quote:
quote:
jullie hebben alle 3 wel gwn hard een beurt nodigquote:
Je weet waar je naar toe moet. whatsapp even als je op Utrecht centraal staat dan haal ik je opquote:Op zondag 21 juli 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie hebben alle 3 wel gwn hard een beurt nodig
8 km fietse ;squote:Op zondag 21 juli 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
huh woon je daar, dat is best kortquote:Op zondag 21 juli 2013 15:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet waar je naar toe moet. whatsapp even als je op Utrecht centraal staat dan haal ik je op
woon net buiten utrecht, maar is best moeilijk te vinden als je niet weet welke bus je moet hebben en waar je uit moet stappenquote:
Neequote:Op zondag 21 juli 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga nu weer richting utrecht CS :squote:Op zondag 21 juli 2013 15:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet waar je naar toe moet. whatsapp even als je op Utrecht centraal staat dan haal ik je op
leuk dat je mijn straatnaam hier neerzet.....quote:Op zondag 21 juli 2013 15:46 schreef Dearest het volgende:
omg bryan ik heb even random straat genomen, havezathe, hij geeft aan 12km :s omg omg
Afscheidsfeest bij Totoquote:Op zondag 21 juli 2013 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leuk dat je mijn straatnaam hier neerzet.....
lol :s daar woont een oud klasgenoot van mij ookquote:Op zondag 21 juli 2013 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leuk dat je mijn straatnaam hier neerzet.....
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
lol :s daar woont een oud klasgenoot van mij ook
ik zei bewust de wijknaam o.i.d al niet en je zegt zelf dat het jouw straat is dus je kan mij nergens van beschuldigen :s
bijna jaquote:Op zondag 21 juli 2013 15:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
69 zal zijn huisnummer wel zijn
score
ik woon niet op havezathe, 1 straat vandaanquote:Op zondag 21 juli 2013 15:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
ooh beetje achterin is dat volgensmij :s flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |