nou, ik ga naar bed hoor!quote:
Ik dacht dat jij de aankomende weken niet meer op Fok! zou komen ivm vakantie. Je kunt het nog geen een weekend volhouden.quote:
http://www.lizten.us/play/goldfrapp-drew/ytb-wCzoTQqEoFgquote:Op zondag 21 juli 2013 10:43 schreef Karrs het volgende:
Verduiveld, ik kan Drew van Goldfrapp niet vinden op iTunes.
Wat een heerlijk nummer is dat
Vanaf morgen zal je mij echt veel minder gaan zien hoor. Ik ga niet zeggen helemaal niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de aankomende weken niet meer op Fok! zou komen ivm vakantie. Je kunt het nog geen een weekend volhouden.
Haha die was hilarisch. Daarna zeggen dat ze hem heel leuk vindquote:Op zondag 21 juli 2013 10:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit ff die FlirtJeStijf met die meid van Bonaire terug te luisteren. hilarisch![]()
ZEG NOU DIE NAAHAAM!
![]()
Gelukkig anders zou ik je grapjes nog eens gaan missen.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanaf morgen zal je mij echt veel minder gaan zien hoor. Ik ga niet zeggen helemaal niet.
quote:'Wij hopen ook allemaal dat we nog vele jaren zullen mogen genieten van uw rijke ervaring. De kers op de taart vanavond is een framboos. Een frivole framboos, ik stel u voor om er samen van te proeven'.
Mooi Wark volgens mij.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
klinkt een beetje als Jovink ofzo...
coolio feat LV![]()
ow ja! die zuleln het wel zijn jaquote:
het moment dat hij ooit een microfoon in zijn klauwen kreeg was het moment dat hij had moeten stoppen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Deze gaat nog wel, maar had hij direct moeten stoppen hierna.
Respect dan, ik krijg hier al uitslag van.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Deze gaat nog wel, maar had hij direct moeten stoppen hierna.
Ja, ik kan er niks aan doen. Het voelt niet als vreemdgaan in ieder gevalquote:
en ze gaan Giel ook nog vervangen!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:28 schreef Holenmens het volgende:
Laatste Timur Open Radio van het seizoen![]()
Dus maandag t/m vrijdag doen ze nog de CSSHOW, dan in het weekend doet iemand anders het. En dan maandag 29 en dinsdag 30 juli geen idee wie de CSSHOW doet, en vanaf woensdag Sander en Rob.
#planning
doen ze bij 538 beter daar doet Tim Klijn gewoon 7 weken de ochtendshow + zijn eigen middagprogrammaquote:Op zondag 21 juli 2013 13:28 schreef Holenmens het volgende:
Laatste Timur Open Radio van het seizoen![]()
Dus maandag t/m vrijdag doen ze nog de CSSHOW, dan in het weekend doet iemand anders het. En dan maandag 29 en dinsdag 30 juli geen idee wie de CSSHOW doet, en vanaf woensdag Sander en Rob.
#planning
Neem aan dat ze na de vervanging van Giel ook wel op vakantie gaan. Krijgen we zeker Domien of Sander Open Radio.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat je int weekend ff vrij wil
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
Snolbeat!
ErwinKrolbeat!
Paracetamolbeat!
Knolbeat!
Halfvolbeat!
Hmmmmmmmmm.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
nou Timur, afsluiten met Alain Clark...tis maar goed dat je er volgend weekend niet bent want dan zou ik niet luisten. lekker puh.
en nu ga ik weg.
dag allemaal! was gezellig
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=405366#p405366quote:Sander Hoogendoorn gaat stoppen met Sanderdaynight, omdat het niet samen gaat met zijn ochtendshow op zaterdag en zondagochtend. Wat er voor in de plaats komt, is nog niet bekend. Dit heeft Sander gisteravond meerdere keren gezegd in zijn show, onder meer in dit fragment: http://www.3fm.nl/a/111826 (spoel naar 3.21 min.)
Ajouad el Miloudi moet terugkomen.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:44 schreef Holenmens het volgende:
Zo te lezen stopt Sander binnenkort met Sanderdaynight.
[..]
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=405366#p405366
twitter:Domien twitterde op zondag 21-07-2013 om 20:02:59Deze weken op de winkel van Michiel passen! Wordt mooi weer de komende dagen. Wie is er in voor een #Sunsetter concert, dinsdag?
#3FM reageer retweet
Je onderbreekt m'n kwartet, lapzwans!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
Die Obama was 35 jaar geleden een eckte hosselaar. Watch & learn guys!!
[ afbeelding ]
Geeft niks, ik hou ongezien waanzinnig veel van je.quote:
Nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik hou ongezien waanzinnig veel van je.
Ga je vanavond op vakantie?
Mag ik niet van je houden?! Wat een bullshit ook weer...quote:
Nee doosch, ik ga volgende week zondag pas vliegenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik niet van je houden?! Wat een bullshit ook weer...
Liwad.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
Wat een non-discussie over hoe je Leeuwarden uit moet spreken
Ik reageerde expres op de verkeerde zin, humor enzulks. Hihiquote:Op zondag 21 juli 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee doosch, ik ga volgende week zondag pas vliegen
Komende week en de week na Corfu ga ik gewoon keihard ontspannen en zo min mogelijk smartphone staren enzo
Daar moet nog "den" achteraan geloof ik. De discussie ging of de nadruk op ee of op a moest liggenquote:
Saaie zak hooiquote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Humor is aan mij niet besteed
Graag alleen serieuze zaken.
Oh ik hoor dat Pino weer zijn iPad standaard paraat heeft.quote:
Leuk om te horen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik hoor dat Pino weer zijn iPad standaard paraat heeft.
Ik denk altijd "als ik eens een paar dagen vrij heb, dan ga ik er weer eens heen!".quote:
Heb je al jouw 885839447291 lapjes laten zien?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
1,5 uur geskypet met vriendin. Het moet niet gekker worden
Hihaho.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je al jouw 885839447291 lapjes laten zien?
Heb je nog snel gedaan, dan!
gelukkigquote:
3 weken geleden belde, of ze dit grapje terug mogen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gelukkig
Je houdt me niet voor het lapje he hahahahahahahahaha
En toch moest je glimlachen volgens mij! Ookal was het grapje nog zo.... stoffig!!!!1!!!!112quote:Op zondag 21 juli 2013 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 weken geleden belde, of ze dit grapje terug mogen.
doe is even normaal tegen muisquote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En toch moest je glimlachen volgens mij! Ookal was het grapje nog zo.... stoffig!!!!1!!!!112
Wolfquote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En toch moest je glimlachen volgens mij! Ookal was het grapje nog zo.... stoffig!!!!1!!!!112
nee zit er nog midden in.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee ben je uit je zwarte gat gekropen
Ljouwert.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
Wat een non-discussie over hoe je Leeuwarden uit moet spreken
Te voorspelbaar 1/10quote:Op zondag 21 juli 2013 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wil je nu je arm daar weer even weghalen
Dankje
And now you lost me.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoezo? Wordt het te....... langdradig?????///
Inderdaad zegquote:
Binnenkort maar es op vakantie. Naar Ventoux, Alpe d'Huez en Parijs.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad zeg
Wat zal ik morgen ns met mn leven doen.
Origineel.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Binnenkort maar es op vakantie. Naar Ventoux, Alpe d'Huez en Parijs.
Dat is ook best wel origineel.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel.
Ik ga niet op vakantie.
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Binnenkort maar es op vakantie. Naar Ventoux, Alpe d'Huez en Parijs.
Neem je wel pakken melk mee?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb genaaid vandaag. Zo.
Het was wel een vluggertje, maarja het moest gebeuren.
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 00:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Douchen, mug vermoorden, boek lezen, slapen, opstaan, douchen, ontbijten
Oke.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
voor Nederlanders is het Leeuwarden, met volgens mij de klemtoon op Lee.
voor Friezen is het Ljouwert
voor inwoners van Leeuwarden is het Liwwadden.
Goed ingeburgerd hoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
voor Nederlanders is het Leeuwarden, met volgens mij de klemtoon op Lee.
voor Friezen is het Ljouwert
voor inwoners van Leeuwarden is het Liwwadden.
Ik kan het eigenlijk ook niet maar ik hoor het bijna elke dagquote:Op maandag 22 juli 2013 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gloasn Huus in Ljouwrt dit joar!1
Ofzo. Ik kan geen Fries.
Ja verstaan gaat dan wel weer redelijk denk ikquote:Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk ook niet maar ik hoor het bijna elke dag
Relient K - That's My Jam (Feat. Owl City)quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kutband is dit ook. die 4 van Atzegod was terecht.
Inderdaad, de teringquote:Op maandag 22 juli 2013 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]Alleen maar optredens in Nederland
.
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 juli 2013 01:37 schreef Pino112 het volgende:
Deze Pinogod geeft een 3 voor de hoeveelheid uren slaap die hij vannacht maximaal heeft.
Dus trusten![]()
dan woon je niet in Leeuwardenquote:
Katertje na alle Jupiler?quote:
Doe je goed danquote:
Alles goed met je?quote:
Vanwaar dit kruisverhoor, hou op!!!1quote:
Met mij gaat het ook primaquote:Op maandag 22 juli 2013 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanwaar dit kruisverhoor, hou op!!!1
Jawel hoor, hoe gaat het met jou?
Fijn! Goed weekend gehad enzulks?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook prima
Geen kruisverhoor, oprechte interesse
Je gaat met dit weer toch niet buiten zitten?quote:
Hier wind, dus iets minder heet.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat met dit weer toch niet buiten zitten?
Ik zit binnen waar het 25-26 graden is met ventilator aan.
Heerlijk weekendquote:Op maandag 22 juli 2013 11:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn! Goed weekend gehad enzulks?
Wat aardig van je
Mijn weekendquote:Op maandag 22 juli 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk weekend
Vrijdag uit eten op Scheveningen
Zaterdag de BBQ aangestoken met een vriend van me en mijn ouders
Zondag dagje strand
Kan niet beter
Jij ook?
Do tell...quote:
Ook zo ongeveer!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk weekend
Vrijdag uit eten op Scheveningen
Zaterdag de BBQ aangestoken met een vriend van me en mijn ouders
Zondag dagje strand
Kan niet beter
Jij ook?
Zaterdag het huishouden gedaan.quote:
Das altijd fijnquote:Op maandag 22 juli 2013 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook zo ongeveer!
Vrijdagavond op de bank gehangen, zaterdag de hele dag m'n huis opgeruimd en schoongemaakt en de rest van het weekend overal en nergens gehangen, ook thuis.
Iets minder spektakel, maar was wél goed gemutst voor het eerst in weken
Dierentuinquote:Op maandag 22 juli 2013 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zaterdag het huishouden gedaan.
Gisteren naar de dierentuin geweest.
Ja ik ben mede muizen gaan opzoekenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Pino112 het volgende:
Ohja dat was een meet toch, die dierentuin?
Uh, oke.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ben mede muizen gaan opzoeken
Je windt er in ieder geval geen doekjes omquote:
Aircotje aan, 23 graden hier op kantoor hoorquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je windt er in ieder geval geen doekjes om
Ik ben buiten en in loodsen aan het ploeteren, zweet me de tyfusquote:Op maandag 22 juli 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aircotje aan, 23 graden hier op kantoor hoor
Ja dat kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 22 juli 2013 12:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben buiten en in loodsen aan het ploeteren, zweet me de tyfus
Welke badkuip?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga onder de douch zitten met de badkuip vol met ijsklontjes
vergeet niet te smeren!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen ja
Ik ga morgen fietsen naar kantoor, 15km
's middags terug denk ik gewoon dat ik in m'n zwembroek ga fietsen zonder shirtlekker bijbruinen
dat klinkt bekendquote:Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke badkuip?![]()
De badkamers hier zijn niet meer dan betegelde kasten met een doucheputje en douchekraan.
I knowquote:
Ik vergat hem gisteren aan te zetten, het was al jaren geleden dat ik zo'n vieze plaknacht heb gehadquote:
ik blijf met dit weer gewoon in de schaduw. Ik verbrand al binnen 10 minquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I know
Met een uurtje fietsen kan je idd flink verbranden
Ik ben vannacht gewoon onder mijn dekbedje gekropen, had het niet warm. Heerlijk geslapenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vergat hem gisteren aan te zetten, het was al jaren geleden dat ik zo'n vieze plaknacht heb gehad
Dat heb ik ook dagelijks nu, best vervelendquote:Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu al hoofdpijn van de warmte![]()
Dit worden top dagen.
Tja keuzes maken.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moet schijten, maar op de plee is geen airco...
Bah
Hier vanochtend gedaan. Waar het normaal een opluchting is is het nu een hel...quote:Op maandag 22 juli 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moet schijten, maar op de plee is geen airco...
Bah
Hot van Inna.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:14 schreef minthy het volgende:
Deze![]()
(Ik kan niet meer op titels komen de laatste tijd, sorry)
Dank je!quote:
Vet!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 13:16 schreef borisz het volgende:
Fotolinkdump
Tropicana een paar jaar na de sluiting
http://totallycoolpix.com(...)-by-rutger-geerling/
ligt aan de temperatuurquote:Op maandag 22 juli 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Watje, in de winter is het pas koud...
Echt?quote:
Ik hou totaal niet van sneeuw, maar het mag nu best gaan sneeuwen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt?![]()
Een beetje sneeuw zou trouwens niet gek zijn op het moment
sneeuwquote:Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt?![]()
Een beetje sneeuw zou trouwens niet gek zijn op het moment
En dan in je blote kont een sneeuwengel makenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van sneeuw, maar het mag nu best gaan sneeuwen.
Als ik vrij heb vind ik het tof, als ik moet werken niet. Het glijdt zo...quote:
Echt welquote:Op maandag 22 juli 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan in je blote kont een sneeuwengel maken
Zonde zeg. Dat was echt een tof zwembadquote:Op maandag 22 juli 2013 13:16 schreef borisz het volgende:
Fotolinkdump
Tropicana een paar jaar na de sluiting
http://totallycoolpix.com(...)-by-rutger-geerling/
glijenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik vrij heb vind ik het tof, als ik moet werken niet. Het glijdt zo...
Niet op die manierquote:
visualiseer dat maar eensquote:Op maandag 22 juli 2013 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet op die manier![]()
Zeker niet nu, je zuigt vacuüm![]()
Lichaamssappen drogen met dit weer sneller dan dat je ze kunt aanmaken.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet op die manier![]()
Zeker niet nu, je zuigt vacuüm![]()
Niet als ik je oraal bevredigquote:Op maandag 22 juli 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lichaamssappen drogen met dit weer sneller dan dat je ze kunt aanmaken.
Zweet niet, da's echt niet prettig bij het glijenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lichaamssappen drogen met dit weer sneller dan dat je ze kunt aanmaken.
Sorry, maar dit weer werkt (bij mij althans) eenmaal libido verhogendquote:
wordt er op maandag niet oraal bevredigen gedaan?quote:
Hier niet!quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt er op maandag niet oraal bevredigen gedaan?
Dat mag altijd. Dat is niet gekoppeld aan een dag.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt er op maandag niet oraal bevredigen gedaan?
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat mag altijd. Dat is niet gekoppeld aan een dag.
Doe maar wel, dan win ik!!quote:Op maandag 22 juli 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe het niet, want dan moet ik mijn zuurverdiende pandapunten inleveren
NEVER!quote:
Ik heb dit weekend 3 vrouwen afgewezen om m'n pandapunten te behouden...quote:
Een onbegonnen en (voor hem) oneerlijke strijdquote:Op maandag 22 juli 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus SC wil de pandapunten wedstrijd winnen van Mint. Dat moet ik meemaken
Daarom. Het wordt een soort van leedvermaak voor mijquote:Op maandag 22 juli 2013 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Een onbegonnen en (voor hem) oneerlijke strijd
Wat nobel van je! En dom... Ik win namelijk toch wel, kom nooit meer een vent tegenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend 3 vrouwen afgewezen om m'n pandapunten te behouden...
Dan ga ik ze natuurlijk niet zomaar weggeven in een geile kleffe befsessie
Edit: tenzij jij het bent, want dan zijn we beiden onze punten kwijt![]()
Voor mij ook, het is algemeen bekend dat vrouwen beter en langer zonder seks kunnen dan mannenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Het wordt een soort van leedvermaak voor mij
Ja maar ik ben niet zo'n rondwipper (zou wel willen, maar krijg de kans nietquote:Op maandag 22 juli 2013 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij ook, het is algemeen bekend dat vrouwen beter en langer zonder seks kunnen dan mannen
Volgens mij heb je die behoefte helemaal niet zo, daarvoor denk je veel te diep naquote:Op maandag 22 juli 2013 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo'n rondwipper (zou wel willen, maar krijg de kans niet). Dus ik hou die punten ook nog gemakkelijk jaren vast hoor
Ik heb misschien de behoefte niet, maar ik zou wel graag de mogelijkheid willen hebben. Of ik het dan zou doen is een 2equote:Op maandag 22 juli 2013 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die behoefte helemaal niet zo, daarvoor denk je veel te diep na![]()
Nou fijn dan, dan maak ik me ook maar op voor een aantal seksloze jaren...
Dat eerste herken ik, al heb ik de mogelijkheid wél. Geen behoefte aan, ik hou liever een goede naamquote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb misschien de behoefte niet, maar ik zou wel graag de mogelijkheid willen hebben. Of ik het dan zou doen is een 2e![]()
Nou ja, zomer is niet mijn beste periode...Als het om kroeghosselen gaatmeeste mensen zitten op het terras en dan maak je toch wat moeilijker contact dan in een gezellige kroeg
Verder zit mijn wingman J. tegenwoordig weer onder de plak, dus ben op mezelf aangewezen
Het verleden heeft bewezen dat dat niet zo best is
Ook niet mijn dingquote:Op maandag 22 juli 2013 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat eerste herken ik, al heb ik de mogelijkheid wél. Geen behoefte aan, ik hou liever een goede naam![]()
Gewoon via Fok hosselen, succes gegarandeerd!
Via dit forum heb ik meer succesjes gevierd. En drama's meegemaaktquote:Op maandag 22 juli 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding![]()
Via via of de kroeg
Dan doe je toch echt iets verkeerd...quote:
In de kroeg lukt het mij ook alleen als ik NIET om die reden de kroeg instapquote:Op maandag 22 juli 2013 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Via dit forum heb ik meer succesjes gevierd. En drama's meegemaakt![]()
Ik heb amper via's en in de kroeg kom ik zelden. Bovendien klets ik dan gewoon gezellig bij en jaag ik iedereen weg die ook maar een kleine poging onderneemt
Fantastische plaatquote:
Van mij hoeft dat kroeghosselen ook niet zo, mannen die dat doen roepen bij mij alleen maar irritaties opquote:Op maandag 22 juli 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de kroeg lukt het mij ook alleen als ik NIET om die reden de kroeg instap![]()
Maar ik sta altijd open voor gesprekken met iedereenhoe meer mensen hoe meer vreugd
Dus dat helpt altijd wel
En Fok, tsjaik zeg niks
Ja maar als iemand een normaal gesprek met je begint, omdat je toevallig in de buurt staat ofzo, of omdat er een situatie zich voordoet dat er een gesprek ontstaat (niet met een dronken droppie natuurlijk), dan is dat toch primaquote:Op maandag 22 juli 2013 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat kroeghosselen ook niet zo, mannen die dat doen roepen bij mij alleen maar irritaties op![]()
Vorig jaar op een pleinfeest ook een paar keer door twee dronken lorren belaagd, probeerden me te zoenen. No thanks...![]()
Zeg maar niks inderdaad! Het zijn soms net mensen joh
Normale gesprekken heb je hier niet in de kroeg, de heren zuipen me veel teveel. Je weet hoe ik met alcohol omga dus dat wordt sowieso niksquote:Op maandag 22 juli 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar als iemand een normaal gesprek met je begint, omdat je toevallig in de buurt staat ofzo, of omdat er een situatie zich voordoet dat er een gesprek ontstaat (niet met een dronken droppie natuurlijk), dan is dat toch prima
Zo heb ik een hele leuke meid leren kennen ooit(achteraf
![]()
![]()
)
Wat versta je onder te pletter zuipenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Normale gesprekken heb je hier niet in de kroeg, de heren zuipen me veel teveel. Je weet hoe ik met alcohol omga dus dat wordt sowieso niks![]()
M'n samenwoon-ex ben ik ook in de kroeg tegengekomen, die zuipt zich echt nog een keer te pletter...
Letterlijk te pletter. Hij zuipt op het moment 3 kratten per week leeg en zit vaak bij zijn buurman aan de bar. Toen we samenwoonden dronk hij ook veel, maar wel minder dan nu. Jammer vind ik dat...quote:Op maandag 22 juli 2013 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat versta je onder te pletter zuipen?
Maar idd, dat wordt lastiger dan voor jou ja... Alhoewel ik misschien wel het idee heb dat de mannen hier wat nuchterder blijven dan in het oosten... Of komt dat omdat ik mezelf altijd als referentie gebruik misschien?
Waar nietquote:Op maandag 22 juli 2013 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Letterlijk te pletter. Hij zuipt op het moment 3 kratten per week leeg en zit vaak bij zijn buurman aan de bar. Toen we samenwoonden dronk hij ook veel, maar wel minder dan nu. Jammer vind ik dat...
Zuipen hoort er hier bij blijkbaar
Nja, hij heeft van dichtbij meegemaakt wat drankverslaving kan doen. Beide ouders hier zijn eraan kapot gegaan, geen kattepis. Verder een tof jong hoor, ik spreek hem nog wekelijksquote:Op maandag 22 juli 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar niet
Maar de tering, 3 kratten per week![]()
![]()
![]()
Ik deed 1 krat per 2 weken (even afgezien wat ik dan buiten de deur dronk in het weekend). Ben ik ook mee gekapt, scheelt me enorm veel geld
Nou doe ik ongeveer een maand met een krat![]()
voordeel van niet meer doordeweeks drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |