SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur me eens een 'haloooo' tje terug dan.
braddie doet verzoekjes
Nee jonge, luustern!!quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
Hee, dit is SG.
http://vocaroo.com/i/s0YGU7J1UQiO
Halloooo.....![]()
wie is die lekkere chick in de spoiler, paul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur me eens een 'haloooo' tje terug dan.
braddie doet verzoekjesOp vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
je moederquote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wie is die lekkere chick in de spoiler, paul?
moeite doen om pics te maken en dan niet eens briefje met fok eropquote:
waha je hebt me volgende foto gemistquote:Op zondag 21 juli 2013 01:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
moeite doen om pics te maken en dan niet eens briefje met fok erop
als 'ie nog volgend is dan kan ik 'm niet hebben gemist.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waha je hebt me volgende foto gemist
ja te laat nu kan ik niet meer op de foto. maar ik ga dat sowieso niet doen. heb me wel weer even genoeg bewezenquote:Op zondag 21 juli 2013 01:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
foto van jou met een briefje waarop staat "hugh is een mongool", dan pas is het geloofwaardig.
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb mijn maatje dima opdracht gegeven om op je foto te jizzen. Is dat oke?
Ik heb de foto's ook al in de plee opgehangen.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik krijg net van dima te horen dattie in zijn nofap zit. Foto's kunnen dus even op zich laten wachten, maar het komt de hoeveelheid jizz alleen maar ten goede mensen...!
Teringquote:
Dat neem ik zonder briefje wel van haar aan.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
foto van jou met een briefje waarop staat "hugh is een mongool", dan pas is het geloofwaardig.
waarom doe je dat dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
3 uur geslapen. Nu alweer wakker. YOLO
vanmiddag siësta?quote:Op zondag 21 juli 2013 08:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof ik daarvoor kies![]()
Ik kon niet slapen en ik werd alweer wakker...
Google er maar op.quote:
UDOWU -> Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:
Klinkt wel als iets voor mij jaquote:Op zondag 21 juli 2013 09:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
UDOWU -> Users Die Overal Worden Uitgekotst
Was een SC met een berg aan schijtusers, je zou je er thuis voelen.
nou zegquote:Op zondag 21 juli 2013 09:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat?quote:
Voor een maatje van dhr Bekke en Steenhagen heb je een grote bek.quote:Op zondag 21 juli 2013 09:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha, wow .. scherpe ogen. Nu weet je vast wie ik ben?quote:Op zondag 21 juli 2013 09:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor een maatje van dhr Bekke en Steenhagen heb je een grote bek.
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi schatje![]()
http://vocaroo.com/i/s0U8l3xxmhWN
Ik begeef mij ook in dergelijke kringen!quote:Op zondag 21 juli 2013 09:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha, wow .. scherpe ogen. Nu weet je vast wie ik ben?
Kom langs vechten dan.
Gaat alles goed?quote:Op zondag 21 juli 2013 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi schatje![]()
http://vocaroo.com/i/s0U8l3xxmhWN
Definieer 'dergelijke kringen'.quote:Op zondag 21 juli 2013 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik begeef mij ook in dergelijke kringen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |