abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129148284
Uhm Firefly..messen bestaan nog niet miljoenen jaren. Zelfs de moderne mens bestaat nog niet zo lang :P
pi_129148302
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Uhm Firefly..messen bestaan nog niet miljoenen jaren. Zelfs de moderne mens bestaat nog niet zo lang :P
Je hebt gelijk, 200.000 jaar lang :P Speerpunten enz tellen ook mee
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:30:03 #278
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129148371
Firefly is een timelord.
pi_129148429
^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129149309
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef Pope-of-Dope het volgende:
*snip*
Wat ik vooral tenenkrommend vind aan het PUA-gebeuren is dat jargon. ''Een zittende set/pushen/pullen/in state komen/daygamen.'' :')

Da fuck man. De gekunsteldheid druipt daar toch af?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129149385
Wat ik me nou afvraag want ben totaal niet bekend met de materie, maar vertelt de theorie ook iets over de periode dat alle *insert jargon* heeft geleid tot een relatie-achtig-iets? Of moeten ze dan de vervolgcursus aanschaffen? Als je ook maar iets van vrouwen begrijpt is het dat oprechte interesse en communicatie op plaats een, twee en drie komt en dat valt uiteindelijk niet te faken op de lange termijn.
pi_129149431
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:41 schreef Harmankardon het volgende:
Wat ik me nou afvraag want ben totaal niet bekend met de materie, maar vertelt de theorie ook iets over de periode dat alle *insert jargon* heeft geleid tot een relatie-achtig-iets? Of moeten ze dan de vervolgcursus aanschaffen? Als je ook maar iets van vrouwen begrijpt is het dat oprechte interesse en communicatie op plaats een, twee en drie komt en dat valt uiteindelijk niet te faken op de lange termijn.
Nou het ding is, er -is- al een PUA topic, maar ze komen nu allemaal hier naartoe. Wat ik ook vervelend vind, is dat als ze met zo'n PUA term komen en ik vervolgens vraag wat het betekent, krijg ik nieteens een antwoord -_-

Edit: Al dat PUA hoort in -dat- topic thuis en niet hier. Er is een reden waarom mensen wel in dit topic komen, maar niet in het PUA topic.
pi_129150335
Pullen betekend meenemen en ik had het tegen Pope en typt makkelijker. Je moet die woorden ook niet al te serieus nemen, ik zie de humor er wel achter. Net als dat je flirten met vrouwen niet al te serieus moet gaan nemen en er gewoon plezier in moet gaan krijgen. Vrouwen waar je oprecht interesse in hebt komen dan vanzelf in je trechter terecht terwijl je jezelf bent, juist omdat je zoveel vrouwen benaderd, elke vrouw als gelijk bestempeld en geen verandering is in je gedrag.

M.a.w. gewoon erg veel plezier hebben met alle vrouwen door jezelf te zijn ipv een voorselectie en voorkeursbehandeling naar 1 vrouw toe, weg met dat voetstuk ^O^
pi_129150364
Als ik iemand tegen kom van de community en hij praat de hele tijd serieus in pick up jargon dan weet ik dat hij net begonnen is :P Als iemand zegt "ik heb al 5 setjes gedaan" dan ren ik het liefst zo hard mogelijk weg.
pi_129150458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Als ik iemand tegen kom van de community en hij praat de hele tijd serieus in pick up jargon dan weet ik dat hij net begonnen is :P Als iemand zegt "ik heb al 5 setjes gedaan" dan ren ik het liefst zo hard mogelijk weg.
Maar waarom doe je het zelf dan ook?
pi_129150734
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar waarom doe je het zelf dan ook?
Omdat pullen makkelijker typt in 1 woord en ik het alleen tegen Pope had. Ik had ook kunnen zeggen: "Ik dacht dat die mensen vaak vrouwen meenamen" :+ Maar dat klinkt ook zo raar, pullen betekend de goede kant op meenemen. Dit kan net zo goed betekenen naar de club.
pi_129150756
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat pullen makkelijker typt in 1 woord en ik het alleen tegen Pope had.
Kan ook per DM, in dit topic begrijpt (behalve jij en Pope) niemand wat al die PUA termen betekenen en dat willen we ook niet weten :)
pi_129150886
R&P / Het Officiële PUA Topic #6
Volgens mij was sowieso al eens bepaald dat bepaalde users hier niet meer welkom waren, als ik me goed herinner.
pi_129150907
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kan ook per DM, in dit topic begrijpt (behalve jij en Pope) niemand wat al die PUA termen betekenen en dat willen we ook niet weten :)
Don't worry, ik praat nooit in pick up taal. Toevallig 1x gebeurd _O-
pi_129151321
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat ik vooral tenenkrommend vind aan het PUA-gebeuren is dat jargon. ''Een zittende set/pushen/pullen/in state komen/daygamen.'' :')

Da fuck man. De gekunsteldheid druipt daar toch af?
Precies, terwijl je juist je eigen stijl moet zien te vinden om echt zelfvertrouwen te krijgen. Als je die af gaat stemmen op een kunstmatig beeld van hoe vrouwen zouden zijn, waar ben je dan mee bezig vraag ik me af. Als je introvert bent kun je gewoon een vrouw zoeken die bij jouw stijl past, zijn er genoeg die dat wel kunnen waarderen.
pi_129157270
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:45 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Contact kan ook ontstaan hoor.. ik ben nooit heel erg op zoek naar contact, toch ontmoet ik veel mensen, zo ook veel vrouwen/meisjes
Het gaat je allicht onbewust af, maar dat is iets anders dan geen contact zoeken.
Nouja de meeste mensen verstaan contact zoeken denk ik als een proces dat bewust moet verlopen..

Maar het is wel een bepaalde instelling die je enorm verder kan helpen om in contact te komen met andere mensen zonder dat je daar bewust naar opzoek bent.

[ Bericht 8% gewijzigd door kingtoppie op 20-07-2013 18:09:40 ]
Rustig aan.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:20:08 #292
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129161092
Wat firefly al zegt, het is gewoon makkelijker typen. Als ik uitga gebruik ik deze termen niet. Interessant hoe jullie niet door de woorden heen kunnen kijken naar de achterliggende gedachte.

Nogmaals, ik wil simpelweg m'n transformatie in kaart brengen, die ik de afgelopen 2 weken (en komende 2 weken) doormaak. Ik deel m'n ervaringen, en misschien halen andere mensen er motivatie uit om ook aan zichzelf te gaan werken.

Mij boeit het vrij weinig wat jullie van pickup vinden. Ik ga jullie ook zeker niet proberen te overtuigen waarom het goed voor je is. Wel weet ik dat dit hele concept mij (nu al) enorm geholpen heeft, door op een natuurlijke manier sociale vaardigheden te leren, zelfvertrouwen op te bouwen en gelukkiger te worden. Al deze verslagen zijn geen doel, het is een middel. Een lange weg die ik af ga leggen om het beste uit mezelf te halen.

Ik vind het dan ook jammer dat er zo gebitcht wordt op die termen. Op deze manier krijg ik geen positiviteit meer terug door hier dingen te posten, en daarmee helpt het me ook niet verder. Jullie geven naar mijn gevoel slechts om resultaat, in plaats van de actie die ondernomen moet worden om dit te krijgen.

Maargoed, no offense verder. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Ik zal hier dan ook niet meer posten. Misschien na afloop nog een terugblik op deze 30 dagen.

Cheers.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129161133
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat firefly al zegt, het is gewoon makkelijker typen. Als ik uitga gebruik ik deze termen niet. Interessant hoe jullie niet door de woorden heen kunnen kijken naar de achterliggende gedachte.

Nogmaals, ik wil simpelweg m'n transformatie in kaart brengen, die ik de afgelopen 2 weken (en komende 2 weken) doormaak. Ik deel m'n ervaringen, en misschien halen andere mensen er motivatie uit om ook aan zichzelf te gaan werken.

Mij boeit het vrij weinig wat jullie van pickup vinden. Ik ga jullie ook zeker niet proberen te overtuigen waarom het goed voor je is. Wel weet ik dat dit hele concept mij (nu al) enorm geholpen heeft, door op een natuurlijke manier sociale vaardigheden te leren, zelfvertrouwen op te bouwen en gelukkiger te worden. Al deze verslagen zijn geen doel, het is een middel. Een lange weg die ik af ga leggen om het beste uit mezelf te halen.

Ik vind het dan ook jammer dat er zo gebitcht wordt op die termen. Op deze manier krijg ik geen positiviteit meer terug door hier dingen te posten, en daarmee helpt het me ook niet verder. Jullie geven naar mijn gevoel slechts om resultaat, in plaats van de actie die ondernomen moet worden om dit te krijgen.

Maargoed, no offense verder. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Ik zal hier dan ook niet meer posten. Misschien na afloop nog een terugblik op deze 30 dagen.

Cheers.
:')
Fuck de hatende zolderkamer autist lekker :P
Blijf posten, ik vind het wel leuk dat verslag, ook leuk voor jezelf dat je het later kunt teruglezen allicht.

En als er uberhaupt nuttige posts in dit topic langskomen zijn het wel die verhaaltjes ;)
Rustig aan.
pi_129173899
King toppie, de gozer die een tongzoen had met een meid terwijl mr firefly gaar deed ^^ Ben nu in rdam^^
  zondag 21 juli 2013 @ 00:12:31 #295
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129174079
Jezus, wat is dat met al die PUA crap. Vrouwen versieren is geen hogere wiskunde hoor. Als ik wil loop ik een willekeurige club in en heb ik er één aan elke vinger na een avondje.

Kwestie van durven en doen. Ze zeggen niet voor niks, een brutaal mens heeft de halve wereld.

Nee, dan lekker onzeker blijven en niet uit je schulp durven kruipen... Ja, dan komen ze inderdaad niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129174360
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:08 schreef firefly3 het volgende:
King toppie, de gozer die een tongzoen had met een meid terwijl mr firefly gaar deed ^^ Ben nu in rdam^^
Mwoah kvond toch uiteindelijk weinig aan haar, dat 2e meisje die avond... Die was leuk.
Rustig aan.
pi_129174395
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef M1stral het volgende:
Jezus, wat is dat met al die PUA crap. Vrouwen versieren is geen hogere wiskunde hoor. Als ik wil loop ik een willekeurige club in en heb ik er één aan elke vinger na een avondje.

Kwestie van durven en doen. Ze zeggen niet voor niks, een brutaal mens heeft de halve wereld.

Nee, dan lekker onzeker blijven en niet uit je schulp durven kruipen... Ja, dan komen ze inderdaad niet.
Ik maak er in mijn hoofd iets heel negatiefs van dat jij als man zegmaar ''het werk'' moet doen.
Rustig aan.
  zondag 21 juli 2013 @ 00:20:25 #298
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129174450
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik maak er in mijn hoofd iets heel negatiefs van dat jij als man zegmaar ''het werk'' moet doen.
Ik hoef er geen "werk" voor te verrichten ;)
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129174484
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:20 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik hoef er geen "werk" voor te verrichten ;)
Gaat je vanzelf af, je vindt het leuk om dames aan te spreken etc? Of bedoel je het anders?
Rustig aan.
  zondag 21 juli 2013 @ 00:22:06 #300
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129174538
A: Ik heb geen moeite met het aanspreken van vrouwen
B: Ik heb voldoende gesprekststof
C: Ik ben woest aantrekkelijk, verzorgd en goed gekleed.
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')