Waarom zou je iets verkopen voor 0.01?quote:Op maandag 22 juli 2013 03:12 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat gebeurd er eigen als je ¤0,- op je steam wallet hebt staan en je verkoopt iets in de market voor ¤0,01? Valve haalt er dan ¤0,02 belasting af, dus krijg je dan -¤0,01 in je wallet?
Die komt vast ook nog wel in een Humble Bundle/IndieGala terecht.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef Verbal het volgende:
[ afbeelding ]
¤65 en een paar centen. Tot op heden. Hoop nog op een laatste flash waarin The Swapper voorkomt, en anders koop ik die misschien nog voor 19:00 uur tegen de huidige korting. Al zou die de komende maanden ook nog in een daily langs kunnen komen en ik heb genoeg te doen voorlopig.
V.
en GTA 5quote:Op maandag 22 juli 2013 11:37 schreef Jorwol het volgende:
Hier is de schade redelijk beperkt gebleven.
Left 4 Dead 2, Civ V Gold, Max Payne 3, Skyrim DLC's en Tropico 4. Hopelijk ga ik daadwerkelijk alles spelen, in ieder geval genoeg te doen tot Football Manager 2014 en Battlefield 4
Ja dank u dank u dank u!quote:
Prison architect hierzo voor je,quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef Gatenkaas het volgende:
Iemand die toevallig Prison Architect en Skyrim dubbel heeft?
Heb zelf nog Chivalry en Football Manager dubbel.
Sure, ik heb Skyrim dubbel. Wat is je username?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef Gatenkaas het volgende:
Iemand die toevallig Prison Architect en Skyrim dubbel heeft?
Heb zelf nog Chivalry en Football Manager dubbel.
quote:Op maandag 22 juli 2013 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
stoppen toevoer:
Reports -> Tabblad prisonersHet geld van de grants heb ik allang opgebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geld tekort:
Reports -> grants
en dan met dat geld een werkplaats bouwen, gaan ze kentekens maken, dat levert $100 per kenteken op ofzo..
je moet wel instellen dat ze moeten gaan werken bij reports -> Regime
en riots stoppen: eerder voorkomen, dus niet teveel gevangenen totdat je voldoende geld hebt..
dit was mijn eerste gevangenis met winst (nog zonder werkplaats)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=150540264Ik denk dat ik mijn projecten te groot maak waardoor ik telkens in geldnood kom. Ik weet nu in ieder geval hoe ik de toevoer moet stoppen
Jij weet vast ook wel hoe dat zit met dat patrouilleren... ik weet nu dat ik eerst development moet researchen maar als ik de guards dan een plek toewijs dan blijven ze daar gewoon staan, terwijl ze dan dus nog niet alle cellen e.d. in bereik hebben... of moet ik er maar gewoon 10 per blok inhuren?![]()
Ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 13:07 schreef Darkestrah het volgende:
Ik pleit nogmaals voor een lijstje usernames in de OP.
begin met een holding cell, dat spaart een hoop centen uit, en daar kan je gevangenen best lang in laten is mijn ervaringquote:Op maandag 22 juli 2013 13:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het geld van de grants heb ik allang opgebruiktIk denk dat ik mijn projecten te groot maak waardoor ik telkens in geldnood kom. Ik weet nu in ieder geval hoe ik de toevoer moet stoppen
| 1 2 3 4 | ---- -++- +++- ---- |
euhm...quote:Jij weet vast ook wel hoe dat zit met dat patrouilleren... ik weet nu dat ik eerst development moet researchen maar als ik de guards dan een plek toewijs dan blijven ze daar gewoon staan, terwijl ze dan dus nog niet alle cellen e.d. in bereik hebben... of moet ik er maar gewoon 10 per blok inhuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op die manier kan je met het knopje jobs ook werk toekennen, waardoor gevangenen daadwerkelijk gaan werken (took me a while to figure that one out...)
zu teuer!quote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ga twijfelen over dat Prison ArchitectZiet er best leuk uit!
Ook maar gekocht, die "Tellsell"-reclame deed het em..quote:Op maandag 22 juli 2013 11:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
Retro City Rampage gekocht met 80% korting, om het af te leren.
ach, genoeg AAA titels die slechter(/meer gamebreaking bugs hebben) zijn als PA die voor 60+ euro worden uitgebracht..quote:
dan maak jij toch het lijstjequote:Op maandag 22 juli 2013 13:07 schreef Darkestrah het volgende:
Ik pleit nogmaals voor een lijstje usernames in de OP.
wat heb je gekocht?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:28 schreef beelz het volgende:
De sale is afgelopen... 103 dollars armer. 78 euro dus. Valt me nog mee.
Is niet goedkoper geweest dan nu toch?quote:
Prison Architectquote:
tot nu toe is hij nu het goedkoopstquote:Op maandag 22 juli 2013 13:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Is niet goedkoper geweest dan nu toch?
ze hebben volgens mij wel missies, maar nog niet echt in campaign modequote:Zitten er eigenlijk ook missies oid in en verschillende levels? Of is het nu nog enkel soort sandbox?
het spel of de kaart?quote:Niet iemand die hem dubbel heeft toevallig, Prison Architect...?!
Bij mij begint het gedonder al zodra de eerste groep van 8 personen binnen is... en dan begin ik vaak al met 4 bewakers. Er werden in mijn laatste potje vrijwel direct vier gevangenen bewusteloos geslagen omdat ze vervelend deden (en daardoor moest ik ook weer supersnel beginnen met een infirmary en solitary cells) .Zie echt niet wat ik fout doe... ik heb de holding cell zelfs ruimer gemaakt dan wat ie minimaal hebben moet.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
begin met een holding cell, dat spaart een hoop centen uit, en daar kan je gevangenen best lang in laten is mijn ervaring![]()
quote:euhm...
onderzoek idd deployment, dan daarop klikken, krijg je links een aantal knopje, standaard kan je een guard toewijzen, daar heb je ook knopje patrols, en dan gewoon een lijn trekken (of klikken) op de plek die jij wilt dat ze patrouilleren:Oww, dus je moet die blokjes allemaal naastelkaar zetten? Ik dacht dat 1 blokje voor 1 bewaker was dus ik had ze mooi door de te bewaken gebieden verspreid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die had ik ook net door. Had eerst al een mooie cleaning room voor ze gemaakt en prison labour geresearched en zelfs work op de agenda gezet, maar ze maakten nog steeds de vloeren niet schoonquote:op die manier kan je met het knopje jobs ook werk toekennen, waardoor gevangenen daadwerkelijk gaan werken (took me a while to figure that one out...)![]()
Kijk aan! Of in ieder geval andere levels. Dat je niet iedere keer in dezelfde map zit te werken ofzo...quote:Op maandag 22 juli 2013 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nu toe is hij nu het goedkoopst
[..]
ze hebben volgens mij wel missies, maar nog niet echt in campaign mode
[..]
het spel of de kaart?
Bij mij begint het gedonder al bij het beginnen van een nieuwe prison. Lees brief van CEO. Prima, waar is dat ding? Ik klik op de todo list en ik krijg in plaats van die brief een overlay met texturesquote:Op maandag 22 juli 2013 13:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bij mij begint het gedonder al zodra de eerste groep van 8 personen binnen is... en dan begin ik vaak al met 4 bewakers. Er werden in mijn laatste potje vrijwel direct vier gevangenen bewusteloos geslagen omdat ze vervelend deden (en daardoor moest ik ook weer supersnel beginnen met een infirmary en solitary cells) .Zie echt niet wat ik fout doe... ik heb de holding cell zelfs ruimer gemaakt dan wat ie minimaal hebben moet.
hmm... die campaign folder die ik zag bevat nu alleen de tutorialquote:Op maandag 22 juli 2013 14:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Kijk aan! Of in ieder geval andere levels. Dat je niet iedere keer in dezelfde map zit te werken ofzo...
Spel bedoelde ikHeb ik misschien nog wel wat te traden.
Maar denk dat ik em ook maar ga kopen
ze gingen bij mij altijd op de vuist omdat m'n doucheruimte niet groot genoeg leek te zijn..quote:Op maandag 22 juli 2013 13:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bij mij begint het gedonder al zodra de eerste groep van 8 personen binnen is... en dan begin ik vaak al met 4 bewakers. Er werden in mijn laatste potje vrijwel direct vier gevangenen bewusteloos geslagen omdat ze vervelend deden (en daardoor moest ik ook weer supersnel beginnen met een infirmary en solitary cells) .Zie echt niet wat ik fout doe... ik heb de holding cell zelfs ruimer gemaakt dan wat ie minimaal hebben moet.
de blokjes zijn het pad dat hij moet afleggen, dus bij 1 blokje blijft hij logischerwijs op 1 plek staan (bied trouwens goeie mogelijkheden om bepaalde gebieden te guarden bij de deur..)quote:[..]
Oww, dus je moet die blokjes allemaal naastelkaar zetten? Ik dacht dat 1 blokje voor 1 bewaker was dus ik had ze mooi door de te bewaken gebieden verspreid.
schone prison is voor watjes.., aan het werk en geld voor mij verdienen...quote:[..]
Die had ik ook net door. Had eerst al een mooie cleaning room voor ze gemaakt en prison labour geresearched en zelfs work op de agenda gezet, maar ze maakten nog steeds de vloeren niet schoon
Komt misschien nog wel dan...quote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm... die campaign folder die ik zag bevat nu alleen de tutorial
dus nu nog even geen losse levels, maar de mogelijkheid is er iig wel (en de saves zijn aan te passen met notepad, dus een hoop custom spul zal ook wel komen)
Meh, over een dag of wat hebben we het er al niet meer over.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Guys, idee om een Prison Architect topic te openen en daar verder te gaan?
Je kan prisoners stopzetten, wel handig, heb je de tijd om alles rustig op te bouwen ipv alles snel neer te zettenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
Oww, dus je moet die blokjes allemaal naastelkaar zetten? Ik dacht dat 1 blokje voor 1 bewaker was dus ik had ze mooi door de te bewaken gebieden verspreid.
[..]
Die had ik ook net door. Had eerst al een mooie cleaning room voor ze gemaakt en prison labour geresearched en zelfs work op de agenda gezet, maar ze maakten nog steeds de vloeren niet schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |