1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Is dit nu een referentie naar dat ik toen wijn uit een pak zoop en dacht dat het cheap ass dubbelfriss was en toen binnen 10 minuten padje af was of was je daar niet bij?quote:
Waarom denk je dat? LB is een stuk ouder en groter dan dat jij bent namelijkquote:Op zondag 21 juli 2013 15:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel een voordeel. Ik pas prima bij LB![]()
:s
Nee, dat heb ik gemistquote:Op zondag 21 juli 2013 15:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is dit nu een referentie naar dat ik toen wijn uit een pak zoop en dacht dat het cheap ass dubbelfriss was en toen binnen 10 minuten padje af was of was je daar niet bij?
Grr.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? LB is een stuk ouder en groter dan dat jij bent namelijk
Bovendien heeft ze geen Lego thuis hoor![]()
Ik heb in je fotoboek gepost. Ik mis wat tekeningen van jequote:
Ik kwam toen uit de zon en ik had zoooo'n dorst en ik had al een beetje hoofdpijn van de zon, zuip ik dat halve pak zo'n beetje leeg in 1 keerquote:
Hahaha, dat is wel grappigquote:Op zondag 21 juli 2013 15:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik kwam toen uit de zon en ik had zoooo'n dorst en ik had al een beetje hoofdpijn van de zon, zuip ik dat halve pak zo'n beetje leeg in 1 keerKon wel janken
Ik wil je niet confronteren met mijn grote penerquote:Op zondag 21 juli 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb in je fotoboek gepost. Ik mis wat tekeningen van je
Je speelt met dildo'squote:Op zondag 21 juli 2013 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil je niet confronteren met mijn grote pener
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil je niet confronteren met mijn grote pener
Morgen word ik gebeld voor het eerste interview (Engels), als ik die haal dan heb ik dinsdag/woensdag die tests.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zat erop te wachten
Maar wat is er morgen?
Oh leuk, voor welke vacature was dat?quote:Op zondag 21 juli 2013 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen word ik gebeld voor het eerste interview (Engels), als ik die haal dan heb ik dinsdag/woensdag die tests.
jaquote:Op zondag 21 juli 2013 15:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dan ga ik naar jou bellen als ik troubles heb met mijn iphone
Ik geef jij 2 emogifjesquote:Op zondag 21 juli 2013 15:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
tot nu toe krijgt het nieuwe MGK album 5 hamertjes
omg ierland nice, dat leek mij eerlijk gezegd de leukste van al je vacatures hahaquote:
noord-Ierland hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 15:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ierland nice, dat leek mij eerlijk gezegd de leukste van al je vacatures haa
hahaha nee dat hoef ik niet uit te leggen ;squote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
ja hoi toto welke app moet ik openen voor de internet
Plas over je phone heen kneusquote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
ja hoi toto welke app moet ik openen voor de internet
Weet ik in ieder geval waar ik niet hoef te kijkenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga reviews schrijven over muziek
hamerreviews.nl
stuart krijgt 2 hamertjesquote:Op zondag 21 juli 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet ik in ieder geval waar ik niet hoef te kijken
Everything is hard before it gets easyquote:Op zondag 21 juli 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
Mjah 2 interviews en 3 tests wordt niet makkelijk :/
nouja als je iets vanaf het begin al makkelijk vindt ga je je heel snel vervelen dus beter tochquote:Op zondag 21 juli 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
Mjah 2 interviews en 3 tests wordt niet makkelijk :/
Mate, je weet niet half hoe geweldig ik benquote:Op zondag 21 juli 2013 15:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stuart krijgt 2 hamertjes
vind hem erg tegenvallen in de praktijk
true truequote:Op zondag 21 juli 2013 15:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja als je iets vanaf het begin al makkelijk vindt ga je je heel snel vervelen dus beter toch
Bulgarije wilde je toch nietquote:Op zondag 21 juli 2013 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
true true
heb ook nog wel sollicitaties lopen voor Brno/Sofia/Duitsland tho
hehehehe you know bbyquote:Op zondag 21 juli 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik laat dearest van de week kruipen :S
nomnomquote:Op zondag 21 juli 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
ga der stalken en haar chloroform toedienen #badboihamer
En dus luister je naar je meerderequote:Op zondag 21 juli 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zo jong ben jij niet meer hoor opa
* Stuart geeft Hamer H. een klapquote:
OMG ik word gezochtquote:Op zondag 21 juli 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
* Hamer H. zet prijs op het hoofd van Stuart
ja de hele tijd dat ik hier praat al ja :s we gingen beetje vroeg weg anders was t zo druk op de wegquote:Op zondag 21 juli 2013 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die staat zelfs voor je hotel ;s ben je al weer thuis ;s
quote:
quote:
jullie hebben alle 3 wel gwn hard een beurt nodigquote:
Je weet waar je naar toe moet. whatsapp even als je op Utrecht centraal staat dan haal ik je opquote:Op zondag 21 juli 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie hebben alle 3 wel gwn hard een beurt nodig
8 km fietse ;squote:Op zondag 21 juli 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
huh woon je daar, dat is best kortquote:Op zondag 21 juli 2013 15:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet waar je naar toe moet. whatsapp even als je op Utrecht centraal staat dan haal ik je op
woon net buiten utrecht, maar is best moeilijk te vinden als je niet weet welke bus je moet hebben en waar je uit moet stappenquote:
Neequote:Op zondag 21 juli 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga nu weer richting utrecht CS :squote:Op zondag 21 juli 2013 15:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet waar je naar toe moet. whatsapp even als je op Utrecht centraal staat dan haal ik je op
leuk dat je mijn straatnaam hier neerzet.....quote:Op zondag 21 juli 2013 15:46 schreef Dearest het volgende:
omg bryan ik heb even random straat genomen, havezathe, hij geeft aan 12km :s omg omg
Afscheidsfeest bij Totoquote:Op zondag 21 juli 2013 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leuk dat je mijn straatnaam hier neerzet.....
lol :s daar woont een oud klasgenoot van mij ookquote:Op zondag 21 juli 2013 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leuk dat je mijn straatnaam hier neerzet.....
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
lol :s daar woont een oud klasgenoot van mij ook
ik zei bewust de wijknaam o.i.d al niet en je zegt zelf dat het jouw straat is dus je kan mij nergens van beschuldigen :s
bijna jaquote:Op zondag 21 juli 2013 15:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
69 zal zijn huisnummer wel zijn
score
ik woon niet op havezathe, 1 straat vandaanquote:Op zondag 21 juli 2013 15:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
ooh beetje achterin is dat volgensmij :s flauw
Jijquote:Op zondag 21 juli 2013 15:50 schreef Stuart het volgende:
Ik ben benieuwd wie als 7e Fok!ker OOIT de 200.000 posts gaat halen
Post maar gewoon hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik woon niet op havezathe, 1 straat vandaan
leugenaar :s ben je bang dat ik je ga stalkenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik woon niet op havezathe, 1 straat vandaan
ja stalker ;squote:Op zondag 21 juli 2013 15:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
leugenaar :s ben je bang dat ik je ga stalken
a la dr nickquote:Op zondag 21 juli 2013 15:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
leugenaar :s ben je bang dat ik je ga stalken
Dan kan ik het op FB en Twitter zetten voor komende zaterdagquote:
Cum at me brahquote:Op zondag 21 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kan ik het op FB en Twitter zetten voor komende zaterdag
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
wie maakt even een facebookevent aan voor project toto?
quote:
Zo schattig dit he?!quote:
Dat is te ver weg, dan maar geen feestquote:
ja ;squote:Op zondag 21 juli 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat doen jullie op een zaterdag?
mensen stalken?
Ik heb laatst een verhaal gelezen van zo'n kutventje die een meisje alsmaar lastig vielquote:Op zondag 21 juli 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat doen jullie op een zaterdag?
mensen stalken?
jonge hou even opquote:Op zondag 21 juli 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb laatst een verhaal gelezen van zo'n kutventje die een meisje alsmaar lastig viel
Nou moet ik ophouden omdat jij een verhaal post hier waarin je betrokkene 50.000 keer heb gezegd op te moeten flikkeren? Right?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou moet ik ophouden omdat jij een verhaal post hier
Nee hoor, maar dat je hem niet mag en niet aardig tegen hem gaat doen is 1 maar dat hoef je toch niet zo erg duidelijk te makenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou moet ik ophouden omdat jij een verhaal post hier waarin je betrokkene 50.000 keer heb gezegd op te moeten flikkeren? Right?
hossel gespotquote:Op zondag 21 juli 2013 15:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat je hem niet mag en niet aardig tegen hem gaat doen is 1 maar dat hoef je toch niet zo erg duidelijk te maken
No hate verder hoor
Kwam ook deels door dr whatsapp die niet functioneerde zei zequote:Op zondag 21 juli 2013 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou moet ik ophouden omdat jij een verhaal post hier waarin je betrokkene 50.000 keer heb gezegd op te moeten flikkeren? Right?
Waaruit blijkt dat ik verder niet aardig tegen hem doe dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 15:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat je hem niet mag en niet aardig tegen hem gaat doen is 1 maar dat hoef je toch niet zo erg duidelijk te maken
No hate verder hoor
denk om je hart maatquote:Op zondag 21 juli 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik verder niet aardig tegen hem doe dan?
Jij gooit een verhaal de SC in wat reacties oproept en vervolgens ga je lopen janken dat mensen lief moeten doen? Misschien eens nadenken alvorens je een of ander verhaal post
14 pagina's verderquote:Op zondag 21 juli 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gooit een verhaal de SC in wat reacties oproept en vervolgens ga je lopen janken dat mensen lief moeten doen? Misschien eens nadenken alvorens je een of ander verhaal post
Ik heb moeite met hypocriete mensenquote:
ga je mij nu een beetje hypocriet noemen? mag je ook in m'n gezicht zeggen hoor in plaats van tegen totoxquote:
Hahahahaquote:Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
pagina's rijmt op vagina's
14 vagina's verder HAHAHAHAH
Doe ik het geheim in een DM dan ofzo? Je kunt het toch lezen?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
ga je mij nu een beetje hypocriet noemen? mag je ook in m'n gezicht zeggen hoor in plaats van tegen totox
hahaquote:Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef DrNick het volgende:
Suchi in stad
Ik naar stad
Ik zie suchi
Loop achter Suchi aan
Hotel 200 meter verder
Suchi naar hotel
Nick wap stuurt
Suchi geen wifi
Suchi sms stuurt
Nick sms terug stuurt "nick nabij"
Suchi boos
Nick weg
Suchi sorry
Suchi verhaal op fok zet
Users nick naar vinden
Jallahquote:Op zondag 21 juli 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe ik het geheim in een DM dan ofzo? Je kunt het toch lezen?
Wil het best in je gezicht zeggen hoor. Kom maar naar Hoofddorp. Alsof ik dat niet zou durven
Ik vind je niet naar hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef DrNick het volgende:
Suchi in stad
Ik naar stad
Ik zie suchi
Loop achter Suchi aan
Hotel 200 meter verder
Suchi naar hotel
Nick wap stuurt
Suchi geen wifi
Suchi sms stuurt
Nick sms terug stuurt "nick nabij"
Suchi boos
Nick weg
Suchi sorry
Suchi verhaal op fok zet
Users nick naar vinden
Gaat het niet omquote:Op zondag 21 juli 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe ik het geheim in een DM dan ofzo? Je kunt het toch lezen?
Wil het best in je gezicht zeggen hoor. Kom maar naar Hoofddorp. Alsof ik dat niet zou durven
hosselquote:Op zondag 21 juli 2013 16:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Gaat het niet omJe hoeft er gewoon niet zo op door te hameren, en op zo'n manier erover praten, slaat nergens op.
En dat bepaal jij? Jij maakt iemand zwart met je posts en als een ander reageert moet diegene zich houden aan jouw regeltjes? Doe eens normaal zeg. Post dan zelf niet zulke shit over mensen!quote:Op zondag 21 juli 2013 16:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Gaat het niet omJe hoeft er gewoon niet zo op door te hameren, en op zo'n manier erover praten, slaat nergens op.
ik zag mijn naam whaddupquote:Op zondag 21 juli 2013 16:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Lol, ik maak iemand zwartquote:Op zondag 21 juli 2013 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Jij maakt iemand zwart met je posts en als een ander reageert moet diegene zich houden aan jouw regeltjes? Doe eens normaal zeg. Post dan zelf niet zulke shit over mensen!
Waarom wil iemand dat op YT hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
ik heb dus een eigen teenage room op *chat die niet genoemd mag worden*
ging er vannacht iemand op cam in een flesje pissen
is opgenomen en kreeg net de YT Linkgvd
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef Stuart het volgende:
Ben er wel klaar mee. Ik zal je vanaf nu negeren Dearest. Opgelost
linkquote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen zien? heb je een of andere fetisj ofzo
Stiekem was dat zeker spatiequote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
nodig kijk uit. zo gaat hij je nog stalken
Oh god, nu je het zegt, dat is best wel een Spatie-thing-to-doquote:
gvdquote:
dearest en nick niks worden gaatquote:Op zondag 21 juli 2013 16:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
gvdnu serieus boos zijn, wat had je gedacht dat ik niks op fok ging zetten
moet je maar niet zoiets doen
Daarom mijn reactie; je knikkert het zo op fok. Dit is gewoon voorspelbaar.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. En zelf blijft ze er nu wel over doorouwehoeren. Maar goed, niet mijn probleem verderquote:Op zondag 21 juli 2013 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom mijn reactie; je knikkert het zo op fok. Dit is gewoon voorspelbaar.
hou jij je er eventjes buiten oké, kusjequote:Op zondag 21 juli 2013 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom mijn reactie; je knikkert het zo op fok. Dit is gewoon voorspelbaar.
hoor wie t zegtquote:Op zondag 21 juli 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je moet echt uit die waan komen dat je op fok kunt hosselen
Cheers!quote:Op zondag 21 juli 2013 16:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
nog 4 grolsch halve liters
party hardy
Wat ben jij voor een gestoorde idioot?quote:
He Stu. Niet te houden buiten manquote:
Ja weer lekker emo giffenquote:
Hij heeft gewoon gelijk en die griet spoort ook niet helemaalquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk en die griet spoort ook niet helemaal![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weer lekker emo giffenGa hulp zoeken man
quote:
Hahaha echt hequote:Op zondag 21 juli 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weer lekker emo giffenGa hulp zoeken man
Nouja ik neem het nu weer een beetje terug hoor wat ik net zei, als Nick zich nu zo gaat gedragen ben ik er ook een beetje klaar meequote:Op zondag 21 juli 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk en die griet spoort ook niet helemaal![]()
oké nu weten we het welquote:Op zondag 21 juli 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Tuurlijk heb ik gelijk, wat bezielt je om voor iemands hotel te staan die je alleen van internet kent en dan smsjes sturen van ik zie je![]()
Zulke mensen krijgen normaal een straatverbod hoor
Ja ik hou er al over op hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 16:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
oké nu weten we het welje hebt wel gelijk hoor daar niet van
sorry hoor maar heb je dat eerste deel ook gelezen? je bent zelf 10x zo achterlijkquote:
Niemand nu lolquote:Op zondag 21 juli 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
De enige die Dearest in haar vulva'tje wil is....
Nee jij zal ooit een vriendin krijgenquote:
daar weet jij helemaal niets vanquote:
heb jij geen interesse in Nick?quote:
Ik wil jou wel achtervolgen :s Ben zo jaloers dat je daar gaat reizen omgquote:Op zondag 21 juli 2013 16:26 schreef Fok-it het volgende:
Oh Nick als je mij ook nog wilt achtervolgen na de zomer mag ook. Geef ik je alleen wel het verkeerde adres van een ladyboy in Bangkok door
Ohja jij vind het normaal zekerquote:
Hoe noem jij het dan? Deed je eraan mee?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik wil jou wel achtervolgen :s Ben zo jaloers dat je daar gaat reizen omg
Ik was het masterbrein achter deze stalkactie xd xdquote:Op zondag 21 juli 2013 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan? Deed je eraan mee?
Wat zijn jouw belangen in deze? Heb jij hem ertoe aangezet?
Als ik leer hoe je voor iets moet sparen en niet met elke 5 euro die ik ontvang de stad in ren, jaquote:
Iemand achtervolgen en foto's maken van die persoon is stalken. Klaar.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Beter had hij eerst gewoon een plek & tijd afgesproken..
je noemt het zelf nu ook stalkactiequote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik was het masterbrein achter deze stalkactie xd xd
nee grapjen
Teveel Johnny English gekeken zekerquote:Op zondag 21 juli 2013 16:28 schreef xcachet het volgende:
Jongens
DrNick is geheim agent. Maar nu niet meer geheim.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh het is natuurlijk objectief schaduwen
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand achtervolgen en foto's maken van die persoon is stalken. Klaar.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Antwerpen, 14:33, 21-7-2013
In Antwerpen is vandaag een 17-jarige jongen uit Zeeland aangehouden wegens stalking van een 17-jarig meisje uit Overijssel. Het meisje verbleef in een hotel in Antwerpen en de jongens is op zijn driewieler naar het hotel waar zij verbleef gefietst om haar op te zoeken. Toen het meisje niet op haar Whatsapp reageerde stuurde de jongen verscheidene sms'jes. Het meisje schrok zich een ongeluk en besloot de politie te bellen, waarop de politie de jongen na een wilde achtervolging in kon rekenen. De jongen reed met zijn driewieler met snelheden tot wel tien kilometer per uur over de A69 en botste bijna tegen een vrachtwagen.
De jongen wordt momenteel verhoord en het meisje maakt het naar omstandigheden goed. Ze is wel hevig geschrokken en spuit nu naar woede op een internetforum genaamd FOK!
Later meer...
Bron: www.anp.nl
Het verhaal er achter is dat die foto's maar die persoon werd gestuurd hé. Niet uitgeprint en ingelijst op nicks kamer.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van waar ik was en suchi stond daar toevallig op.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dus? wtf -,- dat maakt echt geen verschil hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is dat die foto's maar die persoon werd gestuurd hé. Niet uitgeprint en ingelijst op nicks kamer.
Hotel was niet in Antwerpen, Vlissingen :s Maar nice tryquote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Antwerpen, 14:33, 21-7-2013
In Antwerpen is vandaag een 17-jarige jongen uit Zeeland aangehouden wegens stalking van een 17-jarig meisje uit Overijssel. Het meisje verbleef in een hotel in Antwerpen en de jongens is op zijn driewieler naar het hotel waar zij verbleef gefietst om haar op te zoeken. Toen het meisje niet op haar Whatsapp reageerde stuurde de jongen verscheidene sms'jes. Het meisje schrok zich een ongeluk en besloot de politie te bellen, waarop de politie de jongen na een wilde achtervolging in kon rekenen. De jongen reed met zijn driewieler met snelheden tot wel tien kilometer per uur over de A69 en botste bijna tegen een vrachtwagen.
De jongen wordt momenteel verhoord en het meisje maakt het naar omstandigheden goed. Ze is wel hevig geschrokken en spuit nu naar woede op een internetforum genaamd FOK!
Later meer...
Bron: www.anp.nl
Heel toevalligquote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik maakte een foto van waar ik was en suchi stond daar toevallig op.
Hoe weet jij dat dit laatste niet is gebeurd?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is dat die foto's maar die persoon werd gestuurd hé. Niet uitgeprint en ingelijst op nicks kamer.
Idgafquote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hotel was niet in Antwerpen, Vlissingen :s Maar nice try
Lul toch niet als je geen idee hebt waar het over gaatquote:Op zondag 21 juli 2013 16:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Het was toch iets dat jij een grap maakte en hij dat serieus opvatte ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |