Ik wil daar dan ook graag vanaf, klinkt misschien paradoxaal oid?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je bent daar obsessief mee bezig.
Jup, daarom ga ik niet meer uit de laatste tijdquote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef M1stral het volgende:
Luister, als je gaat stappen... Of het nou voor de gezelligheid is of voor het scoren van vrouwen.
Protip van mij:
Je komt met niks en het ergste wat kan gebeuren is dat je met niks naar huis gaat, met andere woorden, je hebt niks te verliezen.
Dus wees je zelf, doe je ding en belangrijkste is heb plezier, want als het een "moetje" word, dan gaat de lol er snel vanaf, denk ik zo.
Deze dame weet.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:
Je bent alles veel te veel aan het analyseren, kingtoppie. Alles je eens wat deed met verstand op nul zou je zo succes hebben denk ik.
Ach ik zit in wezen gewoon te zeuren dat ik actie zou moeten nemen zou ik iets willen en dat het niet vanzelf gaat.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:
Je bent alles veel te veel aan het analyseren, kingtoppie. Alles je eens wat deed met verstand op nul zou je zo succes hebben denk ik.
Dan versier ik jou wel, oke?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:37 schreef Fascination het volgende:
Maar goed ben zelf ook niet zo'n held.
Ik wil liever een vrouw.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
Wat mijn interesse wekt? Of wat... Wat bedoel je?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Wat wekt naar jullie inzien interesse in een ander persoon?
Wat wekt veelal de interesse van een individu in een ander individu?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat mijn interesse wekt? Of wat... Wat bedoel je?
Ja, maar de grote lijnen komen bij een grote meerderheid toch zeker wel overeen.quote:
Interesse, maar vooral humor en spontaniteit.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wekt veelal de interesse van een individu in een ander individu?
C'est ca, companero.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef M1stral het volgende:
Luister, als je gaat stappen... Of het nou voor de gezelligheid is of voor het scoren van vrouwen.
Protip van mij:
Je komt met niks en het ergste wat kan gebeuren is dat je met niks naar huis gaat, met andere woorden, je hebt niks te verliezen.
Dus wees je zelf, doe je ding en belangrijkste is heb plezier, want als het een "moetje" word, dan gaat de lol er snel vanaf, denk ik zo.
Empathie uiteindelijk dus.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Interesse, maar vooral humor en spontaniteit.
Ook wel, maar niet volledig. Ik vind het persoonlijk belangrijk dat ik het meer dan gewoon gezellig en leuk heb met een dame in terms of humour. Dat kan iig vanaf mijn kant wel snel voor een klik zorgen, vooral omdat ik zelf graag overal humor in heb en veel lach en niet alles veel te serieus wil opvatten.quote:
Ja dat is ook wel zo. Ik noem een wederzijdse drang naar het weerzien maar een klik voor het gemakquote:Op zondag 21 juli 2013 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
"De klik" is overigens een raar iets. Soms loopt iets lekker en soms niet, maar bij mij komt het erop neer dat ik niet eens weet wat "een klik hebben" is
Op het moment dat je denkt de top van de wereld te hebben bereikt, groei je niet meer.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef M1stral het volgende:
Jezus, wat is dat met al die PUA crap. Vrouwen versieren is geen hogere wiskunde hoor. Als ik wil loop ik een willekeurige club in en heb ik er één aan elke vinger na een avondje.
Kwestie van durven en doen. Ze zeggen niet voor niks, een brutaal mens heeft de halve wereld.
Nee, dan lekker onzeker blijven en niet uit je schulp durven kruipen... Ja, dan komen ze inderdaad niet.
Is geluk niet belangrijker dan groei?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het moment dat je denkt de top van de wereld te hebben bereikt, groei je niet meer.
Wat is geluk?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is geluk niet belangrijker dan groei?
Ik denk ook niet dat er een algemene formule voor is hoor, het is maar net wat bij je past waar je gelukkig door wordt. Ik geloof ook niet zo in groeien om het groeien maar soms kun je wel door wat kleine veranderingen al een stuk prettiger leven.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In een situatie leven waarbij je een tevreden en voldaan gevoel krijgt, ofzo.
Groei moet je juist gelukkig maken. Jij bent zelf de enige constante factor in heel je leven waar je 24 uur per dag mee te maken hebt. Dat wil niet zeggen dat je in een relatie niet samen kunt groeien uiteraard, dat is ook mogelijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is geluk niet belangrijker dan groei?
Maar zonder steeds meer te willen kun je ook met voldoening leven, lijkt me. Ik zou alleen dingen veranderen als het nodig is of wanneer ik daar blijer van zou worden, maar het niet doen om het veranderen zelf.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Groei moet je juist gelukkig maken. Jij bent zelf de enige constante factor in heel je leven waar je 24 uur per dag mee te maken hebt. Dat wil niet zeggen dat je in een relatie niet samen kunt groeien uiteraard, dat is ook mogelijk.
Als het goed is ben je dagelijks bezig met zelfontwikkeling en groei, in de zin van studie, geld verdienen en gezondheid van je lichaam. Als je geen doelen hebt om naar toe te groeien wordt je juist ongelukkig lijkt me.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zonder steeds meer te willen kun je ook met voldoening leven, lijkt me. Ik zou alleen dingen veranderen als het nodig is of wanneer ik daar blijer van zou worden, maar het niet doen om het veranderen zelf.
Jup, je moet een beetje bezig blijven.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het goed is ben je dagelijks bezig met zelfontwikkeling en groei, in de zin van studie, geld verdienen en gezondheid van je lichaam. Als je geen doelen hebt om naar toe te groeien wordt je juist ongelukkig lijkt me.
Hmm, dat is vooral het noodzakelijke onderhoud van je gelukgevoel, die dingen doen, toch?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het goed is ben je dagelijks bezig met zelfontwikkeling en groei, in de zin van studie, geld verdienen en gezondheid van je lichaam. Als je geen doelen hebt om naar toe te groeien wordt je juist ongelukkig lijkt me.
Groei maakt economen blij, maar niet per se mensen. Wanneer je tevreden bent met wie je bent is groei, ofwel verandering, niet nodig. Het gebeurt overigens wel, want verandering is onvermijdelijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Groei moet je juist gelukkig maken. Jij bent zelf de enige constante factor in heel je leven waar je 24 uur per dag mee te maken hebt. Dat wil niet zeggen dat je in een relatie niet samen kunt groeien uiteraard, dat is ook mogelijk.
Je weet heus wel dat ik het gehele proces bedoel.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:37 schreef Gray het volgende:
Het lijkt me bijzonder lastig gelukkig zijn wanneer je geluk afhankelijk is van het behalen van doelen.
Sorry, ik kan nog geen gedachten lezen over het internet.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat ik het gehele proces bedoel.
Keep practicingquote:Op zondag 21 juli 2013 16:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Sorry, ik kan nog geen gedachten lezen over het internet.
Wat valt er te groeien dan? Versieren kan je, daar is geen level up voor hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het moment dat je denkt de top van de wereld te hebben bereikt, groei je niet meer.
Als ik de posts van firefly3 een beetje interpreteer gaat het over zelfvertrouwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat valt er te groeien dan? Versieren kan je, daar is geen level up voor hoor.
Aan de andere kant denkt hij ook dat het proces van versieren gelukkig maakt en dat is simpelweg niet waar. Geluk kan je best kweken, maar je gaat het niet ergens anders uithalen. Onconditioneel geluk dan, hè?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik de posts van firefly3 een beetje interpreteer gaat het over zelfvertrouwen.
Dat kan je kweken.
Bespaar me de vaktermen. Ben ik niet zo in thuis. Maar als je zeker van jezelf bent lukt in principe een hoop. Ervaring opdoen kan daar aan bij dragen. Natuurlijk moet je niet als een zelfverzekerde zak hooi ergens gaan staan, ik haal mijn geluk dan ook niet uit het versieren van vrouwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Aan de andere kant denkt hij ook dat het proces van versieren gelukkig maakt en dat is simpelweg niet waar. Geluk kan je best kweken, maar je gaat het niet ergens anders uithalen. Onconditioneel geluk dan, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |