abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2013 @ 20:27:39 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129481118
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als je 'hard' moet werken om een dame te versieren gaat er toch iets mis?
je kan het of je kan het niet. Je kunt het je zelf aanleren, maar dat zal nooit het zelfde zijn als een persoon die het onbewust altijd doet van jongs af aan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129481137
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij al met het me naar een plek begeven waar krukken vaak te vinden zijn :P
Wat is daar het probleem van? Het zoeken naar een plek met krukken of een stoel is gaaf :) Dan heb je direct met her en der al oogcontact gemaakt! Dat is vaak de beste intro!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129481139
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bij mij ook, ik kan niet zo goed stil zitten :D
:D _O-

Ik trouwens ook niet, altijd met m'n been bewegen enzo, lastig soms omdat mensen altijd denken dat ik zenuwachtig ben _O-
pi_129481160
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat er ook mensen zijn die flirten niet leuk vinden om te doen. Net als dat er mensen voetbal niet leuk vinden. Dat jij dat nou juist niet hebt houd niet direct in dat het leuk MOET zijn.

[..]

Ik denk echt dat je hier totaal door slaat. Je maakt het flirten veel groter dan het is man. Je maakt er een complete wetenschappelijk iets van :D

Als je flirten met vrouwen in het algemeen niet leuk vind, gaat het niet "werken" ook. Vrouwen vallen namelijk niet op het flirten zelf, maar op jou. Als je nooit flirt dan ben "jij" dat niet, maar een alternatief personage.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129481235
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je kan het of je kan het niet. Je kunt het je zelf aanleren, maar dat zal nooit het zelfde zijn als een persoon die het onbewust altijd doet van jongs af aan.
Je doet net alsof het een soort van wetenschappelijk achtige kunst is, een meisje versieren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129481280
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als je 'hard' moet werken om een dame te versieren gaat er toch iets mis?
Je moet niet "hard" werken om haar te versieren :) Je moet "hard" werken en er tegelijk van genieten dat je dingen doet die je normaal niet doet. Als je hetzelfde riedeltje blijft afspelen blijft het aantal vrouwen dat zich aangetrokken voelen tot je ook gelijk.

Als je een man bent die op zijn pad zit, dan behoord elk jaar steeds iets beter te worden dan het vorige jaar. Op gebied van vrouwen totaan misschien financieel gebied, sport of wat je nog meer leuk vind.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129481283
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je doet net alsof het een soort van wetenschappelijk achtige kunst is, een meisje versieren.
Ja voor mij wel :')
pi_129481298
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je flirten met vrouwen in het algemeen niet leuk vind, gaat het niet "werken" ook. Vrouwen vallen namelijk niet op het flirten zelf, maar op jou. Als je nooit flirt dan ben "jij" dat niet, maar een alternatief personage.
Ik merk overigens dat het tegen overgestelde (playing hard to get) ook goed werkt hoor. :)
pi_129481308
quote:

[..]

Bij mij is het zo dat flirten in een onbekende omgeving (ruwweg) voor mij fake aanvoelt, onnatuurlijk. Flirten lukt me eigenlijk alleen maar daar waar ik me echt thuis voel. Flirten zelf vind ik maar een verwarrend iets, al begrijp ik wel dat het maar een spelletje is, ik ben niet zo goed in -dat- spelletje :')
pi_129481387
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik was vroeger niet zo open als dat ik nu was. En volgend jaar zal ik weer openlijker zijn dan dat ik nu ben. Stapje voor stapje aan een oneindige weg timmeren ^^
Bij mij is meer open worden geen doel an sich, hoewel het best wat meer mag worden :P
  maandag 29 juli 2013 @ 20:32:05 #261
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129481403
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik merk overigens dat het tegen overgestelde (playing hard to get) ook goed werkt hoor. :)
En mysterieus zijn. Dat werkt ook.
Weinig over jezelf vertellen, maar wel de juiste vragen stellen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129481440
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zijn we bijna leeftijdsgenoten :P
Zoals je weet (en ik ga nu wat off-topic), op een gegeven moment leer je dat de weg die je bewandelt, anders blijkt te zijn dan je je die van tevoren voorgesteld had.
Ja dat is waar. Het grappige (en mooie) is, is dat op het gebied van vrouwen, als je veel actie onderneemt en een beetje logisch nadenkt succes onvermijdelijk is. Je kunt echt de mooiste en leukste vrouwen krijgen door alleen een praatje te maken met ze overdag, alleen besef je zelf dat nog niet. Als je hard doorzet maak je op een gegeven moment dingen mee die in je wildste of spannendste dromen niet eens voorkomen.
pi_129481447
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jullie maken het allemaal veelste ingewikkeld! _O-
  maandag 29 juli 2013 @ 20:33:24 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129481467
quote:

[..]

dus als je niet flirt ben je niet je zelf, zeg je dit nou dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:33:26 #265
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129481470
quote:
11s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het werkt serieus!
pi_129481510
quote:

[..]

Kaneel, hoe gaat het met jouw liefdesleven dan?
pi_129481528
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja voor mij wel :')
Een wetenschappelijke kunst?

Je weet op wat voor dames je valt, je gaat naar dat soort gelegenheden, desnoods met een vriend desnoods alleen, doe dat een aantal keer in verschillende plaatsen. Als je alleen bent wordt je vanzelf wel aangesproken, zo niet, spreek jij er een aan. One thing will eventually lead to another..
pi_129481531
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het werkt serieus!
Ik ben gewoon niet zo goed in dat, dat is het meer :P
Ik stel niet tactisch vragen, ik stel gewoon vragen die in me opkomen en dat kan over vanalles gaan :P
pi_129481533
quote:
11s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je zet mensen dan over je aan het denken, logisch dat dat werkt :P
  maandag 29 juli 2013 @ 20:34:45 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129481537
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je hebt 2 groepen mensen. 1 die zijn van naturen spontaan, kunnen makkelijk praten en versieren. Die kunnen gewoon met de situatie spelen en die naar hun eigen hand zetten. Die zullen altijd beter en natuurlijker zijn dan de mensen die het zich zelf hebben aangeleerd. Dat is wat ik daar mee bedoel.
pi_129481539
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

playing being hard to get. Vrouwen vallen daarop omdat ze instinctief denken dat je keuze hebt en ze concurrentie heeft. Als ze door heeft dat je het speelt, dan is gelijk de aantrekkingskracht weg.

Je moet niet denken dat je wat "voor haar moet doen", maar dat je zelf een badass motherfucker kunt worden over de jaren heen waardoor je zelf veel keuze krijgt.
pi_129481582
quote:

[..]

Ik speel vaak hard to get, maar niet bewust. Vertellen? Ik gooi vaak alles op tafel, ik heb echt schijt aan 'nadenken hoe ik iemand moet versieren'.

Of het gebeurt, of het gebeurt niet. Ik zit daar niet zo mee. Als je gaat nadenken, oe heb ik wel het goede gezegd etc. Gaat het de mist in.
pi_129481599
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Het grappige (en mooie) is, is dat op het gebied van vrouwen, als je veel actie onderneemt en een beetje logisch nadenkt succes onvermijdelijk is. Je kunt echt de mooiste en leukste vrouwen krijgen door alleen een praatje te maken met ze overdag, alleen besef je zelf dat nog niet. Als je hard doorzet maak je op een gegeven moment dingen mee die in je wildste of spannendste dromen niet eens voorkomen.
Gewoon praatjes maken overdag? Ik ben dan met m'n hoofd teveel bezig met wat ik dan op dat moment aan het doen ben :P
pi_129481605
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt 2 groepen mensen. 1 die zijn van naturen spontaan, kunnen makkelijk praten en versieren. Die kunnen gewoon met de situatie spelen en die naar hun eigen hand zetten. Die zullen altijd beter en natuurlijker zijn dan de mensen die het zich zelf hebben aangeleerd. Dat is wat ik daar mee bedoel.
Het is een beetje van beide natuurlijk. Ik weet dat ik best socialer kan worden, maar zo smooth als sommigen mensen heb ik allang uit mijn hoofd gezet :D
  maandag 29 juli 2013 @ 20:36:26 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129481619
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kaneel, hoe gaat het met jouw liefdesleven dan?
Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor Loka. :)

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet zo goed in dat, dat is het meer :P
Ik stel niet tactisch vragen, ik stel gewoon vragen die in me opkomen en dat kan over vanalles gaan :P
Oh, dat is ook geen probleem. Het kan uiteraard ook anders. Het is geen exacte wetenschap.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je zet mensen dan over je aan het denken, logisch dat dat werkt :P
Zeker. Zolang ze over je denken, ben je op de goede weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')