quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is weer tijd om de oven aan te zetten volgens mij.
Wel de gasrekening betaald mag ik hopen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is weer tijd om de oven aan te zetten volgens mij.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, waarom loop je hier elke keer te klooien man
Dubbele rekening in de zomermaandjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wel de gasrekening betaald mag ik hopen?
Zullen wel heel veel gekocht zijn door lokale Italiaantjes. Was al weken bekend dat er veel Feijenoorders heen zouden gaan, dus die spelen er gewoon op in. Ik verwacht dus dat een groot aantal kaarten daar gewoon op de zwarte markt worden verkocht.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:53 schreef PIETR het volgende:
Uitverkocht door de Feyenoorders of konden de Verona supporters ook kaarten kopen?
Hebben ze aparte vakken daar voor de Feyenoorders en Verona supporters?Aangezien beide clubs nogal een reputatie hebben ..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zullen wel heel veel gekocht zijn door lokale Italiaantjes. Was al weken bekend dat er veel Feijenoorders heen zouden gaan, dus die spelen er gewoon op in. Ik verwacht dus dat een groot aantal kaarten daar gewoon op de zwarte markt worden verkocht.
Vanuit de club werd niks geregeld qua reis en kaarten, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hebben ze aparte vakken daar voor de Feyenoorders en Verona supporters?Aangezien beide clubs nogal een reputatie hebben ..
Hier het bewijs dat je dom uit je nek loopt te lullen kutneus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Op je pik getrapt?Bevestigt alleen maar dat ik gelijk heb.
Het is allang bewezen dat Ajax gemiddeld meer uitsupporters heeft, daar hoeven jullie je niet voor te schamen hoor. Net zoals dat de gloriejaren van de Kuip voorbij zijn, ze zijn vaker stil dan dat ze sfeer maken daar.
twitter:City_Watch twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 15:21:38Mirror: Swansea boss Michael Laudrup is eyeing a loan move for John Guidetti, who could find first team chances limited this year at City. reageer retweet
Ook in 2013quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat je dom uit je nek loopt te lullen kutneus.![]()
Je weet dat ze bij die onderzoek ook de wedstrijden hebben meegeteld waar geen uitsupporters mochten komen? Ajax mag bij meer wedstrijden niet aanwezig zijn, dus jij loopt dom uit je nek te lullen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier het bewijs dat je dom uit je nek loopt te lullen kutneus.![]()
Ajax deed dat ook, maar de Amsterdammers mochten bij twee uitwedstrijden niet komen en kregen twee keer om veiligheidsredenen minder kaarten toebedeeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Al jaren zo.
http://www.indehekken.net(...)ters-ranglijst-2013/
Toon het bewijs dat Ajax meer uitsupporters heeft dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax deed dat ook, maar de Amsterdammers mochten bij twee uitwedstrijden niet komen en kregen twee keer om veiligheidsredenen minder kaarten toebedeeld.
Neemt niet weg dat je lult, en je bewering niet kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je weet dat ze bij die onderzoek ook de wedstrijden hebben meegeteld waar geen uitsupporters mochten komen? Ajax mag bij meer wedstrijden niet aanwezig zijn, dus jij loopt dom uit je nek te lullen.
Dat er te weinig uitkaarten beschikbaar zijn voor feyenoord heeft natuurlijk niks met het feit te maken dat Ajax sommige wedstrijden niet aanwezig mag zijn of minder kaarten krijgt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je lult, en je bewering niet klopt.
Denk je dat dat probleem zich bij Feyenoord niet voor doet of zo??Probleem met te weinig beschikbare uitkaarten speelt bij Feyenoord al jaren
En dat er in de feitelijke berekeningen geen rekening mee gehouden is dat je homofiele jodenvrienden ergens niet welkom zijn is niet mijn probleem.
Als je een beetje hersenen hebt kan je dat zelf ook uitrekenen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toon het bewijs dat Ajax meer uitsupporters heeft dan.
Nee, dat kan niet. Jij beweert, jij bewijst.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je een beetje hersenen hebt kan je dat zelf ook uitrekenen.
Wij Feyenoorders zijn bikkels, wij zitten gewoon elke uitwedstrijd in het thuisvakquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je een beetje hersenen hebt kan je dat zelf ook uitrekenen.
Kom eens met feiten dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat er te weinig uitkaarten beschikbaar zijn voor feyenoord heeft natuurlijk niks met het feit te maken dat Ajax sommige wedstrijden niet aanwezig mag zijn of minder kaarten krijgt.
Maar je zit er wel mee hé?Dat je eens keihard met de waarheid geconfronteerd wordt? Al is het wel typisch dat doorgesnoven tokkie feyenoord 'supporters' gaan schelden wanneer het ze niet aanstaat.
Dat is ook bij Ajax zo, misschien zelfs bij PSV. Dat gebeurt nou eenmaal als je een grote club bent, dan hebben ze bijvoorbeeld een seizoenskaart van Heerenveen omdat ze daar wonen maar zijn ze voor Ajax oid.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:41 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Wij Feyenoorders zijn bikkels, wij zitten gewoon elke uitwedstrijd in het thuisvak(wat dus niet wordt meegeteld). Stel je voor dat ze dat wel meetelden, dan zouden we nog meer uitsupporters hebben dan jullie.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Op je pik getrapt?Bevestigt alleen maar dat ik gelijk heb.
De ironie en hypocrisie waar deze posts mee doorspekt zijn is bijna bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Al is het wel typisch dat doorgesnoven tokkie feyenoord 'supporters' gaan schelden wanneer het ze niet aanstaat.
No shit, die hele onderzoek klopt niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom eens met feiten dan.
Waar staat dat Ajax meer uitbezoekers had dan Feyenoord. In de statistieken staat het tegendeel.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Opbokken met de wie heeft betere of meer uitsupporters in dit topic. En jij moet helemaal weg blijven hier tyron want je komt puur om te kutten.
Ik neem aan dat je een clubkaart bedoelt? Mijn oma heeft ook een clubkaart van NAC, omdat ik daar dichtbij woon.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is ook bij Ajax zo, misschien zelfs bij PSV. Dat gebeurt nou eenmaal als je een grote club bent, dan hebben ze bijvoorbeeld een seizoenskaart van Heerenveen omdat ze daar wonen maar zijn ze voor Ajax oid.
Waar precies?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:
Jullie hebben geluk dat Steven jullie komt redden, ajuus.
Ook jij mag kappenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar precies?
Hij geeft alleen aan dat je een irritante trol bent zonder argumenten hoor.
Met wat?quote:
Lekker boeiend want hij is weg dus je mag weer nokken met je gelul. Ga maar weer fijn over jullie favoriete clubje pratenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Met wat?
Hij komt hier trollen en zaken vertellen die niet overeenkomstig zijn met de waarheid.
Wat een (misplaatste) arrogantiequote:Cambuur staat slecht op hun cv", legt Van den Belt uit in gesprek met de Leeuwarder Courant. Hij haalt Guyon Fernandez aan als voorbeeld. De aanvaller had geen toekomst bij Feyenoord en stond in de belangstelling van Cambuur, maar opteerde uiteindelijk voor een verhuurperiode bij PEC Zwolle. "Die zei gewoon: 'Cambuur is de laatste club waar ik voor wil spelen'."
Kan me er wel wat bij voorstellen. Van het grote Feyenoord naar het nietige Cambuur daar in het hoge Noorden zonder Niggerkappers etc.quote:
Geen niggerkappers maar wel zebrapaden toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen. Van het grote Feyenoord naar het nietige Cambuur daar in het hoge Noorden zonder Niggerkappers etc.
Ajax nam 200 man mee naar Groningen voor de beker. Een dag later zaten er 2000 Feyenoorders op de tribunes in Heerenveen. Case closed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax deed dat ook, maar de Amsterdammers mochten bij twee uitwedstrijden niet komen en kregen twee keer om veiligheidsredenen minder kaarten toebedeeld.
Dit bewijst wel dat de beker voor jullie een veel grotere prijs is dan voor Ajax.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
Ajax nam 200 man mee naar Groningen voor de beker. Een dag later zaten er 2000 Feyenoorders op de tribunes in Heerenveen. Case closed.
Nee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bewijst wel dat de beker voor jullie een veel grotere prijs is dan voor Ajax.
Mwah. Het bewijst eerder de bereidheid om ten alle tijden de club achterna te reizen. Tuurlijk heb je zo'n groep overal. Bij Feyenoord is het alleen net even wat massaler allemaal. Zie bijvoorbeeld ook de diverse trainingskampen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bewijst wel dat de beker voor jullie een veel grotere prijs is dan voor Ajax.
Als we de finale maar halen. Voor mij is het een enorm belangrijk duel. Ik kijk positief terug op het bekertoernooi tot nu toe, waarin we de nul hebben gehouden, maar morgen verwacht ik een lastige wedstrijd. AZ zal volle bak spelen, maar ik wil die beker winnen én kampioen worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frank de Boer is woordvoerder namens de supporters geworden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we de finale maar halen. Voor mij is het een enorm belangrijk duel. Ik kijk positief terug op het bekertoernooi tot nu toe, waarin we de nul hebben gehouden, maar morgen verwacht ik een lastige wedstrijd. AZ zal volle bak spelen, maar ik wil die beker winnen én kampioen worden.
Frank de Boer
Ja, of het ligt aan het aantal reizen dat je per jaar kan maken, dat je dan maar met een trainingskamp mee gaat. Je kan er allerlei conclusies uit trekken ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Het bewijst eerder de bereidheid om ten alle tijden de club achterna te reizen. Tuurlijk heb je zo'n groep overal. Bij Feyenoord is het alleen net even wat massaler allemaal. Zie bijvoorbeeld ook de diverse trainingskampen.
Welke cijfers?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:10 schreef CasselerRIP het volgende:
Leuke smoesjes allemaal, maar de cijfers spreken voor zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |