Dat zijn altijd wel de leukste mensen in de kroeg. Heerlijk hoe die soms dingen kunnen verzinnen om op hun kruk te blijven zittenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat sommige mensen zo bang zijn om een move te maken dat ze bij elke vrouw wel iets verzinnen waardoor ze niet goed genoeg is.
Op het moment dat je gaat flirten als je alleen zeker weet dat je een relatie mee wilt dan:quote:Op maandag 29 juli 2013 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou hoog of niet, dat is niet eens belangrijk. Wel is het belangrijk dat je niet voor minder gaat dan wat jij wilt. Je moet je niet laten beïnvloeden wat andere mannen van je vrouw vinden.
[..]
Kijk en hier ga je dus geweldig de mist in. Jij bepaalt namelijk opeens dat Flirten lol maken en grappig is. Dat is dus helemaal niet zo. Jij vind dat leuk en grappig. Andere vinden dat niet en zien dus totaal het nut niet in om random maar te flirten. Als die mensen pas flirten met iemand waar hun eisen bij passen is dat ook prima en niks fout aan.
Ja daar heb je gelijk inquote:Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat betekent dan toch dat het niet de eisen zijn die iemand tegen houdt, maar de gedachten?
nee ze bedoelde dat er ter plekken eisen bedacht worden om geen actie te ondernemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat betekent dan toch dat het niet de eisen zijn die iemand tegen houdt, maar de gedachten?
Oke, maar zijn er dan ook wel 'echte' eisen waardoor onzekere mensen het zichzelf moeilijk maken?quote:
Zo ben ik ook wel een beetjequote:Op maandag 29 juli 2013 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ze bedoelde dat er ter plekken eisen bedacht worden om geen actie te ondernemen.
Ik maakte onlangs het volgende mee wat een prima voorbeeld is.
Een leuk uitziende vrouw komt binnen lopen. De betreffende persoon merkt de vrouw op en geeft aan het een mooie vrouw te vinden. Nou hup zeg ik, ga er heen dan! Nee joh ze draagt uggs. Vind ik niks. En hop veilig het biertje naar de lippen brengen en blijven zitten. En zo is er ALTIJD wel wat
Ja, de eisen aan de "uitkomst van de interactie". De eis is altijd dat ze "goed moet reageren". Wanneer je dit los kunt laten ben je geheel vrij.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, maar zijn er dan ook wel 'echte' eisen waardoor onzekere mensen het zichzelf moeilijk maken?
Lui zijn is te beroerd zijn om iets te doen, om actie te ondernemen.quote:
Mogelijke relatie materiaal is iets anders dan zeker een relatie mee willen. Er is ook zo iets als een tussenweg.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het moment dat je gaat flirten als je alleen zeker weet dat je een relatie mee wilt dan:
Zou niet weten waarom je haar op een voetstuk zet. Die persoon heeft je personelijke voorkeur. Of dat nou op sociaal gebied of op flirt gebied is. Dat maakt niks uit. Iedereen heeft zijn / haar voorkeuren. Heeft niks te maken met voetstuk plaatsen.quote:A) Zet je haar op een voetstuk en krijgt ze een speciale behandeling ten opzichte van de rest.
Hoezo gedraag je opeens anders, omdat je met mevrouw A niet flirt maar met mevrouw B wel.quote:B) Ben je minder natuurlijk, want je gedraagt je ineens anders.
Gewoon mooi zitten zijn op je kruk en wachten op aanspraak.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel de leukste mensen in de kroeg. Heerlijk hoe die soms dingen kunnen verzinnen om op hun kruk te blijven zittenEn als je dan zegt dat ze op die manier nooit een kut zullen zien en ruiken doet hun uitbreken in woede
![]()
Heerlijk dat leedvermaak soms
Dat ben ik me je eens. Maar dat is wel iets wat heel moeilijk is. Sommige mensen zijn niet zo 'open'.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, de eisen aan de "uitkomst van de interactie". De eis is altijd dat ze "goed moet reageren". Wanneer je dit los kunt laten ben je geheel vrij.
Dat is voor de vrouwen genoeg idd, maja moet je der wel heen durvenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon mooi zitten zijn op je kruk en wachten op aanspraak.
mee eens, maar men bedoelde juist het type mens die er niks voor wilt doen om wat voor vreemde reden dan ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lui zijn is te beroerd zijn om iets te doen, om actie te ondernemen.
Eisen stellen aan een potentiele relatie heeft daar niks mee te maken. Tuurlijk stellen de meeste mensen aanvankelijk eisen. Je weet ongeveer wat je leuk vindt, gebaseerd op waarnemingen en vorige relaties. Daar zoek je dan weer naar. Je zoekt bijvoorbeeld naar een sportieve meid, of iemand die van dansen houdt.
Je kunt echter prima iemand tegen het lijf lopen, de volgende dag, waar je ineens een klik mee hebt. Het is leuk, gezellig, spannend. Misschien deelt ze jouw passie voor dansen niet, maar dat maakt dan toch niks meer uit?
Als je naar eisen kijkt als uiterlijk, laten mensen ook wel dingen zitten, omdat ze uiteindelijk niet zo relevant zijn als je denkt. Als er een klik is, als je verliefd bent, als je het heerlijk vindt om met iemand de dag door te brengen, ga je niet moeilijk doen over het feit dat iemand misschien te lang is, iets te zwaar is of de verkeerde huidskleur heeft.
is een tactiek ja, maar dat kan soms lang.... heel lang gaan durenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Versieren" is niets meer dan een expressie van jezelf, laten zien wie jij bent. M.a.w. heel het "versierspel" van dat je een berg moet gaan beklimmen om haar te krijgen bestaat niet. Het is jezelf delen inclusief het flirt spel, (ja , meer met je lul denken ipv met je hersenen) en van de berg afglijden. Je hoeft haar niet perse te zoenen of wat dan ook, maar als het een vrouw is en ze ziet er normaal uit, waarom niet? Hecht niet zoveel waarde aan flirten maar begin er echt plezier in te krijgenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mogelijke relatie materiaal is iets anders dan zeker een relatie mee willen. Er is ook zo iets als een tussenweg.
[..]
Zou niet weten waarom je haar op een voetstuk zet. Die persoon heeft je personelijke voorkeur. Of dat nou op sociaal gebied of op flirt gebied is. Dat maakt niks uit. Iedereen heeft zijn / haar voorkeuren. Heeft niks te maken met voetstuk plaatsen.
Er zit een heel groot verschil in je gedrag. Als je weinig flirt, dan ben jij gewoon geen flirter en zal ze merken ook dat je anders bent dan normaal.quote:[..]
Hoezo gedraag je opeens anders, omdat je met mevrouw A niet flirt maar met mevrouw B wel.
Beetje ver gezocht vind je niet.
Bij dat mooi zitten zijn gaat het fout bij mijquote:Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij al met het me naar een plek begeven waar krukken vaak te vinden zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat mooi zitten zijn gaat het fout bij mij
Ik was vroeger niet zo open als dat ik nu was. En volgend jaar zal ik weer openlijker zijn dan dat ik nu ben. Stapje voor stapje aan een oneindige weg timmeren ^^quote:Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat ben ik me je eens. Maar dat is wel iets wat heel moeilijk is. Sommige mensen zijn niet zo 'open'.
Zeg firefly3, hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet zo open als dat ik nu was. En volgend jaar zal ik weer openlijker zijn dan dat ik nu ben. Stapje voor stapje aan een oneindige weg timmeren ^^
Voor mij werkt het ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is voor de vrouwen genoeg idd, maja moet je der wel heen durven
Leer van mij, Roy. Ik geef entreelessen voor 12,50 per uur.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen, denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mee eens, maar men bedoelde juist het type mens die er niks voor wilt doen om wat voor vreemde reden dan ook.
[..]
is een tactiek ja, maar dat kan soms lang.... heel lang gaan duren
29quote:Op maandag 29 juli 2013 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg firefly3, hoe oud ben je eigenlijk?
Omdat er ook mensen zijn die flirten niet leuk vinden om te doen. Net als dat er mensen voetbal niet leuk vinden. Dat jij dat nou juist niet hebt houd niet direct in dat het leuk MOET zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Versieren" is niets meer dan een expressie van jezelf, laten zien wie jij bent. M.a.w. heel het "versierspel" van dat je een berg moet gaan beklimmen om haar te krijgen bestaat niet. Het is jezelf delen inclusief het flirt spel, (ja , meer met je lul denken ipv met je hersenen) en van de berg afglijden. Je hoeft haar niet perse te zoenen of wat dan ook, maar als het een vrouw is en ze ziet er normaal uit, waarom niet? Hecht niet zoveel waarde aan flirten maar begin er echt plezier in te krijgen
Ik denk echt dat je hier totaal door slaat. Je maakt het flirten veel groter dan het is man. Je maakt er een complete wetenschappelijk iets vanquote:Er zit een heel groot verschil in je gedrag. Als je weinig flirt, dan ben jij gewoon geen flirter en zal ze merken ook dat je anders bent dan normaal.
Bij mij ook, ik kan niet zo goed stil zittenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je 'hard' moet werken om een dame te versieren gaat er toch iets mis?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op sommige fotos lijkt ze heel erg op een vriendin van me waarmee ik zaterdag had afgesproken. Het komt alleen door het harde "werken" en niet door lui zijn.
Zijn we bijna leeftijdsgenotenquote:
Haha, dat deed me denken aan het volgende:quote:Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |