Wie zegt dat hij nooit dates heeft? Misschien meldt hij hier z'n dates gewoon niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
ik heb het ook wel eens gevraagd ja. Het contrast tussen "hoppa zo een date regelen, spreek zo snel mogelijk af.. als het relatie materiaal is ga ik door" teksten en het nooit een date hebben vond ik opvallend.
Ah, vandaar dat je in dit topic zit wat over dates en versieren gaat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date.
En toch zit jij hier voortdurend commentaar te geven hoe je het beste via zo'n site het kan gaan doen en wat goed werkt.quote:Voor de rest zit ik niet veel op een dating site en ga ik vaker weg met een vrouw die ik ontmoet met bv stappen dan via een site.
Was het wel een lekker wijf?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ooit eentje meegemaakt die direct begon te zeuren over dat alle mannen klootzakken zijn en dat ze van de vrouwenliefde was geworden. Waarom ze op een datingsite zat was me dan ook een raadsel. Enfin, na 5 minuten oogkanker en terreur haar weggeklikt, begon ze me ook van die kneiterdure one-liners te sturen dat ik hetzelfde was als al die andere mannen
Dus je mag alleen commentaar op iets geven wanneer je er zelf ook actief uitoefent? Dus mag ik ook geen formule 1 meer kijken of een andere sport.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:03 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je in dit topic zit wat over dates en versieren gaat.
En toch zit jij hier voortdurend commentaar te geven hoe je het beste via zo'n site het kan gaan doen en wat goed werkt.
Hoiquote:
Eh... hoe wil je het dan noemen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb heus wel eens afspraken met een vrouw om eens te kijken of er verder wat in zit. Meestal is dat gewoon van het stappen en soms via een site. Maar om het nou een date te noemen?
ditchen. heel snel ditchenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Yuki het volgende:
Dusssss... Telefoonnummer-dude van de speeddate is in wanhoop-modus geschoten.
Heb m vorig weekend, na date 2 met de Dokter, duidelijk gemaakt dat daten er niet in zit omdat het erg goed gaat met m'n match van die avond en ik daar dus verder mee wil. Toen deed hij al moeilijk; wat was er mis met nog een date en dan kiezen wie het leukst is? Hij stelde een ultimatum ("we gaan vanavond wat drinken, anders einde contact") om vervolgens terug te krabbelen toen ik zei dat ik niet in z'n ultimatum mee zou gaan ("we houden contact!"), etc.
Dan denk je alles gehad te hebben... Hij appte me vanavond dat een oud dispuutgenoot is overleden, hij heeft het moeilijk en ik citeer: "Heb geen zin om alleen dood te gaan"
Nu wil hij weten wat er niet leuk aan hem is, want:
- "I've got money"
- "'N leuke babbel"
- "Zie er niet verkeerd uit"
Pfffff, wat moet ik hier nou weer mee?
En nu negeren.quote:Wat een vervelend nieuws, sterkte!
Wat de rest betreft: ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben, maar ik zit hier niet zo op te wachten. Ik vind niet dat ik me hoef te verantwoorden waarom ik niet met je ga daten. Voor zover ik dat wel wil uitleggen, heb ik dat al gedaan. Volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest en is dat hoofdstuk afgesloten.
Mannenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Yuki het volgende:
Heb m vorig weekend, na date 2 met de Dokter, duidelijk gemaakt dat daten er niet in zit omdat het erg goed gaat met m'n match van die avond en ik daar dus verder mee wil. Toen deed hij al moeilijk; wat was er mis met nog een date en dan kiezen wie het leukst is? Hij stelde een ultimatum ("we gaan vanavond wat drinken, anders einde contact") om vervolgens terug te krabbelen toen ik zei dat ik niet in z'n ultimatum mee zou gaan ("we houden contact!"), etc.
Dan denk je alles gehad te hebben... Hij appte me vanavond dat een oud dispuutgenoot is overleden, hij heeft het moeilijk en ik citeer: "Heb geen zin om alleen dood te gaan"
- "I've got money"
- "'N leuke babbel"
Wat een idioot. Maar goed dat je daar sowieso niks mee doet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Yuki het volgende:
- "I've got money"
- "'N leuke babbel"
Een constante vorm van jezelf tegenspreken. Ik heb het idee dat je fantasie en realiteit niet echt van elkaar kan onderscheiden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je mag alleen commentaar op iets geven wanneer je er zelf ook actief uitoefent? Dus mag ik ook geen formule 1 meer kijken of een andere sport.
En ja dat klopt. Want het verschil tussen afspreken tijdens stappen of via een site is niet zo heel erg verschillend. Tevens doe ik het zelf beiden. Ik zie dan niet in waarom ik daar niet mijn mening over mag geven.
Maar vertel, wat is nu echt je punt?
Hi!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoi
Als we toch zanik-wijven aan het posten zijn:
Kreeg een one-liner, had wel geaccepteerd om even te bedanken (fout van mijn kant) maar dat ik al aan het daten ben en niet 2 tegelijk date (geen principe kwestie maar dan ga ik dingen door elkaar halen). Heel verhaal hoe ik mensen aan het lijntje hou en waarom ik me niet uitschrijf.
Matching staat uit, en tja dat mn foto's blijkbaar interessant zijn kan ik ook weinig aan doen.
Je blijft wel erg vaag, ik zou wat duidelijker zijn.quote:
Om heel eerlijk te zijn is dit toch juist zo'n vrouwentrekje om heel zielig te gaan doen en dat ze je echt nodig isquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mannenwat een kansloos volkje zijn we af en toe
Gewoon negeren, of zeggen dat'ie moet ophoeren... Maar bij dit soort types werkt negeren noch uitschelden, dus voorlopig zit je er nog wel aan vast!
Sterkte
Dat laatste was toch wel duidelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je blijft wel erg vaag, ik zou wat duidelijker zijn.
Hell no...quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is dit toch juist zo'n vrouwentrekje om heel zielig te gaan doen en dat ze je echt nodig is
Dat 'mijn dispuutsgenoot is overleden (...)' ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hell no...
Dit wordt zo ongelofelijk vaak door mannen gedaan!
Dat is emotionele chantage en dat gebruiken vrouwen vaker dan mannen is mijn idee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat 'mijn dispuutsgenoot is overleden (...)' ?
Ik vind dit redelijk vaag: "ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben".quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat laatste was toch wel duidelijkIk zou niet meer durven appen hoor
Volgens mij lijkt dat omdat Yuki nog zo goed is om beschaafd te zijn. 'Dit hoofdstuk is afgesloten' lijkt me wel duidelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is emotionele chantage en dat gebruiken vrouwen vaker dan mannen is mijn idee.
[..]
Ik vind dit redelijk vaag: "ik denk dat je vragen met je huidige mindset te maken hebben".
Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werktquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is emotionele chantage en dat gebruiken vrouwen vaker dan mannen is mijn idee.
Ach iedereen is wel eens een (lange) tijd wanhopigquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werkt(het werkt wel, averechts
)
Vaak zijn dit soort mannen ook hardleers, maar da's mijn ervaring
Dit, right now.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werkt(het werkt wel, averechts
)
Vaak zijn dit soort mannen ook hardleers, maar da's mijn ervaring
jahaaa! doen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Deckard het volgende:
Met whatsapp kan je toch gewoon blokkeren?
neehee! niet!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gewoon vragen waarom hij berichten blijft sturen.
Juistquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef MissGump het volgende:
neehee! niet!
subtiel proberen duidelijk te maken dat je een man niet moet komt bij de betreffende man vaak over als: "woeiii, ze is gek op me, ze wil me!"
Idd, er is geen goede optie in deze, ja negeren en blokkeren...quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
Zeggen dat hij wanhopig en drammerig overkomt. Maar waarschijnlijk word je dan helemaal overspoeld met berichten.![]()
Dat probeerde ik laatst een van m'n vriendinnen ook duidelijk te maken. Een of andere random dude blijft haar lastig vallen en zij reageerde dan kort-af, in de hoop dat hij dan af zou taaien. Ik zeg, dat helpt niets, wij mannen interpreteren elk antwoord alszijnde een "Ze vind me stiekem nog leuk anders hield ze wel op met reageren".quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef MissGump het volgende:
subtiel proberen duidelijk te maken dat je een man niet moet komt bij de betreffende man vaak over als: "woeiii, ze is gek op me, ze wil me!"
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Timmie85 het volgende:
Iets later vroeg een jongen haar of ze zin had in een spannend afspraakje, dacht ze dat hij survivallen of zoiets bedoelde.
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik laatst een van m'n vriendinnen ook duidelijk te maken. Een of andere random dude blijft haar lastig vallen en zij reageerde dan kort-af, in de hoop dat hij dan af zou taaien. Ik zeg, dat helpt niets, wij mannen interpreteren elk antwoord alszijnde een "Ze vind me stiekem nog leuk anders hield ze wel op met reageren".
Ja dat zou je zeggen. Toch zie ik regelmatig mannen zo redeneren, ook mensen waarvan ik niet zo 1-2-3 zou roepen dat het een kansloze kneus is. Maar misschien dat ik te optimistisch denk over mensen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.
Als iemand heel kortaf reageert zonder wedervragen is het toch duidelijk?
Dat lees ik hier zo vaak. Misschien iets minder saai overkomen in een gesprek?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef VeX- het volgende:
Ik heb af en toe leuke gesprekken gehad, maar sommige van die vrouwen op internet zijn soms ook zo onmogelijk. Je zou gaan denken dat er een bot achter zit, want een gesprek op gang brengen/houden is ze blijkbaar vreemd.
't zal wel aan mij liggen, maar ik vind het in het echt 10x makkelijker.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.
Euh, ook niet altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh, ook niet altijd.
Sommige vrouwen denken ook dat het duidelijk is dat ze je niet willen als ze de telefoon niet opnemen. Maar er zijn natuurlijk tig redenen waarom je iemand even niet aan de telefoon te pakken krijgt.
Beste blijft toch gewoon eerlijk zeggen.
Beetje jammer dat je de ander dus inderdaad 5 keer voor niets laat bellen omdat iemand niet de waarheid durft te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?
Ik ben het er ook wel mee eens dat je er beter gelijk eerlijk in kunt zijn. Maar dat blijft nu eenmaal iets waar veel mensen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je de ander dus inderdaad 5 keer voor niets laat bellen omdat iemand niet de waarheid durft te zeggen.
5x? Na 1x vind ik het al genoeg. Dan zien ze dat ik heb gebeld, en kunnen ze terug bellen. doen ze dat niet, helaas..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?
Nu ja, dat dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
5x? Na 1x vind ik het al genoeg. Dan zien ze dat ik heb gebeld, en kunnen ze terug bellen. doen ze dat niet, helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |