ja ;squote:Op zondag 21 juli 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat doen jullie op een zaterdag?
mensen stalken?
Ik heb laatst een verhaal gelezen van zo'n kutventje die een meisje alsmaar lastig vielquote:Op zondag 21 juli 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat doen jullie op een zaterdag?
mensen stalken?
jonge hou even opquote:Op zondag 21 juli 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb laatst een verhaal gelezen van zo'n kutventje die een meisje alsmaar lastig viel
Nou moet ik ophouden omdat jij een verhaal post hier waarin je betrokkene 50.000 keer heb gezegd op te moeten flikkeren? Right?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou moet ik ophouden omdat jij een verhaal post hier
Nee hoor, maar dat je hem niet mag en niet aardig tegen hem gaat doen is 1 maar dat hoef je toch niet zo erg duidelijk te makenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou moet ik ophouden omdat jij een verhaal post hier waarin je betrokkene 50.000 keer heb gezegd op te moeten flikkeren? Right?
hossel gespotquote:Op zondag 21 juli 2013 15:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat je hem niet mag en niet aardig tegen hem gaat doen is 1 maar dat hoef je toch niet zo erg duidelijk te maken
No hate verder hoor
Kwam ook deels door dr whatsapp die niet functioneerde zei zequote:Op zondag 21 juli 2013 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou moet ik ophouden omdat jij een verhaal post hier waarin je betrokkene 50.000 keer heb gezegd op te moeten flikkeren? Right?
Waaruit blijkt dat ik verder niet aardig tegen hem doe dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 15:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat je hem niet mag en niet aardig tegen hem gaat doen is 1 maar dat hoef je toch niet zo erg duidelijk te maken
No hate verder hoor
denk om je hart maatquote:Op zondag 21 juli 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik verder niet aardig tegen hem doe dan?
Jij gooit een verhaal de SC in wat reacties oproept en vervolgens ga je lopen janken dat mensen lief moeten doen? Misschien eens nadenken alvorens je een of ander verhaal post
14 pagina's verderquote:Op zondag 21 juli 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik verder niet aardig tegen hem doe dan?
Jij gooit een verhaal de SC in wat reacties oproept en vervolgens ga je lopen janken dat mensen lief moeten doen? Misschien eens nadenken alvorens je een of ander verhaal post
Ik heb moeite met hypocriete mensenquote:
ga je mij nu een beetje hypocriet noemen? mag je ook in m'n gezicht zeggen hoor in plaats van tegen totoxquote:
Hahahahaquote:Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
pagina's rijmt op vagina's
14 vagina's verder HAHAHAHAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |