quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:Antwerpen, 14:33, 21-7-2013
In Antwerpen is vandaag een 17-jarige jongen uit Zeeland aangehouden wegens stalking van een 17-jarig meisje uit Overijssel. Het meisje verbleef in een hotel in Antwerpen en de jongens is op zijn driewieler naar het hotel waar zij verbleef gefietst om haar op te zoeken. Toen het meisje niet op haar Whatsapp reageerde stuurde de jongen verscheidene sms'jes. Het meisje schrok zich een ongeluk en besloot de politie te bellen, waarop de politie de jongen na een wilde achtervolging in kon rekenen. De jongen reed met zijn driewieler met snelheden tot wel tien kilometer per uur over de A69 en botste bijna tegen een vrachtwagen.
De jongen wordt momenteel verhoord en het meisje maakt het naar omstandigheden goed. Ze is wel hevig geschrokken en spuit nu naar woede op een internetforum genaamd FOK!
Later meer...
Bron: www.anp.nl
quote:
Nee jij was erbij zekerquote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lul toch niet als je geen idee hebt waar het over gaat
Jij hebt haar bericht nog niet eens gelezen knuppelquote:
we zijn beestenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
we hebben moeite met ons gedragen
Er moet eigenlijk een subforum komen waar medewerkers van Jeugdzorg ons willen aanhorenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon in JNG jaquote:Op zondag 21 juli 2013 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk een subforum komen waar medewerkers van Jeugdzorg ons willen aanhoren
Kan best want er was laatst ook een dierenartsquote:Op zondag 21 juli 2013 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk een subforum komen waar medewerkers van Jeugdzorg ons willen aanhoren
David heeft er toch niets mee te makenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
Tevens hier nog een foto van de dader
[ afbeelding ]
quote:
Danku dankuquote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan best want er was laatst ook een dierenarts
Oh my, Fok-it je bent geniaal
Tuig,quote:Op zondag 21 juli 2013 16:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stomme snikkel, geef nou gewoon een samenvatting wat er gebeurd is. Ik kan nergens terughalen uit de OP wie welke mod in het privé leven gestalkt heeft.quote:
Ik weet dat ook niet en verder moet je je grote mond houden vlerkquote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stomme snikkel, geef nou gewoon een samenvatting wat er gebeurd is. Ik kan nergens terughalen uit de OP wie welke mod in het privé leven gestalkt heeft.
dmquote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stomme snikkel, geef nou gewoon een samenvatting wat er gebeurd is. Ik kan nergens terughalen uit de OP wie welke mod in het privé leven gestalkt heeft.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent 'n schatje. Ik sta voor je hotel.
kamer 117, kom maar binnen. ben alleen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent 'n schatje. Ik sta voor je hotel.
Wie kan dit ontcijferen?quote:woensdag als we hebben gegeten rii belgië als we 5 uur s´ochtends #25juli aankomen bij vliegmaatschappij voor kwart over 7 naar de keet deuren ofso dan met ouders Souad met vliegtuig rii oujda insh´allah ,3 heb er zo zin in
"Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit."quote:
rii is richtingquote:
Jawelquote:
Gewoon doen manquote:Op zondag 21 juli 2013 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JawelGister al naar de Mac gegaan, maar ik heb nu alweer zin
Oh, nee dat ging niet over mijquote:Op zondag 21 juli 2013 16:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
"Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit."
Waar slaat dit nou weer op dan. Jij bent helemaal geen moderator.
Richting, en als je het korter wil typ je "naar" of weet ik veel wat ;pquote:Op zondag 21 juli 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind dat zo dom he. Typ of ri. of richting.
Dus, samenvatting?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh, nee dat ging niet over mijAndere mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |