Ja, net zoals bv een Russische jood niet hetzelfde is als een Marokkaanse jood. Die wonen nu toch ook in Israël. Toch blijven Koerden één volk, of ze nu in Turkije of Syrië wonen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:17 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er sprake is van een soort van assimilatie binnen hun gemeenschap en dat bijv Irakese Koerden verschillen van Syrische Koerden. Je vergelijkt nu Nederlanders met Fransen, zo lijkt het wel. Immers, wij zijn ook niet te vergelijken met bijvoorbeeld Friezen.
Verder claim jij hier doodgewoon dat er nooit een Palestijnse staat heeft bestaan, zodoende kan ik jou niet erkennen als een logisch denkend persoon en begrijp ik uberhaupt niet waarom ik reageer op jouw inhoudsloze en zo niet logische stelling.
Ik raad je aan wat water te drinken, de warmte is jou naar het hoofd gestegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Staatquote:Op zondag 21 juli 2013 16:18 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja, net zoals bv een Russische jood niet hetzelfde is als een Marokkaanse jood. Die wonen nu toch ook in Israël. Toch blijven Koerden één volk, of ze nu in Turkije of Syrië wonen.
Geef mij dan de datum van de oprichting van de Palestijnse staat
Joden zijn Joden toch? De Joden geloven in een Messias. Deze Messias zal volgens hen, alle Joden leiden naar het Heilige land (Palestina). Deze Messias is NIET gekomen en ze zijn hem niet gevogld. Toch eisen deze zogenaamde Joden land op wat al meer dan 1000 jaar toebehoort aan een ander volk. Nu bezetten ze dit land en word dit land ook erkent. De Joden hebben hun staat en ze zijn blij. Vertel me maar eens wrm de Joden hun staat hebben. Als ze Joden waren hadden ze gewacht. En omdat ze niet hebben gewacht en niet geloven in hun messias die zelfs in hun eigen boeken staan kan je ze geen Joden noemen. Wrm hebben ze dan alsnog een ''Joden''staat?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:13 schreef vladesk het volgende:
[..]
goed? ben je de kruistochten vergeten?
israel bezet nu de westbank omdat de arabieren de joden in zee wilden drijven in '67
Er bestaan geen Palestijnse staat... waar gaan de Israëliërs en de Palestijnse volgende week in Washington over onderhandelen denk je?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:21 schreef Haarserum het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Staat
Jij bent niet bekend met de kenmerken van een staat. Lees het.
Koerden kun je niet vergelijken met joden. Het jodendom is een religie en Koerd zijn heeft betrekking op een nationaliteit.
omdat joden overal vervolgd waren waar ze kwamenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Joden zijn Joden toch? De Joden geloven in een Messias. Deze Messias zal volgens hen, alle Joden leiden naar het Heilige land (Palestina). Deze Messias is NIET gekomen en ze zijn hem niet gevogld. Toch eisen deze zogenaamde Joden land op wat al meer dan 1000 jaar toebehoort aan een ander volk. Nu bezetten ze dit land en word dit land ook erkent. De Joden hebben hun staat en ze zijn blij. Vertel me maar eens wrm de Joden hun staat hebben. Als ze Joden waren hadden ze gewacht. En omdat ze niet hebben gewacht en niet geloven in hun messias die zelfs in hun eigen boeken staan kan je ze geen Joden noemen. Wrm hebben ze dan alsnog een ''Joden''staat?
Je bent niet bekend met de kenmerken van een staat.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:23 schreef vladesk het volgende:
[..]
Er bestaan geen Palestijnse staat... waar gaan de Israëliërs en de Palestijnse volgende week in Washington over onderhandelen denk je?
Ik zeg enkel de feiten zoals ze zijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:26 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de kenmerken van een staat.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:23 schreef vladesk het volgende:
[..]
Er bestaan geen Palestijnse staat... waar gaan de Israëliërs en de Palestijnse volgende week in Washington over onderhandelen denk je?
Zoals ze zijn binnen jouw beperkte denkwijze. Er is een definitie voor een staat. Daar voldoet de Palestijnse staat aan, ook al komt dat niet in de buurt van jouw joodse manier van denken.quote:
Noem het maar geen Joodse manier. Voor de echte oorspronkelijke Joden kan ik respect opbrengen. Maar tegen de zogenaamde Zionistische Joden niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Zoals ze zijn binnen jouw beperkte denkwijze. Er is een definitie voor een staat. Daar voldoet de Palestijnse staat aan, ook al komt dat niet in de buurt van jouw joodse manier van denken.
Er hebben altijd Joden gewoond in dat gebied, niet vergetenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef nitraat5 het volgende:
Dus als je het bekijkt op manier van hoe de israelische erkend is en ook waarom,
Zou het betekennen dat de eerste bewoners van nl, hiernaartoe mogen komen en zeggen: het is ons land opdonderren.
Toch?
Dan vraag ik jou naar de datum van oprichting van de Palestijnse staat. Want een staat heeft een datum waarop het ontstond.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Zoals ze zijn binnen jouw beperkte denkwijze. Er is een definitie voor een staat. Daar voldoet de Palestijnse staat aan, ook al komt dat niet in de buurt van jouw joodse manier van denken.
Ze zitten ook niet op jouw respect te wachten. Zal ze een zorg zijn, wat jij, Europa of wie dan ook zegt.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Noem het maar geen Joodse manier. Voor de echte oorspronkelijke Joden kan ik respect opbrengen. Maar tegen de zogenaamde Zionistische Joden niet.
Beargumenteerquote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Tuurlijk hebben de Koerden recht op een eigen staat. Net zoals de joden recht hebben op een eigen staat. Alles wel op z,n tijd.
Waarom zouden Turken een staat mogen hebben en Koerden niet? Turken niet zijn "meer" dan Koerden hoorquote:
Welke munteenheid hadden de palestijnen en wie was hun staatshoofd? Is er ook niet omdat er geen palestijnse staat ooit geweest is.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:33 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dan vraag ik jou naar de datum van oprichting van de Palestijnse staat. Want een staat heeft een datum waarop het ontstond.
Je faalt hard want die beiden waren er welquote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Welke munteenheid hadden de palestijnen en wie was hun staatshoofd? Is er ook niet omdat er geen palestijnse staat ooit geweest is.
Noem ze dan!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je faalt hard want die beiden waren er wel
Wát? Hoe kom je hier in vredesnaam bijquote:Op zondag 21 juli 2013 15:46 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Nah. Doe dan maar niet. Wij waren ook deel van het Duits rijk, allebei zijn we Germanen, tot aan ergens in de 19e eeuw.
Ja man er hebben daar altijd al joden gewoondquote:Op zondag 21 juli 2013 16:33 schreef vladesk het volgende:
[..]
Er hebben altijd Joden gewoond in dat gebied, niet vergeten
Bovendien hebben Joden het stuk niet gestolen maar heeft de VN het zo beslist
Deze is te simpel. Dat weet je. Fijn dat je een kunstje hebt kunnen vinden om deze te herhalen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:33 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dan vraag ik jou naar de datum van oprichting van de Palestijnse staat. Want een staat heeft een datum waarop het ontstond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |