Nee, maar je ziet er zeker niet uit alsof er nog een baby achter is gebleven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. Ze is net een dag bevallen. Dan wordt je buik heus niet 1 2 3 dun van het ene op het andere uur
en dat viel ook reuze meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:25 schreef Szlie het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet er zeker niet uit alsof er nog een baby achter is gebleven.
Dat moet zeker gezegd worden. Het is niet de eerste vrouw die ik na de bevalling heb gezien, maar ik vond haar buik zo groot! Natuurlijk zie je er op TV niet zo flatteus uit, kan het ook aan liggenquote:
Misschien komt dat ook wel omdat ze alleen maar buik is. Verder lijkt ze niet aangekomen te zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:34 schreef Szlie het volgende:
[..]
Dat moet zeker gezegd worden. Het is niet de eerste vrouw die ik na de bevalling heb gezien, maar ik vond haar buik zo groot! Natuurlijk zie je er op TV niet zo flatteus uit, kan het ook aan liggen. No offence!
iets met visagie en kappersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Pfiew, je zou er maar zo goed uitzien als je net een baby eruit gewerkt hebt
Zo te zien aan haar bewegingen ook geen totaal ruptuur met tig hechtingen! Toen mijn buurvrouw net bevallen was had die toch echt veel meer moeite met in/uit de auto etc.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Holy shit, wat een domme vraagquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef Szlie het volgende:
Waarom ziet Kate er tijdens de persconferentie er uit alsof ze nog zwanger is!
Ze was ook broodmager dus wat meer kilo's kan ze prima hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zelfde patroon in jurk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef computergirl het volgende:
Vergeleken met Diana:
[ afbeelding ]
Die vouwt ze altijd zoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat schattig dat ze haar handen nog onder d'r buikje vouwt
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dan gok ik trouwens ook even mee.
Ik denk Philip William Harrison.
Misschien wordt WA peetvader? (Zal wel niet)quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
Het wordt George Alexander Louis
Prince George
Ik ook. Op het moment dat 75% van de gokkers in Engeland de namen goed voorspelt wordt het toch wel een beetje dufquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik had ze toch wel een tikje origineler verwacht.
quote:’Brits prinsje hoogsensitief’
van onze redactie
AMSTERDAM -
Intuïtief, gevoelig en Zijne Koninklijke Hoogheid prins George van Cambridge zal waarschijnlijk vroeg gaan praten.
Dat zijn conclusies die vooraanstaand Brits psychic medium Linda Lauren trekt uit de geboortedatum en geboortetijd van de nieuwe koninklijke baby.
Volgens Linda staat de prins een goede gezondheid te wachten en zal hij goed in taal zijn. Ze keek ook naar de energie die de pasgeborene gisteren bij zijn presentatie aan de wereld uitstraalde: „Zijn energie is die van iemand die hoogsensitief is en vriendelijk van aard. Dat komt door zijn geboorte rondom volle maan.”
Ben wel benieuwd over een jaar of 10 of dit ook echt kloptquote:Op maandag 29 juli 2013 13:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Foto prins George als tiener
[ afbeelding ]
Bron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |