abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129592154
quote:
9s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:13 schreef das_phantom het volgende:
Poeh, niet verlengd. Totaal niet verwacht, in mei nog zeer positief gesprek. Na drie contracten vonden ze me nu twee maanden later toch niet bij de functie passen...

Begrijp het eigenlijk totaal niet, maar kon het gesprek niet meer voortzetten en vragen stellen.
ze willen gewoon geen vast contract geven wat ze verplicht zijn na 3 contracten dat is de reden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:23:46 #206
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129593567
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

ze willen gewoon geen vast contract geven wat ze verplicht zijn na 3 contracten dat is de reden
Precies!

Waarschijnlijk kan die over 3 maanden weer terug komen..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_129593887
quote:

Exact. Zo'n mooie wet bedoeld om mensen aan een vaste baan te helpen O+ (maar levert alleen maar 'geen contractverlenging' op momenteel)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:42:21 #208
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129594334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Exact. Zo'n mooie wet bedoeld om mensen aan een vaste baan te helpen O+ (maar levert alleen maar 'geen contractverlenging' op momenteel)
En een slecht gevoel over jezelf, want je vond eigenlijk dat je je werk best goed deed ;(
pi_129599336
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:21 schreef kipptje het volgende:
Zit te denken om te solliciteren naar een leer-werkplek als klinisch perfusionist. Iemand die er iets meer van weet en wat ze precies als voorkennis van jou verwachten?
Ik dacht echt dat je onzin zat te posten fusion --> muzieksoort

Maar volgens google is het dus een echt beroep.

Ik had er nog nooit van gehoord :@

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klinisch_perfusionist
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 08:07:21 #210
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_129602534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 01:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
fusion --> muzieksoort
Dat is beperkt gedacht. Het betekent niets anders dan fusie/samensmelting en dat kan op van alles van toepassing zijn. (voedsel, bedrijven, muziek, chemie etc.)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_129605776
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Manager PR/Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:12:23 #212
269689 crew  Viv
pi_129606558
quote:
3 miljard voor een website die zo gammel is als wanneer je het gratis door een neefje van 13 had laten maken. _O- :'( :X
pi_129607299
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Da's zuur. :{ Waarom kon je het gesprek niet voortzetten? Door je teleurstelling of boden ze die ruimte niet?

En in welke richting zoek je nu werk?
Ik was dermate teleurgesteld dat ik alleen nog maar weg wilde. Gesprek duurde ook maar vijf minuten, ben daarna naar huis gegaan.

Nu heerst vooral het gevoel van onbegrip. Ik kreeg net nog een fijn mailtje van collega's dat werkelijk niemand het begrijpt. Het is natuurlijk zo dat het ging om een vaste aanstelling, wat jullie ook zeiden, maar ik vind het moeilijk te verkroppen dat door mijn leidinggevenden zo de schijn is opgehouden.
Ik ben zelfs in juni nog overgeplaatst naar een nieuw team omdat ik zo goed presteerde.

Ik zie er nu wel tegenop om nog twee maanden daar te werken, maar wil het toch nog goed afsluiten.
pi_129607887
Ik zou ze lekker de tyfus laten genieten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_129608961
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 01:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ik dacht echt dat je onzin zat te posten fusion --> muzieksoort

Maar volgens google is het dus een echt beroep.

Ik had er nog nooit van gehoord :@

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klinisch_perfusionist
Het is inderdaad niet echt een bekend beroep en daarom kan ik er zo weinig over vinden.
Ik wil vooral weten of het geen beroep is dat je met een puzzelboekje naast de machine zit, want dat is gewoon zonde van de inspanning...
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_129609411
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef das_phantom het volgende:

[..]

Ik was dermate teleurgesteld dat ik alleen nog maar weg wilde. Gesprek duurde ook maar vijf minuten, ben daarna naar huis gegaan.

Nu heerst vooral het gevoel van onbegrip. Ik kreeg net nog een fijn mailtje van collega's dat werkelijk niemand het begrijpt. Het is natuurlijk zo dat het ging om een vaste aanstelling, wat jullie ook zeiden, maar ik vind het moeilijk te verkroppen dat door mijn leidinggevenden zo de schijn is opgehouden.
Ik ben zelfs in juni nog overgeplaatst naar een nieuw team omdat ik zo goed presteerde.

Ik zie er nu wel tegenop om nog twee maanden daar te werken, maar wil het toch nog goed afsluiten.
Schrijf wat dingen voor jezelf op die je zou willen vragen en vraag een extra gesprek aan.
  Manager PR/Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:53:54 #217
269689 crew  Viv
pi_129610036
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik had afgelopen maandag gesolliciteerd (feitelijk alleen cv hoeven uploaden) via een intermediair. Werd ik gisteren gebeld dat ze op mijn cv veel raakvlakken zag met de vacature, maar dat ze 2 andere kandidaten ging voorstellen omdat die wčl ervaring hebben (tja, mijn Master-uitreiking is nog niet eens geweest). -O-
Toen vroeg ze naar wat voor functie ik op zoek ben, en toen ik dat omschreef vond ze de vacature toch wel erg passend en nodigde ze me uit om alsnog een motivatie te schrijven. *O*
Inmiddels heeft de intermediair mij voorgesteld bij de werkgever en ik mag daar op gesprek komen! *O*
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:02:59 #218
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129612724
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef das_phantom het volgende:

[..]

Snap dat ook niet van die werkgever. Dat ze je na 3 keer een tijdelijk contract geen vast contract willen geven kan ik nog inkomen heb dat ook vaak meegemaakt.

Maar zeg dat dan gewoon en geef verder aan dat je het goed hebt gedaan en geef een mooi getuigeschrift mee en dat men ze kan bellen voor een referentie.
  Manager PR/Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:23:46 #219
269689 crew  Viv
pi_129613523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:23 schreef kipptje het volgende:
Het is inderdaad niet echt een bekend beroep en daarom kan ik er zo weinig over vinden.
Ik wil vooral weten of het geen beroep is dat je met een puzzelboekje naast de machine zit, want dat is gewoon zonde van de inspanning...
Als het een beetje lijkt op het werk van een
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesiemedewerker
dan hoef je daar niet bang voor te zijn, die mensen zijn continu bezig zodat de anesthesioloog er met een puzzelboekje naast kan zitten ;)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:35:58 #220
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_129620412
Ik ben zo'n beetje aan het rondkijken naar een andere baan, nu vragen me bij een sollicitatie 3 referenties van mensen waar ik aan rapporteerde in het verleden, probleem is dat ik bijna 10 jaar aan de slag ben waar ik nu werk, 2 van mij vorige (voor en derde laatste) werkgevers op de fles zijn gegaan en van anderen geen idee heb of mijn meerderen van toen er nog werken.

Bovendien ben ik als mens de laatste 10 jaar nogal veranderd en vind ik dat werkgevers van toen geen correct beeld van mij, hoe ik nu ben, kunnen schetsen.

En ik heb liever niet dat ze mijn huidige werkgever contacteren eer ik een contract heb.

Kan ik dit gewoon zoals ik het hierboven zeg aan het selectiebureau aangeven?

[ Bericht 7% gewijzigd door mrPanerai op 02-08-2013 17:41:30 ]
pi_129620830
Tuurlijk. Al zou ik het gegeven dat werkgevers van 10 jaar geleden minder positief zijn niet noemen, want daar gaan ze geheid moeilijk over doen bij dat w&s bureau.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 18:01:51 #222
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_129621169
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Snap dat ook niet van die werkgever. Dat ze je na 3 keer een tijdelijk contract geen vast contract willen geven kan ik nog inkomen heb dat ook vaak meegemaakt.

Maar zeg dat dan gewoon en geef verder aan dat je het goed hebt gedaan en geef een mooi getuigeschrift mee en dat men ze kan bellen voor een referentie.
Precies, gewoon eerlijk zijn. Ik snap ook best dat bedrijven uitzendkrachten tegenwoordig max 6 maanden in dienst willen hebben en zolang ze dat ook eerlijk zeggen dan heb ik er ook al minder moeite mee, bijvoorbeeld. Zelfde verhaal van die drie contracten: ben er gewoon eerlijk over is voor de werknemers ook beter.
Hallon!
pi_129621780
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:47 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd (glimlach, verzorgd, zelfvertrouwen uitstralen). Maar als een werkgever een bepaald profiel in gedachten heeft denk ik niet dat je daar veel aan kan veranderen. Denk je dat mijn glimlach een gebrek aan ervaring compenseert, of het feit dat ik veel duurder ben dan bepaalde andere sollicitanten?

[..]

Het is zeer lastig. De concurrentie bij dergelijke vacatures is erg groot en dergelijke banen zijn ook nauwelijks te combineren met een voltijdstudie.

[..]

Ook dat probeer ik. Natuurlijk zegt iedereen wel dat ze zullen rondkijken voor me, maar het leidt tot niets.

[..]

Dat zou ik ook denken, maar helaas is het aanbod laag en de concurrentie hoog. De ervaring die ik heb is meestal niet voldoende om dat te compenseren.

[..]

Tja, ik word er zelf moe van dat leeftijd gewoon echt zo'n grote rol speelt. Ik weet namelijk zeker dat ik allang een fatsoenlijke bijbaan had gevonden als ik 5 jaar jonger was geweest. Net als dat ik zeker weet dat ik niet zonder werk zou hoeven zitten als ik al op mijn 16e in de horeca was gaan werken.

[..]

HBO. Dat kan nog niet omdat ik de propedeuse van mijn huidige studie nog niet heb.
Nou zo makkelijk is dat ook weer niet hoor.

Ik ben al vanaf mijn 16 a 17e in de horeca gaan werken, en het is voor mij ook al heel lastig om zelfs iets van een bijbaan te vinden daarin.

quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
knip
En hoe was je eerste werkdag?
pi_129622501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:24 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Nou zo makkelijk is dat ook weer niet hoor.

Ik ben al vanaf mijn 16 a 17e in de horeca gaan werken, en het is voor mij ook al heel lastig om zelfs iets van een bijbaan te vinden daarin.

[..]

En hoe was je eerste werkdag?
Heb je eerst niet een ander account?
Aan je manier en inhoud van posten doet me weer aan die user denken.
pi_129622937
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:50 schreef YebCar het volgende:

[..]

Heb je eerst niet een ander account?
Aan je manier en inhoud van posten doet me weer aan die user denken.
Uhmm nee :N

Schrijf ik zo raar dan ;(
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:35:47 #226
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_129623881
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tuurlijk. Al zou ik het gegeven dat werkgevers van 10 jaar geleden minder positief zijn niet noemen, want daar gaan ze geheid moeilijk over doen bij dat w&s bureau.
ik zeg niet dat die minder positief zouden zijn maar hoe ze me ook toen schetsten, ik ben nu iemand anders. Meer matuur, ook een goeie relatie nu al 9 jaar en veel meer serieux, ook op denwerkvloer.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:57:09 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129626865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uhmm nee :N

Schrijf ik zo raar dan ;(
Mhh je doet mij ook denken aan die user.
pi_129627355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mhh je doet mij ook denken aan die user.
inderdaad..werken in de horeca als kok, zelfde leeftijd en niet weten wat hij wil. hmmmmm suspicious :P
pi_129627472
FerryNL bedoel je?
pi_129627524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef aeindje het volgende:
FerryNL bedoel je?
:Y

Dacht ik ook al.
pi_129627809
:')
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:34:51 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129628665
Ik dacht aan EmarWii ook wel bekend als DGVF maar Ferry kan ook ja.
pi_129629313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik dacht aan EmarWii ook wel bekend als DGVF maar Ferry kan ook ja.
Oh?

Ik ben toch echt geen van beide.

Ik type misschien zoals hun, maar wat ik zo van FerryNL zag. Die twijfelde echt overal aan. Dan weer de ICT, dan weer de zorg, dan weer de techniek, dan weer administratie en dan weer iets anders.

Ik zit idd ook al jaren in de horeca/catering, maar ik wil zeker niet wat gaan doen wat hierboven staat. Ik wil juist wat in de detailhandel gaan doen. Ik wil nu achter mijn 2e keuze van vroeger aangaan. Een eigen winkel runnen of een.leidinggevende functie in een winkel.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:52:17 #234
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129629421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh?

Ik type misschien zoals hun, maar wat ik zo van FerryNL zag. Die twijfelde echt overal aan. Dan weer de ICT, dan weer de zorg, dan weer de techniek, dan weer administratie en dan weer iets anders.

Ik zit idd ook al jaren in de horeca/catering, maar ik wil zeker niet wat gaan doen wat hierboven staat. Ik wil juist wat in de detailhandel gaan doen. Ik wil nu achter mijn 2e keuze van vroeger aangaan. Een eigen winkel runnen of een.leidinggevende functie in een winkel.
Detailhandel is op dit moment niet echt booming. Marges staan overal onder druk en geld voor investeringen in personeel is er niet meer.
pi_129629621
quote:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Als het bedrijf fors minder omzet maakt, kan het toch ook vaste medewerkers ontslaan. Wat is dan het risico van een vast contract als ze verder wel tevreden zijn?
pi_129633890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef aeindje het volgende:
FerryNL bedoel je?
Ook nooit meer wat van gehoord onder dat account.
Was toen iig iedere week weer een andere richting waar de desbetreffende user wilde gaan werken.
pi_129634787
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh?

je post wel verdacht veel in dezelfde soort topics. :')
xbox / fallout /dordrecht / weet je zeker dat je FerryNL niet bent :P
pi_129637444
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:56 schreef YebCar het volgende:

[..]

je post wel verdacht veel in dezelfde soort topics. :')
xbox / fallout /dordrecht / weet je zeker dat je FerryNL niet bent :P
Toemaar :')
pi_129642242
Geef nou maar gewoon toe dat je FerryNL bent, FerryNL. De overeenkomsten zijn overduidelijk als je beide post histories naast elkaar legt. Dordrecht, CoD BO 2, The Elder Scrolls, Steam, Werkzoekend...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:15:38 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129642384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:56 schreef Ludd het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Als het bedrijf fors minder omzet maakt, kan het toch ook vaste medewerkers ontslaan. Wat is dan het risico van een vast contract als ze verder wel tevreden zijn?
Het is altijd wel lastiger om van een vast iemand af te komen, het kost je in elk geval een stuk meer of het moet echt heel slecht gaan.

Meeste bedrijven willen nu een vaste kern met een flexibele schil er omheen.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:16:29 #241
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129642403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je FerryNL bent, FerryNL. De overeenkomsten zijn overduidelijk als je beide post histories naast elkaar legt. Dordrecht, CoD BO 2, The Elder Scrolls, Steam, Werkzoekend...
Het is tijd om te bekennen Vault-boy

De gemiddelde aflvering van Baantjer is minder spannend :9
pi_129642457
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
st iemand af te komen, het kost je in elk geval een stuk meer of het moet echt heel slecht gaan.

Meeste bedrijven willen nu een vaste kern met een flexibele schil er
Wat is echt slecht? Gaat dit om een bepaalde percentage qua vermindering van omzet/resultaat? Om wat voor percentages t.o.v. welke periode gaat dit dan? Is dat ergens na te lezen?
pi_129647025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het is tijd om te bekennen Vault-boy

De gemiddelde aflvering van Baantjer is minder spannend :9
Hmm tijd voor een nieuwe kloon :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Detailhandel is op dit moment niet echt booming. Marges staan overal onder druk en geld voor investeringen in personeel is er niet meer.
Klopt merk ik idd ook ;(

Maar ik zou echt niet weten wat ik anders wil doen. Dit is altijd mijn 2e keuze geweest en wil er nu toch wel iets mee gaan doen. Het verdient misschien niet super, maar ik doe liever werk wat ik ook echt jaren leuk ga vinden.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:19:29 #244
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129648726
Wat zou je graag willen doen in de detailhandel?in de supermarkt?
pi_129649828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat zou je graag willen doen in de detailhandel?in de supermarkt?
Naja zou en wil toch eerst als verkoper moeten beginnen, en dan vanuit die functie doorgroeien naar een teamleider/leidinggevende functie. Dan zou ik weer door willen groeien naar bedrijfsleider en dan daarna pas wellicht proberen een eigen zaak te kunnen runnen. Maar dat is echt pas toekomst hoor.

Het liefst in een computer/telefoon of game zaak. Dat is ook mijn hobby. Daarom zou ik het ook super leuk vinden om zulke producten te verkopen en ermee bezig te zijn.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:10:05 #246
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129650066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:00 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Naja zou en wil toch eerst als verkoper moeten beginnen, en dan vanuit die functie doorgroeien naar een teamleider/leidinggevende functie. Dan zou ik weer door willen groeien naar bedrijfsleider en dan daarna pas wellicht proberen een eigen zaak te kunnen runnen. Maar dat is echt pas toekomst hoor.

Het liefst in een computer/telefoon of game zaak. Dat is ook mijn hobby. Daarom zou ik het ook super leuk vinden om zulke producten te verkopen en ermee bezig te zijn.
Als ik het mij goed herinner, ben jij 26, en je moet nog beginnen met leren voor verkoper?
(Je deed nu toch mbo3? )
Wat heb je de rest van de tijd gedaan, als ik vragen mag en de informatie correct is?
pi_129650279
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner, ben jij 26, en je moet nog beginnen met leren voor verkoper?
(Je deed nu toch mbo3? )
Wat heb je de rest van de tijd gedaan, als ik vragen mag en de informatie correct is?
Zit vanaf 2004 in de horeca en dat was ook altijd mijn passie, maar sinds een paar jaar is dat toch helemaal weggegaan. Heb altijd als kok gewerkt, maar dat wil ik dus echt niet meer heel mijn leven gaan doen.

De rest van de tijd heb ik dus nog steeds als kok gewerkt, en tussendoor bezig geweest om een BBL plek te vinden binnen de detailhandel. Dat lukt niet echt en aangezien ik toch geld nodig heb, moet ik toch nog genoodzaakt in de horeca blijven. Naja moeten niet, maar liever dit werk dan een uitkering snap je.

Werk jij toevallig ook in de detailhandel? Aan je username te zien :?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:39:49 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129654663
Weet je waar je het zou kunnen proberen? Op de markt. Er zijn niet veel mensen die het tof vinden vroeg op te staan en in weer en wind te werken, dus daar heb je nog wel een kans. Ik vond het zelf heel leuk om te doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129680722
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

(Je deed nu toch mbo3? )
Hij twijfelt al 2 jaar onderhand :D
daarom herkende ik dat hij FerryNL is. Twijfelkont eerste klas...
zoals hij zichzelf als omschrijft

"Ik type misschien zoals hun, maar wat ik zo van FerryNL zag. Die twijfelde echt overal aan. Dan weer de ICT, dan weer de zorg, dan weer de techniek, dan weer administratie en dan weer iets anders. "
en vandaag weer dus retail :P
volgende week misschien de opties krijgsmacht/scheepbouw/ambachtelijk werk
pi_129681097
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:53 schreef YebCar het volgende:

[..]

Hij twijfelt al 2 jaar onderhand :D
daarom herkende ik dat hij FerryNL is. Twijfelkont eerste klas...
zoals hij zichzelf als omschrijft

"Ik type misschien zoals hun, maar wat ik zo van FerryNL zag. Die twijfelde echt overal aan. Dan weer de ICT, dan weer de zorg, dan weer de techniek, dan weer administratie en dan weer iets anders. "
en vandaag weer dus retail :P
volgende week misschien de opties krijgsmacht/scheepbouw/ambachtelijk werk
Gast boeien dat ik zoveel twijfel :{w :{w :{w

''En vandaag dus de retail''. Dat is al vanaf vorig jaar dat ik die keuze heb gemaakt. Ja ik twijfelde zoveel, maar daar heb ik nu ook spijt van. De reden was, dat ik zo snel mogelijk weer naar school wilde, en zo snel mogelijk een BBL plek ergens kon vinden. Dat heeft natuurlijk geen zin, want je moet juist iets doen wat je jaren leuk gaat vinden. Ik zat ook gewoon met mezelf in de knoop toen.

Ik wilde altijd in een winkel werken en later een eigen zaak willen runnen. Zoals eerder gezegd was dat altijd mijn 2e keus. Ik ben toch de horeca in gegaan, omdat ik koken toen heel leuk vond en het was ook mijn passie. Dat is gewoon sinds een paar jaar weg. Daarom wil ik nu echt 100% voor mijn 2e keuze (de retail/detailhandel)gaan.
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:19:52 #251
47102 Elvi
miemkwien
pi_129681502
Vault-boy riep bij mij dezelfde irritatie op als FerryNL dus dit komt niet als een verrassing.

Weet je wat je moet doen? Een eigen bedrijf beginnen en ondertussen een LOI-cursus in de zorg. Dan doe je bij Studieplan een cursus ICT. En ondertussen klus je in je eigen bedrijf zodat je ook wat van de Techniek meepikt.
pi_129682134
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:06 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Gast boeien dat ik zoveel twijfel :{w :{w :{w

''En vandaag dus de retail''. Dat is al vanaf vorig jaar dat ik die keuze heb gemaakt. Ja ik twijfelde zoveel, maar daar heb ik nu ook spijt van. De reden was, dat ik zo snel mogelijk weer naar school wilde, en zo snel mogelijk een BBL plek ergens kon vinden. Dat heeft natuurlijk geen zin, want je moet juist iets doen wat je jaren leuk gaat vinden. Ik zat ook gewoon met mezelf in de knoop toen.

Ik wilde altijd in een winkel werken en later een eigen zaak willen runnen. Zoals eerder gezegd was dat altijd mijn 2e keus. Ik ben toch de horeca in gegaan, omdat ik koken toen heel leuk vond en het was ook mijn passie. Dat is gewoon sinds een paar jaar weg. Daarom wil ik nu echt 100% voor mijn 2e keuze (de retail/detailhandel)gaan.
niet om je aan te vallen hoor, ook al voel je het misschien wel zo
maar kan je mij dan misschien uitleggen waarom je blijft solliciteren in de horeca als je 100% voor retail gaat?
Straks heb je een ander baan in de horeca gaat je postgeschiedenis weer op herhaling en zijn we weer 2 jaar verder.

een maand geleden vond je het leuk om de bediening in te gaan, dat klinkt niet iemand die 100% voor een retail positie gaat. Ik hoop dat je dan op een sollicitatiegesprek wel iemand kan overtuigen.
pi_129682983
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef YebCar het volgende:

[..]

niet om je aan te vallen hoor, ook al voel je het misschien wel zo
maar kan je mij dan misschien uitleggen waarom je blijft solliciteren in de horeca als je 100% voor retail gaat?
Straks heb je een ander baan in de horeca gaat je postgeschiedenis weer op herhaling en zijn we weer 2 jaar verder.

een maand geleden vond je het leuk om de bediening in te gaan, dat klinkt niet iemand die 100% voor een retail positie gaat. Ik hoop dat je dan op een sollicitatiegesprek wel iemand kan overtuigen.
Naja zoals ik nu al vaker heb gezegd. Zo makkelijk is het niet meer om als 26 jarige zonder ervaring in de retail te komen. Ze willen gewoon dat je al ervaring heb in die bracnhe en zeker als je al 26 jaar ben.
Daarom wil ik een opleiding gaan volgen via een BBL traject. Dat ben ik dus al heel de tijd aan het zoeken, maar ik heb natuurlijk ook gewoon geld nodig zoals iedereen. Ik heb een diploma in de horeca, en daar kan ik altijd nog op terugvallen zoals nu.

Wat moet ik dan? Nog steeds doorzoeken naar een baan of leerbaan in de retail zoals ik nu al doe, maar dan geen horeca meer maar een ander rot baantje of zelfs aan een uitkering om het te overbruggen. Dat wil ik ook weer niet snap je. En over de bediening dat ging meer omdat ik toch wat werk erbij moest hebben. Waar ik nu werk, werk ik helaas maar parttime. Als ik een extra bijbaantje kan vinden met bedieningswerk, dan zou ik dat idd ook leuk vinden voor tijdelijk. Maar ik blijf tussendoor wel doorzoeken naar een baan of leerbaan binnen de retail snap je.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:22:22 #254
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129685476
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:07 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Naja zoals ik nu al vaker heb gezegd. Zo makkelijk is het niet meer om als 26 jarige zonder ervaring in de retail te komen. Ze willen gewoon dat je al ervaring heb in die bracnhe en zeker als je al 26 jaar ben.
Daarom wil ik een opleiding gaan volgen via een BBL traject. Dat ben ik dus al heel de tijd aan het zoeken, maar ik heb natuurlijk ook gewoon geld nodig zoals iedereen. Ik heb een diploma in de horeca, en daar kan ik altijd nog op terugvallen zoals nu.

Wat moet ik dan? Nog steeds doorzoeken naar een baan of leerbaan in de retail zoals ik nu al doe, maar dan geen horeca meer maar een ander rot baantje of zelfs aan een uitkering om het te overbruggen. Dat wil ik ook weer niet snap je. En over de bediening dat ging meer omdat ik toch wat werk erbij moest hebben. Waar ik nu werk, werk ik helaas maar parttime. Als ik een extra bijbaantje kan vinden met bedieningswerk, dan zou ik dat idd ook leuk vinden voor tijdelijk. Maar ik blijf tussendoor wel doorzoeken naar een baan of leerbaan binnen de retail snap je.
Als games, telefonie en dergelijke je ding zijn, is techniek dan niks voor je?
Denk grotere kans omm een (leer)baan te verkrijgen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:02:24 #255
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_129694519
Zo, morgen 2e week bij het baggerbaantje bij DHL maar ondertussen effe mijn Monsterboard bijgewerkt aangezien ik nog immer streef naar een baan in mijn werkgebied (DIV). Is nog een hele toer overigens om het inwerktraject bij DHL bij te benen, loop volgens de intercedent 'iets achter op schema' maar communicatie verloopt vrijwel in het Duits (algemene voertalen binnen het distributiecentrum zijn Pools en Duits) en in de vroege ochtenduren werken m'n harses nu eenmaal niet op volle toeren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')