abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129480561
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja precies!
Dat betekent dan toch dat het niet de eisen zijn die iemand tegen houdt, maar de gedachten?
  maandag 29 juli 2013 @ 20:13:05 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129480564
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat sommige mensen zo bang zijn om een move te maken dat ze bij elke vrouw wel iets verzinnen waardoor ze niet goed genoeg is.
Dat zijn altijd wel de leukste mensen in de kroeg. Heerlijk hoe die soms dingen kunnen verzinnen om op hun kruk te blijven zitten :D En als je dan zegt dat ze op die manier nooit een kut zullen zien en ruiken doet hun uitbreken in woede :D

Heerlijk dat leedvermaak soms :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129480578
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou hoog of niet, dat is niet eens belangrijk. Wel is het belangrijk dat je niet voor minder gaat dan wat jij wilt. Je moet je niet laten beïnvloeden wat andere mannen van je vrouw vinden.

[..]

Kijk en hier ga je dus geweldig de mist in. Jij bepaalt namelijk opeens dat Flirten lol maken en grappig is. Dat is dus helemaal niet zo. Jij vind dat leuk en grappig. Andere vinden dat niet en zien dus totaal het nut niet in om random maar te flirten. Als die mensen pas flirten met iemand waar hun eisen bij passen is dat ook prima en niks fout aan.
Op het moment dat je gaat flirten als je alleen zeker weet dat je een relatie mee wilt dan:

A) Zet je haar op een voetstuk en krijgt ze een speciale behandeling ten opzichte van de rest.
B) Ben je minder natuurlijk, want je gedraagt je ineens anders.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129480592
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat betekent dan toch dat het niet de eisen zijn die iemand tegen houdt, maar de gedachten?
Ja daar heb je gelijk in
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:14:56 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129480628
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

nee ze bedoelde dat er ter plekken eisen bedacht worden om geen actie te ondernemen.
Ik maakte onlangs het volgende mee wat een prima voorbeeld is.

Een leuk uitziende vrouw komt binnen lopen. De betreffende persoon merkt de vrouw op en geeft aan het een mooie vrouw te vinden. Nou hup zeg ik, ga er heen dan! Nee joh ze draagt uggs. Vind ik niks. En hop veilig het biertje naar de lippen brengen en blijven zitten. En zo is er ALTIJD wel wat :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129480649
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in
Oke, maar zijn er dan ook wel 'echte' eisen waardoor onzekere mensen het zichzelf moeilijk maken?
pi_129480697
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee ze bedoelde dat er ter plekken eisen bedacht worden om geen actie te ondernemen.
Ik maakte onlangs het volgende mee wat een prima voorbeeld is.

Een leuk uitziende vrouw komt binnen lopen. De betreffende persoon merkt de vrouw op en geeft aan het een mooie vrouw te vinden. Nou hup zeg ik, ga er heen dan! Nee joh ze draagt uggs. Vind ik niks. En hop veilig het biertje naar de lippen brengen en blijven zitten. En zo is er ALTIJD wel wat :D
Zo ben ik ook wel een beetje :7 Gewoon keilaf natuurlijk :P Behalve als ik gezopen heb :')

Alleen dan niet zo op stomme dingen als uggs, maar eerder dat ze te 'wild' voor me is bv. :P
pi_129480703
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Oke, maar zijn er dan ook wel 'echte' eisen waardoor onzekere mensen het zichzelf moeilijk maken?
Ja, de eisen aan de "uitkomst van de interactie". De eis is altijd dat ze "goed moet reageren". Wanneer je dit los kunt laten ben je geheel vrij.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:17:21 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129480712
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hoe zie jij dat dan?
Lui zijn is te beroerd zijn om iets te doen, om actie te ondernemen.
Eisen stellen aan een potentiele relatie heeft daar niks mee te maken. Tuurlijk stellen de meeste mensen aanvankelijk eisen. Je weet ongeveer wat je leuk vindt, gebaseerd op waarnemingen en vorige relaties. Daar zoek je dan weer naar. Je zoekt bijvoorbeeld naar een sportieve meid, of iemand die van dansen houdt.

Je kunt echter prima iemand tegen het lijf lopen, de volgende dag, waar je ineens een klik mee hebt. Het is leuk, gezellig, spannend. Misschien deelt ze jouw passie voor dansen niet, maar dat maakt dan toch niks meer uit?
Als je naar eisen kijkt als uiterlijk, laten mensen ook wel dingen zitten, omdat ze uiteindelijk niet zo relevant zijn als je denkt. Als er een klik is, als je verliefd bent, als je het heerlijk vindt om met iemand de dag door te brengen, ga je niet moeilijk doen over het feit dat iemand misschien te lang is, iets te zwaar is of de verkeerde huidskleur heeft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 29 juli 2013 @ 20:18:00 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129480740
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op het moment dat je gaat flirten als je alleen zeker weet dat je een relatie mee wilt dan:
Mogelijke relatie materiaal is iets anders dan zeker een relatie mee willen. Er is ook zo iets als een tussenweg.

quote:
A) Zet je haar op een voetstuk en krijgt ze een speciale behandeling ten opzichte van de rest.
Zou niet weten waarom je haar op een voetstuk zet. Die persoon heeft je personelijke voorkeur. Of dat nou op sociaal gebied of op flirt gebied is. Dat maakt niks uit. Iedereen heeft zijn / haar voorkeuren. Heeft niks te maken met voetstuk plaatsen.

quote:
B) Ben je minder natuurlijk, want je gedraagt je ineens anders.
Hoezo gedraag je opeens anders, omdat je met mevrouw A niet flirt maar met mevrouw B wel.
Beetje ver gezocht vind je niet.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:18:28 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129480752
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat zijn altijd wel de leukste mensen in de kroeg. Heerlijk hoe die soms dingen kunnen verzinnen om op hun kruk te blijven zitten :D En als je dan zegt dat ze op die manier nooit een kut zullen zien en ruiken doet hun uitbreken in woede :D

Heerlijk dat leedvermaak soms :P
Gewoon mooi zitten zijn op je kruk en wachten op aanspraak.
pi_129480754
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, de eisen aan de "uitkomst van de interactie". De eis is altijd dat ze "goed moet reageren". Wanneer je dit los kunt laten ben je geheel vrij.
Dat ben ik me je eens. Maar dat is wel iets wat heel moeilijk is. Sommige mensen zijn niet zo 'open'.
pi_129480811
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is voor de vrouwen genoeg idd, maja moet je der wel heen durven :P
  maandag 29 juli 2013 @ 20:21:33 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129480855
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lui zijn is te beroerd zijn om iets te doen, om actie te ondernemen.
Eisen stellen aan een potentiele relatie heeft daar niks mee te maken. Tuurlijk stellen de meeste mensen aanvankelijk eisen. Je weet ongeveer wat je leuk vindt, gebaseerd op waarnemingen en vorige relaties. Daar zoek je dan weer naar. Je zoekt bijvoorbeeld naar een sportieve meid, of iemand die van dansen houdt.

Je kunt echter prima iemand tegen het lijf lopen, de volgende dag, waar je ineens een klik mee hebt. Het is leuk, gezellig, spannend. Misschien deelt ze jouw passie voor dansen niet, maar dat maakt dan toch niks meer uit?
Als je naar eisen kijkt als uiterlijk, laten mensen ook wel dingen zitten, omdat ze uiteindelijk niet zo relevant zijn als je denkt. Als er een klik is, als je verliefd bent, als je het heerlijk vindt om met iemand de dag door te brengen, ga je niet moeilijk doen over het feit dat iemand misschien te lang is, iets te zwaar is of de verkeerde huidskleur heeft.
mee eens, maar men bedoelde juist het type mens die er niks voor wilt doen om wat voor vreemde reden dan ook.

quote:

[..]

is een tactiek ja, maar dat kan soms lang.... heel lang gaan duren :D
pi_129480875
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mogelijke relatie materiaal is iets anders dan zeker een relatie mee willen. Er is ook zo iets als een tussenweg.

[..]

Zou niet weten waarom je haar op een voetstuk zet. Die persoon heeft je personelijke voorkeur. Of dat nou op sociaal gebied of op flirt gebied is. Dat maakt niks uit. Iedereen heeft zijn / haar voorkeuren. Heeft niks te maken met voetstuk plaatsen.

"Versieren" is niets meer dan een expressie van jezelf, laten zien wie jij bent. M.a.w. heel het "versierspel" van dat je een berg moet gaan beklimmen om haar te krijgen bestaat niet. Het is jezelf delen inclusief het flirt spel, (ja , meer met je lul denken ipv met je hersenen) en van de berg afglijden. Je hoeft haar niet perse te zoenen of wat dan ook, maar als het een vrouw is en ze ziet er normaal uit, waarom niet? Hecht niet zoveel waarde aan flirten maar begin er echt plezier in te krijgen :)
quote:
[..]

Hoezo gedraag je opeens anders, omdat je met mevrouw A niet flirt maar met mevrouw B wel.
Beetje ver gezocht vind je niet.
Er zit een heel groot verschil in je gedrag. Als je weinig flirt, dan ben jij gewoon geen flirter en zal ze merken ook dat je anders bent dan normaal.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:22:05 #241
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129480886
quote:

[..]

Bij dat mooi zitten zijn gaat het fout bij mij
pi_129480928
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Bij mij al met het me naar een plek begeven waar krukken vaak te vinden zijn :P
pi_129480942
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat ben ik me je eens. Maar dat is wel iets wat heel moeilijk is. Sommige mensen zijn niet zo 'open'.
Ik was vroeger niet zo open als dat ik nu was. En volgend jaar zal ik weer openlijker zijn dan dat ik nu ben. Stapje voor stapje aan een oneindige weg timmeren ^^
pi_129480967
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik was vroeger niet zo open als dat ik nu was. En volgend jaar zal ik weer openlijker zijn dan dat ik nu ben. Stapje voor stapje aan een oneindige weg timmeren ^^
Zeg firefly3, hoe oud ben je eigenlijk?
  maandag 29 juli 2013 @ 20:25:12 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129481000
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is voor de vrouwen genoeg idd, maja moet je der wel heen durven :P
Voor mij werkt het ook.

quote:

[..]

Leer van mij, Roy. Ik geef entreelessen voor 12,50 per uur.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

mee eens, maar men bedoelde juist het type mens die er niks voor wilt doen om wat voor vreemde reden dan ook.

[..]

is een tactiek ja, maar dat kan soms lang.... heel lang gaan duren :D
Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen, denk ik.
pi_129481010
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zeg firefly3, hoe oud ben je eigenlijk?
29
  maandag 29 juli 2013 @ 20:26:08 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129481045
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Versieren" is niets meer dan een expressie van jezelf, laten zien wie jij bent. M.a.w. heel het "versierspel" van dat je een berg moet gaan beklimmen om haar te krijgen bestaat niet. Het is jezelf delen inclusief het flirt spel, (ja , meer met je lul denken ipv met je hersenen) en van de berg afglijden. Je hoeft haar niet perse te zoenen of wat dan ook, maar als het een vrouw is en ze ziet er normaal uit, waarom niet? Hecht niet zoveel waarde aan flirten maar begin er echt plezier in te krijgen :)

Omdat er ook mensen zijn die flirten niet leuk vinden om te doen. Net als dat er mensen voetbal niet leuk vinden. Dat jij dat nou juist niet hebt houd niet direct in dat het leuk MOET zijn.

quote:
Er zit een heel groot verschil in je gedrag. Als je weinig flirt, dan ben jij gewoon geen flirter en zal ze merken ook dat je anders bent dan normaal.
Ik denk echt dat je hier totaal door slaat. Je maakt het flirten veel groter dan het is man. Je maakt er een complete wetenschappelijk iets van :D

quote:

[..]

Bij mij ook, ik kan niet zo goed stil zitten :D
pi_129481050
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op sommige fotos lijkt ze heel erg op een vriendin van me waarmee ik zaterdag had afgesproken. Het komt alleen door het harde "werken" en niet door lui zijn.
Als je 'hard' moet werken om een dame te versieren gaat er toch iets mis?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129481069
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

29
Zijn we bijna leeftijdsgenoten :P
Zoals je weet (en ik ga nu wat off-topic), op een gegeven moment leer je dat de weg die je bewandelt, anders blijkt te zijn dan je je die van tevoren voorgesteld had.
pi_129481104
quote:

[..]

Haha, dat deed me denken aan het volgende:

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')