Ja, hier moet je geen woorden aan vuil maken.quote:
Of het 4 of 5-0 wordt ja, afgelopen klassiekers in de arena kregen jullie meer voetballes dan welke club dan ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja, hier moet je geen woorden aan vuil maken.
We zullen het zien met de komende klassieker......
Tyron, waarom loop je hier elke keer te klooien manquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of het 4 of 5-0 wordt ja, afgelopen klassiekers in de arena kregen jullie meer voetballes dan welke club dan ook.
Ik klooi hier bijna nooit, Stijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, waarom loop je hier elke keer te klooien man
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is weer tijd om de oven aan te zetten volgens mij.
Wel de gasrekening betaald mag ik hopen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is weer tijd om de oven aan te zetten volgens mij.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, waarom loop je hier elke keer te klooien man
Dubbele rekening in de zomermaandjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wel de gasrekening betaald mag ik hopen?
Zullen wel heel veel gekocht zijn door lokale Italiaantjes. Was al weken bekend dat er veel Feijenoorders heen zouden gaan, dus die spelen er gewoon op in. Ik verwacht dus dat een groot aantal kaarten daar gewoon op de zwarte markt worden verkocht.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:53 schreef PIETR het volgende:
Uitverkocht door de Feyenoorders of konden de Verona supporters ook kaarten kopen?
Hebben ze aparte vakken daar voor de Feyenoorders en Verona supporters?Aangezien beide clubs nogal een reputatie hebben ..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zullen wel heel veel gekocht zijn door lokale Italiaantjes. Was al weken bekend dat er veel Feijenoorders heen zouden gaan, dus die spelen er gewoon op in. Ik verwacht dus dat een groot aantal kaarten daar gewoon op de zwarte markt worden verkocht.
Vanuit de club werd niks geregeld qua reis en kaarten, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hebben ze aparte vakken daar voor de Feyenoorders en Verona supporters?Aangezien beide clubs nogal een reputatie hebben ..
Hier het bewijs dat je dom uit je nek loopt te lullen kutneus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Op je pik getrapt?Bevestigt alleen maar dat ik gelijk heb.
Het is allang bewezen dat Ajax gemiddeld meer uitsupporters heeft, daar hoeven jullie je niet voor te schamen hoor. Net zoals dat de gloriejaren van de Kuip voorbij zijn, ze zijn vaker stil dan dat ze sfeer maken daar.
twitter:City_Watch twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 15:21:38Mirror: Swansea boss Michael Laudrup is eyeing a loan move for John Guidetti, who could find first team chances limited this year at City. reageer retweet
Ook in 2013quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat je dom uit je nek loopt te lullen kutneus.![]()
Je weet dat ze bij die onderzoek ook de wedstrijden hebben meegeteld waar geen uitsupporters mochten komen? Ajax mag bij meer wedstrijden niet aanwezig zijn, dus jij loopt dom uit je nek te lullen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat je dom uit je nek loopt te lullen kutneus.![]()
Ajax deed dat ook, maar de Amsterdammers mochten bij twee uitwedstrijden niet komen en kregen twee keer om veiligheidsredenen minder kaarten toebedeeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Al jaren zo.
http://www.indehekken.net(...)ters-ranglijst-2013/
Toon het bewijs dat Ajax meer uitsupporters heeft dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax deed dat ook, maar de Amsterdammers mochten bij twee uitwedstrijden niet komen en kregen twee keer om veiligheidsredenen minder kaarten toebedeeld.
Neemt niet weg dat je lult, en je bewering niet kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je weet dat ze bij die onderzoek ook de wedstrijden hebben meegeteld waar geen uitsupporters mochten komen? Ajax mag bij meer wedstrijden niet aanwezig zijn, dus jij loopt dom uit je nek te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |