abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129254308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Jep, hij rijd nog tot oktober, daarna gaat hij naar de sloop.
Ben zelf aan het kijken bij wat dealers/handelaren voor een 2e hands Panda (2003-2011 model)
je wou toch een wat ruimere auto? Panda is groter maar zet ook geen zoden aan de dijk.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_129254743
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:19 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

je wou toch een wat ruimere auto? Panda is groter maar zet ook geen zoden aan de dijk.
Panda is een verrassend ruime auto, zeker als je uit een Cinquecento komt.

@TS, als je niet veel geld wilt uitgeven, kijk dan naar 2e hands. Vind je dat nog te duur, dan moet je het gewoon niet doen. Er is geen goede/goedkope manier hiervoor.
Overigens krijg je in een Panda nooit geweldig geluid, hiervoor moet je een auto hebben welke van zichzelf al stil is. Dus dan kom je bijv bij een Audi/BMW/Mercedes/Volvo/Lancia/Saab/etc uit.

In het verleden kocht ik mijn ICE altijd in Polen/Tsjechie/Servie e.d. maar dat scheelt tegenwoordig ook niks meer.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_129259787
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:30 schreef PeuRac het volgende:
Panda is een verrassend ruime auto, zeker als je uit een Cinquecento komt.
Alles is ruim als je uit een Cinquecento komt.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 17:38:51 #54
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_129260276
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_129260690
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:18 schreef Fer het volgende:
Bekijk het eens omgekeerd. Zou je 2 autospeakers om je oren kunnen plakken en lekker luisteren zonder gevolgen voor je oren?

Nee dat gaat niet werken.

Maar heel kort over goed geluid in de auto: Dat heldere midhoog is nog altijd nergens zonder fatsoenlijke strakke laagweergave. Zowel de montage van speakers in de deur als het vermogen als ingebouwde autoradio is onvoldoende voor goed laag.

Minimaal heb je dus nodig: Goede set voorspeakers, losse versterker (4x40W is al voldoende) en kleine subwoofer. Zonder is goed geluid bijna niet mogelijk.
Speakers over je oren plakken gaat prima, zo lang je maar de aansluiting van de koptelefoon gebruikt. Komt maar een paar mW uit, geven de speakers niet zo veel geluid.

Maar een koptelefoon aansluiten op een versterker is.... interessant >:) ~O>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:24:51 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129261260
Gebeurt weinig; bij de eerste basstoon zit het spul muurvast :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_129304982
Je moest vandaag toch theorie examen doen? Ben je geslaagd?
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:42:46 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129306750
Ben je niet een beetje verdwaald?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_129310312
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef gelepino het volgende:
Je moest vandaag toch theorie examen doen? Ben je geslaagd?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef Braddie het volgende:
Ik ben overigens weer gezakt. Kan mezelf wel ophangen, echt waar..
Ben nu aan het kijken voor Theorie Cursussen in de buurt.
Toch wel knap, 3x zakken op zoiets simpels.
pi_129314880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

[..]

Toch wel knap, 3x zakken op zoiets simpels.
Nou het schijn tegenwoordig erg vervelend te zijn
life happens while you're pusing the throttle.
pi_129314975
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 00:38 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

Nou het schijn tegenwoordig erg vervelend te zijn
Mag ook wel, heb 10 jaar terug dat boekje 1x gelezen en met maar 1 fout geslaagd. Mensen krijgen veel te makkelijk hun rijbewijs (toen ook al).
Overigens ben ik er nog steeds voor; X aantal keer zakken, is verplicht half jaar of jaar wachten voor je weer mag. Incl minimum aantal lessen.

[ Bericht 15% gewijzigd door PeuRac op 25-07-2013 00:48:30 ]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 25 juli 2013 @ 01:16:21 #62
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_129315923
De theorie zelf is nog steeds appeltje-eitje, maar dat (ik geloof vrij nieuwe) onderdeel Gevaarherkenning is gewoon een bitch. Zeer onduidelijk af en toe, situaties die nogal subjectief op meerdere manieren zijn uit te leggen terwijl er volgens het CBR maar één sluitend antwoord is, dan wordt het al vrij snel gokken.

Ik slaagde gelukkig de eerste keer maar zat bij dat onderdeel op het randje. Je kunt er volgens mij makkelijk een paar keer op zakken als je pech hebt, of moeite hebt met het volgen van hun denkwijze.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_129319913
Wel vervelend dat je voor de derde keer zakt Bradley. Meen ik echt. Gooit je planning aardig in de war. Je hebt ooit een topic aangemaakt waarin je verbaasd bent dat mensen soms 10 maanden over hun rijbewijs doen, maar ik denk dat je nu wel weet dat 10 maanden best normaal is voor een rijbewijs. Theorie schijnt tegenwoordig al heel lastig te zijn. Ik heb het 23 jaar geleden gedaan en toen was het simpel en mocht je nog 10 fouten maken. Ik had hem in 1 keer en m'n praktijk de 2e keer. Leste destijds 1 keer per week en heb er ook een maand of tien over gedaan als ik me niet vergis.

Wanneer moet je nu weer? Weet je waar je steeds op zakt? Ik zou juist zo snel mogelijk weer gaan en niet te lang wachten. Theorielessen is m.i. onzin. Gewoon heel veel oefenexamens maken is volgens mij genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door gelepino op 25-07-2013 12:35:52 ]
pi_129327653
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:38 schreef gelepino het volgende:
Wel vervelend dat je voor de derde keer zakt Bradley. Meen ik echt. Gooit je planning aardig in de war. Je hebt ooit een topic aangemaakt waarin je verbaasd bent dat mensen soms 10 maanden over hun rijbewijs doen, maar ik denk dat je nu wel weet dat 10 maanden best normaal is voor een rijbewijs. Theorie schijnt tegenwoordig al heel lastig te zijn. Ik heb het 23 jaar geleden gedaan en toen was het simpel en mocht je nog 10 fouten maken. Ik had hem in 1 keer en m'n praktijk de 2e keer. Leste destijds 1 keer per week en heb er ook een maand of tien over gedaan als ik me niet vergis.

Wanneer moet je nu weer? Weet je waar je steeds op zakt? Ik zou juist zo snel mogelijk weer gaan en niet te lang wachten. Theorielessen is m.i. onzin. Gewoon heel veel oefenexamens maken is volgens mij genoeg.
Had inderdaad een topic aangemaakt ja, maar ik besef me nu dat het niet zomaar kan in 3-4 maanden...Ik zak steeds op kennis en inzicht helaas.

Oefenexamens maak ik heel veel, maar het lijkt wel alsof er niks blijft hangen.
pi_129329974
En dan is de theorie nog het makkelijkste stuk. Althans, dat vond ik. Bij praktijk moet je natuurlijk wel laten zien dat je kunt rijden, maar er komt om te slagen ook een klein beetje geluk bij.
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:28:10 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129330133
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ben je niet een beetje verdwaald?

Dat was geen loze kreet; kan het nu weer ontopic, en de rijles discussie in het rijlestopic? dank jullie :*
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:30:55 #67
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_129334899
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:16 schreef Kriegel het volgende:
De theorie zelf is nog steeds appeltje-eitje, maar dat (ik geloof vrij nieuwe) onderdeel Gevaarherkenning is gewoon een bitch. Zeer onduidelijk af en toe, situaties die nogal subjectief op meerdere manieren zijn uit te leggen terwijl er volgens het CBR maar één sluitend antwoord is, dan wordt het al vrij snel gokken.

Ik slaagde gelukkig de eerste keer maar zat bij dat onderdeel op het randje. Je kunt er volgens mij makkelijk een paar keer op zakken als je pech hebt, of moeite hebt met het volgen van hun denkwijze.
Je mag bij dat onderdeel ook zowat de helft fout hebben, volgens mij snappen ze zelf ook wel dat het nogal open staat voor discussie :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')