Weer zo'n volslagen onrealistisch scenario. De SGP heeft nog nooit in zijn bestaan meer dan 3 zeteltjes behaald..quote:Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De SGP zit anders gewoon in de politiek. Als de meerderheid daar op zou stemmen kan die partij gewoon in het kabinet komen.
Die relifundamentalistische gedachtenexperimenten zijn dus wel degelijk relevant.
is dat een omgekeerde Godwin of zo?, apart in dit topicquote:Op maandag 29 juli 2013 08:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit moet toch een van de slechtste regeringen ooit zijn.
Ach, binnenkort hoeven we helemaal niet meer te stemmen voor de 2e Kamer, als de EU hier gewoon een gouverneur neerzet. Of een Reichskommissar für die besetzten niederländischen Gebiete.
die hebben we al, hij heet oli rehnquote:Op maandag 29 juli 2013 08:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ach, binnenkort hoeven we helemaal niet meer te stemmen voor de 2e Kamer, als de EU hier gewoon een gouverneur neerzet. Of een Reichskommissar für die besetzten niederländischen Gebiete.
Het is een hypothese die gebaseerd is op de basisprincipes van een democratie.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:21 schreef Naqin het volgende:
[..]
Weer zo'n volslagen onrealistisch scenario. De SGP heeft nog nooit in zijn bestaan meer dan 3 zeteltjes behaald..
Ja eh ik eh heet eh Oli eh rehn en eh ik eh ben eh eh de eh EU eh commissarisquote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
die hebben we al, hij heet oli rehn
Vielen we maar als Bundesland onder Duitsland, dat is iig veel beter dan onder de corrupte EU.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ach, alles beter dan wat we nu hebben, dus kom maar op met Premier Wilders.
In de private sector, hij ging nu toch naar een universiteit oid en levert daarvoor weer in tot onder die norm?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar ik vond bijvoorbeeld ook Wouter Bos een integere politicus. Hij was onder meer fel voorvechter voor de Balkenendenorm. Maar zodra hij stopte als politicus ging hij als bestuurder bij KPMG ruim boven diezelfde Balkenendenorm verdienen.
Mogelijk, ik heb niet zoveel van hem meer in de media gelezen. Alleen dat hij al weer wegging bij KPMG.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de private sector, hij ging nu toch naar een universiteit oid en levert daarvoor weer in tot onder die norm?
Verkeerde vlag hoor, Israël krijgt onvoorwaardelijke steun wat betekent dat de Nederlandse belangen ondergeschikt zijn bij de PVV.quote:
Beste partij ooit.quote:
Jij ziet geen problemen met de Gouden Dageraad?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef NickGrouwen het volgende:
Europa gaat het Rechte pad op!
PVV!
FN!
True Finns!
Lega Nord!
SVP!
DF!
FrP!
SD!
UKIP!
Golden Dawn en FPÖ en BZÖ (Oostenrijk) zijn een beetje hardcore maar ja als dat is wat de mensen willen, dan is dat wat de mensen willen
Ja juist wel, maar ja wat wil je anders...als dat is wat is de Grieken willen dan is dat wat de Grieken willenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij ziet geen problemen met de Gouden Dageraad?
SVP = Swiss People's Partyquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef arjan1212 het volgende:
trouwens... svp ? df ? sd ? die ken ik helemaal niet ?
Dat dusquote:Op maandag 22 juli 2013 12:55 schreef kawotski het volgende:
[..]
PVV, niet omdat ik vind dat zij de ultieme oplossing zijn maar om de 'oude' partijen eens goed wakker te schudden. Nu weet je met zekerheid dat het land naar de knoppen gaat dus laat Wilders maar eens zichzelf bewijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |