Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:
Huh, ik zie Murdera's post niet eensquote:
Die is er ook niet huhuhuhuquote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh, ik zie Murdera's post niet eens
Dat weten ze inmiddels toch welquote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
Ga ik net uit het raam hangen om een peuk te roken, komen mijn ouders eraan rijden
Ik dikke ninja actie, ben waarschijnlijk niet gezien
Ja, maar mag niet binnen rokenquote:
Oh zo, begrijpelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar mag niet binnen roken
Ook niet uit het raam.
Is dat eve pech hebbenquote:
Niet kunnen fappen op de plee.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo, begrijpelijk
[..]
Is dat eve pech hebben
Hoezo? Als ik uit het raam rook met een gordijn achter me komt de rook niet in mijn kamer, dus ook niet in het hele huis. En dat laatste kan sowieso niet omdat er een handdoek onder bij de deur zit.quote:
blijft in het gordijn hangen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik uit het raam rook met een gordijn achter me komt de rook niet in mijn kamer, dus ook niet in het hele huis. En dat laatste kan sowieso niet omdat er een handdoek onder bij de deur zit.
Mensen moeten niet zeuren
Volgende keer hidden cams everywhere!quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik uit het raam rook met een gordijn achter me komt de rook niet in mijn kamer, dus ook niet in het hele huis. En dat laatste kan sowieso niet omdat er een handdoek onder bij de deur zit.
Mensen moeten niet zeuren
Ja, maar dat is niet erg toch?quote:
Mensen die zich als dank binnen vast uitkleden.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die voor je buiten willen roken.
Als jij dat respecteert zal ik het voortaan doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die voor je buiten willen roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Mensen die pics delen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die zich als dank binnen vast uitkleden.
Hoe doe je je ballen erin? Zit toch zo'n kippengaasgeval omheenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Ballen in een ventilator.
[ ] Goed idee.
[ ] Slecht idee.
12-jarige ballen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe doe je je ballen erin? Zit toch zo'n kippengaasgeval omheen
als dader of als omstander?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Ballen in een ventilator.
[ ] Goed idee.
[ ] Slecht idee.
quote:
Whehe, opeens is je zolder niet meer zo aantrekkelijk met deze hittequote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef Studeur het volgende:
airco provisorisch geinstalleerd op de saunazolder. het is daar nu 35 gradenhet is gewoon onmogelijk om daar langer dan 5 minuten te blijven. nu maar wachten, hopen dat die oude airco het nog doet.
Ernstig he.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef Studeur het volgende:
airco provisorisch geinstalleerd op de saunazolder. het is daar nu 35 gradenhet is gewoon onmogelijk om daar langer dan 5 minuten te blijven. nu maar wachten, hopen dat die oude airco het nog doet.
candyflip gedaan, verder nog een keer pillen gedaan, keertje coke en een grammetje of 5 wiet/hasj gerooktquote:
klinkt nicequote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
candyflip gedaan, verder nog een keer pillen gedaan, keertje coke en een grammetje of 5 wiet/hasj gerookt![]()
Echt superveel vette muziek gehoord, waarvan trippend bij Bonobo toch wel een van de mooiste was
Die haal je eraf.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe doe je je ballen erin? Zit toch zo'n kippengaasgeval omheen
Dader.quote:
Godver, ik voel je brakheidquote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
candyflip gedaan, verder nog een keer pillen gedaan, keertje coke en een grammetje of 5 wiet/hasj gerookt![]()
Echt superveel vette muziek gehoord, waarvan trippend bij Bonobo toch wel een van de mooiste was
zegeltjequote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt nice![]()
BonoboWat had je daarbij op
candy?
Jellyquote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zegeltjeen een paar joints
toen bonobo klaar was pilletje ingenomen en de rest van de avond keihard losgegaan
![]()
Valt op zich nog mee hoe erg ik naar de klote ben, maar ga sowieso even voor een nuchter weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |