abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129481620
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Het grappige (en mooie) is, is dat op het gebied van vrouwen, als je veel actie onderneemt en een beetje logisch nadenkt succes onvermijdelijk is. Je kunt echt de mooiste en leukste vrouwen krijgen door alleen een praatje te maken met ze overdag, alleen besef je zelf dat nog niet. Als je hard doorzet maak je op een gegeven moment dingen mee die in je wildste of spannendste dromen niet eens voorkomen.
Daar hoef je echt niet hard voor door te zetten.

Je moet je soms alleen wel afvragen betreffende de intelligentie van sommige van deze vrouwen :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129481644
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor Loka. :)

[..]

Oh, dat is ook geen probleem. Het kan uiteraard ook anders. Het is geen exacte wetenschap.

[..]

Zeker. Zolang ze over je denken, ben je op de goede weg.
En nu het echte antwoord :P
pi_129481657
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor Loka. :)

Zo schattig en lief :@
pi_129481667
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En zo kansloos :@
pi_129481695
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een wetenschappelijke kunst?

Je weet op wat voor dames je valt, je gaat naar dat soort gelegenheden, desnoods met een vriend desnoods alleen, doe dat een aantal keer in verschillende plaatsen. Als je alleen bent wordt je vanzelf wel aangesproken, zo niet, spreek jij er een aan. One thing will eventually lead to another..
Al die shit al geprobeerd, gewoon in de kroeg, soms online, keer houd het op hey:P
pi_129481704
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dus als je niet flirt ben je niet je zelf, zeg je dit nou dan?
De massa is niet zichzelf inderdaad. In de oertijd -> mooie vrouw -> erop duiken. Flirten en seksueler zijn, zijn allemaal biologische dingen die zeer natuurlijk zijn. Maar door de huidige tijd en maatschappelijke normen en waarden, wordt er niet meer openlijk versiert of maar weinig. Alleen in de daarvoor bestemde sociale locaties wordt er af en toe nog geflirt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129481731
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

playing being hard to get. Vrouwen vallen daarop omdat ze instinctief denken dat je keuze hebt en ze concurrentie heeft. Als ze door heeft dat je het speelt, dan is gelijk de aantrekkingskracht weg.

Je moet niet denken dat je wat "voor haar moet doen", maar dat je zelf een badass motherfucker kunt worden over de jaren heen waardoor je zelf veel keuze krijgt.
Maar als vrouwen daarop vallen, dan laat je het initiatief toch juist aan hun over? En flirten is iets wat vrouwen meestal nog slechter kunnen (of simpelweg niet doen) dan mannen! :P
Het is toch de bedoeling dat je zelf het initiatief houdt?
pi_129481760
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als vrouwen daarop vallen, dan laat je het initiatief toch juist aan hun over? En flirten is iets wat vrouwen meestal nog slechter kunnen (of simpelweg niet doen) dan mannen! :P
Het is toch de bedoeling dat je zelf het initiatief houdt?
Vrouwen flirten echt veel meer juist dan mannen :P
Maar dan op een niet verbale manier.
pi_129481774
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt 2 groepen mensen. 1 die zijn van naturen spontaan, kunnen makkelijk praten en versieren. Die kunnen gewoon met de situatie spelen en die naar hun eigen hand zetten. Die zullen altijd beter en natuurlijker zijn dan de mensen die het zich zelf hebben aangeleerd. Dat is wat ik daar mee bedoel.
Je hebt enorm veel groepen mensen. Niet 'slechts 2'.

Ik heb mijn huidige vriendin in het buitenland leren kennen, nadat ik een gratis wandeltour met een aantal onbekenden had gedaan midden in de stad. Ik kwam daar een Amerikaan tegen die exact hetzelfde werk deed als ik dat deed. Uur later zaten we in een restaurant. 3 uur later in de kroeg, 5 uur later in de kroeg. En aan het eind van de avond beide een dame, waarvan de mijne nu mijn huidige vriendin.

Ik kende dus niemand. Dit terwijl ik ook wel met een groep mee kan gaan, dat maakt allemaal niet zo veel uit. Ik ben niet anders als ik alleen ben of wanneer ik in een groepje zit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129481787
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je zet mensen dan over je aan het denken, logisch dat dat werkt :P
Ik ben gewoon een flapuit wa\t dat betreft :P
  maandag 29 juli 2013 @ 20:40:31 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129481843
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik speel vaak hard to get, maar niet bewust. Vertellen? Ik gooi vaak alles op tafel, ik heb echt schijt aan 'nadenken hoe ik iemand moet versieren'.

Of het gebeurt, of het gebeurt niet. Ik zit daar niet zo mee. Als je gaat nadenken, oe heb ik wel het goede gezegd etc. Gaat het de mist in.
Ik deed het ook nooit bewust. Maar ik kreeg die feedback nadat ik daardoor succesvol gehosseld had.

quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En nu het echte antwoord :P
Ik bewaar mijn anale maagdelijkheid voor Loka. :)

Maar alle gekheid op een Kaneelstokje. Bij mij speelt niet echt iets. Een vrouw zit af en toe met me te flirten en wil wel seks met me, heb daar alleen geen behoefte aan.
Verder heeft de dame waar ik interesse in heb, geen interesse in mij, dus ik blijf single totdat ik iemand ontmoet.

Al had ik laatst wel weer contact met mijn ex, waarin in ze ineens erg lief en behulpzaam was. De subtext was dat ze weer contact wilde.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je kent me he? :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129481848
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Al die shit al geprobeerd, gewoon in de kroeg, soms online, keer houd het op hey:P
Onzin, het houd nooit op. Werkt het niet in lutjebroek, probeer je het in hubbekutteveen, werkt het daar niet probeer je het in Amsterdam of weer ergens anders. Of zelfs buiten de grensen. Laatste keer dat ik een Nederlandse vriendin heb gehad is al bijna weer 8 jaar geleden.
pi_129481870
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vrouwen flirten echt veel meer juist dan mannen :P
Maar dan op een niet verbale manier.
Leugens! :P

Beetje met je haar spelen brengt je niks als de mannelijke tegenspeler geen stap zet (anders komt ie niet be-hard-to-get over, en daar ging het mij juist om :P )
pi_129481903
Exen is altijd goed datemateriaal toch :P
pi_129481946
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Leugens! :P

Beetje met je haar spelen brengt je niks als de mannelijke tegenspeler geen stap zet (anders komt ie niet be-hard-to-get over, en daar ging het mij juist om :P )
Flirten is ook niet per se daadwerkelijk stappen zetten :P
Als een vrouw een gesloten houding heeft en totaal geen signalen afgeeft zullen maar weinig mannen haar aanspreken.
pi_129481966
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij is het zo dat flirten in een onbekende omgeving (ruwweg) voor mij fake aanvoelt, onnatuurlijk. Flirten lukt me eigenlijk alleen maar daar waar ik me echt thuis voel. Flirten zelf vind ik maar een verwarrend iets, al begrijp ik wel dat het maar een spelletje is, ik ben niet zo goed in -dat- spelletje :')
Hoe vaker je het spelletje speelt, hoe verder je komt. Het is letterlijk gewoon een computer spelletje, waarbij je met genoeg oefening naar niveau twee komt haha! Op het begin zul je moeite hebben met facebook's en lukt het na een tijdje, daarna telefoonnummers, daarna zoenen enz.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:42:32 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129481988
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je hebt enorm veel groepen mensen. Niet 'slechts 2'.

Ik heb mijn huidige vriendin in het buitenland leren kennen, nadat ik een gratis wandeltour met een aantal onbekenden had gedaan midden in de stad. Ik kwam daar een Amerikaan tegen die exact hetzelfde werk deed als ik dat deed. Uur later zaten we in een restaurant. 3 uur later in de kroeg, 5 uur later in de kroeg. En aan het eind van de avond beide een dame, waarvan de mijne nu mijn huidige vriendin.

Ik kende dus niemand. Dit terwijl ik ook wel met een groep mee kan gaan, dat maakt allemaal niet zo veel uit. Ik ben niet anders als ik alleen ben of wanneer ik in een groepje zit.
je hebt introverte mensen en extraverte mensen. Dat is een feit toch? Je kan je anders gaan voordoen maar aan het eind van het verhaal zal je altijd slechter zijn dan dat geen wat je bent. Zo bedoelde ik dat :)

Maar goed dat is eigelijk een hele andere discussie :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129482037
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt 2 groepen mensen. 1 die zijn van naturen spontaan, kunnen makkelijk praten en versieren. Die kunnen gewoon met de situatie spelen en die naar hun eigen hand zetten. Die zullen altijd beter en natuurlijker zijn dan de mensen die het zich zelf hebben aangeleerd. Dat is wat ik daar mee bedoel.
Hoe meer vrouwen je hebt gesproken in je leven en mee hebt geflirt, hoe natuurlijker je bent.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:43:12 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129482039
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:41 schreef debeterebob het volgende:
Exen is altijd goed datemateriaal toch :P
Nee, nooit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129482073
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Onzin, het houd nooit op. Werkt het niet in lutjebroek, probeer je het in hubbekutteveen, werkt het daar niet probeer je het in Amsterdam of weer ergens anders. Of zelfs buiten de grensen. Laatste keer dat ik een Nederlandse vriendin heb gehad is al bijna weer 8 jaar geleden.
Klinkt makkelijk, hoe doe je dat? Duitsland in knallen en ergens op een terrasje zitten?
pi_129482114
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Flirten is ook niet per se daadwerkelijk stappen zetten :P
Als een vrouw een gesloten houding heeft en totaal geen signalen afgeeft zullen maar weinig mannen haar aanspreken.
Vandaar ook de " :P " :P

Tenzij ze erg knap is ;)

En ik ben niet zo goed in het opvangen van die signalen. Bovendien, als ze interesse heeft, moet ze zelf maar die stap zetten (is me in het verleden al overkomen).
Ga dan gewoon een praatje met me maken, maar ga niet oneindig lang met je haar spelen (in de hoop dat ik het 'ineens' wel zie) totdat je kaal bent, daar kan ik niks mee :')
  maandag 29 juli 2013 @ 20:44:38 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129482129
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer vrouwen je hebt gesproken in je leven en mee hebt geflirt, hoe natuurlijker je bent.
als je van nature die eigenschap al hebt is meer en vaker flirten helemaal niet nodig.
Dat is wat ik er mee wil zeggen.

je stelling dat je veel MOET flirten en vrouwen aanspreken is onterecht.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129482168
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe vaker je het spelletje speelt, hoe verder je komt. Het is letterlijk gewoon een computer spelletje, waarbij je met genoeg oefening naar niveau twee komt haha! Op het begin zul je moeite hebben met facebook's en lukt het na een tijdje, daarna telefoonnummers, daarna zoenen enz.
Nou, gamen lukt mij anders ook niet als ik niet in een vertrouwde omgeving ben
pi_129482206
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vandaar ook de " :P " :P

Tenzij ze erg knap is ;)

En ik ben niet zo goed in het opvangen van die signalen. Bovendien, als ze interesse heeft, moet ze zelf maar die stap zetten (is me in het verleden al overkomen).
Ga dan gewoon een praatje met me maken, maar ga niet oneindig lang met je haar spelen (in de hoop dat ik het 'ineens' wel zie) totdat je kaal bent, daar kan ik niks mee :')
Met haar spelen is meestal niet eens een echt signaal :')
Eerder een signaal van onrustigheid ofzo.
pi_129482238
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Met haar spelen is meestal niet eens een echt signaal :')
Eerder een signaal van onrustigheid ofzo.
Zelfde als dat ik met mijn been altijd beweeg :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')