abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2013 @ 16:24:16 #253
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129048543
Weinig spannends gebeurt de afgelopen 2 dagen. Heb het wel naar m'n zin gehad.

Dag 9: Na een emotioneel zware avond kon ik gelukkig de ochtend erna snel de knop omzetten. Overdag in scheveningen een paar uurtjes daygamen (voor het eerst sinds eeuwen). Al liepen er erg weinig leuke vrouwen, toch een relaxte dag gehad. Alles wat we openden reageerde positief. Daarnaast hebben we nog een half uurtje gechilld met een paar gasten die buiten aan het trainen waren. Ik dacht dat dat alleen in Amerika actief was, maar blijkbaar zitten ze in Nederland ook. Ik vroeg ze of ze me een muscle up konden leren, één van m'n doelen deze vakantie. Die kan ik dus ook wegstrepen :)

Die avond twijfelde ik om uit te gaan, ik had immers al 'iets' gedaan die dag. Toch maar gewoon naar de Odessa gegaan. Deze avond was alleen niet erg geslaagd. Na eerst 3 kwartier in de rij hebben gestaan (waar bijna geen vrouwen stonden), was het in notime gigantisch druk binnen. Man/vrouw 1:4 schat ik zo. Plus omdat het happy hour was geweest hadden al deze mannen opeens ook het lef om vrouwen aan te spreken. Er kwam bovendien weinig leuks langslopen, dus ik hield het na een paar uurtjes weer voor gezien.

Dag 10: Uitgeweest in Rotterdam, naar de skihut/beurs. Het was alleen een beetje dood op de dinsdagavond. De beurs was dicht, en de skihut was erg rustig. Na een uurtje op het terras gezeten te hebben nog naar binnen gegaan en een aantal vrouwen aangesproken. De meeste reageerden best leuk, maar geen echte klik. Toen we rond half 2 op het terras zaten merkte m'n maat op dat er 2 meisjes langsliepen. Ik sprong op en sprak ze aan. Ze zagen er leuk uit, maar ik had al snel door dat ze zo Oh oh cherso in konden. We hebben met z'n drieen nog wel een uurtje lol met ze gehad, maar dit is nou niet het type waar ik voor zou vallen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129051414
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 15:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien moeilijk voor te stellen maar in zo'n eerste contact ben ik helemaal niet met "kansen" bezig, gewoon met iemand leren kennen. Leer sowieso graag mensen kennen, of dat nou vrouwen of mannen zijn. Als ik merk dat mijn gesprekspartner wat onzeker reageert vraag ik om opheldering of probeer me in te leven. Dat zijn mijn persoonlijke "skills", daar ben ik mee geboren. Een ander interesseert dat misschien minder. Vlaggenroof lijkt er vooral van alles achter te gaan zoeken terwijl dat niet nodig is, zijn mogelijke date is gewoon wat onzeker, gezien haar situatie ook niet ondenkbaar. Hij hoeft het dus ook niet op zichzelf te betrekken, het enige dat hij ermee kan doen is haar wat meer bevestigen, als zijn interesse oprecht is.
Mee eens :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129052287
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Weinig spannends gebeurt de afgelopen 2 dagen. Heb het wel naar m'n zin gehad.

Dag 9: Na een emotioneel zware avond kon ik gelukkig de ochtend erna snel de knop omzetten. Overdag in scheveningen een paar uurtjes daygamen (voor het eerst sinds eeuwen). Al liepen er erg weinig leuke vrouwen, toch een relaxte dag gehad. Alles wat we openden reageerde positief. Daarnaast hebben we nog een half uurtje gechilld met een paar gasten die buiten aan het trainen waren. Ik dacht dat dat alleen in Amerika actief was, maar blijkbaar zitten ze in Nederland ook. Ik vroeg ze of ze me een muscle up konden leren, één van m'n doelen deze vakantie. Die kan ik dus ook wegstrepen :)

Die avond twijfelde ik om uit te gaan, ik had immers al 'iets' gedaan die dag. Toch maar gewoon naar de Odessa gegaan. Deze avond was alleen niet erg geslaagd. Na eerst 3 kwartier in de rij hebben gestaan (waar bijna geen vrouwen stonden), was het in notime gigantisch druk binnen. Man/vrouw 1:4 schat ik zo. Plus omdat het happy hour was geweest hadden al deze mannen opeens ook het lef om vrouwen aan te spreken. Er kwam bovendien weinig leuks langslopen, dus ik hield het na een paar uurtjes weer voor gezien.

Dag 10: Uitgeweest in Rotterdam, naar de skihut/beurs. Het was alleen een beetje dood op de dinsdagavond. De beurs was dicht, en de skihut was erg rustig. Na een uurtje op het terras gezeten te hebben nog naar binnen gegaan en een aantal vrouwen aangesproken. De meeste reageerden best leuk, maar geen echte klik. Toen we rond half 2 op het terras zaten merkte m'n maat op dat er 2 meisjes langsliepen. Ik sprong op en sprak ze aan. Ze zagen er leuk uit, maar ik had al snel door dat ze zo Oh oh cherso in konden. We hebben met z'n drieen nog wel een uurtje lol met ze gehad, maar dit is nou niet het type waar ik voor zou vallen.
stomme telefoon..: Je kon ook weer naar cafe bed gaan en de vrouwen mee sleuren ....voorde lol en leerervaring de lol :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:41:09 #256
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129135830
Dag 11: Naar de Einstein in Leiden. Omdat ik er al vroeg (11 uur) was zaten er erg veel mensen op terrasjes. Ik merk dat ik het nog steeds ''eng'' vind om vrouwen op een terras aan te spreken. Ik heb het gevoel ze te storen, en vind het vreemd om staand een zittende set te openen. Hier moet ik aan gaan werken. Na een uurtje gechilld te hebben had sprak een maat van me een groep aan. We konden er in notime bij gaan zitten. Leuk en gezellig gehad voor een uurtje, waarna we naar binnen gingen. Hier liepen weer weinig vrouwen en veel mannen rond. Toen het 1 uur was realiseerde me dat ik nog niemand aangesproken had. Toen de eerste die ik zag staan aangesproken. Ze lachte af en toe leuk, maar was cynisch en sarcastisch. Ze was me de hele tijd aan het testen. Dan speelde ze weer even mee, dan ineens een zieke bitchy opmerking. Geen leuk meisje dus. Wel leerzaam though. Ik was blij dat ik me er niet door liet beinvloeden. Het was onderhand al een uur of 2, dus ik besloot het voor gezien te houden, en de donderdag weer hard te gaan. Ik had me immers al 3 avonden op rij niet meer gepusht.

Dag 12: Voordat ik naar Den Haag ging die avond had ik al het gevoel dat dit een belangrijke avond ging worden. De afgelopen 3 avonden had ik weinig keuze gekregen in de vrouwen die ik aansprak, en ik wist dat het in de Danzig weer erg vol zou zijn. Geen excuusjes meer dus. Ik wilde m'n goede voortgang van de eerste week voortzetten. De eerste paar sets die we aanspraken waren awkward as fuck. Op een gegeven moment kwamen we er achter dat ze 16 en 15 waren, oeps. Buiten verder nog een paar dames aangesproken, maar ik kwam er niet echt lekker in. Ik focuste teveel op mezelf, in plaats van op het meisje. Hier heb ik het afgelopen jaar heel veel moeite mee gehad: die eerste paar reacties bepalen de avond. Ik wist op dit moment dus al dat deze avond een uitdaging ging worden.

Toen we binnen kwamen in de Danzig, meteen het eerste meisje aangesproken wat ik zag. Ze zag er best leuk uit, reageerde super open, lachte lief, en investeerde veel. Al hadden we 10 minuutjes een leuk gesprek, ik was nog steeds in m'n hoofd bezig met andere dingen. Geen flauw idee waarom ik er niet gewoon van kon genieten. Toen we afscheid namen voelde ik me nog steeds niet op m'n gemak. Toch maar blijven aanspreken, al werd dit met elke vrouw ongemakkelijker. Ik zei verbaal precies hetzelfde als bij elke andere vrouw in de afgelopen week, maar ik kreeg hele andere feedback van de dames.

Na 5 keer keihard afgewezen te zijn voelde ik me echt fucked up. Ik besloot even naar buiten te lopen om tot rust te komen. Na 5 minuutjes kwam een maat van me naar buiten lopen, en praatte me even wat moed in. Ik begon weer positiever te denken en stopte met het veroordelen van mezelf (just chill bro, het is goed zo). Al gingen de paar sets erna nog steeds stroef, ik kwam wel verder dan een ''hey'', en ik begon langzaam in state te komen. Naarmate ik me chiller ging voelen werden de gesprekken ook leuker. Uiteindelijk was ik weer in state en ging ik op zoek naar leuke meisjes. Heb nog een aantal leuke gesprekken gehad, maar heb niet echt een klik gevonden. Toen ik buiten stond kwam er een superschattig meisje (vluchtig) langs. Ik opende haar op dezelfde manier als het duitse meisje afgelopen zaterdag. Ze reageerde in eerste instantie op dezelfde manier, maar liep toch door naar binnen. Ze keek nog wel even om en glimlachte lief. Eigenlijk moet ik alle meisjes zo aanspreken, maar ik kan tot nu toe alleen die energie er achter krijgen als ze haast heeft. Omdat ik dan het gevoel heb dat het toch niet uitmaakt en ik niks te verliezen heb. Hier ga ik binnenkort een keer bewust mee aan de slag.

Dag 13: Omdat ik morgen weer moet werken, ging ik overdag daygamen op de boulevard in scheveningen. Er liepen weinig leuke meisjes. Wel alles aangesproken wat we hebben zien lopen, en de vibe was erg relaxt. Al reageerden sommige sets in eerste instantie niet helemaal zoals gewild, ik voelde me zelfverzekerd genoeg om relaxt te blijven en er een leuk gesprek van te maken. Er liepen heel veel stelletjes, en ik heb opvallend veel moeder/vader + dochters zien lopen. Ik zal eerlijk zijn, ik durf die nog steeds niet aan te spreken. Achteraf heb ik met m'n maat afgesproken dat we dit de volgende keer voor eens en altijd gaan fixen. Fuck die comfortzone en gewoon aanspreken.

Evaluatie afgelopen week: Ik merk dat m'n ''basis zelfvertrouwen'' een stuk hoger is dan een aantal weken geleden. Negatieve reacties beinvloeden me minder, en ik heb afgelopen donderdag de knop om kunnen zetten van me ultiem kut voelen, naar toch een chille avond hebben. Dit is een grote stap voor mij, en hier ben ik dan ook erg blij mee.

Toch is deze week voor m'n gevoel een stuk minder geslaagd gelopen dan de vorige. Waar ik me toen constant awesome voelde en praktisch alle vrouwen positief reageerden, heb ik nu een aantal avonden negatieve feedback gekregen. Dit kan ik deels op de logistiek zetten (er waren afgelopen week nu eenmaal veel minder vrouwen om aan te spreken), maar zeker ook op mezelf. Toch kan ik er geen vinger op leggen wat ik nu precies anders doe. Ik merk dat mijn ''resultaten'' volledig afhankelijk zijn van hoe ik me voel. Het enige wat ik nu aan theorie toepas is hoe ik me snel goed kan voelen. Ik vraag me af of dit iets is waar ik naar wil streven, en in hoeverre ik van vooruitgang kan spreken als elk gesprek puur afhankelijk is van m'n emotionele staat.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129137636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wel alles aangesproken wat we hebben zien lopen
:')__

En maar volhouden dat je oprecht geïnteresseerd in die mensen bent. Nee, je doet niks anders dan die mensen als oefenmateriaal gebruiken voor een bepaalde handeling.

Als je in 3 dagen 500 chicks aanspreekt, ja gek dat er dan wel eens 1 bij zit die niks van je moet hebben, die vindt ms wel dat je een pleuriskop hebt. Maar ms moet je eens proberen in te gaan zien dat in 3 dagen 500 chicks aanspreken totaal debiel gedrag is.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:22:27 #258
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129137695
quote:
Dag 11: Naar de Einstein in Leiden. Omdat ik er al vroeg (11 uur) was zaten er erg veel mensen op terrasjes. Ik merk dat ik het nog steeds ''eng'' vind om vrouwen op een terras aan te spreken. Ik heb het gevoel ze te storen, en vind het vreemd om staand een zittende set te openen. Hier moet ik aan gaan werken. Na een uurtje gechilld te hebben had sprak een maat van me een groep aan. We konden er in notime bij gaan zitten. Leuk en gezellig gehad voor een uurtje, waarna we naar binnen gingen. Hier liepen weer weinig vrouwen en veel mannen rond. Toen het 1 uur was realiseerde me dat ik nog niemand aangesproken had. Toen de eerste die ik zag staan aangesproken. Ze lachte af en toe leuk, maar was cynisch en sarcastisch. Ze was me de hele tijd aan het testen. Dan speelde ze weer even mee, dan ineens een zieke bitchy opmerking. Geen leuk meisje dus. Wel leerzaam though. Ik was blij dat ik me er niet door liet beinvloeden. Het was onderhand al een uur of 2, dus ik besloot het voor gezien te houden, en de donderdag weer hard te gaan. Ik had me immers al 3 avonden op rij niet meer gepusht.

Dag 12: Voordat ik naar Den Haag ging die avond had ik al het gevoel dat dit een belangrijke avond ging worden. De afgelopen 3 avonden had ik weinig keuze gekregen in de vrouwen die ik aansprak, en ik wist dat het in de Danzig weer erg vol zou zijn. Geen excuusjes meer dus. Ik wilde m'n goede voortgang van de eerste week voortzetten. De eerste paar sets die we aanspraken waren awkward as fuck. Op een gegeven moment kwamen we er achter dat ze 16 en 15 waren, oeps. Buiten verder nog een paar dames aangesproken, maar ik kwam er niet echt lekker in. Ik focuste teveel op mezelf, in plaats van op het meisje. Hier heb ik het afgelopen jaar heel veel moeite mee gehad: die eerste paar reacties bepalen de avond. Ik wist op dit moment dus al dat deze avond een uitdaging ging worden.

Toen we binnen kwamen in de Danzig, meteen het eerste meisje aangesproken wat ik zag. Ze zag er best leuk uit, reageerde super open, lachte lief, en investeerde veel. Al hadden we 10 minuutjes een leuk gesprek, ik was nog steeds in m'n hoofd bezig met andere dingen. Geen flauw idee waarom ik er niet gewoon van kon genieten. Toen we afscheid namen voelde ik me nog steeds niet op m'n gemak. Toch maar blijven aanspreken, al werd dit met elke vrouw ongemakkelijker. Ik zei verbaal precies hetzelfde als bij elke andere vrouw in de afgelopen week, maar ik kreeg hele andere feedback van de dames.

Na 5 keer keihard afgewezen te zijn voelde ik me echt fucked up. Ik besloot even naar buiten te lopen om tot rust te komen. Na 5 minuutjes kwam een maat van me naar buiten lopen, en praatte me even wat moed in. Ik begon weer positiever te denken en stopte met het veroordelen van mezelf (just chill bro, het is goed zo). Al gingen de paar sets erna nog steeds stroef, ik kwam wel verder dan een ''hey'', en ik begon langzaam in state te komen. Naarmate ik me chiller ging voelen werden de gesprekken ook leuker. Uiteindelijk was ik weer in state en ging ik op zoek naar leuke meisjes. Heb nog een aantal leuke gesprekken gehad, maar heb niet echt een klik gevonden. Toen ik buiten stond kwam er een superschattig meisje (vluchtig) langs. Ik opende haar op dezelfde manier als het duitse meisje afgelopen zaterdag. Ze reageerde in eerste instantie op dezelfde manier, maar liep toch door naar binnen. Ze keek nog wel even om en glimlachte lief. Eigenlijk moet ik alle meisjes zo aanspreken, maar ik kan tot nu toe alleen die energie er achter krijgen als ze haast heeft. Omdat ik dan het gevoel heb dat het toch niet uitmaakt en ik niks te verliezen heb. Hier ga ik binnenkort een keer bewust mee aan de slag.

Dag 13: Omdat ik morgen weer moet werken, ging ik overdag daygamen op de boulevard in scheveningen. Er liepen weinig leuke meisjes. Wel alles aangesproken wat we hebben zien lopen, en de vibe was erg relaxt. Al reageerden sommige sets in eerste instantie niet helemaal zoals gewild, ik voelde me zelfverzekerd genoeg om relaxt te blijven en er een leuk gesprek van te maken. Er liepen heel veel stelletjes, en ik heb opvallend veel moeder/vader + dochters zien lopen. Ik zal eerlijk zijn, ik durf die nog steeds niet aan te spreken. Achteraf heb ik met m'n maat afgesproken dat we dit de volgende keer voor eens en altijd gaan fixen. Fuck die comfortzone en gewoon aanspreken.

Evaluatie afgelopen week: Ik merk dat m'n ''basis zelfvertrouwen'' een stuk hoger is dan een aantal weken geleden. Negatieve reacties beinvloeden me minder, en ik heb afgelopen donderdag de knop om kunnen zetten van me ultiem kut voelen, naar toch een chille avond hebben. Dit is een grote stap voor mij, en hier ben ik dan ook erg blij mee.

Toch is deze week voor m'n gevoel een stuk minder geslaagd gelopen dan de vorige. Waar ik me toen constant awesome voelde en praktisch alle vrouwen positief reageerden, heb ik nu een aantal avonden negatieve feedback gekregen. Dit kan ik deels op de logistiek zetten (er waren afgelopen week nu eenmaal veel minder vrouwen om aan te spreken), maar zeker ook op mezelf. Toch kan ik er geen vinger op leggen wat ik nu precies anders doe. Ik merk dat mijn ''resultaten'' volledig afhankelijk zijn van hoe ik me voel. Het enige wat ik nu aan theorie toepas is hoe ik me snel goed kan voelen. Ik vraag me af of dit iets is waar ik naar wil streven, en in hoeverre ik van vooruitgang kan spreken als elk gesprek puur afhankelijk is van m'n emotionele staat.
Ik lees nu een aantal posts van je maar met wat voor project/traject ben je bezig?
pi_129138040
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ik lees nu een aantal posts van je maar met wat voor project/traject ben je bezig?
Als een autist een kunstje leren.
pi_129139492
Ik geef je eens een andere oefening praat met een meisje niet als project maar gewoon als persoon en zie of je de volgende dag nog herinnerd waar het gesprek over ging en wat je over haar te weten bent gekomen.

Je ziet de meiden nu lijkt wel meer als projectjes dan dat je echt leert nieuwe meisjes te leren kennen. Achter die meisjes gaat een verhaal samen net zoals bij jou. Ik denk namelijk als je zo bezig bent ze uiteindelijk meer als nummertje gaat zien en ik denk niet dat jezelf daarmee een dienst doet
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:14:47 #261
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129140142
Zoeken is nooit goed. Een leuk meisje kom je tegen, die vind je niet.
pi_129140210
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef jelfrikandel het volgende:
Zoeken is nooit goed. Een leuk meisje kom je tegen, die vind je niet.
Je komt niemand tegen als je geen contact zoekt.
Rustig aan.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:14:56 #263
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129142755
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

30 dagen achter elkaar uitgaan.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:35:27 #264
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129143459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik geef je eens een andere oefening praat met een meisje niet als project maar gewoon als persoon en zie of je de volgende dag nog herinnerd waar het gesprek over ging en wat je over haar te weten bent gekomen.

Je ziet de meiden nu lijkt wel meer als projectjes dan dat je echt leert nieuwe meisjes te leren kennen. Achter die meisjes gaat een verhaal samen net zoals bij jou. Ik denk namelijk als je zo bezig bent ze uiteindelijk meer als nummertje gaat zien en ik denk niet dat jezelf daarmee een dienst doet
Bedankt dat je me ervoor probeert te behoeden, maar dit heb je fout begrepen. Ik zie vrouwen niet als een project. Ik behandel ze met respect, en heb al genoeg mensen goed leren kennen ;) Van de meisjes/gasten die indruk op me maken weet ik alles nog.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:44:24 #265
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129143706
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

30 dagen achter elkaar uitgaan.
Met als doel vrouwen te versieren? Of wat voor rol spelen die hier in? Angsten overwinnen?
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:45:31 #266
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129143736
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je komt niemand tegen als je geen contact zoekt.
Contact kan ook ontstaan hoor.. ik ben nooit heel erg op zoek naar contact, toch ontmoet ik veel mensen, zo ook veel vrouwen/meisjes
pi_129143785
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:45 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Contact kan ook ontstaan hoor.. ik ben nooit heel erg op zoek naar contact, toch ontmoet ik veel mensen, zo ook veel vrouwen/meisjes
Hij doelde denk ik meer op het idee dat als je de hele dag binnen zit, je niemand gaat ontmoeten ;)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:48:35 #268
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129143833
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij doelde denk ik meer op het idee dat als je de hele dag binnen zit, je niemand gaat ontmoeten ;)
Ja dan is het begrijpelijk dat je niemand ontmoet :P
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:50:02 #269
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129143875
Ik moet nog een hele lange week wachten voor mn meisje terug is, twijfel alleen of ik haar dan die week erop uit zal vragen meteen, of later. Misschien komt het nogal opdringerig over..
pi_129143892
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:50 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik moet nog een hele lange week wachten voor mn meisje terug is, twijfel alleen of ik haar dan die week erop uit zal vragen meteen, of later. Misschien komt het nogal opdringerig over..
Vraag haar nu alvast uit voor als ze net terug is! ^O^
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:57:19 #271
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129144063
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vraag haar nu alvast uit voor als ze net terug is! ^O^
Hmm kan, maar ze gaf zelf al aan verder te willen kijken als ze terug van vakantie is, dus is wellicht wachten tot ze terug is wat beter :{

Stomme vakanties.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 01:00:59 #272
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129144159
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:44 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Met als doel vrouwen te versieren? Of wat voor rol spelen die hier in? Angsten overwinnen?
M'n doelen staan eerder in deze of de vorige reeks.
pi_129144533
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

M'n doelen staan eerder in deze of de vorige reeks.
Pope of Dope's doel is om met uit het PUA topic (dus nieteens dit topic) geleerde truukjes zoveel mogelijk pulls te scoren op zoveel mogelijk lekkere chickies of zoiets ^O^
pi_129147701
quote:
Ik merk dat mijn ''resultaten'' volledig afhankelijk zijn van hoe ik me voel. Het enige wat ik nu aan theorie toepas is hoe ik me snel goed kan voelen. Ik vraag me af of dit iets is waar ik naar wil streven, en in hoeverre ik van vooruitgang kan spreken als elk gesprek puur afhankelijk is van m'n emotionele staat.
Je traint jezelf in de emotionele staat waar je in zit. Dus don't worry.
pi_129148217
Dit leer je niet door één of twee vrouwen proberen te "versieren". Pas na zoveel mogelijk actie in een kort tijd bestek veranderen je hersenen. Je hersenen willen namelijk niet dat je veranderd en hebben daardoor de neiging om je geen rare dingen te laten doen of te ver uit je comfort zone te laten gaan. Dit kost namelijk energie en risico's die er eigenlijk helemaal niet meer zijn in de huidige samenleving.

Honderd duizenden jaren lang werd je met een steen of mes belaagd als je een mooie vrouw "versierde", waarbij er door de evolutie heen een veiligheidsmechanisme is ingebouwd. Als je afgewezen wordt en je voelt een slecht gevoel bij je borst/buik, is het nog deze feedbackmechanisme dat met behulp van angst tegen je zegt dat je verkeerd en gevaarlijk bezig bent. Je zou misschien gedacht hebben "Het slaat nergens op dat ik me zo kut voel als ik afgewezen wordt door iemand die ik niet ken", dit is dus vooral de reden hierachter. In een veilige club setting of gewoon zelfs in de binnenstad heb je de onveiligheid van vroeger niet meer, maak er gebruik van en maak verbindingen aan die ten voordele zijn :) Dit vervelende gevoel in je buik/borst zal zelfs grotendeels minimaliseren tot geheel verdwijnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 20-07-2013 10:45:38 ]
pi_129148284
Uhm Firefly..messen bestaan nog niet miljoenen jaren. Zelfs de moderne mens bestaat nog niet zo lang :P
pi_129148302
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Uhm Firefly..messen bestaan nog niet miljoenen jaren. Zelfs de moderne mens bestaat nog niet zo lang :P
Je hebt gelijk, 200.000 jaar lang :P Speerpunten enz tellen ook mee
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:30:03 #278
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129148371
Firefly is een timelord.
pi_129148429
^^
pi_129149309
quote:
*snip*
Wat ik vooral tenenkrommend vind aan het PUA-gebeuren is dat jargon. ''Een zittende set/pushen/pullen/in state komen/daygamen.'' :')

Da fuck man. De gekunsteldheid druipt daar toch af?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129149385
Wat ik me nou afvraag want ben totaal niet bekend met de materie, maar vertelt de theorie ook iets over de periode dat alle *insert jargon* heeft geleid tot een relatie-achtig-iets? Of moeten ze dan de vervolgcursus aanschaffen? Als je ook maar iets van vrouwen begrijpt is het dat oprechte interesse en communicatie op plaats een, twee en drie komt en dat valt uiteindelijk niet te faken op de lange termijn.
pi_129149431
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:41 schreef Harmankardon het volgende:
Wat ik me nou afvraag want ben totaal niet bekend met de materie, maar vertelt de theorie ook iets over de periode dat alle *insert jargon* heeft geleid tot een relatie-achtig-iets? Of moeten ze dan de vervolgcursus aanschaffen? Als je ook maar iets van vrouwen begrijpt is het dat oprechte interesse en communicatie op plaats een, twee en drie komt en dat valt uiteindelijk niet te faken op de lange termijn.
Nou het ding is, er -is- al een PUA topic, maar ze komen nu allemaal hier naartoe. Wat ik ook vervelend vind, is dat als ze met zo'n PUA term komen en ik vervolgens vraag wat het betekent, krijg ik nieteens een antwoord -_-

Edit: Al dat PUA hoort in -dat- topic thuis en niet hier. Er is een reden waarom mensen wel in dit topic komen, maar niet in het PUA topic.
pi_129150335
Pullen betekend meenemen en ik had het tegen Pope en typt makkelijker. Je moet die woorden ook niet al te serieus nemen, ik zie de humor er wel achter. Net als dat je flirten met vrouwen niet al te serieus moet gaan nemen en er gewoon plezier in moet gaan krijgen. Vrouwen waar je oprecht interesse in hebt komen dan vanzelf in je trechter terecht terwijl je jezelf bent, juist omdat je zoveel vrouwen benaderd, elke vrouw als gelijk bestempeld en geen verandering is in je gedrag.

M.a.w. gewoon erg veel plezier hebben met alle vrouwen door jezelf te zijn ipv een voorselectie en voorkeursbehandeling naar 1 vrouw toe, weg met dat voetstuk ^O^
pi_129150364
Als ik iemand tegen kom van de community en hij praat de hele tijd serieus in pick up jargon dan weet ik dat hij net begonnen is :P Als iemand zegt "ik heb al 5 setjes gedaan" dan ren ik het liefst zo hard mogelijk weg.
pi_129150458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Als ik iemand tegen kom van de community en hij praat de hele tijd serieus in pick up jargon dan weet ik dat hij net begonnen is :P Als iemand zegt "ik heb al 5 setjes gedaan" dan ren ik het liefst zo hard mogelijk weg.
Maar waarom doe je het zelf dan ook?
pi_129150734
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar waarom doe je het zelf dan ook?
Omdat pullen makkelijker typt in 1 woord en ik het alleen tegen Pope had. Ik had ook kunnen zeggen: "Ik dacht dat die mensen vaak vrouwen meenamen" :+ Maar dat klinkt ook zo raar, pullen betekend de goede kant op meenemen. Dit kan net zo goed betekenen naar de club.
pi_129150756
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat pullen makkelijker typt in 1 woord en ik het alleen tegen Pope had.
Kan ook per DM, in dit topic begrijpt (behalve jij en Pope) niemand wat al die PUA termen betekenen en dat willen we ook niet weten :)
pi_129150886
R&P / Het Officiële PUA Topic #6
Volgens mij was sowieso al eens bepaald dat bepaalde users hier niet meer welkom waren, als ik me goed herinner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')