Die versnelling op de Alpequote:Op maandag 22 juli 2013 12:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk dat de prestatie van Riblon niet van mutantenniveau was toch?
Ja, doe maar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:18 schreef Godshand het volgende:
Blijlevens ("Zeg mij na!"), Pantani, Ullrich, Julich en Jalabert hebben in de Tour van 1998 aan de epo gezeten. Evenals O'Grady die als een haas zijn loopbaan afsloot, omdat hij de stront al aan zag komen vliegen..
Dit forum sluit binnenkort, dus waarschijnlijk moeten we hierover verder in SPT?
Ik denk eerder dat hij voor die problemen geconstateerd werden aan de middelen zat en even verplicht van een blessure moest herstellen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:49 schreef the85mc het volgende:
Over andere sporten: de geruchten zijn ook nogal hardnekkig over Nadal met zijn 'knieprobleem'. Ze zeggen dat ie tijdens afwezigheid door knieproblemen ook aan de middelen zit.
er is al een topic in sportquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:18 schreef Godshand het volgende:
Blijlevens ("Zeg mij na!"), Pantani, Ullrich, Julich en Jalabert hebben in de Tour van 1998 aan de epo gezeten. Evenals O'Grady die als een haas zijn loopbaan afsloot, omdat hij de stront al aan zag komen vliegen..
Dit forum sluit binnenkort, dus waarschijnlijk moeten we hierover verder in SPT?
dat zou goed kunnen, maar ik vind het gewoon de hele affaire amstrong nogal sneu worden voor de sport. en dan weet je ook nog dat de ''nieuwe amstrong'' misschien net zo hard aan de dope zit maakt de sport enorm ongeloofwaardig. maar toch blijf ik kijken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetballers gebruiken meer met hun schematische 1996 pis testen.
Gaat dit jaar niet gebeuren. Over een paar jaar misschien weer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:05 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vraag me af wie de eerste grote naam zal zijn die gepakt wordt
Denk je dat ze al wel positief testen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat dit jaar niet gebeuren. Over een paar jaar misschien weer.
Je bedoelt Aicar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Sloggi het volgende:
Ze schijnen nu / binnenkort wel cera te kunnen opsporen...
Jawel hoor. Dan heb jij Jimmy '63%' Briceño en Patrick Facchini gemist.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
In heel 2014 is er nog niemand gepakt trouwens, of wel?
Dank je, die heb ik dan inderdaad gemist. Ze staan ook niet op de wiki pagina.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dan heb jij Jimmy '63%' Briceño en Patrick Facchini gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |