een site.
En toch zit jij hier voortdurend commentaar te geven hoe je het beste via zo'n site het kan gaan doen en wat goed werkt.
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:09:01 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_129336275
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ooit eentje meegemaakt die direct begon te zeuren over dat alle mannen klootzakken zijn en dat ze van de vrouwenliefde was geworden. Waarom ze op een datingsite zat was me dan ook een raadsel. Enfin, na 5 minuten oogkanker en terreur haar weggeklikt, begon ze me ook van die kneiterdure one-liners te sturen dat ik hetzelfde was als al die andere mannen :')
Was het wel een lekker wijf?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:16:22 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129336515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat je in dit topic zit wat over dates en versieren gaat.

En toch zit jij hier voortdurend commentaar te geven hoe je het beste via zo'n site het kan gaan doen en wat goed werkt.
Dus je mag alleen commentaar op iets geven wanneer je er zelf ook actief uitoefent? Dus mag ik ook geen formule 1 meer kijken of een andere sport.

En ja dat klopt. Want het verschil tussen afspreken tijdens stappen of via een site is niet zo heel erg verschillend. Tevens doe ik het zelf beiden. Ik zie dan niet in waarom ik daar niet mijn mening over mag geven.

Maar vertel, wat is nu echt je punt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129337588
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Was het wel een lekker wijf?
Hoi :W

Als we toch zanik-wijven aan het posten zijn:
Kreeg een one-liner, had wel geaccepteerd om even te bedanken (fout van mijn kant) maar dat ik al aan het daten ben en niet 2 tegelijk date (geen principe kwestie maar dan ga ik dingen door elkaar halen). Heel verhaal hoe ik mensen aan het lijntje hou en waarom ik me niet uitschrijf.
Matching staat uit, en tja dat mn foto's blijkbaar interessant zijn kan ik ook weinig aan doen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 18:09:34 #256
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129338121
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]
Ik heb heus wel eens afspraken met een vrouw om eens te kijken of er verder wat in zit. Meestal is dat gewoon van het stappen en soms via een site. Maar om het nou een date te noemen?
Eh... hoe wil je het dan noemen? :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_129338404
Ook gek doet niet aan dates, alleen aan friendzone :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:41:57 #258
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129340795
Dusssss... Telefoonnummer-dude van de speeddate is in wanhoop-modus geschoten.

Heb m vorig weekend, na date 2 met de Dokter, duidelijk gemaakt dat daten er niet in zit omdat het erg goed gaat met m'n match van die avond en ik daar dus verder mee wil. Toen deed hij al moeilijk; wat was er mis met nog een date en dan kiezen wie het leukst is? Hij stelde een ultimatum ("we gaan vanavond wat drinken, anders einde contact") om vervolgens terug te krabbelen toen ik zei dat ik niet in z'n ultimatum mee zou gaan ("we houden contact!" :') ), etc.

Dan denk je alles gehad te hebben... Hij appte me vanavond dat een oud dispuutgenoot is overleden, hij heeft het moeilijk en ik citeer: "Heb geen zin om alleen dood te gaan ;( "

Nu wil hij weten wat er niet leuk aan hem is, want:
- "I've got money"
- "'N leuke babbel"
- "Zie er niet verkeerd uit"

Pfffff, wat moet ik hier nou weer mee? :')
pi_129340945
Negeren.
pi_129341308
Gewoon uitleggen dat die ander een vent is die miljonair is geworden als stand up comedian en bijschnabbelt als fotomodel
;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129341385
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Yuki het volgende:

Heb m vorig weekend, na date 2 met de Dokter, duidelijk gemaakt dat daten er niet in zit omdat het erg goed gaat met m'n match van die avond en ik daar dus verder mee wil. Toen deed hij al moeilijk; wat was er mis met nog een date en dan kiezen wie het leukst is? Hij stelde een ultimatum ("we gaan vanavond wat drinken, anders einde contact") om vervolgens terug te krabbelen toen ik zei dat ik niet in z'n ultimatum mee zou gaan ("we houden contact!" :') ), etc.

Dan denk je alles gehad te hebben... Hij appte me vanavond dat een oud dispuutgenoot is overleden, hij heeft het moeilijk en ik citeer: "Heb geen zin om alleen dood te gaan ;( "

- "I've got money"
- "'N leuke babbel"

ditchen. heel snel ditchen
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:07:51 #262
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129341687
quote:
Wat een vervelend nieuws, sterkte!

Wat de rest betreft: ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben, maar ik zit hier niet zo op te wachten. Ik vind niet dat ik me hoef te verantwoorden waarom ik niet met je ga daten. Voor zover ik dat wel wil uitleggen, heb ik dat al gedaan. Volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest en is dat hoofdstuk afgesloten.
En nu negeren.
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:08:19 #263
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129341703
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ditchen. heel snel ditchen
Toepasselijke nick in deze kwestie ;)
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:24:28 #264
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129342357
quote:

- "I've got money"
- "'N leuke babbel"

Mannen :') wat een kansloos volkje zijn we af en toe :D
Gewoon negeren, of zeggen dat'ie moet ophoeren... Maar bij dit soort types werkt negeren noch uitschelden, dus voorlopig zit je er nog wel aan vast!
Sterkte ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129343772
quote:

- "I've got money"
- "'N leuke babbel"

Wat een idioot. Maar goed dat je daar sowieso niks mee doet.
pi_129343848
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dus je mag alleen commentaar op iets geven wanneer je er zelf ook actief uitoefent? Dus mag ik ook geen formule 1 meer kijken of een andere sport.

En ja dat klopt. Want het verschil tussen afspreken tijdens stappen of via een site is niet zo heel erg verschillend. Tevens doe ik het zelf beiden. Ik zie dan niet in waarom ik daar niet mijn mening over mag geven.

Maar vertel, wat is nu echt je punt?
Een constante vorm van jezelf tegenspreken. Ik heb het idee dat je fantasie en realiteit niet echt van elkaar kan onderscheiden.
Het spreekt natuurlijk boekdelen dat je direct al heel erg opgefokt bent als ik je een vraag stel.
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:37:10 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_129345700
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:50 schreef DaFan het volgende:

[..]

Hoi :W

Als we toch zanik-wijven aan het posten zijn:
Kreeg een one-liner, had wel geaccepteerd om even te bedanken (fout van mijn kant) maar dat ik al aan het daten ben en niet 2 tegelijk date (geen principe kwestie maar dan ga ik dingen door elkaar halen). Heel verhaal hoe ik mensen aan het lijntje hou en waarom ik me niet uitschrijf.
Matching staat uit, en tja dat mn foto's blijkbaar interessant zijn kan ik ook weinig aan doen.
Hi! :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_129346067
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

En nu negeren.
Je blijft wel erg vaag, ik zou wat duidelijker zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129346543
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mannen :') wat een kansloos volkje zijn we af en toe :D
Gewoon negeren, of zeggen dat'ie moet ophoeren... Maar bij dit soort types werkt negeren noch uitschelden, dus voorlopig zit je er nog wel aan vast!
Sterkte ;)
Om heel eerlijk te zijn is dit toch juist zo'n vrouwentrekje om heel zielig te gaan doen en dat ze je echt nodig is :')
pi_129346596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je blijft wel erg vaag, ik zou wat duidelijker zijn.
Dat laatste was toch wel duidelijk :D Ik zou niet meer durven appen hoor :P
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:01:17 #271
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129346703
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn is dit toch juist zo'n vrouwentrekje om heel zielig te gaan doen en dat ze je echt nodig is :')
Hell no...
Dit wordt zo ongelofelijk vaak door mannen gedaan!
pi_129346745
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hell no...
Dit wordt zo ongelofelijk vaak door mannen gedaan!
Dat 'mijn dispuutsgenoot is overleden (...)' ?
pi_129346899
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat 'mijn dispuutsgenoot is overleden (...)' ?
Dat is emotionele chantage en dat gebruiken vrouwen vaker dan mannen is mijn idee.

quote:
17s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat laatste was toch wel duidelijk :D Ik zou niet meer durven appen hoor :P
Ik vind dit redelijk vaag: "ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben".
pi_129346988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat is emotionele chantage en dat gebruiken vrouwen vaker dan mannen is mijn idee.

[..]

Ik vind dit redelijk vaag: "ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben".
Volgens mij lijkt dat omdat Yuki nog zo goed is om beschaafd te zijn. 'Dit hoofdstuk is afgesloten' lijkt me wel duidelijk :)
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:10:17 #275
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129347046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werkt :') (het werkt wel, averechts ;))

Vaak zijn dit soort mannen ook hardleers, maar da's mijn ervaring :)
pi_129347260
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werkt :') (het werkt wel, averechts ;))

Ach iedereen is wel eens een (lange) tijd wanhopig ;) Maar ik mag toch hopen dat je achteraf in kan zien dat je heel kansloos bezig was.
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:16:38 #277
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129347281
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dit, right now.

Hij BLIJFT maar appen...
6 berichten in 30 min :')
pi_129347618
Met whatsapp kan je toch gewoon blokkeren?
pi_129348327
Gewoon vragen waarom hij berichten blijft sturen.
pi_129349023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Deckard het volgende:
Met whatsapp kan je toch gewoon blokkeren?
jahaaa! doen!

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gewoon vragen waarom hij berichten blijft sturen.
neehee! niet!

subtiel proberen duidelijk te maken dat je een man niet moet komt bij de betreffende man vaak over als: "woeiii, ze is gek op me, ze wil me!" :|W
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_129349069
Yuki speelt hard to get :')
pi_129349183
Zeggen dat hij wanhopig en drammerig overkomt. Maar waarschijnlijk word je dan helemaal overspoeld met berichten. :'( :D
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:02:56 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129349534
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef MissGump het volgende:

neehee! niet!

subtiel proberen duidelijk te maken dat je een man niet moet komt bij de betreffende man vaak over als: "woeiii, ze is gek op me, ze wil me!" :|W
Juist _O_
Elke vorm van reactie putten dit soort mensen een interesse uit :') bizar gewoon :')
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:03:25 #284
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129349549
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
Zeggen dat hij wanhopig en drammerig overkomt. Maar waarschijnlijk word je dan helemaal overspoeld met berichten. :'( :D
Idd, er is geen goede optie in deze, ja negeren en blokkeren...
Nieuwe media _O_ mensen blokkeren _O_
Kon dat IRL ook maar :')
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:04:00 #285
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129349574
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef MissGump het volgende:
Dat probeerde ik laatst een van m'n vriendinnen ook duidelijk te maken. Een of andere random dude blijft haar lastig vallen en zij reageerde dan kort-af, in de hoop dat hij dan af zou taaien. Ik zeg, dat helpt niets, wij mannen interpreteren elk antwoord alszijnde een "Ze vind me stiekem nog leuk anders hield ze wel op met reageren".

Dat wilde ze eerst niet geloven, maar uiteindelijk toch maar gedaan wat ik zei want haar oplossing hielp niet. :P

Iets later vroeg een jongen haar of ze zin had in een spannend afspraakje, dacht ze dat hij survivallen of zoiets bedoelde. :')

Heerlijk zo'n naief meisje, haha. Voel me net grote broer. :D
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:09:03 #286
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129349767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Timmie85 het volgende:
Iets later vroeg een jongen haar of ze zin had in een spannend afspraakje, dacht ze dat hij survivallen of zoiets bedoelde. :')
_O-
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:44:23 #287
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_129351274
Ik heb af en toe leuke gesprekken gehad, maar sommige van die vrouwen op internet zijn soms ook zo onmogelijk. Je zou gaan denken dat er een bot achter zit, want een gesprek op gang brengen/houden is ze blijkbaar vreemd.

't zal wel aan mij liggen, maar ik vind het in het echt 10x makkelijker. :7 :P
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_129352261
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Dat probeerde ik laatst een van m'n vriendinnen ook duidelijk te maken. Een of andere random dude blijft haar lastig vallen en zij reageerde dan kort-af, in de hoop dat hij dan af zou taaien. Ik zeg, dat helpt niets, wij mannen interpreteren elk antwoord alszijnde een "Ze vind me stiekem nog leuk anders hield ze wel op met reageren".

Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.

Als iemand heel kortaf reageert zonder wedervragen is het toch duidelijk?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:11:31 #289
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129352285
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja dat zou je zeggen. Toch zie ik regelmatig mannen zo redeneren, ook mensen waarvan ik niet zo 1-2-3 zou roepen dat het een kansloze kneus is. Maar misschien dat ik te optimistisch denk over mensen.
pi_129352303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef VeX- het volgende:
Ik heb af en toe leuke gesprekken gehad, maar sommige van die vrouwen op internet zijn soms ook zo onmogelijk. Je zou gaan denken dat er een bot achter zit, want een gesprek op gang brengen/houden is ze blijkbaar vreemd.

't zal wel aan mij liggen, maar ik vind het in het echt 10x makkelijker. :7 :P
Dat lees ik hier zo vaak. Misschien iets minder saai overkomen in een gesprek?
pi_129352371
quote:

[..]

Ja
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:18:35 #292
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129352452
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:14 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ja
Nou, die is duidelijk! :)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_129352697
quote:

[..]

Euh, ook niet altijd.
Sommige vrouwen denken ook dat het duidelijk is dat ze je niet willen als ze de telefoon niet opnemen. Maar er zijn natuurlijk tig redenen waarom je iemand even niet aan de telefoon te pakken krijgt.

Beste blijft toch gewoon eerlijk zeggen.
pi_129352802
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:28 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Euh, ook niet altijd.
Sommige vrouwen denken ook dat het duidelijk is dat ze je niet willen als ze de telefoon niet opnemen. Maar er zijn natuurlijk tig redenen waarom je iemand even niet aan de telefoon te pakken krijgt.

Beste blijft toch gewoon eerlijk zeggen.
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?
pi_129352830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?
Beetje jammer dat je de ander dus inderdaad 5 keer voor niets laat bellen omdat iemand niet de waarheid durft te zeggen.
pi_129352866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:33 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je de ander dus inderdaad 5 keer voor niets laat bellen omdat iemand niet de waarheid durft te zeggen.
Ik ben het er ook wel mee eens dat je er beter gelijk eerlijk in kunt zijn. Maar dat blijft nu eenmaal iets waar veel mensen moeite mee hebben.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:38:40 #297
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129352978
Iemand zei dat dat de zegen was van nieuwe media, mensen blokkeren. Handig in geval van een stalker en soms klote als het gaat om directe communicatie.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:41:15 #298
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129353065
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

5x? Na 1x vind ik het al genoeg. Dan zien ze dat ik heb gebeld, en kunnen ze terug bellen. doen ze dat niet, helaas..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129353143
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef theKiD het volgende:

[..]

5x? Na 1x vind ik het al genoeg. Dan zien ze dat ik heb gebeld, en kunnen ze terug bellen. doen ze dat niet, helaas..
Nu ja, dat dus.
pi_129353173
Nou inderdaad, je bent gekke Henkie niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')