Ik was het masterbrein achter deze stalkactie xd xdquote:Op zondag 21 juli 2013 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan? Deed je eraan mee?
Wat zijn jouw belangen in deze? Heb jij hem ertoe aangezet?
Als ik leer hoe je voor iets moet sparen en niet met elke 5 euro die ik ontvang de stad in ren, jaquote:
Iemand achtervolgen en foto's maken van die persoon is stalken. Klaar.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Beter had hij eerst gewoon een plek & tijd afgesproken..
je noemt het zelf nu ook stalkactiequote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik was het masterbrein achter deze stalkactie xd xd
nee grapjen
Teveel Johnny English gekeken zekerquote:Op zondag 21 juli 2013 16:28 schreef xcachet het volgende:
Jongens
DrNick is geheim agent. Maar nu niet meer geheim.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh het is natuurlijk objectief schaduwen
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand achtervolgen en foto's maken van die persoon is stalken. Klaar.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Antwerpen, 14:33, 21-7-2013
In Antwerpen is vandaag een 17-jarige jongen uit Zeeland aangehouden wegens stalking van een 17-jarig meisje uit Overijssel. Het meisje verbleef in een hotel in Antwerpen en de jongens is op zijn driewieler naar het hotel waar zij verbleef gefietst om haar op te zoeken. Toen het meisje niet op haar Whatsapp reageerde stuurde de jongen verscheidene sms'jes. Het meisje schrok zich een ongeluk en besloot de politie te bellen, waarop de politie de jongen na een wilde achtervolging in kon rekenen. De jongen reed met zijn driewieler met snelheden tot wel tien kilometer per uur over de A69 en botste bijna tegen een vrachtwagen.
De jongen wordt momenteel verhoord en het meisje maakt het naar omstandigheden goed. Ze is wel hevig geschrokken en spuit nu naar woede op een internetforum genaamd FOK!
Later meer...
Bron: www.anp.nl
Het verhaal er achter is dat die foto's maar die persoon werd gestuurd hé. Niet uitgeprint en ingelijst op nicks kamer.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van waar ik was en suchi stond daar toevallig op.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dus? wtf -,- dat maakt echt geen verschil hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is dat die foto's maar die persoon werd gestuurd hé. Niet uitgeprint en ingelijst op nicks kamer.
Hotel was niet in Antwerpen, Vlissingen :s Maar nice tryquote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Antwerpen, 14:33, 21-7-2013
In Antwerpen is vandaag een 17-jarige jongen uit Zeeland aangehouden wegens stalking van een 17-jarig meisje uit Overijssel. Het meisje verbleef in een hotel in Antwerpen en de jongens is op zijn driewieler naar het hotel waar zij verbleef gefietst om haar op te zoeken. Toen het meisje niet op haar Whatsapp reageerde stuurde de jongen verscheidene sms'jes. Het meisje schrok zich een ongeluk en besloot de politie te bellen, waarop de politie de jongen na een wilde achtervolging in kon rekenen. De jongen reed met zijn driewieler met snelheden tot wel tien kilometer per uur over de A69 en botste bijna tegen een vrachtwagen.
De jongen wordt momenteel verhoord en het meisje maakt het naar omstandigheden goed. Ze is wel hevig geschrokken en spuit nu naar woede op een internetforum genaamd FOK!
Later meer...
Bron: www.anp.nl
Heel toevalligquote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van waar ik was en suchi stond daar toevallig op.
Hoe weet jij dat dit laatste niet is gebeurd?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is dat die foto's maar die persoon werd gestuurd hé. Niet uitgeprint en ingelijst op nicks kamer.
Idgafquote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hotel was niet in Antwerpen, Vlissingen :s Maar nice try
Lul toch niet als je geen idee hebt waar het over gaatquote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Het was toch iets dat jij een grap maakte en hij dat serieus opvatte ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |