Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
[ Bericht 1% gewijzigd door Scarface88 op 21-07-2013 16:07:00 ]
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Nou, noem ze maar op dan....
quote:
Ik denk niet dat het te vroeg is, wellicht zou je nog kunnen zeggen dat een ervaren speler een pre is ivm alle jonge gasten die we hebben volgend seizoen (Depay, Maher, Hiljemark, Willems, Arias, Bruma, Rekik en dan reken ik Wijnaldum en Narsingh nog niet eens mee), maar anders zou ik hem er zeker ingooien.
Ik vind een ervaren speler in de spits minder belangrijk dan op het middenveld. Ik vind alleen dat je een spits van 19 nog niet alle wedstrijden moet laten spelen. Dat is gewoon niet verstandig, je moet minimaal een gelijkwaardige vervanger hebben. Die mag dan natuurlijk ook best jong zijn, het gaat er om dat die jonge spelers niet overbelast raken en constant de druk voelen dat ze moeten spelen. In de jeugd zie ik niets dat eredivisiewaardig is, eerlijk gezegd. Of je zou Betancourt in bepaalde wedstrijden een kans moeten geven, maar die is voetballend nog minder dan Matavz.
En dan denk ik dat je voor 6 miljoen geen spits gaat vinden die gelijkwaardig is aan Locadia. Zeker niet als je dan ook nog wat ervaring zou willen en een speler die over een paar jaar zijn aankoopbedrag nog waard is (Want afschrijven op spelers moet je niet willen, lijkt me).
quote:
Matige spelers...
Die gaan vlammen jongen. Volgend jaar verkopen we Hiljemark voor 20 miljoen aan AC Milan en Zanka voor 12 aan Tottenham.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zondag 21 juli 2013 16:20 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Nou, noem ze maar op dan....
[..]
Ik vind een ervaren speler in de spits minder belangrijk dan op het middenveld. Ik vind alleen dat je een spits van 19 nog niet alle wedstrijden moet laten spelen. Dat is gewoon niet verstandig, je moet minimaal een gelijkwaardige vervanger hebben. Die mag dan natuurlijk ook best jong zijn, het gaat er om dat die jonge spelers niet overbelast raken en constant de druk voelen dat ze moeten spelen. In de jeugd zie ik niets dat eredivisiewaardig is, eerlijk gezegd. Of je zou Betancourt in bepaalde wedstrijden een kans moeten geven, maar die is voetballend nog minder dan Matavz.
En dan denk ik dat je voor 6 miljoen geen spits gaat vinden die gelijkwaardig is aan Locadia. Zeker niet als je dan ook nog wat ervaring zou willen en een speler die over een paar jaar zijn aankoopbedrag nog waard is (Want afschrijven op spelers moet je niet willen, lijkt me).
[..]
Matige spelers...
Die gaan vlammen jongen. Volgend jaar verkopen we Hiljemark voor 20 miljoen aan AC Milan en Zanka voor 12 aan Tottenham.
Ik ben geen scout.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Ja, lekker makkelijk dan. PSV heeft ook geen scouts.
Misschien een optie om ergens een spits voor een jaar te huren.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ik kan zo 1 2 3 geen namen noemen, daar volg ik de Oost-Europese en Zuid-Amerikaanse competities niet genoeg voor. Maar als je ziet dat gemankeerde spitsen als Pelle, Vleminckx en Malki hier (bijna) topscoorder worden zal het wel geen al te hoog niveau zijn waar we naar kijken. Dat moet makkelijk te halen zijn voor 6 miljoen.
Enige uitzondering daarop is Bony de laatste jaren, en misschien een fitte Sigthorsson, en die hebben ook allebei minder dan 6 miljoen gekost.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Tja, als dat dan echt is als back-up voor Locadia, of eentje die af en toe het laatste kwartier meedoet...?
Dat zou wel kunnen, maar dan moet je ook wel een ervaren gast halen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 juli 2013 @ 17:41:41
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Waarom speelt Vloet eigenlijk bij jong Marokko?
quote:

Rob toch.....
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Dat Sjek stiekem een goeie keepert is
RED ONS HENNIEGOD
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 juli 2013 @ 22:45:30
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Na een aantal turbulente weken bij PSV heb ik nog een week vakantie. Dat betekent dat mijn collega Bart Hoffman deze week PSV volgt. Bij de persconferentie voor de thuiswedstrijd met Zulte Waregem ben ik er weer bij. Een Champions League-affiche, iets waar alle fans zich op kunnen verheugen. Tot dan.
Geplaatst door Rik Elfrink op 22 juli 2013 om 00:14
Werd bij de van Bommel wedstrijd trouwens alles uitgezonden? Ook de opkomst enzo?
Heeft iemand die toevallig als download?
quote:
Waarvan 2 miljoen 99,999999999999% zeker.
quote:
nee... Italiaanse clubs liegen altijd in persberichten
Dynamo kiev geeft psv 4.5 miljoen voor marcelo!!
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
waarschijnlijk voetbalzone die een gerucht verzint met een Oekraïense krant waaraan gerefereerd wordt terwijl er in desbetreffende krant er met geen woord over gerept wordt.
quote:
Voor dat geld sturen we zijn oude veters op. Ik wil minstens 18 zien voor onze Braziliaanse ster.
Lens is overigens ook niet al te lekker begonnen bij Kiev. In zijn eerste wedstrijd in de rust gewisseld en in de tweede wedstrijd op de bank begonnen en pas in de 82e minuut ingevallen.
quote:
Zo gewoon gebleven

Gewoon zelf de auto afspuiten

Die twee hebben elkaar wel gevonden hè?
U MAD?
quote:
Op maandag 22 juli 2013 10:13 schreef tompsv18 het volgende:Lens is overigens ook niet al te lekker begonnen bij Kiev. In zijn eerste wedstrijd in de rust gewisseld en in de tweede wedstrijd op de bank begonnen en pas in de 82e minuut ingevallen.
Goh verrassend....
U MAD?
quote:
Nja, die Mbokani is daar ook net nieuw en heeft er in 2 wedstrijden al gewoon 3 in het netje liggen. Zo kan je ook beginnen.
Tja, als je grootste concurrent Yarmolenko is dan weet je dat je t lastig gaat krijgen.
quote:
Iarmolenko is ook gewoon beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zijn jullie voorspellingen voor Fenerbahce - psv?
3-1 is mijn voorspelling
quote:
Maakt die wedstrijd wat uit dan

.!
U MAD?
quote:
44-56
Percentages balbezit.
Rayhi tot 2015
quote:
Leuk talentje uit Eindhoven. Duurt overigens wel lang tot Hendrix bij heeft getekend.
Cavaliers
Retired.
quote:
eeuh winnaar krijgt 1 miljoen euro. Bovendien is iedere wedstrijd belangrijk, maar daar weten de altijd neutrale pisvee teletekstsupporters niets van natuurlijk.
Adames
Klara!
quote:
Op maandag 22 juli 2013 16:02 schreef xminator het volgende:[..]
eeuh winnaar krijgt 1 miljoen euro. Bovendien is iedere wedstrijd belangrijk, maar daar weten de altijd neutrale pisvee teletekstsupporters niets van natuurlijk.

Hoe oud ben je?
quote:
Zou zomaar kunnen. Na Bazoer kijk ik er niet meer van op.
quote:
Owja, geen eigen jeugd.
Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
quote:
Bazoer wordt een topspeler uit de Ajax jeugd.
AFCAQui audet adipiscitur
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Misschien veegt die zijn reet af met een krant
RED ONS HENNIEGOD
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op maandag 22 juli 2013 16:02 schreef xminator het volgende:[..]

Kleuter.
quote:
Hiddink stapt op bij FC Anzhi, Meulensteen volgt hem op
Guus Hiddink is opgestapt als trainer van FC Anzhi. Via de officiële kanalen laat de club weten dat de Nederlander maandag zijn ontslag heeft ingediend bij zijn werkgever. René Meulensteen neemt zijn taken over.
In een officieel statement legt Hiddink uit dat de tijd rijp is om het stokje over te dragen. 'Deze beslissing was geen gemakkelijke, maar ik heb altijd gezegd dat het mijn missie was om de club zodanig door te laten ontwikkelen totdat mijn inbreng niet meer nodig zou zijn. Die tijd is nu gekomen.'
De directie van FC Anzhi heeft Meulensteen nu naar voren geschoven als de nieuwe hoofdtrainer. De Nederlander, die de afgelopen jaren de rechterhand was van Sir Alex Ferguson bij Manchester United, sloot zich deze zomer bij de technische staf van de Russische club aan. Meulensteen neemt voorlopig de honneurs waar.
FC Anzhi kende een valse start van het nieuwe seizoen. Na twee speelrondes werd er één punt behaald door de club uit Dagestan.
quote:
Zal wel bedreigd worden in de achterkamertjes
quote:
Goed moment om Brands te vervangen bij PSV?
quote:
Speel Kuyt? Zo ja 1-2
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Je bedoelt 'als vanouds' ?
quote:
Tja, ik zie het graag gebeuren. Hiddink zal ook wel een keer klaar zijn met het veldwerk.
Om hem werd hier een tijd geleden nog om gelachen toch?
quote:
Hij heeft al vaak zat aangegeven niet te willen. Die standaard reacties bij Hiddink altijd.

Sowieso een nogal overschatte trainer imo. En snap ook niet dat hij op basis van wat leuke jaren als trainer nu opeens TD moet worden.
quote:
Op maandag 22 juli 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:[..]
Hij heeft al vaak zat aangegeven niet te willen. Die standaard reacties bij Hiddink altijd.

Sowieso een nogal overschatte trainer imo. En snap ook niet dat hij op basis van wat leuke jaren als trainer nu opeens TD moet worden.
In de periode dat hij bij PSV trainer was zijn er fantastische spelers binnengehaald die uiteindelijk de halve finale CL haalde. Laatste Nederlandse team dat aansluiting had met de subtop in Europa. Natuurlijk zijn er toen teveel risico's genomen, maar in combinatie met het verstand van Sanders en goede afspraken lijkt het mij een mooie combinatie.
En de supporters denken dan dat er een echte PSV man wordt binnengehaald. Hoe treurig het ook is dat ze dat denken, maar goed.
quote:
Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
In de periode dat hij bij PSV trainer was zijn er fantastische spelers binnengehaald die uiteindelijk de halve finale CL haalde. Laatste Nederlandse team dat aansluiting had met de subtop in Europa.
Precies, het gaat gepaard met een mooie herinnering welke nooit meer te evenaren is.
quote:
Onzin. Hij zou dan in een andere rol komen. Bovendien heeft Hiddink al 2x bij PSV fantastische prestaties geleverd.
quote:
Ook dat nog ja, dus wie zegt dat hij daar nu ook succes mee heeft.
quote:
Met het saaiste voetbal ooit de CL gewonnen en met spelers die stuk voor stuk fantastsich waren goed gepresteerd. Het wordt ook wel een beetje de hemel in geprezen hoor.
quote:
Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:[..]
Ook dat nog ja, dus wie zegt dat hij daar nu ook succes mee heeft.
[..]
Met het saaiste voetbal ooit de CL gewonnen en met spelers die stuk voor stuk fantastsich waren goed gepresteerd. Het wordt ook wel een beetje de hemel in geprezen hoor.
Ik zie dat je je oude zeur en zeik modus weer gevonden hebt.
Het gaat er om dat hij in '88 tactisch verschrikkelijk goed werk leverde en dat hij er in de periode 2003/2005 in slaagde om die fantastische spelers te herkennen en naar PSV te halen. Dat hij geen fantastische veldtrainer is die spelers beter maakt, dat weten we allemaal. Hij is dan ook geweldig in het om zich heen verzamelen van mensen die zijn tekortkomingen compenseren, iets wat een directeur enorm siert.
quote:
Op maandag 22 juli 2013 18:50 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik zie dat je je oude zeur en zeik modus weer gevonden hebt.
Het gaat er om dat hij in '88 tactisch verschrikkelijk goed werk leverde en dat hij er in de periode 2003/2005 in slaagde om die fantastische spelers te herkennen en naar PSV te halen. Dat hij geen fantastische veldtrainer is die spelers beter maakt, dat weten we allemaal. Hij is dan ook geweldig in het om zich heen verzamelen van mensen die zijn tekortkomingen compenseren, iets wat een directeur enorm siert.
Ik betwijfel of hij daar verantwoordelijk voor is, die spelers halen. Bij Anzhi heeft hij ook miljoenen mogen besteden, gewoon ontslagen. extreem tactisch wil ik 88 niet noemen, met zulke spelers de CL winnen is een prima prestatie, maar wel op een Griekenland manier.
Maar goed hier gaan we toch niet uitkomen + het is extreem hypothetisch dat hij jullie TD wordt
quote:
Precies; nogmaals mijn complimenten.
quote:
Jammer dit gebash, maar dan heb ik wel gezien verder. Leuk geprobeerd iig.
GGMM en knalerwtie, gebruik jullie dm of pm
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
Nee, als ik over PSV wil discussiëren doe ik dat gewoon hier.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
Tja, dan moet je ook accepteren als iemand niet met jou wil praten over het PSV van 1988. Ik heb geen zin om met jou daarover te praten. Deal with it.
quote:
Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Tja, dan moet je ook accepteren als iemand niet met jou wil praten over het PSV van 1988. Ik heb geen zin om met jou daarover te praten. Deal with it.
Dat accepteer ik ook. Ik zeg alleen dat het dan ook niet verstandig is om wél je mening te geven. Als je er niet over wil praten moet je dat ook in z'n geheel niet doen. niet iets roepen en dan snel wegrennen

Maar laten we er over ophouden.
quote:
Zo te horen is Zulte Waregem al door.
quote:
Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:[..]
Dat accepteer ik ook. Ik zeg alleen dat het dan ook niet verstandig is om wél je mening te geven. Als je er niet over wil praten moet je dat ook in z'n geheel niet doen. niet iets roepen en dan snel wegrennen

Maar laten we er over ophouden.

Dat had je 1 bericht geleden al kunnen doen.
quote:
Ach, laat ze maar lekker onderschatten. Cocu die bakt wel even een teampje om die Belgische rakkers uit te schakelen.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Wie is de langharige snoop dogg lookalike eigenlijk.
Arrogant zooitje joh.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op maandag 22 juli 2013 19:13 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ach, laat ze maar lekker onderschatten. Cocu die bakt wel even een teampje om die Belgische rakkers uit te schakelen.
Jij denkt dat Zulte PSV onderschat?
Tja, voor Zulte natuurlijk ook de minst lastige tegenstander die ze konden loten. Wel logisch dat ze blij zijn natuurlijk.
quote:
Mwa, tijdens de loting werd er aardig feestgevierd. Alsof de titel al binnen was. Maar dat was vast omdat het zo'n prachtig affiche oplevert omdat PSV zo'n topclub is.
quote:

Damn wat treurig. Daar heeft hij vast via Twitter zijn excuses voor aangeboden?
quote:
Via twitter weet ik niet, wellicht gewoon in de pers
Ben het al vergeten, is toch al zo'n 3 jaar geleden
quote:
Op maandag 22 juli 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:Tja, voor Zulte natuurlijk ook de minst lastige tegenstander die ze konden loten. Wel logisch dat ze blij zijn natuurlijk.
Kun je dat ook onderbouwen, of ben je gewoon wat aan het zuigen?