Je hebt gelijk, 200.000 jaar langquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Uhm Firefly..messen bestaan nog niet miljoenen jaren. Zelfs de moderne mens bestaat nog niet zo lang
Wat ik vooral tenenkrommend vind aan het PUA-gebeuren is dat jargon. ''Een zittende set/pushen/pullen/in state komen/daygamen.''quote:
Nou het ding is, er -is- al een PUA topic, maar ze komen nu allemaal hier naartoe. Wat ik ook vervelend vind, is dat als ze met zo'n PUA term komen en ik vervolgens vraag wat het betekent, krijg ik nieteens een antwoord -_-quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:41 schreef Harmankardon het volgende:
Wat ik me nou afvraag want ben totaal niet bekend met de materie, maar vertelt de theorie ook iets over de periode dat alle *insert jargon* heeft geleid tot een relatie-achtig-iets? Of moeten ze dan de vervolgcursus aanschaffen? Als je ook maar iets van vrouwen begrijpt is het dat oprechte interesse en communicatie op plaats een, twee en drie komt en dat valt uiteindelijk niet te faken op de lange termijn.
Maar waarom doe je het zelf dan ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Als ik iemand tegen kom van de community en hij praat de hele tijd serieus in pick up jargon dan weet ik dat hij net begonnen isAls iemand zegt "ik heb al 5 setjes gedaan" dan ren ik het liefst zo hard mogelijk weg.
Omdat pullen makkelijker typt in 1 woord en ik het alleen tegen Pope had. Ik had ook kunnen zeggen: "Ik dacht dat die mensen vaak vrouwen meenamen"quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom doe je het zelf dan ook?
Kan ook per DM, in dit topic begrijpt (behalve jij en Pope) niemand wat al die PUA termen betekenen en dat willen we ook niet wetenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat pullen makkelijker typt in 1 woord en ik het alleen tegen Pope had.
Don't worry, ik praat nooit in pick up taal. Toevallig 1x gebeurdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ook per DM, in dit topic begrijpt (behalve jij en Pope) niemand wat al die PUA termen betekenen en dat willen we ook niet weten
Precies, terwijl je juist je eigen stijl moet zien te vinden om echt zelfvertrouwen te krijgen. Als je die af gaat stemmen op een kunstmatig beeld van hoe vrouwen zouden zijn, waar ben je dan mee bezig vraag ik me af. Als je introvert bent kun je gewoon een vrouw zoeken die bij jouw stijl past, zijn er genoeg die dat wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ik vooral tenenkrommend vind aan het PUA-gebeuren is dat jargon. ''Een zittende set/pushen/pullen/in state komen/daygamen.''
Da fuck man. De gekunsteldheid druipt daar toch af?
Het gaat je allicht onbewust af, maar dat is iets anders dan geen contact zoeken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:45 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Contact kan ook ontstaan hoor.. ik ben nooit heel erg op zoek naar contact, toch ontmoet ik veel mensen, zo ook veel vrouwen/meisjes
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat firefly al zegt, het is gewoon makkelijker typen. Als ik uitga gebruik ik deze termen niet. Interessant hoe jullie niet door de woorden heen kunnen kijken naar de achterliggende gedachte.
Nogmaals, ik wil simpelweg m'n transformatie in kaart brengen, die ik de afgelopen 2 weken (en komende 2 weken) doormaak. Ik deel m'n ervaringen, en misschien halen andere mensen er motivatie uit om ook aan zichzelf te gaan werken.
Mij boeit het vrij weinig wat jullie van pickup vinden. Ik ga jullie ook zeker niet proberen te overtuigen waarom het goed voor je is. Wel weet ik dat dit hele concept mij (nu al) enorm geholpen heeft, door op een natuurlijke manier sociale vaardigheden te leren, zelfvertrouwen op te bouwen en gelukkiger te worden. Al deze verslagen zijn geen doel, het is een middel. Een lange weg die ik af ga leggen om het beste uit mezelf te halen.
Ik vind het dan ook jammer dat er zo gebitcht wordt op die termen. Op deze manier krijg ik geen positiviteit meer terug door hier dingen te posten, en daarmee helpt het me ook niet verder. Jullie geven naar mijn gevoel slechts om resultaat, in plaats van de actie die ondernomen moet worden om dit te krijgen.
Maargoed, no offense verder. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Ik zal hier dan ook niet meer posten. Misschien na afloop nog een terugblik op deze 30 dagen.
Cheers.
Mwoah kvond toch uiteindelijk weinig aan haar, dat 2e meisje die avond... Die was leuk.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:08 schreef firefly3 het volgende:
King toppie, de gozer die een tongzoen had met een meid terwijl mr firefly gaar deed ^^ Ben nu in rdam^^
Ik maak er in mijn hoofd iets heel negatiefs van dat jij als man zegmaar ''het werk'' moet doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef M1stral het volgende:
Jezus, wat is dat met al die PUA crap. Vrouwen versieren is geen hogere wiskunde hoor. Als ik wil loop ik een willekeurige club in en heb ik er één aan elke vinger na een avondje.
Kwestie van durven en doen. Ze zeggen niet voor niks, een brutaal mens heeft de halve wereld.
Nee, dan lekker onzeker blijven en niet uit je schulp durven kruipen... Ja, dan komen ze inderdaad niet.
Ik hoef er geen "werk" voor te verrichtenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak er in mijn hoofd iets heel negatiefs van dat jij als man zegmaar ''het werk'' moet doen.
Gaat je vanzelf af, je vindt het leuk om dames aan te spreken etc? Of bedoel je het anders?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik hoef er geen "werk" voor te verrichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |