SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is hierbinnen 28 graden. Zodra de zon van de voorkant weg is gaan de deuren tegen elkaar open. Mocht wel bij een vriendin komen zitten. Maar dat zit ik vanavond in een heet huis. Dat is ook niet alles.
Lekker ergens op een terras of aan het waterquote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Pannenkoekenboot ofzo een optie?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Niet het perfecte lijstje natuurlijk, Claudia, maar je zou daar idd wel gewicht mee moeten verliezen. Maar goed, het is maar één dag en ik zou zeggen dit minstens een maand vol te houden en dan eens kijken of je ergens gekke dingen opvallen.
Makreel!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet een salade met lauwwarme geroosterde aardappeltjes, sperziebonen, sla, tomaat en gerookte makreel.
en ik had een eetbui.
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
De man van de selectie zei dat we vandaag wel wat zouden horen. Maar heb al 2 keer naar het uitzendbureau gebeld en er neemt niemand op. Ben bang dat ik het dus pas morgen weet, en dat vind ik wel balen. Omdat ik totaal geen idee heb hoe ik overkwam op het bedrijf.
Gewoon een centraal nummer.. Heel apart. Ben in staat om nu nog te bellen maar die zullen er wel niet meer zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.
Ik verbaas me even met je meequote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.
Nou ja, ik ga het vanzelf merken of er iets mee kwijtraak. Tot die tijd blijf ik me erover verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |