van de hitte of de meisjes?quote:
Ja het is ook nooit goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
oja zeuren over t weer,dat hoort als Nederlander blijkbaar.
Ik ben geen stratenmaker dus het kan me weinig schelenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ja in maart enzo met de sneeuw was het ook niet goed, hebben ze warmte en zon is het weeeer niet goed
in watvoor voet staat ie? en is die hol? vullen met water/zand?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n parasol is gister omgewaaid dus nu durf ik hem niet meer te gebruiken
tja gewoon jezelf erop aanpassenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen stratenmaker dus het kan me weinig schelen
Zware voet, zit iets van 30/40 liter water in. De voet stond nog, maar de parasol lag er half uit tegen de balkondeur aanquote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in watvoor voet staat ie? en is die hol? vullen met water/zand?
Juist! Graadje of 25, lekker zonnetje, niet te warm, perfect. Dan klaag ik niet. Dit gaat nergens over, het is zo tyfus warm dat ik de pauze maar oversla omdat ik buiten flauw val van de hitte.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap de opmerking, '" het is ook nooit goed."
Maar laten we eerlijk wezen, het is ook eigenlijk nooit goed. Het is of koud en regenachtig ofzo, of zoals nu gewoon zo warm dat je niet kan bewegen zonder in zweetsloten uit te breken.
Wat is er mis met 23 graden, verfrissend briesje? Maar DAT is het dus bijna nooit, het zijn altijd de extremen.
dat mag zo zijn, maar je hebt het weer niet in de hand, dus ik snap het gezeur niet, t verandert geen reet. Gewoon nemen zoals het is en jezelf erop aanpassenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen, het is ook eigenlijk nooit goed. Het is of koud en regenachtig ofzo, of zoals nu gewoon zo warm dat je niet kan bewegen zonder in zweetsloten uit te breken.
Wat is er mis met 23 graden, verfrissend briesje? Maar DAT is het dus bijna nooit, het zijn altijd de extremen.
Al heb ik hier veel minder moeite mee, als ik niet zou moeten werken, in een kantoor zonder airco.
twee touwtjes aan beide kanten vastmaken idd ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zware voet, zit iets van 30/40 liter water in. De voet stond nog, maar de parasol lag er half uit tegen de balkondeur aanMoet hem toch nog vastmaken aan de balustrade want hij draait steeds.
Ik had zaterdag een verjaardag in het vondelpark, was wel blij met die bewolking eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist! Graadje of 25, lekker zonnetje, niet te warm, perfect. Dan klaag ik niet. Dit gaat nergens over, het is zo tyfus warm dat ik de pauze maar oversla omdat ik buiten flauw val van de hitte.
ja en dat het dus dan ook meteen nergens anders meer over gaat, vermoeiendquote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een verjaardag in het vondelpark, was wel blij met die bewolking eigenlijk.
En MM, je hebt wel gelijk, klagen helpt niet, maar goed, praten over het weer is nou eenmaal de volkssport.
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:23 schreef Q. het volgende:
Klagen helpt echt wel, let maar op, voor je het weet is het weer -10 graden!
maar dat is gewoon n slechte zaak van t werk vooral danquote:Op maandag 22 juli 2013 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ach, zoals ik zei, ben ik vrij is het wel lekker hoor, maar in dit aircoloze hok is het gewoon naar op het moment.
milieuvriendelijk etc he?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat is gewoon n slechte zaak van t werk vooral dan
Ik sla overquote:
ja maar zeker in een hok vol met pc's, servers ed is n airco niet heel erg n overbodige luxequote:Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
milieuvriendelijk etc he?
En het is ook maar voor, zeg 10 dagen per jaar, ik snap het deels ook wel, maar het is gewoon echt heel erg benauwd hierbinnen.
Ja, 23-25 graden, zonnetje, briesje, perfectquote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Al heb ik hier veel minder moeite mee, als ik niet zou moeten werken, in een kantoor zonder airco.
Die staan echt niet hier op de kamer hoor, die hebben wel aircoquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar zeker in een hok vol met pc's, servers ed is n airco niet heel erg n overbodige luxe
ik wel hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, 23-25 graden, zonnetje, briesje, perfect
30+ hoeft voor mij ook niet perse.
Nieman wil iets met 30+ te maken hebben
Ik ben ook een lente mens. Dan waardeer je die eerste stralen zon nogquote:Op maandag 22 juli 2013 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Herfst
Ik was een lente-mens waar we doen niet aan lente in NL geloof ik, dus dan maar herfst
Jawelquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oh dat valt weer meequote:Op maandag 22 juli 2013 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die staan echt niet hier op de kamer hoor, die hebben wel airco.
30+ in (bijv) Madrid is prima uit te houden, het is de vochtigheid die het hem doetquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er nog leuke muziek die ik moet spotifyen?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, centimeters dan wellicht welquote:
Uuuuuuuuuuuuuuhm..... Kate Boy? Imagine Dragons? Chvrches? Bastille? (o nee, die kende je alquote:Op maandag 22 juli 2013 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er nog leuke muziek die ik moet spotifyen?
Ja, kan ik me voorstellen. Ik zit heerlijk binnen, in een goed gekoeld gebouw.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ach, zoals ik zei, ben ik vrij is het wel lekker hoor, maar in dit aircoloze hok is het gewoon naar op het moment.
Ms Mr ben ik geloof ik niet gek op.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuhm..... Kate Boy? Imagine Dragons? Chvrches? Bastille? (o nee, die kende je al). MS MR?
Het heeft ook zijn voordelen, het callcentre kleedt zich eropquote:Op maandag 22 juli 2013 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Ik zit heerlijk binnen, in een goed gekoeld gebouw.
30+ in Florida was ook kutquote:Op maandag 22 juli 2013 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30+ in (bijv) Madrid is prima uit te houden, het is de vochtigheid die het hem doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |