quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Heeft Johnny dit jaar toch nog iets gewonnen.![]()
Johnny
NL kampioenschapquote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Heeft Johnny dit jaar toch nog iets gewonnen.![]()
Johnny
Internetformaat hequote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan me niet herinneren dat dat smalle beeldformaat nog van twee jaar geleden was
Ze hebben er ook nog een kek filtertje overheen gedaan, dan lijkt het retro.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan me niet herinneren dat dat smalle beeldformaat nog van twee jaar geleden was
Deze zag ik aankomen.quote:
Mooi. Waarom zou je die extreemdopeur en het allergrootste misbaksel dat een peloton ooit heeft gezien in de top drie willen?quote:
Wie zou jij kiezen?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat een top 3Nederland weer op zijn smalst.. Maar wat wil je, een land dat Fortuyn als grootste Nederlander kiest..
UIquote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi. Waarom zou je die extreemdopeur en het allergrootste misbaksel dat een peloton ooit heeft gezien in de top drie willen?
Inderdaad, maar ik vermoed dat dit gewoon een NOS dingetje was.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat een top 3Nederland weer op zijn smalst.. Maar wat wil je, een land dat Fortuyn als grootste Nederlander kiest..
He ja, laten we de politiek erbij halen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |