quote:
niet doorhebben dat ik met zijn score zit te fuckenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:21 schreef mschol het volgende:
NSA bouwt extra faciliteiten
-6, really?
NSA staat in het bericht dus het is automatisch slecht dat er werk wordt gecreerd?![]()
soms snap ik de FP bezoekers echt niet
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef TJV het volgende:
Weet ik, maar ik ben kwetsbaar voor terroristische aanslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:44 schreef vogelkooi het volgende:
zit nu pas op 50% van data van maand dus kom maar op meer die server renders
Ja sorry hoor, maar dat ding is groter dan de Enterprise.quote:
eerdaags torchlight 2 en/of chivalry.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef Curlbrah het volgende:
Killing Floor
Chivalry: Medieval Warfare
Orcs Must Die! 2
Starforge Alpha
Torchlight II
Iemand zin om een van deze games te spelen? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Had 1 gig, ga nu terug naar 500mb. Zit toch altijd op wiefieworstjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef Curlbrah het volgende:
Kun je aanpassen tommetje.
Hoeveel gig is jullie dat limiet? Had eerder onbeperkt, geen flauw idee waarom ik dat heb laten vallen..
anyhow, heb nu 3 gig bij KPN, zat 3 dagen terug al op 75%
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
EEN INTERESSANT KIJKEN OP EEN CRUISE SCHP
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef Curlbrah het volgende:
Killing Floor
Chivalry: Medieval Warfare
Orcs Must Die! 2
Starforge Alpha
Torchlight II
Iemand zin om een van deze games te spelen? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Torchlight NUquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
eerdaags torchlight 2 en/of chivalry.
6 uur werken. Nu slapen.quote:
srs 6 uur werken?quote:
Nope dat is Emarwii!quote:
Picsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef TJV het volgende:
Eindelijk de mug te pakken die al 3 liter bloed van me gejat heeft, ontploft ie als ik hem nog lekker na aan het elektrocuteren ben. Gevolg; bloed op mijn bed.
gvd hier ook al een zo'n kut beest ik ga hem laten stervenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef TJV het volgende:
Eindelijk de mug te pakken die al 3 liter bloed van me gejat heeft, ontploft ie als ik hem nog lekker na aan het elektrocuteren ben. Gevolg; bloed op mijn bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |