SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet het idee dat het beperkend werkt voor mijn kwaliteit van leven. Dus nee.quote:
Ik ken iemand die echt wel een klein lulletje heeft en hem beperkt het welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het beperkend werkt voor mijn kwaliteit van leven. Dus nee.
Daar kan ik mij wat bij voorstellen. Dat geldt voor mij gelukkig dan weer niet. Nou ja, tenzij jouw norm de maatstaf is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ken iemand die echt wel een klein lulletje heeft en hem beperkt het wel
Ghehe nee hoor dat is het nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij jouw norm de maatstaf is.
geen idee. Ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat stond er in die spoiler in de OP? Plaatje is kapoet
*zucht van verlichting*quote:
Dat was mijn vraag aan jou n.a.v. de TT. Van mij hoeft het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
@ AirwiN: hoe meer piemols hoe meer vreugde?
Niet van opluchting?quote:
Nee.quote:
Ok!quote:
Nah misschien 2 maar meer niet hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag aan jou n.a.v. de TT. Van mij hoeft het niet.
quote:
Geen gangbang en/of orgie voor jou dus?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah misschien 2 maar meer niet hoor
in mijn dromen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen gangbang en/of orgie voor jou dus?
Klinkt als een fijne droomquote:
Een gangbang ook?quote:
Ja, als droom!!quote:
Hoezo niet aankunnen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, als droom!!
Ik heb niet het idee dat ik dat zou overleven/aankunnen dus ga ik het ook zeker niet uitproberen
Ja nou gewoon. Ik denk dat dat net iets teveel van het goede zal zijnquote:
Gewoon opbouwen, steeds een kerel meer erbij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou gewoon. Ik denk dat dat net iets teveel van het goede zal zijn
Mjah, ik denk toch dat ik maar pasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon opbouwen, steeds een kerel meer erbij.
Wat schattig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik denk toch dat ik maar pas
Vraag me niet waarom maar ik vind het een hele enge reactie van jouquote:
waarom?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar ik vind het een hele enge reactie van jou
Ja dat weet ik dus niet hequote:
quote:
Daar begint het doorgaans mee...quote:
Of met bierquote:
True, dan pak ik er meteen een biertje bij. Sommige dingen moet je net van het toeval af laten hangen.quote:
Geniet ervan!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True, dan pak ik er meteen een biertje bij. Sommige dingen moet je net van het toeval af laten hangen.
I know.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet ervan!!
Ik sla even over. Ben nog brak van gisteren
Why the angry face? What did I do?quote:
Stopt het bij kusjes?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee zeg! Althans, ik hoop het niet
Neequote:
Dat moet ook gebeuren hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:48 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee
Althans, niet op dat gebied...
Eindelijk weer een weekend thuis, tijd voor achterstallige huishoud-klusjes zoals was draaien en stofzuigen
Ja, eigenlijk denk ik ook dat dat het plan wordt voor vanavondquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren he![]()
Ik denk dat ik heerlijk op mn bank blijf liggen en een beetje dom tv kijken en dan hopelijk rond uur of 10 mn matras op. Alleen!
Ik vind op de bank liggen ook heel nuttig hoor!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk denk ik ook dat dat het plan wordt voor vanavondGeen zin meer in nuttige dingen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind op de bank liggen ook heel nuttig hoor!!
Dat kunnen we niet laten gebeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Ja toch! Anders staat die bank hier voor niks!
Hmm dat vind ik zo vies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al genomdz
En nu geniet ik van een groot glas koud water met heel veel ijsklontjes erin.
Wat in hemelsnaam is een "ijsklontjes smaak"?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik zo vies.
Echt zo'n ijsklontjes smaak.
Omdat ik niet ontvoerd wil wordenquote:
Door wie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet ontvoerd wil worden
Harde kern feyenoord hooligansquote:
Niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet ontvoerd wil worden
Ghehe is het ook wel maar niet de dag voor/van de open dagquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Niet?Ik dacht dat dat stiekem de fantasie was van alle vrouwen!
Inderdaadquote:
Ik heb de deur gebarricadeerd, ik screen al mijn telefoontjes en dan moet het wel goed komenquote:
Zo'n typisch smaakje .... in limo of weet ik veel drankje proef je dat niet zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam is een "ijsklontjes smaak"?
Nog nooit gemerktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n typisch smaakje .... in limo of weet ik veel drankje proef je dat niet zo.
In water wel
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Een beetje koperachtig ofzo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n typisch smaakje .... in limo of weet ik veel drankje proef je dat niet zo.
In water wel
Jup ijsklontjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Een beetje koperachtig ofzo.
Maar verder.... ijsklontjes
ook jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Spelen met ijsklontjes is ook altijd wel leuk
Liefmans on the rocks uit de tapquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup ijsklontjes
Liefmans on the rocks
Uhuquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik me ook iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Sommige mensen schijnen er de kriebels van te krijgen als ik er op begin te kauwen
ik vind Liefmans heul niet zwaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja smaakt op een of andere manier toch iets frisser, iets minder zwaar zeg maar
Nee dat bedoel ik ook niet. Uit de fles is ook lekker hoorquote:
Jammer dat jouw hier ongelijk is aan mijn hier.quote:
wie wat waar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe!!
Over een paar weken gezellig en geil een avondje een hotel in
Ghehehequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wie wat waar?
En hoe was je date eigenlijk?
Wat leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Ja die ging goed![]()
Gaan we vaker doen
Ik heb geen behoefte aan een relatie!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat leuk
Terwijl je laatst nog helemaal geen behoefte had om te gaan daten enzo
Nee, bbq en bierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je je ook net te buiten gegaan aan döner?
Ja!!quote:
Hoe moet je het dan noemen?quote:
Goed, vandaag al het behang er af gekregen met behulp van twi en muhahaha. Ben wel een beetje kapot nu, na 4 dagen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat klinkt geil.
@kaneel. Hoe gaat het met je huisje
Dat "partner" gedeelte zit me dwars!!quote:
Maak jij het even nog engerquote:
Zo warm ...pff succes man.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, vandaag al het behang er af gekregen met behulp van twi en muhahaha. Ben wel een beetje kapot nu, na 4 dagen.
Morgen schuren en wat witten, denk ik.
Dank je. We zijn vandaag met zijn 3'en aardig wat zweet verloren.quote:
Moet je het iets noemen dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe moet je het dan noemen.Ik zou voor neukertje gaan
Fuckbuddy?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe moet je het dan noemen.Ik zou voor neukertje gaan
Kan ook nog jaquote:
Ja vele handen maken licht werk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. We zijn vandaag met zijn 3'en aardig wat zweet verloren.
En waarschijnlijk ook vandaag een koper gevonden voor mijn kaskachel en oliekachels.
Dat ruimt ook weer op en levert wat centen op.
Fuckbuddy of scharrel?quote:
Scharrelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuckbuddy of scharrel?![]()
Anyways, ik ga dus lekker een hotel in
Ik kijk nu al uit naar lekker languit in bad liggen
Ja hoi hoe gaat het met die ene waarmee je seks hebt....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je het iets noemen dan?
Gewoon, iemand waarmee je seks hebt. Moet dat een aparte naam hebben?
Ik heb er geen 5!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi hoe gaat het met die ene waarmee je seks hebt....
Uhhh welke van de 5?
Je neukertje. Oh die... Zie?
Duidelijke taal toch
Hossel ze.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
Klaar met eten en even gedouched.
Zo maar eens poolenFijne avond lieverds
Je had geen hulp daarbij?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vele handen maken licht werk.
Ik heb gister en vandaag de achtertuin gedaan. Het was een klein oerwoud
En nu heb ik spierpijn
Heb jij met 5 mensen seks?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhhh welke van de 5?
Duidelijke taal toch
Na mijn laatste ervaring met een FWB doe ik daar niet meer aanquote:
Gewoon een naam toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhhh welke van de 5?
Duidelijke taal toch
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na mijn laatste ervaring met een FWB doe ik daar niet meer aan
Maar ik ga zijn naam hier natuurlijk niet noemenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een naam toch?
He, hoe is het met L? Nou prima.
Oh gelukkig!quote:
De naam, verder niks. En de emotionele pijn die ik er nog steeds bij voelquote:
Oh nee, dat begrijp ik. Had ik niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ga zijn naam hier natuurlijk niet noemen![]()
Dan gaan mensen meteen zoeken naar wie het is op mijn fb
[..]
Oh gelukkig!
Maar 5 is me net iets te veel
Namen willen wequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ga zijn naam hier natuurlijk niet noemen![]()
Dan gaan mensen meteen zoeken naar wie het is op mijn fb
[..]
Oh gelukkig!
Maar 5 is me net iets te veel
Ja wel gister niet, vandaag welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hossel ze.
[..]
Je had geen hulp daarbij?
Een tuin is altijd wel bevredigend om te doen, al die planten die kapot gaan. Heerlijk met je kapmes huishouden
Ik was niet van plan om dat aan jou te vertellenquote:
Hoezo dat nou weer niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om dat aan jou te vertellen
Waarom wel dan?quote:
Waarom zou ik dat willen/doen? Dan kan ik toch gewoon oud-scharrel/neukertje zeggen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:41 schreef Myraela het volgende:
Hoe praat je er dan over als het al weer een paar scharrels/neukertjes terug is?
Jij bent maagd toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:41 schreef Myraela het volgende:
Hoe praat je er dan over als het al weer een paar scharrels/neukertjes terug is? Ik zou het een scharrel noemen overigens, omdat je ruimte hebt, maar het in de meeste gevallen niet zo oppervlakkig is als alleen seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2013 20:59:59 ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk mijn bouwvakkertjeGoed bezig die gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jij verwacht ook dat ik jou dat soort dingen vertelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom wel dan?
[..]
Waarom zou ik dat willen/doen? Dan kan ik toch gewoon oud-scharrel/neukertje zeggen?
Jij vertelt dat ook gewoon en anders ontdek ik het zelf wel en dan word ik fb-vriendjes met haar en ga ik met haar dansen enzquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij verwacht ook dat ik jou dat soort dingen vertel
Tot het huwelijk wel ja. Ben erachter dat mensen met die gedachte veel eerder trouwen, dus ik heb mezelf bekeerd.quote:
Nee, is die al weg bij jou dan? Hij zei tegen mij dat het nog wel even zou duren. Ongeveer half uurtje terug.quote:
Fmlquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vertelt dat ook gewoon en anders ontdek ik het zelf wel en dan word ik fb-vriendjes met haar en ga ik met haar dansen enz![]()
Baas boven baas jongen
quote:
Verstandig. Ik waardeer dit en ik hoop mijn eventuele latere dochters ook zo op te voeden. Misschien kun jij dan eens met ze praten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot het huwelijk wel ja. Ben erachter dat mensen met die gedachte veel eerder trouwen, dus ik heb mezelf bekeerd.
Ja, al een tijdje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, is die al weg bij jou dan? Hij zei tegen mij dat het nog wel even zou duren. Ongeveer half uurtje terug.
Ja, muhahaha en ik gingen nog wat eten, daarna heeft hij me naar huis gebracht als een echte heer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef Myraela het volgende:
Fopje, hij is naar zijn familie en neemt daar meteen een fiets mee. En dan met de trein terug.
Ze was inderdaad nog best aardigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het was toch best gezellig dinsdag? En zo gemeen waren we niet tegen je
Ik niet dan?quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet dan?![]()
Heb je dat filmpje al boven water?
Heeft twi niet met jullie gegeten? Hij gaat daar rustig douchen en op de koffie en alles, waarschijnlijk pas rond middernacht thuis.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, muhahaha en ik gingen nog wat eten, daarna heeft hij me naar huis gebracht als een echte heer.
Maar ik weet niet hoe lang het duurt om naar Visstick City te gaan en terug naar Rotterdam.
Nee, hij wilde niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft twi niet met jullie gegeten? Hij gaat daar rustig douchen en op de koffie en alles, waarschijnlijk pas rond middernacht thuis.
Ghehe nu een welverdiende vakantie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij ook.
Nee nog niet.
Was gister al lang blij dat ik alles opgeruimd had.
Wat waren de leukste matches?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij wilde niet.
Toen konden we niet meer doorgaan met roddelen en matches maken van FOK!kers enzo.
Ok,. Ik moet natuurlijk wel zorg dragen voor zijn welzijn.
Ik ben brakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef hugecooll het volgende:
Net terug van een stukje lopenhoe ist met jullie dan?
Moe en spierpijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:52 schreef hugecooll het volgende:
Net terug van een stukje lopenhoe ist met jullie dan?
Nee, vandaag bij een maatje mee schutting gezet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nu een welverdiende vakantie?
Ik heb die radio trouwens gevonden voor je
Nouja, was niet veel matchen. Want we bespraken iedereen en twi ging op iedereen haten. Hij vond dan bepaalde dames niks voor mij. Qua league enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Toe maar, toe maarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hard gewerkt gister en vandaag in de tuin, vanmorgen rondje gelopen....
Vroeg ze het of was het weer een gebod?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, vandaag bij een maatje mee schutting gezet.
En ze vroeg al of ik van de week mee de administratie wilde doen.
Bierquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, was niet veel matchen. Want we bespraken iedereen en twi ging op iedereen haten. Hij vond dan bepaalde dames niks voor mij. Qua league enzo.
Maar zijn one true ship vond ik wel fijn.Boh, ik had erbij willen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeg ze het of was het weer een gebod?
[..]
Bier
Zit daar verschil in dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeg ze het of was het weer een gebod?
[..]
Bier
Nee dat nog niet ... maar het is iig geen klein oerwoud meerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toe maar, toe maar
Je kan nu dus weer veilig mensen in je tuin laten komen?
Dan hadden we minder grappen kunnen maken over het onder de plak zitten, denk ik.quote:
Ja, wel goed! Lekker in mn huisje bezig naast het fulltime werken. Breekt me enorm op. Maar nog even doorbikkelen en dan kan ik uitrusten in mijn fantastische huisjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat jouw hier ongelijk is aan mijn hier.
Hoe is het met jou?
Nee want jij gaat haar sowieso wel helpenquote:
Da's al een heel mooi begin danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat nog niet ... maar het is iig geen klein oerwoud meer
Pics van je huisje?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wel goed! Lekker in mn huisje bezig naast het fulltime werken. Breekt me enorm op. Maar nog even doorbikkelen en dan kan ik uitrusten in mijn fantastische huisje![]()
Hoeist met jou?
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want jij gaat haar sowieso wel helpen
quote:
Hoezo, ik lach graag mee over het feit dat twi onder de plak zit hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hadden we minder grappen kunnen maken over het onder de plak zitten, denk ik.
Maar je bent uiteraard van harte welkom bij de housewarming.
Zekerquote:
Kijk of ze ergens aan de stoep bezig zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ZekerWat een ruimte nog... er moet alleen nog 1 deel betegeld worden ... maar eerst moet er nog een zooi zand uit want er ligt teveel. En ik moet nog even ergens gratis tegels vandaan regelen
Ja ik hou het hier in de buurt wel een beetje in de gatenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kijk of ze ergens aan de stoep bezig zijnZo heeft m'n pa ooit een hele lading gratis stoeptegels gekregen
Zou je ook grapjes maken over de leeftijdsverschillen van jullie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo, ik lach graag mee over het feit dat twi onder de plak zit hoor.
Die zit ook wel onder de plak, ja.quote:
Hell, ik zit straks op een mbo opleiding tussen 16 jarige.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je ook grapjes maken over de leeftijdsverschillen van jullie?
[..]
Die zit ook wel onder de plak, ja.
Ik was de enige plakloze
Marktplaatsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ZekerWat een ruimte nog... er moet alleen nog 1 deel betegeld worden ... maar eerst moet er nog een zooi zand uit want er ligt teveel. En ik moet nog even ergens gratis tegels vandaan regelen
Ok.quote:
Er zijn tegenwoordig genoeg 16-jarigen met een vriend van rond de 30quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hell, ik zit straks op een mbo opleiding tussen 16 jarige.![]()
"Hoi, ik ben Mirne en ik woon samen met mijn 31 jarige vriend."
Ja maar er wordt niet zoveel aangeboden in de buurt...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
Mijn ouders hebben daar binnen een paar dagen alle benodigdheden voor een parkeerplekje voor de kamper vandaan gehaald: zand gratis, stenen gratis!
Wat voor een soort woning heb je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
Ik was vergeten pics te maken van hoe het er vorige week uitzag. Maar zal ook wat fototjes gaan maken als het straks klaar is.
Whehehe, wordt leuk. Dan vinden ze je wel stoer denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hell, ik zit straks op een mbo opleiding tussen 16 jarige.![]()
"Hoi, ik ben Mirne en ik woon samen met mijn 31 jarige vriend."
Ze zijn beter dan die van Faxie toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe, wordt leuk. Dan vinden ze je wel stoer denk ik.
Oh, en Muhahaha zijn foute piemel-, kut- en seksgrapjes. Daar moet je ook tegen kunnen.
Dat heb ik gemerkt ja!!quote:
Marginaal. En twi die om zijn eigen grappen lacht natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn beter dan die van Faxie toch?
Al zullen jullie vast erger zijn zonder meisje erbij. Daarbij kan ik niet klussen, wel broodje smeren.
Weet niet hoe het heet, eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een soort woning heb je?
Ah! Nice! Maar alles wel een beetje groter? Of gewoon min of meer hetzelfde?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet hoe het heet, eigenlijk.
Portiekwoning?
Het is een rijtje huizen, waar 1 deur leidt naar 4 huizen. 2 op de begane grond en 2 op de eerste verdieping.
Huiskamer zelfde vorm als nu, maar dan iets langer.
Dan nog een slaapkamertje, studeerkamer, wc, keuken (ook zoals nu) en badkamer.
Daar op nog een zolder, maar die kan ik niet echt gebruiken, lijkt het.
Qua oppervlak ga ik iets achteruit, omdat ik deze zolder niet meer echt kan gebruiken. Maar groot genoeg om samen te wonen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Nice! Maar alles wel een beetje groter? Of gewoon min of meer hetzelfde?
Wat ga je dan met die zolder doen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua oppervlak ga ik iets achteruit, omdat ik deze zolder niet meer echt kan gebruiken. Maar groot genoeg om samen te wonen.
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua oppervlak ga ik iets achteruit, omdat ik deze zolder niet meer echt kan gebruiken. Maar groot genoeg om samen te wonen.
Dat wordt mijn no-pants zone hebben we vandaag besloten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat ga je dan met die zolder doen?
Geen idee. Al een tijd niks serieus' gehad, maar het kan snel gaan natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wordt mijn no-pants zone hebben we vandaag besloten.
Dat is mijn bank vandaag ook!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wordt mijn no-pants zone hebben we vandaag besloten.
Misschien moet ik Myra wel hosselen.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadenkend. Ik heb geen vriendin momenteel. Al krijg ik wel zo af en toe vuige berichtjes van iemand die wil ballen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice.
Samen wonen? Als in nadenkend over de toekomst of heb ik nou echt iets gemist?
Ouwe hosselaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadenkend. Ik heb geen vriendin momenteel. Al krijg ik wel zo af en toe vuige berichtjes van iemand die wil ballen.
Ja dat ken ik dan weer welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hart klopt maar voor 1, he?
quote:
Okee dan!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadenkend. Ik heb geen vriendin momenteel. Al krijg ik wel zo af en toe vuige berichtjes van iemand die wil ballen.
Wat verwoord je dat charmant.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedzakken dat we zijn.quote:
Is het zo groot, ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee dan!![]()
Ik zou in mijn huisje ook kunnen samenwonen. Ik ga nu samenwonen met een kitten
Na een dag met 2 heren praten over welke FOK!sters we zouden geven, dan is dat begrijpelijk. Toch?quote:
Ik weet het niet Kaneel, maar ben bang dat ik steeds meer voor haar ga voelen ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedzakken dat we zijn.
Is dat die vrouw met het kind?
[..]
Is het zo groot, ja?
Awwww, wat voor kat is het?
Pics.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee dan!![]()
Ik zou in mijn huisje ook kunnen samenwonen. Ik ga nu samenwonen met een kitten
Wie zou twi willen geven he, bij wie moet ik hem weghouden. Godverdomme.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een dag met 2 heren praten over welke FOK!sters we zouden geven, dan is dat begrijpelijk. Toch?
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedzakken dat we zijn.
Is dat die vrouw met het kind?
[..]
Is het zo groot, ja?
Awwww, wat voor kat is het?
ZOOO OPPERVLAKKIG!111quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een dag met 2 heren praten over welke FOK!sters we zouden geven, dan is dat begrijpelijk. Toch?
Ah liefquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaIk heb 2 slaapkamers, waarvan 1 op zolder. Naast die kamer nog een megaruimte voor zooi. Grote keuken, grote eigen slaapkamer. Alleen een kleine woonkamer, maar ach
![]()
Een tijgerkatje met een witte borst. Nu 3,5 weken oud. Mag rond 24 augustus weg bij zn moeder
Ik heb wel foto's op mn telefoon. Ik ga zo wel even friemelen om dat op Fok te krijgenquote:
You're in lovequote:
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Is mooi toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Kaneel, maar ben bang dat ik steeds meer voor haar ga voelen ja.
Hahaha, we hebben ook een hele hoop los gehad om het woord "Godverdomme". We hebben ons enorm vaak moeten verontschuldigen aan een zeker iemand.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie zou twi willen geven he, bij wie moet ik hem weghouden. Godverdomme.
Dat klinkt erg ruim allemaal. Dat is zeker wel een verbetering. Is de locatie weer zo fijn?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaIk heb 2 slaapkamers, waarvan 1 op zolder. Naast die kamer nog een megaruimte voor zooi. Grote keuken, grote eigen slaapkamer. Alleen een kleine woonkamer, maar ach
![]()
Een tijgerkatje met een witte borst. Nu 3,5 weken oud. Mag rond 24 augustus weg bij zn moeder
Ja, sorry.quote:
Ik weet het echt niet.quote:
Ja, is echt heel fijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt erg ruim allemaal. Dat is zeker wel een verbetering. Is de locatie weer zo fijn?
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
ROYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Gelijkspel tegen FC Dordrecht!!
Ik denk dat het gewoon eng voor je is omdat er ook een kind in het spel is. Dat is volgens mij een drempel voor je.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Het is me inmiddels wel duidelijk dat ze heel veel voor me betekend.
Maar verder weet ik het gewoon niet
Dat was begonnen als scharrel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Het is me inmiddels wel duidelijk dat ze heel veel voor me betekend.
Maar verder weet ik het gewoon niet
Tegen Dordt?quote:
Twi kan er ook wat van. Slechte katwijker.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder klaagt ook altijd dat ik te veel godverdomme zeg. Morgen komt mijn zwaar christelijke oma. Even inhouden dus.
Dat klinkt goed. Maar niet dichtbij een station ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is echt heel fijn![]()
De locatie zal natuurlijk nooit zo geweldig worden als wat ik had. Maar ik heb nu een park op 100 meter afstand van mijn huis en de buurt schijnt gewoon rustig en chill te zijn. Zit 2 minuten fietsen van een grote supermarkt en dierenvoordeelwinkel ofzo. En 5 minuten van de shop + station. 10 minuten van school. Zoiets. Dus helemaal prima
Lees nog eens goedquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Maar niet dichtbij een station ofzo?
Ergens wel ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon eng voor je is omdat er ook een kind in het spel is. Dat is volgens mij een drempel voor je.
Maar het is duidelijk dat jullie meer voor elkaar voelen dan jullie toegeven (aan elkaar)
Je kan het kind meteen inzetten voor vervelende huishoudelijke taken. Dat is wel een voordeel ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan de ene kant, hoef je het kind niet meer van jaar 0 op te voeden. Dat is een voordeel.
Aan de andere kant, het is niet je eigen kind. Dat lijkt me ook wel raar.
Begint het nu alquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word vergeetachtig en blind.
Is dat het enige scheldwoord dat je bezigt? Want dan ben je best wel netjes volgens mijn maatstaven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder klaagt ook altijd dat ik te veel godverdomme zeg. Morgen komt mijn zwaar christelijke oma. Even inhouden dus.
Nee, godverdomme is slechts mijn stopwoord.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat het enige scheldwoord dat je bezigt? Want dan ben je best wel netjes volgens mijn maatstaven.
Dat is natuurlijk ook waar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan het kind meteen inzetten voor vervelende huishoudelijke taken. Dat is wel een voordeel ja.![]()
Ik zou geen vriend willen met een kind in ieder geval. Als ik een kind heb wil ik het ook zelf kunnen opvoeden, want daarin verschil je toch vaak.
Ja, is iets van de laatste weken.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is iets van de laatste weken.
Oh, waar scheld je mee dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, godverdomme is slechts mijn stopwoord.
Zo komt mijn katertje er dus ongeveer uit te zienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je:
Hier wat vrolijks:
[ afbeelding ]
Heeft hij al een naam?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo komt mijn katertje er dus ongeveer uit te zien
Ik welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Y. ik heb liever niet dat je nu op mijn bed tv gaat liggen kijken
- Waarom niet dan?
Omdat mijn bed kapot is.
- Oh hoe is dat gebeurd dan? *evil smile op zijn gezicht*
Nou gewoon, hij was al gammel
- Uhuh, noemen de oudjes dat zo tegenwoordig?
Hmm
Soms vind ik mijn zoon echt niet tof hoor
Ik welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Y. ik heb liever niet dat je nu op mijn bed tv gaat liggen kijken
- Waarom niet dan?
Omdat mijn bed kapot is.
- Oh hoe is dat gebeurd dan? *evil smile op zijn gezicht*
Nou gewoon, hij was al gammel
- Uhuh, noemen de oudjes dat zo tegenwoordig?
Hmm
Soms vind ik mijn zoon echt niet tof hoor
Jaquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel
Beter dan dat je een gesprek hebt met je zoons over homo's en hetero's
K is zeker weten hetero want die is verliefd op mama
Wacht maar!! Ook jullie krijgen ooit te maken met een puber die veel te bijdehand is!! En dan lach ik!!quote:
Jullie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar!! Ook jullie krijgen ooit te maken met een puber die veel te bijdehand is!! En dan lach ik!!
Jij en LoLaquote:
Moet ik eerst een kind makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en LoLa![]()
Maar dan niet samen als stelletje natuurlijk maar gewoon omdat jullie mij uitlachen!
Of gewoon over die drempel heenquote:
Pijn aan mijn rug man.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goverdomme hoe is het hier dan?
SORRY ....
Klote man, even herstellen dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pijn aan mijn rug man.
Lig een beetje lekker broekloos wat te lezen.
En met jou?
Meestal niets extreems, maar vooral gewoon een hele verzameling aan scheldwoorden achter elkaar.quote:
Dit had ik niet achter jou gezocht myraela.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal niets extreems, maar vooral gewoon een hele verzameling aan scheldwoorden achter elkaar.
"Godverdomme vuile achterlijke tering mongool, zwakzinnige idioot. "
Hoi Bambi.quote:
Haha, whut?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Bambi.
We hebben ons vandaag een aantal keer aan je verontschuldigd.
Vooral twi.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Bambi.
We hebben ons vandaag een aantal keer aan je verontschuldigd.
Twi besefte zich ineens dat je zijn gescheld niet kon waarderen en hij voelde zich schuldig.quote:
Inderdaad, vooral twi.quote:
D'aaaw.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi besefte zich ineens dat je zijn gescheld niet kon waarderen en hij voelde zich schuldig.
Toen verontschuldigde hij zich iedere keer dat hij "godverdomme" zei. Aan jou.
Schelden en vloeken zijn voor mij twee heel verschillende dingen.quote:
Voor mij is vloeken alles waar God, Jezus en dergelijke in voorkomt. Schelden is al het andere.quote:
Wat is erger? Kanker of godverdommequote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor mij is vloeken alles waar God, Jezus en dergelijke in voorkomt. Schelden is al het andere.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godchristus, doe ik ijsblokjes in m'n grote glas met water, zijn ze in 1 minuutje alweer gesmolten!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
Ow en hai!![]()
Volgende keer koud water gebruikenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godchristus, doe ik ijsblokjes in m'n grote glas met water, zijn ze in 1 minuutje alweer gesmolten!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
Ow en hai!![]()
Schelden met kanker doe ik ook niet, maar valt voor mij niet onder de noemer vloeken. Maar het ging ook niet over wat erger is volgens mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger? Kanker of godverdomme
Het was het koudste water dat ik uit de kraan kon krijgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer koud water gebruiken
Ze kwamen uit mijn niet-goed-functionerende vriesvakjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]iJsklontjes en magnetron gaat niet samen! Dat had ik je zo wel kunnen vertellen
In mijn ogen is vloeken met god raar, aangezien je dan een naam van iets noemt wat niet bestaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Schelden met kanker doe ik ook niet, maar valt voor mij niet onder de noemer vloeken. Maar het ging ook niet over wat erger is volgens mij.
mmm lastigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was het koudste water dat ik uit de kraan kon krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |