van de hitte of de meisjes?quote:
Ja het is ook nooit goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
oja zeuren over t weer,dat hoort als Nederlander blijkbaar.
Ik ben geen stratenmaker dus het kan me weinig schelenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ja in maart enzo met de sneeuw was het ook niet goed, hebben ze warmte en zon is het weeeer niet goed
in watvoor voet staat ie? en is die hol? vullen met water/zand?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n parasol is gister omgewaaid dus nu durf ik hem niet meer te gebruiken
tja gewoon jezelf erop aanpassenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen stratenmaker dus het kan me weinig schelen
Zware voet, zit iets van 30/40 liter water in. De voet stond nog, maar de parasol lag er half uit tegen de balkondeur aanquote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in watvoor voet staat ie? en is die hol? vullen met water/zand?
Juist! Graadje of 25, lekker zonnetje, niet te warm, perfect. Dan klaag ik niet. Dit gaat nergens over, het is zo tyfus warm dat ik de pauze maar oversla omdat ik buiten flauw val van de hitte.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap de opmerking, '" het is ook nooit goed."
Maar laten we eerlijk wezen, het is ook eigenlijk nooit goed. Het is of koud en regenachtig ofzo, of zoals nu gewoon zo warm dat je niet kan bewegen zonder in zweetsloten uit te breken.
Wat is er mis met 23 graden, verfrissend briesje? Maar DAT is het dus bijna nooit, het zijn altijd de extremen.
dat mag zo zijn, maar je hebt het weer niet in de hand, dus ik snap het gezeur niet, t verandert geen reet. Gewoon nemen zoals het is en jezelf erop aanpassenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen, het is ook eigenlijk nooit goed. Het is of koud en regenachtig ofzo, of zoals nu gewoon zo warm dat je niet kan bewegen zonder in zweetsloten uit te breken.
Wat is er mis met 23 graden, verfrissend briesje? Maar DAT is het dus bijna nooit, het zijn altijd de extremen.
Al heb ik hier veel minder moeite mee, als ik niet zou moeten werken, in een kantoor zonder airco.
twee touwtjes aan beide kanten vastmaken idd ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zware voet, zit iets van 30/40 liter water in. De voet stond nog, maar de parasol lag er half uit tegen de balkondeur aanMoet hem toch nog vastmaken aan de balustrade want hij draait steeds.
Ik had zaterdag een verjaardag in het vondelpark, was wel blij met die bewolking eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist! Graadje of 25, lekker zonnetje, niet te warm, perfect. Dan klaag ik niet. Dit gaat nergens over, het is zo tyfus warm dat ik de pauze maar oversla omdat ik buiten flauw val van de hitte.
ja en dat het dus dan ook meteen nergens anders meer over gaat, vermoeiendquote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een verjaardag in het vondelpark, was wel blij met die bewolking eigenlijk.
En MM, je hebt wel gelijk, klagen helpt niet, maar goed, praten over het weer is nou eenmaal de volkssport.
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:23 schreef Q. het volgende:
Klagen helpt echt wel, let maar op, voor je het weet is het weer -10 graden!
maar dat is gewoon n slechte zaak van t werk vooral danquote:Op maandag 22 juli 2013 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ach, zoals ik zei, ben ik vrij is het wel lekker hoor, maar in dit aircoloze hok is het gewoon naar op het moment.
milieuvriendelijk etc he?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat is gewoon n slechte zaak van t werk vooral dan
Ik sla overquote:
ja maar zeker in een hok vol met pc's, servers ed is n airco niet heel erg n overbodige luxequote:Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
milieuvriendelijk etc he?
En het is ook maar voor, zeg 10 dagen per jaar, ik snap het deels ook wel, maar het is gewoon echt heel erg benauwd hierbinnen.
Ja, 23-25 graden, zonnetje, briesje, perfectquote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Al heb ik hier veel minder moeite mee, als ik niet zou moeten werken, in een kantoor zonder airco.
Die staan echt niet hier op de kamer hoor, die hebben wel aircoquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar zeker in een hok vol met pc's, servers ed is n airco niet heel erg n overbodige luxe
ik wel hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, 23-25 graden, zonnetje, briesje, perfect
30+ hoeft voor mij ook niet perse.
Nieman wil iets met 30+ te maken hebben
Ik ben ook een lente mens. Dan waardeer je die eerste stralen zon nogquote:Op maandag 22 juli 2013 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Herfst
Ik was een lente-mens waar we doen niet aan lente in NL geloof ik, dus dan maar herfst
Jawelquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oh dat valt weer meequote:Op maandag 22 juli 2013 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die staan echt niet hier op de kamer hoor, die hebben wel airco.
30+ in (bijv) Madrid is prima uit te houden, het is de vochtigheid die het hem doetquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er nog leuke muziek die ik moet spotifyen?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, centimeters dan wellicht welquote:
Uuuuuuuuuuuuuuhm..... Kate Boy? Imagine Dragons? Chvrches? Bastille? (o nee, die kende je alquote:Op maandag 22 juli 2013 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er nog leuke muziek die ik moet spotifyen?
Ja, kan ik me voorstellen. Ik zit heerlijk binnen, in een goed gekoeld gebouw.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ach, zoals ik zei, ben ik vrij is het wel lekker hoor, maar in dit aircoloze hok is het gewoon naar op het moment.
Ms Mr ben ik geloof ik niet gek op.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuhm..... Kate Boy? Imagine Dragons? Chvrches? Bastille? (o nee, die kende je al). MS MR?
Het heeft ook zijn voordelen, het callcentre kleedt zich eropquote:Op maandag 22 juli 2013 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Ik zit heerlijk binnen, in een goed gekoeld gebouw.
30+ in Florida was ook kutquote:Op maandag 22 juli 2013 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30+ in (bijv) Madrid is prima uit te houden, het is de vochtigheid die het hem doet.
Ik vond die eerste cd niet zo. Wel grappig, maar niet heel boeiend een hele cd lang. Tweede schijnt wel weer anders te zijn. Nog niet gehoord. Moet me ook nog eens in Hurts gaan verdiepen.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ms Mr ben ik geloof ik niet gek op.
Ik ben soms ook wat gek.
Ben wat laat met vampire weekend maar snap de hype ook niet echt.
Callgirlsquote:Op maandag 22 juli 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen, het callcentre kleedt zich erop.
Alle vrouwen zijn hoeren angelquote:
30+ in New Orleans... kom je uit de douche, doroog je je af, ben je al weer nat van de inspanningquote:
quote:
Ja, maar dat was New Orleans, daar mag hetquote:Op maandag 22 juli 2013 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30+ in New Orleans... kom je uit de douche, doroog je je af, ben je al weer nat van de inspanning
Want dat zijn allemaal gekke moeders met pittige kapsels?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve de vrouwen hier in t topic
nee maar geen hoerenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dat zijn allemaal gekke moeders met pittige kapsels?
Zou je met een man naar bed gaan voor 5 miljoen euro?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben geen hoer en geen pittige moeder
Dat hebben wij dan weer niet. Toch jammer.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen, het callcentre kleedt zich erop.
Ligt aan de man.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou je met een man naar bed gaan voor 5 miljoen euro?
Ik was inmiddels alleen aan het onderhandelen over de prijs hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik er al mee getrouwd enzo ben
Lekkere daling wel danquote:Op maandag 22 juli 2013 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was inmiddels alleen aan het onderhandelen over de prijs hoor.
Zou jij dat?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou je met een man naar bed gaan voor 5 miljoen euro?
had ik het toch goed gehoordquote:
Ik ben geen vrouw, vraag irrelevantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gister heul kei veul vrouwen gehosselt
Geen enkele man, dat dan weer niet
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Wel twee piemels in je nekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gister heul kei veul vrouwen gehosselt
Geen enkele man, dat dan weer niet
Dat waren vingers Godtje. VINGERS!quote:
3 vingens in de nicht, eeeehmmm lucht!quote:
Zo makkelijk is 3 vingers er in niet voor iedereen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 vingens in de nicht, eeeehmmm lucht!
Sorry, te makkelijk.
Dat was er gisteren wel eentje recht voor mijn neus aan het proberen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo makkelijk is 3 vingers er in niet voor iedereen hoor
Ewquote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was er gisteren wel eentje recht voor mijn neus aan het proberen.
Die stond eerst bij zijn holmaat! Ha! Zie kon ik er zo even infietsen!quote:
Mja. Ik vind dat soort dingen ook niet zo heel handig en plein publique. Sowieso dat het, zodra het gay is, meteen zo seksgericht moet zijn (lul rodeo, dildo kleien etc). Don't get me wrong, ik ben niet echt preuts... maar there's a time and a place en ik ben best vioor vrijheid blijheid, maar het is nogal stereotype bevestigend op deze manier. Liepen gisteren van die gastjes in boxershorts rond waarvan je alles kon zien zitten. Ik heb liever dat men iets aan de verbeelding overlaat. hetzelfde geldt dan ook voor vingerende medemensenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die stond eerst bij zijn holmaat! Ha! Zie kon ik er zo even infietsen!
Bij zijn holmaat met zijn vinger in zijn reet te roeren recht voor het podium.
Daar werden ze wel op aangesproken dat ze lekker normaal moesten doen.
Paar minuten later werd er wat ander hand en spandiensten in het broekje.....
Ook toen waren de omstanders snel om ze even op het absurde gedrag aan te spreken.
Toen zijn ze afgedropen! Ha! Die fiets ik er ook zo even in! Afgespoten!
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Ik vind dat soort dingen ook niet zo heel handig en plein publique. Sowieso dat het, zodra het gay is, meteen zo seksgericht moet zijn (lul rodeo, dildo kleien etc). Don't get me wrong, ik ben niet echt preuts... maar there's a time and a place en ik ben best vioor vrijheid blijheid, maar het is nogal stereotype bevestigend op deze manier. Liepen gisteren van die gastjes in boxershorts rond waarvan je alles kon zien zitten. Ik heb
Maar eens. Ik verbaas me er over. Meer mensen overigens.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik vind dat soort dingen ook niet zo heel handig en plein publique. Sowieso dat het, zodra het gay is, meteen zo seksgericht moet zijn (lul rodeo, dildo kleien etc). Don't get me wrong, ik ben niet echt preuts... maar there's a time and a place en ik ben best vioor vrijheid blijheid, maar het is nogal stereotype bevestigend op deze manier. Liepen gisteren van die gastjes in boxershorts rond waarvan je alles kon zien zitten. Ik heb liever dat men iets aan de verbeelding overlaat. hetzelfde geldt dan ook voor vingerende medemensen
Homo-hater!quote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar eens. Ik verbaas me er over. Meer mensen overigens.
Zoveel topless gasten. Op menig andere plek zou het ordinair zijn.
En de outfits my god. ik hoef de binnenkant van je reet niet te zien.
Gaypride, roze maandag, milkshake etc. Altijd moet er wel seks in. En ja, sex sells. En ja, gay is een seksuele geaardheid... maar moet dat nou echt AL-TIJD zo bevestigd worden dat er geen feestje leuk kan zijn zonder minstens 1 piemel of blote reet? ZO vermoeiend............quote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar eens. Ik verbaas me er over. Meer mensen overigens.
Shirtloos met 31 graden vind ik nou nog niet zo erg of direct ordinair (al deed ik zelf niet mee). Op Lowlands ging m'n shirt ook uit. 35 graden en 60.000 man.... dan hou je een shirt 2 min droog.quote:Zoveel topless gasten. Op menig andere plek zou het ordinair zijn.
Nopequote:En de outfits my god. ik hoef de binnenkant van je reet niet te zien.
Nee de dames konden er ook wat van. Bij beide wederom gelukkig dat ze in elk geval prima in shape zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaypride, roze maandag, milkshake etc. Altijd moet er wel seks in. En ja, sex sells. En ja, gay is een seksuele geaardheid... maar moet dat nou echt AL-TIJD zo bevestigd worden dat er geen feestje leuk kan zijn zonder minstens 1 piemel of blote reet? ZO vermoeiend............
En de media die natuurlijk op de foto zetten zodat het (vind ik) ook nog eens de emancipatie, acceptatie en integratie niet bevorderd.
Maar goed. Ach ja.
[..]
Shirtloos met 31 graden vind ik nou nog niet zo erg of direct ordinair (al deed ik zelf niet mee). Op Lowlands ging m'n shirt ook uit. 35 graden en 60.000 man.... dan hou je een shirt 2 min droog.
[..]
NopeMaar ook dames met alleen tepelstickers op de panneekoekjes en zo. Hoef ik OOK niet te zien.
Vrind van me wordt dan 40 en die heeft een hortelletje geboekt. Geen idee wat we gaan doen, is zijn dagquote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee de dames konden er ook wat van. Bij beide wederom gelukkig dat ze in elk geval prima in shape zijn.
Oh ja gay parade ook nog... 2 aug op de boot. Daar gaan we weer
Ik weet het ook nog niet zeker. Als we gaan dan op boot langs de kant geen parade boot.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Vrind van me wordt dan 40 en die heeft een hortelletje geboekt. Geen idee wat we gaan doen, is zijn dag
Waar is t amstelveld eigenlijk?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker. Als we gaan dan op boot langs de kant geen parade boot.
En dan is het meestal met dit soort gelegenheden daarna amstelveld
O, dat zegt me heul niksquote:Op maandag 22 juli 2013 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Einde utrechtsestraat richting Frederiksplein
http://goo.gl/maps/hp6YQquote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat zegt me heul niks
Sowieso straatnamenheb ik in Eindhoven al last van.
"Ja daar waar de usine zit!" Oooo zeg dat dan
Ken t nietquote:
O bitch please! Now you've gone and done it. You've broken the code, shown it to a touristquote:
Ik weet het.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please! Now you've gone and done it. You've broken the code, shown it to a tourist
Ik ga meestal een beetje rond rembrandtplein, amstel, halve maan, regulier etc. Maar buitenfeesten stoppen zo vroeg en binnen is het godsbloedje terugdruk en heetquote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het.
Weet alleen niet of er dit jaar weer iets is. Met Qday was er opeens geen podium daar![]()
Dus als dat met de parade ook opeens weer is.
Pff, van die zweetstromen die de tarrels uit je bilnaad wegspoelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]Heeft die kut gvd weer de afstandsbediening laten vallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Als het maar schoon is.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pff, van die zweetstromen die de tarrels uit je bilnaad wegspoelen
1 keer was genoegquote:
Ik heb guister 1,5 uur lang naar dit soort billen gekeken, in neon bikini's, of zonder bikini's, onder begeleiding van Britne Spears en Skrillexquote:
Springbreakers toch? Is het wat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb guister 1,5 uur lang naar dit soort billen gekeken, in neon bikini's, of zonder bikini's, onder begeleiding van Britne Spears en Skrillex
quote:
Ik vind van wel. Maar de meningen zijn enorm verdeeld.quote:
Ik vind alleen James Franco meestal niks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat alleen om tieten, zuipen, sex en drugs!" ... o zoiets als Spring Break bedoel je?
Juist het uitvergroten van dat enorme oppervlakkige gedoe maakt het een satire. Ik bedoel... James Franco met een grill en cornrows die een britney spears ballade op een piano zingt? Hilarisch!
En visueel vond ik hem echt super mooi.
Ik vond Oz als film niet leuk nee, maar ik vind James Franco normaliter wel erg goed. En mooi. Deze rol is echt briljant geacteerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind alleen James Franco meestal niks.![]()
Oz
Zal hem eens checken danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar de meningen zijn enorm verdeeld.
"Het gaat alleen om tieten, zuipen, sex en drugs!" ... o zoiets als Spring Break bedoel je?
Juist het uitvergroten van dat enorme oppervlakkige gedoe maakt het een satire. Ik bedoel... James Franco met een grill en cornrows die een britney spears ballade op een piano zingt? Hilarisch!
En visueel vond ik hem echt super mooi.
Ja, maar veel mensen gaan de film dus kijken, niet wetende dat het een Korine film is. Dus dan verwachten ze een spannend plot of een gangster film of dan nemen ze de tieten en drugs heel serieus. En dan kan 't wel eens tegenvallen ja. Er zit niet veel verhaal in, het is een aaneenschakeling van beelden, en ja het is gruwelijk oppervlakkig en vol tieten en drank.... maar dat is juist het beeld van Spring Break wat ie ook probeert te schetsen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal hem eens checken danHad er inderdaad heel wisselende verhalen over gehoord, maar dat is altijd Korine.
Kids was geweldig.
Ik begrijp al waarom deze film niet op Malta in roulatie is gegaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen gaan de film dus kijken, niet wetende dat het een Korine film is. Dus dan verwachten ze een spannend plot of een gangster film of dan nemen ze de tieten en drugs heel serieus. En dan kan 't wel eens tegenvallen ja. Er zit niet veel verhaal in, het is gruwelijk oppervlakkig en vol tieten en drank.... maar dat is juist het beeld van Spring Break wat ie ook probeert te schetsen.
Ik vond er een aantal scenes inzitten die sommigen misschien lachwekkend of stoer/cool vinden en waarbij ik het eerder verontrustend vond en dacht "Jezus fucking crisis, ben jij zo ver weg van de realiteit meisje?! Get a fucking grip! Zie wat je doet!"
Ik moet Kids nog eens kijken. heb hem op dvd en heeeeel lang geleden gezien, maar misschien dat ik er nu beter tegenkan
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp al waarom deze film niet op Malta in roulatie is gegaan
Kijk Fallen Angels en Days of being wild van Wong Kar Wai dan. Vooral Fallen Angelsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat qua beelden echt mijn vingers af tee likken en dat kwam niet door de vele tietenMaar de kleuren en lichten zijn zo mooi
Ik ben echt een suker for neon lights
In welke films precies?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
maar ik vind James Franco normaliter wel erg goed
In 128 hours was hij toch echt wel zwaar oke vond ik.quote:
127 hours sowieso (1 uurtje minder Barbusse!) en Milk. En hij viel me al op in Spiderman ooit, omdat ik hem zo knap vondquote:
Zo goed dat je de naam van de film niet meer weet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In 128 hours was hij toch echt wel zwaar oke vond ik.
Foutje, kan gebeurenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo goed dat je de naam van de film niet meer weet.
Het zou de film te kort doen als ik zou zeggen "Ja, doelgroep film" want het is echt een hele mooie film (van Gus van Sant) over de allereerste homoseksuele politicus in de Verenigde Staten en de opkomst van San Fransisco's Castro street als straat waar je "vrij" kon zijn. Erg ontroerend en heftig soms.quote:
Ik vind Sean Penn meestal erg goed, alleen daarom zou ik hem al kijken. Het is er alleen nooit van gekomen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou de film te kort doen als ik zou zeggen "Ja, doelgroep film" want het is echt een hele mooie film (van Gus van Sant) over de allereerste homoseksuele politicus in de Verenigde Staten en de opkomst van San Fransisco's Castro street als straat waar je "vrij" kon zijn. Erg ontroerend en heftig soms.
[ afbeelding ]
Met Sean Penn (goede acteur), Emile Hirsch (goede acteur, o.a. into the wild) en James Franco ().
Sean penn zet een heel mooi portret neerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Sean Penn meestal erg goed, alleen daarom zou ik hem al kijken. Het is er alleen nooit van gekomen.
Ook maar eens checken dan. Maar dan eerst Springbreakers, Pacific Rim en Only God Forgives.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sean penn zet een heel mooi portret neer
Only God Forgives daar zal ik wel dezelfde neon-kwijl van krijgenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook maar eens checken dan. Maar dan eerst Springbreakers, Pacific Rim en Only God Forgives.
Daar gaan we al. 127 hours de slechte versie van cast away en die was al erg slecht.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
127 hours sowieso (1 uurtje minder Barbusse!) en Milk. En hij viel me al op in Spiderman ooit, omdat ik hem zo knap vondHij maakt zelf ook films trouwens, zoals Interior Leather Bar (soort van spin off van Cruising) die ik nog graag wil zien.
127 Hours >>>>> Cast awayquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaan we al. 127 hours de slechte versie van cast away en die was al erg slecht.
Milk briljante film maar niet vanwege Franco in een bijrol
En in dat rijtje pas 127 hours voor mij ook. Pulp.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
127 Hours >>>>> Cast away
Cast Away is echt de disney van de survival films
Ik vind 127 Hours echt wel meer dan pulp (Danny Boyle), zeker qua beelden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in dat rijtje pas 127 hours voor mij ook. Pulp.
Maar goed. Briljant acteur omdat hij 2 uur lang met zijn arm kan vast zitten en wat standaard teksten kan opdreunen?
Die heb ik nog niet gezien, maar ook daarover zijn de meningen heel erg verdeeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks. Die heeft net Trance gemaakt en daar vind ik ook geen reet aan.
Nuance is voor homo'squote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Geen reet aan vinden is trouwens nog wat anders dan het bestempelen als pulp he
Wazig, zoeken naar plotwendingen die mislukken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, maar ook daarover zijn de meningen heel erg verdeeld.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Only God Forgives daar zal ik wel dezelfde neon-kwijl van krijgen
Pacific Rim vond ik cliche op cliche op cliche op mooie effecten. Mwa. Had liever een goede Eindhovense rim.
Pacific Rim is leuk in de IMAX met 3D en idd verstand op nul.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat denk ik ook jaRefn
En Pacific Rim is gewoon verstand op nul en gaan.
Ik vind wazig niet altijd een probleem. Ik kijk ook David Lynchquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wazig, zoeken naar plotwendingen die mislukken.
Ik heb ook niet de verwachting dat ik een cinematografisch meesterwerk ga kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pacific Rim is leuk in de IMAX met 3D en idd verstand op nul.
Nee, da's niet waar. Pacific Rim vond ik OKE in de IMAX met 3D en idd verstand op nul.
Nou ja, qua CGI wellichtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de verwachting dat ik een cinematografisch meesterwerk ga kijken
Iedereen weet, CGI maakt de filmquote:
quote:
Ik heb laatst G.I. Joe gekeken. De nieuwste.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
PulpEen B film met meer budget. Verstand op 0 en dan heb je een OKE-film.
het lijkt mij geweldig, maar ik vond de Transformersfilms en Battleship en Cowboys and Aliens ook gewoon erg leuk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
CGI kun je wellicht ook scharen onder cinematografie, vandaar dat ik het noemde. En de CGI van de film is noemenswaardig. Je moet idd geen verhaaltechnisch hoogstandje verwachten neeAl vond ik bv Pan's Labyrinth wel erg mooi qua verhaal, deze film is nou echt..... hja... Pulp
Een B film met meer budget. Verstand op 0 en dan heb je een OKE-film.
Die was echt erg vet ja! Vond de eerste ook gewoon erg cool.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb laatst G.I. Joe gekeken. De nieuwste.
best tofHad ik niet verwacht
Ik heb alleen de eerste gezien. Dat was vooral jeugdsentiment omdat ik er vrioeger mee speeldequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb laatst G.I. Joe gekeken. De nieuwste.
best tofHad ik niet verwacht
Die vond ik dan weer minder. Maar deze laatst zat best tof in elkaar en ik kreeg echt een beetje het oude GI Joe gevoel uit de jaren 80quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Die was echt erg vet ja! Vond de eerste ook gewoon erg cool.
Ik vond de eerste transformers wel leuk. De tweede te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt mij geweldig, maar ik vond de Transformersfilms en Battleship en Cowboys and Aliens ook gewoon erg leuk.
Goed? Nee, niet goed, wel enorm vermakelijk, kan ze keer op keer zien.
Battleshipquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de eerste transformers wel leuk. De tweede te belachelijk voor woorden.
Battleship ga ik niet eens kijken en C&A heb ik niet gezien, maar die lijkt menog best vermakelijk.
Ja, zoiets kan ik alleen kijken met een groep vrienden, bier en een flinke dosis spotquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Battleship![]()
![]()
![]()
Ik heb een tik dat ik dat soort films toch moet zien om er op te kunnen zeiken.
Ja! Spaceships die over water springen als kangaroo's![]()
Je bent een spaceship! Vlieg gewoon mongool!
Ik las speedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zoiets kan ik alleen kijken met een groep vrienden, bier en een flinke dosis spot
In de zomer zit ik daar ook nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:44 schreef Tally het volgende:
Ik ga echt te weinig naar de bios lees ik al
Zo ging ik GI joe ook nog kijken. Die reeksen als transformers zijn al niet best en dan een vervolg nog minder. En dan opeens best tofquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zoiets kan ik alleen kijken met een groep vrienden, bier en een flinke dosis spot
Over 2 weken gaat mijn man op vakantie. En dan ga ik lekker naar de bios in mijn uppie!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de zomer zit ik daar ook niet
Nu heeeel soms een film thuis. Na dit weekend echt geen zin om nog weg te zijn dus gisteren gewoon een film. Ik wilde niet eens buiten zitten zo moe van het weekend.
Maar in de winter soms wel 2 keer in de week in de bios. Oscar season![]()
Allemaal geen films die ik in de bios kijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb juist de laatste week weer ff wat ingehaald met de pathe pas: Pacific Rim, Monsters University en Byzantium. En ook thuis weer wat. Geen trainingen en zo in de zomer, dus meer vrije tijd over.
En tieten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gewoon een kleuter op dat gebied, knallen, aliens en jets etc en ik ben tevreden.
Hoe was Byzantium?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb juist de laatste week weer ff wat ingehaald met de pathe pas: Pacific Rim, Monsters University en Byzantium. En ook thuis weer wat. Geen trainingen en zo in de zomer, dus meer vrije tijd over.
Ik wil je handje wel vasthouden hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil die films ook allemaal zien maar ik ben zo'n nerd die niet alleen naar de bios gaat
Je kan tegenwoordig ook thuis films kijken he?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil die films ook allemaal zien maar ik ben zo'n nerd die niet alleen naar de bios gaat
Bioscoop vind ik fijner kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook thuis films kijken he?.
Ja op zich wel mooiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe was Byzantium?
Niet dat ie hier draait
kickass.toquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Da's voor een film als pacific Rim toch anders vind ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja daarom leek het me wel watquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op zich wel mooiZelfde regisseur als destijds Interview with the vampire en ook wel een beetje die stijl, al is ie wel moderner en heeft het een andere mythe.
Nieuwerwetsch gedoe.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je geen mensen mag afschieten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:51 schreef Godtje het volgende:
En waarom zijn er nog steeds mongolen die niet stoelnummers en rij normaal kunnen lezen. In de bios en in een vliegtuig. Mijn god hoe lastig kan het zijn!
idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:51 schreef Godtje het volgende:
En waarom zijn er nog steeds mongolen die niet stoelnummers en rij normaal kunnen lezen. In de bios en in een vliegtuig. Mijn god hoe lastig kan het zijn!
Echt hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:51 schreef Godtje het volgende:
Daar is het nooit tijd voor geweest en zal het ook nooit tijd voor worden ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Vind het eigenlijk weleens tijd voor een Blu-Ray-speler
Ja, of ze komen met hun zessen, willen allemaal naast elkaar zitten. Zit je in het midden, of je even zes plaatsen op wilt schuiven zodat je aan de zijkant zit. Neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd.
U zit op mijn stoel... NEE ECHT NIET!!!!
Oh wacht....
Jij weer met je rimmen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's voor een film als pacific Rim toch anders vind ik.
Die intikker had ie zelf al gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt heEn dan agressief worden als je vraagt of ze op willen schuiven
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, of ze komen met hun zessen, willen allemaal naast elkaar zitten. Zit je in het midden, of je even zes plaatsen op wilt schuiven zodat je aan de zijkant zit. Nee
MS fanboy.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is het nooit tijd voor geweest en zal het ook nooit tijd voor worden ook.
Asociaal figuur.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, of ze komen met hun zessen, willen allemaal naast elkaar zitten. Zit je in het midden, of je even zes plaatsen op wilt schuiven zodat je aan de zijkant zit. Nee
Teruglezen is voor homo's.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die intikker had ie zelf al gemaakt.
Or the one, execpt if I am the one, and we all know, I AM the Onequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Asociaal figuur.
The needs of the many outweigh the needs of the few.
Ik denk dat ik standaard al boos genoeg kijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het verschilt bij bioscoop. Hier heb je een vaste rij, maar in veel bioscopen mag je zelf kiezen. Dus die mensen zijn dan helemaal van de leg en weten het niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik standaard al boos genoeg kijk.
En de mensen die het nog per ongeluk doen....
Je ziet ook vaak genoeg personen die gewoon gaan zitten. In een vliegtuig is dat wel iets minder vaak
Ik vlieg niet met dat soort partijen als ik niet hoef en dat is tot nu toe altijd geweest.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hadden we laatst zelfs bij EasyJet vaste plaatsen. Dat was nieuw.
In het bagageruim?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hadden we laatst zelfs bij EasyJet vaste plaatsen. Dat was nieuw.
Wijs. Dan ontloop je de grootste paupers.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vlieg niet met dat soort partijen als ik niet hoef en dat is tot nu toe altijd geweest.
Geen ryanair, easyjet, etc
Ach, die zitten ook bij Transavia en Air Berlin.quote:
Zat naar Washington toen in het middenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vlieg niet met dat soort partijen als ik niet hoef en dat is tot nu toe altijd geweest.
Geen ryanair, easyjet, etc
Dat kan ik gelukkig gewoon betalen.
Voor Costa Rica ook extra beenruimte en maar twee stoelen in een rij gereserveerd. Geen gezeik met er door moeten als je moet plassen of midden stoelen.
Midden stoel is altijd kut
quote:
Gangpad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat naar Washington toen in het middenGelukkig wilde er iemand ruilen en mocht ik aan het raam
PauperLips.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga geen 200 euro voor een retourtje Londen betalen als ik ook voor 50 kan, dat stukje.
Nee, dan niet, maar als je 8 uur in een vliegtuig moet zitten, dan maar wat duurder...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga geen 200 euro voor een retourtje Londen betalen als ik ook voor 50 kan, dat stukje.
Waarom zet je dat dan ook niet van tevoren vastquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat naar Washington toen in het middenGelukkig wilde er iemand ruilen en mocht ik aan het raam
Er was geen plek meer aan het gangpadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zet je dat dan ook niet van tevoren vast![]()
In je eentje is het nog makkelijk. Met zijn twee zit er in een rij van drie altijd 1 van de 2 in het midden. Of niet naast elkaar zitten en dat is geen optie
Krijg je die reet lekker in je gezicht geduwd. Meestal moeten ze pissen als je nog drankjes hebt staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was geen plek meer aan het gangpadEerder online inchecken dus. Heb het vorig jaar wel goed gedaan, toen zat ik aan het gangpad. Maar dan moet jij steeds weer opstaan voor mensen die moeten pissen, net als je ligt te slapen.
Gewoon niet Nederland uitgaan. Opgelost.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Het is gewoon kut.
/first world problems.
First world? Ik ga naar hele arme landen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Het is gewoon kut.
/first world problems.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er iets buiten Amsterdam dan?quote:
België.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
First world? Ik ga naar hele arme landen.
RIP aan de Mexicanen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer op vakantie
En ik had juist zo'n mooie reis naar Mexico gezien
Ja, is het fijn in de 20e eeuw?quote:
Ik zat me gisteren nog af te vragen wat er zou gebeuren als niemand meer naar reclame kijkt en die overal kan blokken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, lekker alles illegaal downloaden, daar worden de films echt beter op.
Je bent niet bekend met de concepten winkel en videotheek?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog even langs de Free Record Shop en de Videoland.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de concepten winkel en videotheek?
Zolang ze acteurs nog 20 miljoen per film kunnen betalen maak ik me niet heel drukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die videotheek die nu een ijssalon isquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de concepten winkel en videotheek?
Ja, dat is ook wel weer zo. Maar las laatst een heel stuk over kleine studio's die nu dus naar de klote gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang ze acteurs nog 20 miljoen per film kunnen betalen maak ik me niet heel druk.
Dan was het toch al een slechte videotheekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die videotheek die nu een ijssalon is
Dat zijn vaak echt niet de film die te downloaden zijn, de obscure films, daar neemt niemand de moeite voor, die moet je idd gewoon in de bioscoop gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo. Maar las laatst een heel stuk over kleine studio's die nu dus naar de klote gaan.
De andere videotheek heeft de halve toko verkocht aan een of andere beauty salonquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan was het toch al een slechte videotheek
Onze videotheek is echt
Onze videotheek heeft een grote filmhuishoek en tegenwoordig hebben ze ook zwart/wit-films in het assortiment. Ze waren er vroeg bij met BluRay. En de pornoafdeling is natuurlijk al jaren de deur uit. Beetje met je tijd meegaan en inspelen op de behoeftes van de klant en zo'n tent heeft prima bestaansrechtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere videotheek heeft de halve toko verkocht aan een of andere beauty salon
Ik kom er nu alleen nog om ben & Jerry's te halen als m'n zwager weer heeft gewonnen met de Postcodeloterijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze videotheek heeft een grote filmhuishoek en tegenwoordig hebben ze ook zwart/wit-films in het assortiment. Ze waren er vroeg bij met BluRay. En de pornoafdeling is natuurlijk al jaren de deur uit. Beetje met je tijd meegaan en inspelen op de behoeftes van de klant en zo'n tent heeft prima bestaansrecht
Alsof die geen porno behoefte hebben!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:18 schreef MissMSX het volgende:
Onze videotheek heeft een grote filmhuishoek en tegenwoordig hebben ze ook zwart/wit-films in het assortiment. Ze waren er vroeg bij met BluRay. En de pornoafdeling is natuurlijk al jaren de deur uit. Beetje met je tijd meegaan en inspelen op de behoeftes van de klant en zo'n tent heeft prima bestaansrecht
Zat mooie meiden in de UK hoor, van die roodharige schotse chicksquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Britse porno lijkt mij ook niet aantrekkelijk
Eindhoven Pathe had hem, heeft hem, maar ik denk niet zo heel lang meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom leek het me wel watMaar hij draait nergens dus dan zal ik hem wel moeten 'kopen'
Ik bedoelde opschuiven omdat zij op je nummer zittenquote:
Aha! Dit zag ik!!!!quote:
Het land met de meeste CCTV's ter wereld, ze moeten toch wel IETS interessants kunnen filmen?quote:
Die behoefte kun je (tegen betaling) prima op internet bevredigenquote:
Die 20 miljoen moet toch ergens vandaan komen he?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er nu alleen nog om ben & Jerry's te halen als m'n zwager weer heeft gewonnen met de Postcodeloterij
Maar er zit er nog eentje in de buurt, zie ik nu. Ga ik daar van de winter wel eens kijken. Het heeft wel wat, op zondag een paar films halen. Deden het vroeger elke week wel.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
First world? Ik ga naar hele arme landen.Ik last Fist World en dacht meteen dat ik die film niet kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik last Fist World en dacht meteen dat ik die film niet kende
UK Menquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Britse porno lijkt mij ook niet aantrekkelijk
Neh. Not my type.quote:
In die valkuil ben ik dus in elk geval niet gelopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Not my type.
Ik doelde ook niet op DE Uk Men in 't algemeen, maar op de porno site
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
CL!! Ik ga nudoor jouw woonplaats! En nu echt
zwaai even richting trein!
Ze zou nog bi kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:28 schreef KomtTijd... het volgende:
ik zit in de trein naast een meisje dat uitgebreid haar lesbische relatie aan het bespreken is met een vriendin.
wel zonde dat ze Lesbisch is.
Lijkt me overbodig.quote:
Anders had je op FOK! kunnen posten dat je naast een leuk meisje zit maar het lef niet hebt om haar aan te spreken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:28 schreef KomtTijd... het volgende:
in de trein naast een meisje dat uitgebreid haar lesbische relatie aan het bespreken is met een vriendin.
wel zonde dat ze Lesbisch is.
dat hoef ik niet te posten, dat begrijpt iedereen zo ook wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anders had je op FOK! kunnen posten dat je naast een leuk meisje zit maar het lef niet hebt om haar aan te spreken?
Die rooie vind ik wel leuk maar meer zn atitudequote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Not my type.
Ik doelde ook niet op DE Uk Men in 't algemeen, maar op de porno site
Meer bier!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te posten, dat begrijpt iedereen zo ook wel.
Kwijlen doe je met een lange IJ!!!quote:
Niet op 'm gaan zitten he.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die rooie vind ik wel leuk maar meer zn atitude
De site is hier geblokkeerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die rooie vind ik wel leuk maar meer zn atitude
quote:
O, ik dacht dat je t over pornosterren hadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het over die broer van William. Harry
En terwijl ik mijn nagels veil, pak jij dan een dwijl?quote:
Nee dat vind ik geen steil.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En terwijl ik mijn nagels veil, pak jij dan een dwijl?
Nee niet eensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je t over pornosterren had
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee niet eensIk kijk heel weinig porno tegenwoordig. De enige naakte mannen die ik zie is mijn man of de foto's die GB maakt op Twitter/Facebook
Nee helaas nietquote:
O wacht, je man OF de foto's van. Ik las je man OP de foto's vanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Die heeft het niet zo op foto's in zn blote kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |