nou, ik ga naar bed hoor!quote:
Ik dacht dat jij de aankomende weken niet meer op Fok! zou komen ivm vakantie. Je kunt het nog geen een weekend volhouden.quote:
http://www.lizten.us/play/goldfrapp-drew/ytb-wCzoTQqEoFgquote:Op zondag 21 juli 2013 10:43 schreef Karrs het volgende:
Verduiveld, ik kan Drew van Goldfrapp niet vinden op iTunes.
Wat een heerlijk nummer is dat
Vanaf morgen zal je mij echt veel minder gaan zien hoor. Ik ga niet zeggen helemaal niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de aankomende weken niet meer op Fok! zou komen ivm vakantie. Je kunt het nog geen een weekend volhouden.
Haha die was hilarisch. Daarna zeggen dat ze hem heel leuk vindquote:Op zondag 21 juli 2013 10:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit ff die FlirtJeStijf met die meid van Bonaire terug te luisteren. hilarisch![]()
ZEG NOU DIE NAAHAAM!
![]()
Gelukkig anders zou ik je grapjes nog eens gaan missen.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanaf morgen zal je mij echt veel minder gaan zien hoor. Ik ga niet zeggen helemaal niet.
quote:'Wij hopen ook allemaal dat we nog vele jaren zullen mogen genieten van uw rijke ervaring. De kers op de taart vanavond is een framboos. Een frivole framboos, ik stel u voor om er samen van te proeven'.
Mooi Wark volgens mij.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
klinkt een beetje als Jovink ofzo...
coolio feat LV![]()
ow ja! die zuleln het wel zijn jaquote:
het moment dat hij ooit een microfoon in zijn klauwen kreeg was het moment dat hij had moeten stoppen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Deze gaat nog wel, maar had hij direct moeten stoppen hierna.
Respect dan, ik krijg hier al uitslag van.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Deze gaat nog wel, maar had hij direct moeten stoppen hierna.
Ja, ik kan er niks aan doen. Het voelt niet als vreemdgaan in ieder gevalquote:
en ze gaan Giel ook nog vervangen!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:28 schreef Holenmens het volgende:
Laatste Timur Open Radio van het seizoen![]()
Dus maandag t/m vrijdag doen ze nog de CSSHOW, dan in het weekend doet iemand anders het. En dan maandag 29 en dinsdag 30 juli geen idee wie de CSSHOW doet, en vanaf woensdag Sander en Rob.
#planning
doen ze bij 538 beter daar doet Tim Klijn gewoon 7 weken de ochtendshow + zijn eigen middagprogrammaquote:Op zondag 21 juli 2013 13:28 schreef Holenmens het volgende:
Laatste Timur Open Radio van het seizoen![]()
Dus maandag t/m vrijdag doen ze nog de CSSHOW, dan in het weekend doet iemand anders het. En dan maandag 29 en dinsdag 30 juli geen idee wie de CSSHOW doet, en vanaf woensdag Sander en Rob.
#planning
Neem aan dat ze na de vervanging van Giel ook wel op vakantie gaan. Krijgen we zeker Domien of Sander Open Radio.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat je int weekend ff vrij wil
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
Snolbeat!
ErwinKrolbeat!
Paracetamolbeat!
Knolbeat!
Halfvolbeat!
Hmmmmmmmmm.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
nou Timur, afsluiten met Alain Clark...tis maar goed dat je er volgend weekend niet bent want dan zou ik niet luisten. lekker puh.
en nu ga ik weg.
dag allemaal! was gezellig
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=405366#p405366quote:Sander Hoogendoorn gaat stoppen met Sanderdaynight, omdat het niet samen gaat met zijn ochtendshow op zaterdag en zondagochtend. Wat er voor in de plaats komt, is nog niet bekend. Dit heeft Sander gisteravond meerdere keren gezegd in zijn show, onder meer in dit fragment: http://www.3fm.nl/a/111826 (spoel naar 3.21 min.)
Ajouad el Miloudi moet terugkomen.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:44 schreef Holenmens het volgende:
Zo te lezen stopt Sander binnenkort met Sanderdaynight.
[..]
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=405366#p405366
twitter:Domien twitterde op zondag 21-07-2013 om 20:02:59Deze weken op de winkel van Michiel passen! Wordt mooi weer de komende dagen. Wie is er in voor een #Sunsetter concert, dinsdag?
#3FM reageer retweet
Je onderbreekt m'n kwartet, lapzwans!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
Die Obama was 35 jaar geleden een eckte hosselaar. Watch & learn guys!!
[ afbeelding ]
Geeft niks, ik hou ongezien waanzinnig veel van je.quote:
Nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik hou ongezien waanzinnig veel van je.
Ga je vanavond op vakantie?
Mag ik niet van je houden?! Wat een bullshit ook weer...quote:
Nee doosch, ik ga volgende week zondag pas vliegenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik niet van je houden?! Wat een bullshit ook weer...
Liwad.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
Wat een non-discussie over hoe je Leeuwarden uit moet spreken
Ik reageerde expres op de verkeerde zin, humor enzulks. Hihiquote:Op zondag 21 juli 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee doosch, ik ga volgende week zondag pas vliegen
Komende week en de week na Corfu ga ik gewoon keihard ontspannen en zo min mogelijk smartphone staren enzo
Daar moet nog "den" achteraan geloof ik. De discussie ging of de nadruk op ee of op a moest liggenquote:
Saaie zak hooiquote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Humor is aan mij niet besteed
Graag alleen serieuze zaken.
Oh ik hoor dat Pino weer zijn iPad standaard paraat heeft.quote:
Leuk om te horen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik hoor dat Pino weer zijn iPad standaard paraat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |