SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3AJ
Tong, dit is gewoon een topvent.quote:
Gisbers wel ja.quote:
Tien secondenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:36 schreef marcodej het volgende:
Flikker op Gisbers. Ze hoeven maar 1 uurtje per dag aan te geven waar ze zijn.
Zei del moral nou, dat die "footballers" veel meer gebruikte?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:36 schreef marcodej het volgende:
Flikker op Gisbers. Ze hoeven maar 1 uurtje per dag aan te geven waar ze zijn.
pensionaris.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Gijpie. Lekker relaxt zoals hij daar ligt.
Gijpiequote:
mart vanaf 22.30quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Oh morgen pas om 10 uur natuurlijk. Gelijk met Mart?
Dries > Martquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Ze gaan m tegen het einde vaak nog maar de helft laten zingenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop morgen een extra lang optreden van Dries.
Dat wordt zappen geblazen dus.quote:
Nee dan kies ik voor Dries natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dries > Mart
Dat is niet zo'n moeilijke keuze
Ik kan morgen amper/niet kijkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
heb de mp3 gewoon op mijn mp3 speler gezet dus ik kan hem altijd horenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ze gaan m tegen het einde vaak nog maar de helft laten zingen
Eerst half uurtje TdJ, dan Mart, dan 20 minuten TdJ volgens mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Oh jammer ja. Mis je het laatste TdJ topic ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan morgen amper/niet kijkenZo zonde :
Fietsprogrammaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gijpie
Toch raar dat een fietsprogramma het van buitenstaanders moet hebben.
Waarom niet? Kan natuurlijk niet als TDF-modje hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan morgen amper/niet kijkenZo zonde :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie spät fängt es an?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:44 schreef IGotThis het volgende:
Allemaal ook klaar voor het pijltjes smijten met Maijer?
Waarom is dat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Dat filmpje met Rrrrob Rrrruigh? kan die ook niet vinden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog van Gijp in tour du jour van 2 jaar geleden? Hij is van youtube gehaald door die RTL mafia.
laatste etappe is in de avond.quote:
Ben bang van welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer ja. Mis je het laatste TdJ topic ook?
Ach, dat is jammer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben bang van welMoet werken, broer is jarig, leren voor tentamen dinsdag en 's avonds komt het vriendje terug van vakantie. Hadden ze geen andere dag/week uit kunnen kiezen allemaal
Pino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |