Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:
Huh, ik zie Murdera's post niet eensquote:
Die is er ook niet huhuhuhuquote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh, ik zie Murdera's post niet eens
Dat weten ze inmiddels toch welquote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
Ga ik net uit het raam hangen om een peuk te roken, komen mijn ouders eraan rijden
Ik dikke ninja actie, ben waarschijnlijk niet gezien
Ja, maar mag niet binnen rokenquote:
Oh zo, begrijpelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar mag niet binnen roken
Ook niet uit het raam.
Is dat eve pech hebbenquote:
Niet kunnen fappen op de plee.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo, begrijpelijk
[..]
Is dat eve pech hebben
Hoezo? Als ik uit het raam rook met een gordijn achter me komt de rook niet in mijn kamer, dus ook niet in het hele huis. En dat laatste kan sowieso niet omdat er een handdoek onder bij de deur zit.quote:
blijft in het gordijn hangen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik uit het raam rook met een gordijn achter me komt de rook niet in mijn kamer, dus ook niet in het hele huis. En dat laatste kan sowieso niet omdat er een handdoek onder bij de deur zit.
Mensen moeten niet zeuren
Volgende keer hidden cams everywhere!quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik uit het raam rook met een gordijn achter me komt de rook niet in mijn kamer, dus ook niet in het hele huis. En dat laatste kan sowieso niet omdat er een handdoek onder bij de deur zit.
Mensen moeten niet zeuren
Ja, maar dat is niet erg toch?quote:
Mensen die zich als dank binnen vast uitkleden.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die voor je buiten willen roken.
Als jij dat respecteert zal ik het voortaan doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die voor je buiten willen roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Mensen die pics delen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die zich als dank binnen vast uitkleden.
Hoe doe je je ballen erin? Zit toch zo'n kippengaasgeval omheenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Ballen in een ventilator.
[ ] Goed idee.
[ ] Slecht idee.
12-jarige ballen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe doe je je ballen erin? Zit toch zo'n kippengaasgeval omheen
als dader of als omstander?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Ballen in een ventilator.
[ ] Goed idee.
[ ] Slecht idee.
quote:
Whehe, opeens is je zolder niet meer zo aantrekkelijk met deze hittequote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef Studeur het volgende:
airco provisorisch geinstalleerd op de saunazolder. het is daar nu 35 gradenhet is gewoon onmogelijk om daar langer dan 5 minuten te blijven. nu maar wachten, hopen dat die oude airco het nog doet.
Ernstig he.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef Studeur het volgende:
airco provisorisch geinstalleerd op de saunazolder. het is daar nu 35 gradenhet is gewoon onmogelijk om daar langer dan 5 minuten te blijven. nu maar wachten, hopen dat die oude airco het nog doet.
candyflip gedaan, verder nog een keer pillen gedaan, keertje coke en een grammetje of 5 wiet/hasj gerooktquote:
klinkt nicequote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
candyflip gedaan, verder nog een keer pillen gedaan, keertje coke en een grammetje of 5 wiet/hasj gerookt![]()
Echt superveel vette muziek gehoord, waarvan trippend bij Bonobo toch wel een van de mooiste was
Die haal je eraf.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe doe je je ballen erin? Zit toch zo'n kippengaasgeval omheen
Dader.quote:
Godver, ik voel je brakheidquote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
candyflip gedaan, verder nog een keer pillen gedaan, keertje coke en een grammetje of 5 wiet/hasj gerookt![]()
Echt superveel vette muziek gehoord, waarvan trippend bij Bonobo toch wel een van de mooiste was
zegeltjequote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt nice![]()
BonoboWat had je daarbij op
candy?
Jellyquote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zegeltjeen een paar joints
toen bonobo klaar was pilletje ingenomen en de rest van de avond keihard losgegaan
![]()
Valt op zich nog mee hoe erg ik naar de klote ben, maar ga sowieso even voor een nuchter weekje
HAHA WAT EEN HOMMOS HAHA XDDquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef Onorgineel het volgende:
of gay met hun vriendin aan het chillen
R&P / mijn vriend blowtquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef Onorgineel het volgende:
ik ben ook wel weer toe aan een relatie eigenlijk
Wat hebben wij dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef Onorgineel het volgende:
ik ben ook wel weer toe aan een relatie eigenlijk
Apart volk hier in de nederlandenquote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You both speak the same language. (Select "English" from the menu in the corner to disable.)
Stranger: hi
You: halloooooooo
Stranger: j of m
You: daar kan ik helaas geen uitspraak over doen
Stranger: wil je mijn kont neuken
You: gaarne
Stranger: ik bn geil
You: tot over een kwartiertje
Stranger has disconnected.
Pak een teiltje koud water en doe je voeten erinquote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
bij deze vermeld ik helaas dat ik vandaag ga sterven door oververhitting
Wat?!quote:
Not reallyquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:30 schreef Studeur het volgende:
al 10 euro verloren met online poker
ik moet en zal het terug winnen
ik begin daar sowieso niet aan omdat ik al gokproblemen heb met virtueel valutaquote:Op maandag 22 juli 2013 18:45 schreef Studeur het volgende:
15 euro verloren
had mezelf al beloofd dat ik net voor de laatste keer tegoed ging toevoegen maar ik ga nog 1 keer een 10tje storten
7,50 teruggewonnenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik begin daar sowieso niet aan omdat ik al gokproblemen heb met virtueel valuta
niet meer geloof ik?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Poker is geen gokken.
In principe kan je nog winnen met de meest slechte hand mogelijk.
Daarom is het raar dat de overheid het als een kansspel ziet.
Op het moment dat je aan het bluffen bent als je slechte kaarten hebt is het wel een kansspel.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Poker is geen gokken.
niet helemaal. veel inschatting.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je aan het bluffen bent als je slechte kaarten hebt is het wel een kansspel.
Ja maar dit is online, je ziet natuurlijk geen gezichten.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet helemaal. veel inschatting.
Ook bluffen gaat niet geheel zonder nadenken. In elk geval niet bij betere spelers.
True, dan is het al iets meer kans, maar nog steeds blijf je schatten wat de andere hebben aan de hand van eerdere inzetten, en hoe die zich verhouden met eerdere potjes, en wat ze daar hadden.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dit is online, je ziet natuurlijk geen gezichten.
"If luck wasn't involved, I'd win every tournament." ~Phil Hellmuth Jr.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Poker is geen gokken.
zeg volgende keer even in welke room je zit.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Studeur het volgende:
Oke heb nog 4,50 dollar.. 27 euro verlies. hier moet ik niet mn hobby van maken
pokerstars?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg volgende keer even in welke room je zit.
maakt niet uit welke.quote:
wel grappig ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef Studeur het volgende:
mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dit soort websites maken http://fuckpokerstars.com/
pillenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef OllieWilliams het volgende:
heftig kauwend met pupillen als schotels los gegaan op deze muziek trouwens, wat een baas die gast:
dat ziet er wel chill uitquote:
doe je mee ja?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat ziet er wel chill uit
ik zeg doen
neequote:
Ja, die lucht die ik afgelopen nacht heb geproduceerd.quote:
ECHELON vergeten.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, die lucht die ik afgelopen nacht heb geproduceerd.Het is maar goed dat de NSA er niet van op de hoogte was.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
zit nu aan een tafel waar echt iedereen fold als ik all-in ga
nu al 10 keer achter elkaar 5 cent gewonnen
heb nu nog 4 dollar dus ik zit aan een 1/2ct tafel met no limitquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb nu nog 4 dollar dus ik zit aan een 1/2ct tafel met no limit
hele tijd all-in gaan met 50 cent
ik speel voorzichtig. hele tijd folden en alleen all in gaan met goede kaarten, voor de flopquote:
met dit weer ziek zijnquote:
Je volgt in mijn voetsporenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Studeur het volgende:
weer een nieuwe swagmobiel. oude samsung uitklapper deze keer.
is ook echt superchill, zeker met dit weer, zo verkoelendquote:Op maandag 22 juli 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je volgt in mijn voetsporen
Na mijn Nokia 3120 kwam ook een Samsung uitklapper, terwijl de rijkeluis kinders al met iPhones liepen.
Is het toevallig een J700?
Tevens zo fijn stoned gezwommen
Ik heb de chillheid van zwemmen sowieso onderschat de laatste tijd, anders had ik het wel vaker gedaan.
Maar stoned zwemmen is iets wat ik al veel eerder had moeten ontdekken, en wat ik nu ook echt vaker ga doen
Nu al 3 dagen op rij stoned in het water gelegen
En damn, zo erg gezweet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 05:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Heerlijk wakker worden met je kop op een nat kussen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef BaasBanaan het volgende:
Fucking hel, wil er iemand vakantieuren opnemen in de zomer, is ze gefrustreerd dat dit nu niet meer kan.
Nee, daarom worden er in januari en februari twaalfduizend mails verstuurd "Wil je nu alvast je vakantie aanvragen?".
Dat is het trieste, ze is fucking slim.quote:
Ik heb een lekkere natte scheet gelaten.quote:
blijkbaar, was echt kletsnatquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
blijkbaar, was echt kletsnathad ergens in de nacht mn ventilator uitgezet omdat ik het toen wel fris genoeg vond maar b lijkbaar was het toch nog te warm. En natuurlijk lag pumpkin languit tegen me aan, kutbeest lekker nog meer warmte
![]()
Boeiend, niemand kijkt naar je hoofd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die wil je niet, ben al sinds 5 uur op en nu nog op mijn koffer aan het wachten
Weet je hoe saai het is om een uur op je koffer te wachtenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Op Schiphol gelijk al op FOK! zitten
De verslaving is groot .
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeiend, niemand kijkt naar je hoofd.
Nee ik was helemaal natquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook alleen je kussen? heb je niet gewoon liggen kwijlen.
Mijn katje is niet meer langsgekomen.
t is de SGH-X150, kijk zijn swek:quote:Op maandag 22 juli 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je volgt in mijn voetsporen
Na mijn Nokia 3120 kwam ook een Samsung uitklapper, terwijl de rijkeluis kinders al met iPhones liepen.
Is het toevallig een J700?
Tevens zo fijn stoned gezwommen
Ik heb de chillheid van zwemmen sowieso onderschat de laatste tijd, anders had ik het wel vaker gedaan.
Maar stoned zwemmen is iets wat ik al veel eerder had moeten ontdekken, en wat ik nu ook echt vaker ga doen
Nu al 3 dagen op rij stoned in het water gelegen
Verstand op 0 en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:06 schreef Studeur het volgende:
ik kan dus niet goed lopen en staan omdat mn poot pijn doet. nu moet ik kassawerk gaan doen bij de aphopelijk is het niet zo kut als ik denk dat het is. "goedenavond, heeft u een bonuskaart?, wilt u de bon?, fijne dag en tot ziens" en dat 50 keer per uur
ik ga lekker wel drank verkopen aan minderjarigenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verstand op 0 en gaan met die banaan
Goedzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ga lekker wel drank verkopen aan minderjarigen
hier heb je vochtige luchtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef krullenbolletje het volgende:
In Turkije was het gemiddeld 8 graden warmer maar het is hier echt niet uit te houdenNederland
Is het wel, sorry maar het is echt hersendodend, mooier kan ik het niet maken voor jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:06 schreef Studeur het volgende:
ik kan dus niet goed lopen en staan omdat mn poot pijn doet. nu moet ik kassawerk gaan doen bij de aphopelijk is het niet zo kut als ik denk dat het is. "goedenavond, heeft u een bonuskaart?, wilt u de bon?, fijne dag en tot ziens" en dat 50 keer per uur
Had best wel wat vooroordelen over dat land maar ik had het zo foutquote:
Amon Tobin gezien eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Beetje last van een mdma dipje sinds gisteren... Op een festival heb je er niet echt last van, want voor je goed en wel wakker bent zit je alweer met een joint in je mond en een koude pils in de hand en er is zo veel te doen, zo veel gezelligheid, de hele dag muziek en keihard losgaan en leuke mensen ontmoeten. Besloten een tijdje nuchter door te brengen na het festival, maar heb echt een vreemde soort heimwee er naar en alles is ook zo saai en zinloos lijkt het wel
gewoon denken; komt door de drugs, gaat vanzelf weer over en niet te veel over nadenken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Beetje last van een mdma dipje sinds gisteren... Op een festival heb je er niet echt last van, want voor je goed en wel wakker bent zit je alweer met een joint in je mond en een koude pils in de hand en er is zo veel te doen, zo veel gezelligheid, de hele dag muziek en keihard losgaan en leuke mensen ontmoeten. Besloten een tijdje nuchter door te brengen na het festival, maar heb echt een vreemde soort heimwee er naar en alles is ook zo saai en zinloos lijkt het wel
harde systeemhackerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:41 schreef Unscrewed het volgende:
lol heb gewoon uitbetaald gekregen, ook voor dagen die ik niet gewerkt heb x)
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
zometeen kassacursus. hoop dat het heel lang duurt en ik niet voor t eggie hoef, ben knetterstoned namelijk
welke heb je allemaal gezien?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zekereigenlijk waren alle optredens echt zeer nice
Ook al ben je stoned, dan weet je toch nog wel hoe een kassa werkt ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
zometeen kassacursus. hoop dat het heel lang duurt en ik niet voor t eggie hoef, ben knetterstoned namelijk
als je goed zoekt, kun je 5 gr WW voor 30e vinden. Gemiddelde is ergens 7-8e de gram.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Weet iemand hoeveel gram Haze of White Widow je kan halen bij de shop voor 30euro? I know, het is overal anders, maar dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten
Bedankt man!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
als je goed zoekt, kun je 5 gr WW voor 30e vinden. Gemiddelde is ergens 7-8e de gram.
Haze verschilt per soort. Super Silver Haze ga je maar op weinig plekken onder de 11e vinden, terwijl amnesia al gauw voor 7-8e de gram te vinden is.
Pff... heel veelquote:
Oh ik wist niet dat je 18 was gewordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bedankt man!Dan ga ik morgen nog snel even langs de shop 4-5gr WW halen en dan rond 6uur truffelen
Ja, nu kunnen we eindelijk legaal seks hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je 18 was geworden
8-8,50 haze kan je 10tje kostenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Weet iemand hoeveel gram Haze of White Widow je kan halen bij de shop voor 30euro? I know, het is overal anders, maar dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten
Kan nu al maar ik weiger nog steedsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, nu kunnen we eindelijk legaal seks hebben![]()
gruwelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pff... heel veel
Bonobo, Wu-Tang Clan, Venetian Snares, Amon Tobin, The Bug, Skream, Loefah, Flying Lotus, DJ shadow, Dj yoda, Dub Fx, The Herbaliser, Pendulum, Huxley, Joris delacroix, Nina Kravitz, ...
nog heel wat meer maar deze zijn wel redelijk blijven hangen
Serieus?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan nu al maar ik weiger nog steeds
Dus je gaat al je joints nu ook puur roken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:23 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga vanaf morgen stoppen met roken (tabak)
Wens me fucking veel succes
Goeie vraag, weet ik nog niet. Is wel onhandig. Maar in iedergeval ga ik niet meer sigaretten/shaggies roken vanaf morgen. Alleen even vanavond voordat ik ga slapen en dan stop ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je gaat al je joints nu ook puur roken?
als je alleen tabak in jointjes gebruikt is het weinig genoeg om de nicotine verslaving verwaarloosbaar te noemen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goeie vraag, weet ik nog niet. Is wel onhandig. Maar in iedergeval ga ik niet meer sigaretten/shaggies roken vanaf morgen. Alleen even vanavond voordat ik ga slapen en dan stop ik.
Sziget is wel echt een tof festival, vrienden van me waren daar vorig jaar of het jaar daar voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
gruwelijk
Ben wel jaloers, line-up van Sziget is niet echt chill.
Dat hoop ik dan maar. Het is vooral de mentale verslaving waar ik moeite mee heb, ik associeer sigaretten met als ik niks te doen heb of als ik sociaal ben. Die 2 dingen komen heeeel vaak voor. Maar roken is eigenlijk echt bullshit, je word max. 20minuten high, je pik word er kleiner door, je krijgt kanker in je longen, klankkast of hoe dat ding ook heet, je mond, je keel, kans op hartaanvallen vergroot, kans op beroerte vergroot, verslavend... alleen om 20minuten een headrush te krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je alleen tabak in jointjes gebruikt is het weinig genoeg om de nicotine verslaving verwaarloosbaar te noemen.
Tevens overstappen naar American Spirit![]()
Tabak is ook gewoon troepquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Het is vooral de mentale verslaving waar ik moeite mee heb, ik associeer sigaretten met als ik niks te doen heb of als ik sociaal ben. Die 2 dingen komen heeeel vaak voor. Maar roken is eigenlijk echt bullshit, je word max. 20minuten high, je pik word er kleiner door, je krijgt kanker in je longen, klankkast of hoe dat ding ook heet, je mond, je keel, kans op hartaanvallen vergroot, kans op beroerte vergroot, verslavend... alleen om 20minuten een headrush te krijgen.
Ja, het is wel lekker, maarja... snoep is ook lekker
Ik word dan liever stoned"
Tevens krijg ik fucking veel slijm in mijn longen door die kut tabak.
Mja het kan best, ik ben ook gestopt met roken maar heb alsnog tabak in m'n joints, maargoed ik was niet verslaafd dus dat is al een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goeie vraag, weet ik nog niet. Is wel onhandig. Maar in iedergeval ga ik niet meer sigaretten/shaggies roken vanaf morgen. Alleen even vanavond voordat ik ga slapen en dan stop ik.
Open er een topic overquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Gaan mensen hun tyfus deo spuiten in een volle coupe, jezus jongenzo'n pishekel aan
Ja, echt. Waarom is zulke shit legaal, maar de minder schadelijke drugs niet. Het is nog een wonder dat truffels legaal zijn, vraag me af hoelang dat gaat duren. En wiet ook, ze waren ook al bezig met wiet van gedoogd naar illegaal te veranderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tabak is ook gewoon troephoe veel shit ze daar wel niet door gooien om het maar enigszins te pruimen te maken...
Op festival wel redelijk wat af gerookt, maar icm met alcohol of pillen is het nu eenmaal moeilijk te weerstaan. Ben wel serieus van plan het nu niet meer te doen, of uitsluitend nog een beetje tabak door mijn jointjes.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Gaan mensen hun tyfus deo spuiten in een volle coupe, jezus jongenzo'n pishekel aan
Ja precies, zo heb ik nog steeds geen idee waarom crack niet gewoon in de supermarkt te krijgen isquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:01 schreef Unscrewed het volgende:
Ja, echt. Waarom is zulke shit legaal, maar de minder schadelijke drugs niet.
Ja maar dat is mijn punt niet, ik bedoel. Maak alles legaal of helemaal niks. Sowieso, als ze alcohol en tabak legaal laten, moeten ze niet zeiken over de volksgezondheid. Waarom is er niet gewoon een soort apotheek waar je dan niet-verslavende en onschadelijke drugs kan afhalen (op prescriptie?) samen met een uitleg hoe je de drugs het beste kan gebruiken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja precies, zo heb ik nog steeds geen idee waarom crack niet gewoon in de supermarkt te krijgen is
Omdat, als ze die shit legaal willen maken, jij het niet meer kan betalen vanwege accijns.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn punt niet, ik bedoel. Maak alles legaal of helemaal niks. Sowieso, als ze alcohol en tabak legaal laten, moeten ze niet zeiken over de volksgezondheid. Waarom is er niet gewoon een soort apotheek waar je dan niet-verslavende en onschadelijke drugs kan afhalen (op prescriptie?) samen met een uitleg hoe je de drugs het beste kan gebruiken.
Op die manier help je mensen geen nadelen overhouden aan het gebruiken van drugs, en gaat er minder rond op straat waardoor je dus meer zekerheid hebt over de drugs.
Fysiek onschadelijk bedoel ik.quote:
Dan moeten ze dat gvd niet doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat, als ze die shit legaal willen maken, jij het niet meer kan betalen vanwege accijns.
klopt, drugsbeleid in Nederland lijkt steeds repressiever te worden. Ik vermoed alleen niet dat wiet ooit illegaal zal worden, trouwens. Hoop ten eerste dat ze hun lesje wel geleerd hebben met de wietpas en ten tweede is het inderdaad echt killing voor het toerisme. Zeg tegen een random persoon in het buitenland dat je uit Nederland komt en het eerste dat ze zeggen is "Amsterdam!!! Marihuana!!" waarna een of andere anekdote volgt waarin ze de weg naar hun hotel in Amsterdam zijn kwijt geraakt toen ze daar op vakantie waren en een coffeeshopje bezochtenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, echt. Waarom is zulke shit legaal, maar de minder schadelijke drugs niet. Het is nog een wonder dat truffels legaal zijn, vraag me af hoelang dat gaat duren. En wiet ook, ze waren ook al bezig met wiet van gedoogd naar illegaal te veranderen.Hoop ook dat dat niet doorgaat, zijn we wel fucking veel toeristen kwijt.
leuk voor jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Open er een topic over![]()
Ik heb zojuist instaweatherprotopic geopend
Ik ben daar wel blij mee, lijkt net alsof we meer vrijheid krijgen in deze wereld!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
klopt, drugsbeleid in Nederland lijkt steeds repressiever te worden. Ik vermoed alleen niet dat wiet ooit illegaal zal worden, trouwens. Hoop ten eerste dat ze hun lesje wel geleerd hebben met de wietpas en ten tweede is het inderdaad echt killing voor het toerisme. Zeg tegen een random persoon in het buitenland dat je uit Nederland komt en het eerste dat ze zeggen is "Amsterdam!!! Marihuana!!" waarna een of andere anekdote volgt waarin ze de weg naar hun hotel in Amsterdam zijn kwijt geraakt toen ze daar op vakantie waren en een coffeeshopje bezochten![]()
Bovendien heb ik het gevoel dat de gehele trend, en dan vooral in het westen, toch wel steeds iets meer richting legalisatie/gedoging aan het gaan is. Kijk bijv. naar Portugal (complete decriminalisatie van alle drugs tot een bepaalde hoeveelheid) of zelfs naar de VS, waar in sommige staten wiet gelegaliseerd/gedoogd wordt. Zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Echt, ik hoef niet eens je UI of naam te zien.
Stiekem is dat wel leuk, mensen die gewoon zeggen wat ze denken en er niet omheen draaien. Dan weet je altijd waar je aantoe bent, alleen weet ik niet hoeveel mensen je dan overhoud die iets met je te maken willen hebbenquote:
Bush Chemists vergeten te noemen trouwens, echt sicke dub reggaequote:
klinkt als iets wat ik nu wil opzetten. Even checken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bush Chemists vergeten te noemen trouwens, echt sicke dub reggae
Goeie smaakquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pff... heel veel
Bonobo, Wu-Tang Clan, Venetian Snares, Amon Tobin, The Bug, Skream, Loefah, Flying Lotus, DJ shadow, Dj yoda, Dub Fx, The Herbaliser, Pendulum, Huxley, Joris delacroix, Nina Kravitz, ...
nog heel wat meer maar deze zijn wel redelijk blijven hangen
oh vaak genoeg ruzie gehad, betrekken ze mij in hun problemen en geef ik m'n ongezouten mening en vervolgens gaan ze huilie doen en ben ik de boosdoenerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel leuk, mensen die gewoon zeggen wat ze denken en er niet omheen draaien. Dan weet je altijd waar je aantoe bent, alleen weet ik niet hoeveel mensen je dan overhoud die iets met je te maken willen hebben
Helaas zeer herkenbaar. Maar geleerd mijn mond te houden, maar liegen omdat ik toevallig een vriend ben gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh vaak genoeg ruzie gehad, betrekken ze mij in hun problemen en geef ik m'n ongezouten mening en vervolgens gaan ze huilie doen en ben ik de boosdoener
Roken voor een headrush?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Het is vooral de mentale verslaving waar ik moeite mee heb, ik associeer sigaretten met als ik niks te doen heb of als ik sociaal ben. Die 2 dingen komen heeeel vaak voor. Maar roken is eigenlijk echt bullshit, je word max. 20minuten high, je pik word er kleiner door, je krijgt kanker in je longen, klankkast of hoe dat ding ook heet, je mond, je keel, kans op hartaanvallen vergroot, kans op beroerte vergroot, verslavend... alleen om 20minuten een headrush te krijgen.
Ja, het is wel lekker, maarja... snoep is ook lekker
Ik word dan liever stoned"
Tevens krijg ik fucking veel slijm in mijn longen door die kut tabak.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helaas zeer herkenbaar. Maar geleerd mijn mond te houden, maar liegen omdat ik toevallig een vriend bent gaat nooit gebeuren.
Waar anders voor?quote:
Nou ik heb voor de headrush nooit gerookt, daar had ik zelfs een hekel aan. Roken doe je nergens voorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar anders voor?
Ik rook niet om stoer te doen (want er is echt niks stoers aan) en ik rook maar zelden omdat het lekker is, alleen na het blowen (en dan heb ik liever een peuk dan een shaggie).
de nicotine?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar anders voor?
Ik rook niet om stoer te doen (want er is echt niks stoers aan) en ik rook maar zelden omdat het lekker is, alleen na het blowen (en dan heb ik liever een peuk dan een shaggie).
de enige die ik ken, uit Australiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Goeie smaak
En welke pendulum dan?
Oh geven ze nog DJ sets, aangezien pendulum helemaal gestopt is verder. Baal nogsteeds dat ik ze nooit live gezien hebquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
de enige die ik ken, uit Australie
Ja maar... dan.. huh?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nou ik heb voor de headrush nooit gerookt, daar had ik zelfs een hekel aan. Roken doe je nergens voor
Ik had alleen een headrush bij m'n eerste peuk van de dag van een minuut ofzo, heb nog nooit van iemand gehoord dat 'ie daarvoor rooktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan je net zo goed... nouja... niet roken
Had ik jou dat niet aangeraden ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Ceviche het volgende:
Vraagje tussendoor: hoelang doen jullie met jullie wiet? Hoeveel haal je uit een gram?
Ik gebruik een vaporizer en vraag me af hoeveel dat bespaart.
Headrush heb ik inderdaad alleen als ik een paar weken niet gerookt heb en dan weer eens een peukje op steek.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik had alleen een headrush bij m'n eerste peuk van de dag van een minuut ofzo, heb nog nooit van iemand gehoord dat 'ie daarvoor rookt
Hahaha jezusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef Studeur het volgende:
mijn post is gejat
anyway, kassawerk is niks voor mij. was een beetje stoned en heb de hele tijd fouten gemaaktnu maar hopen dat mn voet snel beter is want ik wil dit niet vast gaan doen.
Failen in kassawerk ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef Studeur het volgende:
mijn post is gejat
anyway, kassawerk is niks voor mij. was een beetje stoned en heb de hele tijd fouten gemaaktnu maar hopen dat mn voet snel beter is want ik wil dit niet vast gaan doen.
had wel 100% goed voor het kassa-examen op de computerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:34 schreef Onorgineel het volgende:
Ook gewoon stoned zijn terwijl ze gaan uitleggen hoe en wat
Ja het is ff wennen maar voor de rest...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
had wel 100% goed voor het kassa-examen op de computeralleen in de praktijk was het iets lastiger
ja dat is ook easy maar je moet best veel onthouden met korting, zegeltjes, fruit, bonuscode en dat soort shit. en ben tot 3 keer toe vergeten dat als een klant met bijv 1 euro betaalt je 100 in moet toetsen ipv 1quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef Onorgineel het volgende:
Maar beetje geld wisselen ed. kan toch niet moeilijk zijn, in de supermarkt worden alle bedragen zelfs op je scherm getoond
Ja okee, dat is wel weer allemaal shit waar ik geen last van heb met al die codes ook allemaal enzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja dat is ook easy maar je moet best veel onthouden met korting, zegeltjes, fruit, bonuscode en dat soort shit. en ben tot 3 keer toe vergeten dat als een klant met bijv 1 euro betaalt je 100 in moet toetsen ipv 1
werk je bij de aldi ofzo?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja okee, dat is wel weer allemaal shit waar ik geen last van heb met al die codes ook allemaal enzo, ik moet alleen afwegen aantikken en uit m'n kop wisselen
Uit 1,5gram ofzo haal ik wel 5 joints als het gegrind is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Ceviche het volgende:
Vraagje tussendoor: hoelang doen jullie met jullie wiet? Hoeveel haal je uit een gram?
Ik gebruik een vaporizer en vraag me af hoeveel dat bespaart.
Er. Mahgerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
t is de SGH-X150, kijk zijn swek:
[ afbeelding ]
alleen de oplader werkt niet dus als deze leeg is ga ik weer een nieuwe zoeken.
zometeen ga ik ook weer zwemmen
Je bent juist niet afgesloten van de buitenwereld nu, bedoel je?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
Ohja tevens is mijn laptop dus op ziekenbezoek aan de andere kant van het land en zit ik nu op die van Mono en ben dus heden niet zo bijster veel online als in ik lees nauwelijks meer wat mee omdat ik afgesloten ben van de buitenwereld omdat geen laptop![]()
![]()
ohjaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je bent juist niet afgesloten van de buitenwereld nu, bedoel je? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
Oh oh, Mono, ik heb medelijden met je, ze denkt nu al aan kinderen
quote:
Het énige waarvan we zeker zijn dat we daarvoor bestemd zijn op deze aardkloot (namelijk onze soort voortplanten net zoals alle organismen) niet willen doen omdat je je superieur voelt aan de rest van de flora en fauna op aardequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sowieso... kinderen willen krijgen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het énige waarvan we zeker zijn dat we daarvoor bestemd zijn op deze aardkloot (namelijk onze soort voortplanten net zoals alle organismen) niet willen doen omdat je je superieur voelt aan de rest van de flora en fauna op aarde
T is een wijf hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef Unscrewed het volgende:
Kut Moira. jij hebt de post die ik wilde pakken gepakt
quote:
Enige wat ze kunnen is zeiken en koken. En als je geen kinderen wiltquote:
ja dat deed ik niet expres, ik wou 'm niet eensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef Unscrewed het volgende:
Kut Moira. jij hebt de post die ik wilde pakken gepakt
heul niet want alles plant zich voort en richt zijn bestaan in om voort te kunnen planten zodat je niet uitsterft, has been for millions of years weetjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je hebt dus wel het nodige gehad.
Je hebt verre van een punt.
Ik haat jouquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja dat deed ik niet expres, ik wou 'm niet eensirritant kut gedoe op een klein sloom laptopje als je stoned bent
quote:
waaromquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ga dan met je tenen spelen op de cam
Ik wil me niet voortplanten en dat kan ook niet. En zeg jij dat ik me superieur voel ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
heul niet want alles plant zich voort en richt zijn bestaan in om voort te kunnen planten zodat je niet uitsterft, has been for millions of years weetje
alleen wij mensen doen moeilijk omdat ons brein een beetje te slim is geworden en we de hele fucking wereld overnemen met onze bebouwing en controlfreakerigheid op de rest van de natuur en haar flora en fauna
Omdatquote:
dude don't be so serious, ik zit gewoon een beetje stoned te hersenspinnen jwz, no offence or anythingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil me niet voortplanten en dat kan ook niet. En zeg jij dat ik me superieur voel ?
Lekker voortvarend als je niet de kennis en de wetenschap hebt van het verhaal erachter.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
dude don't be so serious, ik zit gewoon een beetje stoned te hersenspinnen jwz, no offence or anything
Teentjesquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Heb een pest reknak hekel aan mensen die dat soort rare dingen wel menen.
Jouw UI had best jij kunnen zijnquote:
Whehe kloptquote:
Oh ik dacht dat offence fout was, zei ik vroeger altijd maar toen had ik dat opgezocht ofzo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe kloptAls ik ooit zo'n grote broek heb ga ik dat ook zeker doen
Overigens kan zowel offense als offence, eerste is de Amerikaanse spelling en de tweede is de Britse, maar ik gebruik ze volgens mij allebei
nee ik ben misantroopquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het énige waarvan we zeker zijn dat we daarvoor bestemd zijn op deze aardkloot (namelijk onze soort voortplanten net zoals alle organismen) niet willen doen omdat je je superieur voelt aan de rest van de flora en fauna op aarde
Bij je laatste ook echtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:01 schreef Unscrewed het volgende:
Ga ik even naar buiten om mijn een na laatste shaggie te roken, gaat de overbuurman zijn hont uitlaten, zegt ie zo: "Rook jij?" zeg ik: "Ja, maar ik ga morgen stoppen", zegt ie: "Idioot"![]()
Helemaal uitgescholden omdat ik rook
quote:
Je moet er even een punt achter plakken in de URL. Dat is het fotoboek van "Moira", moet "Moira." zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
maar dan kan haar ui gewoon zij zijn hoortoch
![]()
Zullen we anders even een polletje starten net als bij ama?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:20 schreef Unscrewed het volgende:
Weetje, fuck it. Die shag die ik net gerookt had was gewoon mijn laatste shaggie. Ik stop vanaf nu.
Moet ik je opbeuren?quote:
6 uur.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zullen we anders even een polletje starten net als bij ama?
Ik zeg 1-3 dagen.
Start maar, wedde dat ik het kan? Ik zal niet erover liegen... want liegenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zullen we anders even een polletje starten net als bij ama?
Ik zeg 1-3 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |