Ik wil daar dan ook graag vanaf, klinkt misschien paradoxaal oid?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je bent daar obsessief mee bezig.
Jup, daarom ga ik niet meer uit de laatste tijdquote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef M1stral het volgende:
Luister, als je gaat stappen... Of het nou voor de gezelligheid is of voor het scoren van vrouwen.
Protip van mij:
Je komt met niks en het ergste wat kan gebeuren is dat je met niks naar huis gaat, met andere woorden, je hebt niks te verliezen.
Dus wees je zelf, doe je ding en belangrijkste is heb plezier, want als het een "moetje" word, dan gaat de lol er snel vanaf, denk ik zo.
Deze dame weet.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:
Je bent alles veel te veel aan het analyseren, kingtoppie. Alles je eens wat deed met verstand op nul zou je zo succes hebben denk ik.
Ach ik zit in wezen gewoon te zeuren dat ik actie zou moeten nemen zou ik iets willen en dat het niet vanzelf gaat.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:
Je bent alles veel te veel aan het analyseren, kingtoppie. Alles je eens wat deed met verstand op nul zou je zo succes hebben denk ik.
Dan versier ik jou wel, oke?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:37 schreef Fascination het volgende:
Maar goed ben zelf ook niet zo'n held.
Ik wil liever een vrouw.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
Wat mijn interesse wekt? Of wat... Wat bedoel je?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Wat wekt naar jullie inzien interesse in een ander persoon?
Wat wekt veelal de interesse van een individu in een ander individu?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat mijn interesse wekt? Of wat... Wat bedoel je?
Ja, maar de grote lijnen komen bij een grote meerderheid toch zeker wel overeen.quote:
Interesse, maar vooral humor en spontaniteit.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wekt veelal de interesse van een individu in een ander individu?
C'est ca, companero.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef M1stral het volgende:
Luister, als je gaat stappen... Of het nou voor de gezelligheid is of voor het scoren van vrouwen.
Protip van mij:
Je komt met niks en het ergste wat kan gebeuren is dat je met niks naar huis gaat, met andere woorden, je hebt niks te verliezen.
Dus wees je zelf, doe je ding en belangrijkste is heb plezier, want als het een "moetje" word, dan gaat de lol er snel vanaf, denk ik zo.
Empathie uiteindelijk dus.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Interesse, maar vooral humor en spontaniteit.
Ook wel, maar niet volledig. Ik vind het persoonlijk belangrijk dat ik het meer dan gewoon gezellig en leuk heb met een dame in terms of humour. Dat kan iig vanaf mijn kant wel snel voor een klik zorgen, vooral omdat ik zelf graag overal humor in heb en veel lach en niet alles veel te serieus wil opvatten.quote:
Ja dat is ook wel zo. Ik noem een wederzijdse drang naar het weerzien maar een klik voor het gemakquote:Op zondag 21 juli 2013 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
"De klik" is overigens een raar iets. Soms loopt iets lekker en soms niet, maar bij mij komt het erop neer dat ik niet eens weet wat "een klik hebben" is
Op het moment dat je denkt de top van de wereld te hebben bereikt, groei je niet meer.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef M1stral het volgende:
Jezus, wat is dat met al die PUA crap. Vrouwen versieren is geen hogere wiskunde hoor. Als ik wil loop ik een willekeurige club in en heb ik er één aan elke vinger na een avondje.
Kwestie van durven en doen. Ze zeggen niet voor niks, een brutaal mens heeft de halve wereld.
Nee, dan lekker onzeker blijven en niet uit je schulp durven kruipen... Ja, dan komen ze inderdaad niet.
Is geluk niet belangrijker dan groei?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het moment dat je denkt de top van de wereld te hebben bereikt, groei je niet meer.
Wat is geluk?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is geluk niet belangrijker dan groei?
Ik denk ook niet dat er een algemene formule voor is hoor, het is maar net wat bij je past waar je gelukkig door wordt. Ik geloof ook niet zo in groeien om het groeien maar soms kun je wel door wat kleine veranderingen al een stuk prettiger leven.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In een situatie leven waarbij je een tevreden en voldaan gevoel krijgt, ofzo.
Groei moet je juist gelukkig maken. Jij bent zelf de enige constante factor in heel je leven waar je 24 uur per dag mee te maken hebt. Dat wil niet zeggen dat je in een relatie niet samen kunt groeien uiteraard, dat is ook mogelijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is geluk niet belangrijker dan groei?
Maar zonder steeds meer te willen kun je ook met voldoening leven, lijkt me. Ik zou alleen dingen veranderen als het nodig is of wanneer ik daar blijer van zou worden, maar het niet doen om het veranderen zelf.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Groei moet je juist gelukkig maken. Jij bent zelf de enige constante factor in heel je leven waar je 24 uur per dag mee te maken hebt. Dat wil niet zeggen dat je in een relatie niet samen kunt groeien uiteraard, dat is ook mogelijk.
Als het goed is ben je dagelijks bezig met zelfontwikkeling en groei, in de zin van studie, geld verdienen en gezondheid van je lichaam. Als je geen doelen hebt om naar toe te groeien wordt je juist ongelukkig lijkt me.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zonder steeds meer te willen kun je ook met voldoening leven, lijkt me. Ik zou alleen dingen veranderen als het nodig is of wanneer ik daar blijer van zou worden, maar het niet doen om het veranderen zelf.
Jup, je moet een beetje bezig blijven.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het goed is ben je dagelijks bezig met zelfontwikkeling en groei, in de zin van studie, geld verdienen en gezondheid van je lichaam. Als je geen doelen hebt om naar toe te groeien wordt je juist ongelukkig lijkt me.
Hmm, dat is vooral het noodzakelijke onderhoud van je gelukgevoel, die dingen doen, toch?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het goed is ben je dagelijks bezig met zelfontwikkeling en groei, in de zin van studie, geld verdienen en gezondheid van je lichaam. Als je geen doelen hebt om naar toe te groeien wordt je juist ongelukkig lijkt me.
Groei maakt economen blij, maar niet per se mensen. Wanneer je tevreden bent met wie je bent is groei, ofwel verandering, niet nodig. Het gebeurt overigens wel, want verandering is onvermijdelijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Groei moet je juist gelukkig maken. Jij bent zelf de enige constante factor in heel je leven waar je 24 uur per dag mee te maken hebt. Dat wil niet zeggen dat je in een relatie niet samen kunt groeien uiteraard, dat is ook mogelijk.
Je weet heus wel dat ik het gehele proces bedoel.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:37 schreef Gray het volgende:
Het lijkt me bijzonder lastig gelukkig zijn wanneer je geluk afhankelijk is van het behalen van doelen.
Sorry, ik kan nog geen gedachten lezen over het internet.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat ik het gehele proces bedoel.
Keep practicingquote:Op zondag 21 juli 2013 16:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Sorry, ik kan nog geen gedachten lezen over het internet.
Wat valt er te groeien dan? Versieren kan je, daar is geen level up voor hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het moment dat je denkt de top van de wereld te hebben bereikt, groei je niet meer.
Als ik de posts van firefly3 een beetje interpreteer gaat het over zelfvertrouwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat valt er te groeien dan? Versieren kan je, daar is geen level up voor hoor.
Aan de andere kant denkt hij ook dat het proces van versieren gelukkig maakt en dat is simpelweg niet waar. Geluk kan je best kweken, maar je gaat het niet ergens anders uithalen. Onconditioneel geluk dan, hè?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik de posts van firefly3 een beetje interpreteer gaat het over zelfvertrouwen.
Dat kan je kweken.
Bespaar me de vaktermen. Ben ik niet zo in thuis. Maar als je zeker van jezelf bent lukt in principe een hoop. Ervaring opdoen kan daar aan bij dragen. Natuurlijk moet je niet als een zelfverzekerde zak hooi ergens gaan staan, ik haal mijn geluk dan ook niet uit het versieren van vrouwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Aan de andere kant denkt hij ook dat het proces van versieren gelukkig maakt en dat is simpelweg niet waar. Geluk kan je best kweken, maar je gaat het niet ergens anders uithalen. Onconditioneel geluk dan, hè?
Met onconditioneel geluk bedoel ik simpelweg dat je niets nodig hebt om geluk te ervaren. Het brengt kalmte en rust met zich mee waar anderen in kunnen delen.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bespaar me de vaktermen. Ben ik niet zo in thuis. Maar als je zeker van jezelf bent lukt in principe een hoop. Ervaring opdoen kan daar aan bij dragen. Natuurlijk moet je niet als een zelfverzekerde zak hooi ergens gaan staan, ik haal mijn geluk dan ook niet uit het versieren van andere vrouwen.
Zou het eerder andersom zien. Exposure las ik net ergens in de krant werkt dan weer wel tegen angsten.
Heb hier verder ook niet zoveel aan toe te voegen. Lees hier met name mee voor de nieuwe inzichten.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Met onconditioneel geluk bedoel ik simpelweg dat je niets nodig hebt om geluk te ervaren. Het brengt kalmte en rust met zich mee waar anderen in kunnen delen.
Versieren kan je het eigenlijk niet eens noemen, want een intentie ontbreekt, maar mijn ervaring is dat je samenkomt met een ander. Zoiets gaat heel ontspannen, zonder stress. En het mooie is dat die kalmte niet van een ander afhankelijk is.
Een soortgelijk effect ervaren mensen in een relatie ook wanneer ze met een ander praten.
In zekere zin waar.quote:Op zonda! 21 juli 2013 18:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik de posts van firefly3 een beetje interpreteer gaat het over zelfvertrouwen.
Dat kan je kweken.
Mja. Je zou ook kunnen zeggen dat iedereen ergens zwaar aan tilt en dat 'versieren' de gemeenschappelijke deler is.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:17 schreef M1stral het volgende:
Maar mensen hier tillen wel erg zwaar aan het versieren
Wat ik merk is dat als je in die situatie zit, je eerst aan jezelf moet werken voordat je aan relaties moet beginnen terwijl mensen die zelf ook problemen op persoonlijk vlak hebben, maar wel aan relaties kunnen komen, blijkbaar in orde zijn of zoietsquote:Op maandag 22 juli 2013 01:17 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg soms het idee dat mensen die niet goed kunnen versieren of geen relatie lijken te kunnen krijgen moeten verantwoorden waarom ze er zo graag een zouden willen, terwijl mensen die er totaal geen moeite mee hebben lekker kunnen aanklooien en doen waar ze zin in hebben zonder die verantwoording te hoeven doen. Waarom is dat?
Ja zoiets dusquote:Op maandag 22 juli 2013 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik merk is dat als je in die situatie zit, je eerst aan jezelf moet werken voordat je aan relaties moet beginnen terwijl mensen die zelf ook problemen op persoonlijk vlak hebben, maar wel aan relaties kunnen komen, blijkbaar in orde zijn of zoiets
Pff, het is warm en ik weet niet wat ik tik
Hoezo verantwoorden waarom je een relatie zou willen? Ik snap het niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:17 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg soms het idee dat mensen die niet goed kunnen versieren of geen relatie lijken te kunnen krijgen moeten verantwoorden waarom ze er zo graag een zouden willen, terwijl mensen die er totaal geen moeite mee hebben lekker kunnen aanklooien en doen waar ze zin in hebben zonder die verantwoording te hoeven doen. Waarom is dat?
Misschien omdat het lijkt alsof ze er geen willen / moeite voor willen doen?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo verantwoorden waarom je een relatie zou willen? Ik snap het niet.
Het heeft geen zin om dat soort vragen te gaan stellen.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:17 schreef Faxie het volgende:
Ik snap het ook niet, maar dat wordt wel vaak gevraagd in dit soort topics dus...quote:Op maandag 22 juli 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo verantwoorden waarom je een relatie zou willen? Ik snap het niet.
Ow in die zin. Dat komt doordat (naar mijn observatie) vaak voorkomt dat die mensen een relatie vaak zien als oplossing voor iets. Als opvulling van het leven, eenzaamheid op te lossen, dat soort dingen. Ipv als aanvulling/verrijking.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:03 schreef Faxie het volgende:
Ik snap het ook niet, maar dat wordt wel vaak gevraagd in dit soort topics dus...
Maar dat zie je bij mensen die wel een relatie hebben ook vaak genoeg....quote:Op maandag 22 juli 2013 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow in die zin. Dat komt doordat (naar mijn observatie) vaak voorkomt dat die mensen een relatie vaak zien als oplossing voor iets. Als opvulling van het leven, eenzaamheid op te lossen, dat soort dingen. Ipv als aanvulling/verrijking.
Klopt. Maar die komen hier niet postenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:11 schreef Faxie het volgende:
Maar dat zie je bij mensen die wel een relatie hebben ook vaak genoeg....
Die methode wordt veel gebruikt door mensen die eerst aan zichzelf zouden moeten werken. Echter, in dit topic wordt gehamerd op het idee dat je eerst aan jezelf moet werken terwijl een aantal mensen hier liever een slechte relatie zouden willen hebben (daar komt het op neer dan) dan helemaal geen, maar ze hebben helemaal geen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow in die zin. Dat komt doordat (naar mijn observatie) vaak voorkomt dat die mensen een relatie vaak zien als oplossing voor iets. Als opvulling van het leven, eenzaamheid op te lossen, dat soort dingen. Ipv als aanvulling/verrijking.
Dat is iets wat ik steeds weer voor me uit schuif!quote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef dyna18 het volgende:
Hoi gezellige mensen hier, ik heb besloten om ook maar weer eens mijn inspanningen een boost te geven. Ik ben nu bezig om een nieuw datingsite profiel te schrijven (wat toch elke keer weer erg lastig blijkt).
Als ze een slechte relatie willen, dan kunnen ze op elk meisje afstappen. Leg dan de wensen/eisen die je hebt helemaal opzij. Er zijn altijd wel mensen die nooit 'nee' zeggen als je even lief tegen ze doet. Dan heb je een slechte relatie.. woeiquote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die methode wordt veel gebruikt door mensen die eerst aan zichzelf zouden moeten werken. Echter, in dit topic wordt gehamerd op het idee dat je eerst aan jezelf moet werken terwijl een aantal mensen hier liever een slechte relatie zouden willen hebben (daar komt het op neer dan) dan helemaal geen, maar ze hebben helemaal geen.
Zoiets?
Ik denk alleen dat jouw methode ietswat ver gezocht isquote:Op maandag 22 juli 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze een slechte relatie willen, dan kunnen ze op elk meisje afstappen. Leg dan de wensen/eisen die je hebt helemaal opzij. Er zijn altijd wel mensen die nooit 'nee' zeggen als je even lief tegen ze doet. Dan heb je een slechte relatie.. woei![]()
En heb je niet eens hoeven te versieren.
Het is natuurlijk wel een uiterste. Maar het komt er wel vaak op neer dat als je neit goed in je vel zit / (grote) problemen hebt, dat je dat uitstraalt en daardoor al een achterstand hebt bij het versieren.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk alleen dat jouw methode ietswat ver gezocht is
Waar op gedoeld wordt, is dat velen die zogezegd niet lekker in hun vel zitten, wel in staat zijn om succesvol te versieren.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een uiterste. Maar het komt er wel vaak op neer dat als je neit goed in je vel zit / (grote) problemen hebt, dat je dat uitstraalt en daardoor al een achterstand hebt bij het versieren.
Mensen prikken daar namelijk doorheen. Is het niet bij de ontmoeting dan wel bij de zoveelste date.
Probeer je eerst die zaken op te lossen/aan te werken, dan zal je beter in je vel gaan zitten, voel je je beter, straal je dat uit, heb je meer succes.
Blijkbaar heeft dat 'niet lekker ind e vel zitten' dan weinig te doen met hoe ze sociaal zijn. Die kunnen blijkbaar wel goed overweg met vrouwe, of in ieder geval goed genoeg. Weten een gesprek te starten / op gang te houden en durven de volgende stap te maken.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar op gedoeld wordt, is dat velen die zogezegd niet lekker in hun vel zitten, wel in staat zijn om succesvol te versieren.
Versieren is wel iets anders dan een relatie krijgen. Dat is vluchtig , een relatie is wat langer en ook werk wel degelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar op gedoeld wordt, is dat velen die zogezegd niet lekker in hun vel zitten, wel in staat zijn om succesvol te versieren.
Ja, maar dit topic gaat over versierenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Versieren is wel iets anders dan een relatie krijgen. Dat is vluchtig , een relatie is wat langer en ook werk wel degelijk
Maar de ene heeft net even wat meer problemen dan de ander. Wat ook meespeelt is dat sommige problemen voor de ene zwaarder wegen dan voor de anderquote:Op maandag 22 juli 2013 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft dat 'niet lekker ind e vel zitten' dan weinig te doen met hoe ze sociaal zijn. Die kunnen blijkbaar wel goed overweg met vrouwe, of in ieder geval goed genoeg. Weten een gesprek te starten / op gang te houden en durven de volgende stap te maken.
Het ligt natuurlijk geheel aan de problemen die iemand heeft. Niemand is probleemloos.
yup.. precies mijn punt.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar de ene heeft net even wat meer problemen dan de ander. Wat ook meespeelt is dat sommige problemen door de ene zwaarder wegen dan voor de ander
We zijn het een keer eens.. dat mag toch ook wel?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat was godverdomme mijn punt, dievegge
ik maakte maar een garpjequote:Op maandag 22 juli 2013 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens.. dat mag toch ook wel?
Juist omdat een relatie erg intens kan zijn, betekend dat ook dat je snel kan groeien als persoon en zo sneller er beter uitkomt (wat niet betekent dat het dan ook makkelijk is). Ik snap die wens naar een relatie wel, ook als men toch nog wat issues heeft die ook aandacht nodig hebben.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk soms dat sommige mensen in dit topic gewoon te veel gelijk willen. Als je al heel erg moeite hebt met vriendschappen en niet veel mensen hebt, dan is een relatie juist nog moeilijker want een relatie is nog intenser dan een vriendschap en daar komt veel bij kijken.
Ik zou juist dan proberen stapjesgewijs eerst juist leren werken aan juist in contact komen met mensen en dan van daaruit steeds verder.
Natuurlijk.. de wens hebben is niet raar. Dat snappen denk ik de meeste wel.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:59 schreef dyna18 het volgende:
Ik snap die wens naar een relatie wel, ook als men toch nog wat issues heeft die ook aandacht nodig hebben.
Maar het kan best zijn dat die issues het versieren in de weg staan, maar het hebben van een relatie nietquote:Op maandag 22 juli 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk.. de wens hebben is niet raar. Dat snappen denk ik de meeste wel.
enige is dat men hier ze wel probeert aan te geven dat het geen oplossing is en dat het vaak ook de issues zijn die het versieren in de weg (kan) staan
Kloptquote:Op maandag 22 juli 2013 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar het kan best zijn dat die issues het versieren in de weg staan, maar het hebben van een relatie niet
Geluk hebben? Plekken opzoeken om daar geluk te hebben?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsja, hoe kom je aan de vrouw als versieren niet jouw hobby is...lastig lastig!
Je vergeet datingsitesquote:Op maandag 22 juli 2013 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geluk hebben? Plekken opzoeken om daar geluk te hebben?
Versieren toch je hobby maken of in ieder geval moeite doen ervoor?
Is een leuke stap om daadwerkelijk vrouwen te ontmoeten.. maar het versieren zal je alsnog moeten doenquote:
Nou, als je via internet date, dan hoef je de 1e (vaak engstequote:Op maandag 22 juli 2013 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is een leuke stap om daadwerkelijk vrouwen te ontmoeten.. maar het versieren zal je alsnog moeten doen![]()
Dus dat is alsnog geluk hebben dan
Dat is waar. Er is een stap gezet.. Het aanspreken van de vrouw. Maar dan nog zal ze voor je charmes moeten vallenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, als je via internet date, dan hoef je de 1e (vaak engste) stap niet meer te zetten, dus wel een stuk eenvoudiger als je niet goed kunt versieren
Waarom is het geen oplossing dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk.. de wens hebben is niet raar. Dat snappen denk ik de meeste wel.
enige is dat men hier ze wel probeert aan te geven dat het geen oplossing is en dat het vaak ook de issues zijn die het versieren in de weg (kan) staan
Je vergeet goed betaalde baan, langer dan zij en atlethisch figuurquote:Op maandag 22 juli 2013 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar. Er is een stap gezet.. Het aanspreken van de vrouw. Maar dan nog zal ze voor je charmes moeten vallen
Als je online een prater bent maar irl niet, val je alsnog tegen bv. Als je niet de glinstering in je ogen hebt die ze graag wil zien, val je toch tegen. Heb je niets te vertellen, ben je niet grappig, val je alsnog snel tegen.
Hoort allemaal bij versieren.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ook daar moet je enorm moeite doen (en geluk hebben)
Dat helpt eventueel een beetje bij het verkrijgen van de internetdate. Misschien dat je er dan net wat meer visjes in je vijver zullen zwemmen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je vergeet goed betaalde baan, langer dan zij en atlethisch figuur
Dat wil ook nog wel eens helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |