Stomme snikkel, geef nou gewoon een samenvatting wat er gebeurd is. Ik kan nergens terughalen uit de OP wie welke mod in het privé leven gestalkt heeft.quote:
Ik weet dat ook niet en verder moet je je grote mond houden vlerkquote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stomme snikkel, geef nou gewoon een samenvatting wat er gebeurd is. Ik kan nergens terughalen uit de OP wie welke mod in het privé leven gestalkt heeft.
dmquote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stomme snikkel, geef nou gewoon een samenvatting wat er gebeurd is. Ik kan nergens terughalen uit de OP wie welke mod in het privé leven gestalkt heeft.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent 'n schatje. Ik sta voor je hotel.
kamer 117, kom maar binnen. ben alleen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent 'n schatje. Ik sta voor je hotel.
Wie kan dit ontcijferen?quote:woensdag als we hebben gegeten rii belgië als we 5 uur s´ochtends #25juli aankomen bij vliegmaatschappij voor kwart over 7 naar de keet deuren ofso dan met ouders Souad met vliegtuig rii oujda insh´allah ,3 heb er zo zin in
"Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit."quote:
rii is richtingquote:
Jawelquote:
Gewoon doen manquote:Op zondag 21 juli 2013 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JawelGister al naar de Mac gegaan, maar ik heb nu alweer zin
Oh, nee dat ging niet over mijquote:Op zondag 21 juli 2013 16:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
"Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit."
Waar slaat dit nou weer op dan. Jij bent helemaal geen moderator.
Richting, en als je het korter wil typ je "naar" of weet ik veel wat ;pquote:Op zondag 21 juli 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind dat zo dom he. Typ of ri. of richting.
Dus, samenvatting?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh, nee dat ging niet over mijAndere mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |