SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet het idee dat het beperkend werkt voor mijn kwaliteit van leven. Dus nee.quote:
Ik ken iemand die echt wel een klein lulletje heeft en hem beperkt het welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het beperkend werkt voor mijn kwaliteit van leven. Dus nee.
Daar kan ik mij wat bij voorstellen. Dat geldt voor mij gelukkig dan weer niet. Nou ja, tenzij jouw norm de maatstaf is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ken iemand die echt wel een klein lulletje heeft en hem beperkt het wel
Ghehe nee hoor dat is het nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij jouw norm de maatstaf is.
geen idee. Ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat stond er in die spoiler in de OP? Plaatje is kapoet
*zucht van verlichting*quote:
Dat was mijn vraag aan jou n.a.v. de TT. Van mij hoeft het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
@ AirwiN: hoe meer piemols hoe meer vreugde?
Niet van opluchting?quote:
Nee.quote:
Ok!quote:
Nah misschien 2 maar meer niet hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag aan jou n.a.v. de TT. Van mij hoeft het niet.
quote:
Geen gangbang en/of orgie voor jou dus?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah misschien 2 maar meer niet hoor
in mijn dromen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen gangbang en/of orgie voor jou dus?
Klinkt als een fijne droomquote:
Een gangbang ook?quote:
Ja, als droom!!quote:
Hoezo niet aankunnen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, als droom!!
Ik heb niet het idee dat ik dat zou overleven/aankunnen dus ga ik het ook zeker niet uitproberen
Ja nou gewoon. Ik denk dat dat net iets teveel van het goede zal zijnquote:
Gewoon opbouwen, steeds een kerel meer erbij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou gewoon. Ik denk dat dat net iets teveel van het goede zal zijn
Mjah, ik denk toch dat ik maar pasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon opbouwen, steeds een kerel meer erbij.
Wat schattig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik denk toch dat ik maar pas
Vraag me niet waarom maar ik vind het een hele enge reactie van jouquote:
waarom?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar ik vind het een hele enge reactie van jou
Ja dat weet ik dus niet hequote:
quote:
Daar begint het doorgaans mee...quote:
Of met bierquote:
True, dan pak ik er meteen een biertje bij. Sommige dingen moet je net van het toeval af laten hangen.quote:
Geniet ervan!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True, dan pak ik er meteen een biertje bij. Sommige dingen moet je net van het toeval af laten hangen.
I know.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet ervan!!
Ik sla even over. Ben nog brak van gisteren
Why the angry face? What did I do?quote:
Stopt het bij kusjes?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee zeg! Althans, ik hoop het niet
Neequote:
Dat moet ook gebeuren hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:48 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee
Althans, niet op dat gebied...
Eindelijk weer een weekend thuis, tijd voor achterstallige huishoud-klusjes zoals was draaien en stofzuigen
Ja, eigenlijk denk ik ook dat dat het plan wordt voor vanavondquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren he![]()
Ik denk dat ik heerlijk op mn bank blijf liggen en een beetje dom tv kijken en dan hopelijk rond uur of 10 mn matras op. Alleen!
Ik vind op de bank liggen ook heel nuttig hoor!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk denk ik ook dat dat het plan wordt voor vanavondGeen zin meer in nuttige dingen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind op de bank liggen ook heel nuttig hoor!!
Dat kunnen we niet laten gebeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Ja toch! Anders staat die bank hier voor niks!
Hmm dat vind ik zo vies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al genomdz
En nu geniet ik van een groot glas koud water met heel veel ijsklontjes erin.
Wat in hemelsnaam is een "ijsklontjes smaak"?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik zo vies.
Echt zo'n ijsklontjes smaak.
Omdat ik niet ontvoerd wil wordenquote:
Door wie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet ontvoerd wil worden
Harde kern feyenoord hooligansquote:
Niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet ontvoerd wil worden
Ghehe is het ook wel maar niet de dag voor/van de open dagquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Niet?Ik dacht dat dat stiekem de fantasie was van alle vrouwen!
Inderdaadquote:
Ik heb de deur gebarricadeerd, ik screen al mijn telefoontjes en dan moet het wel goed komenquote:
Zo'n typisch smaakje .... in limo of weet ik veel drankje proef je dat niet zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam is een "ijsklontjes smaak"?
Nog nooit gemerktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n typisch smaakje .... in limo of weet ik veel drankje proef je dat niet zo.
In water wel
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Een beetje koperachtig ofzo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n typisch smaakje .... in limo of weet ik veel drankje proef je dat niet zo.
In water wel
Jup ijsklontjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Een beetje koperachtig ofzo.
Maar verder.... ijsklontjes
ook jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Spelen met ijsklontjes is ook altijd wel leuk
Liefmans on the rocks uit de tapquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup ijsklontjes
Liefmans on the rocks
Uhuquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik me ook iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Sommige mensen schijnen er de kriebels van te krijgen als ik er op begin te kauwen
ik vind Liefmans heul niet zwaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja smaakt op een of andere manier toch iets frisser, iets minder zwaar zeg maar
Nee dat bedoel ik ook niet. Uit de fles is ook lekker hoorquote:
Jammer dat jouw hier ongelijk is aan mijn hier.quote:
wie wat waar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe!!
Over een paar weken gezellig en geil een avondje een hotel in
Ghehehequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wie wat waar?
En hoe was je date eigenlijk?
Wat leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Ja die ging goed![]()
Gaan we vaker doen
Ik heb geen behoefte aan een relatie!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat leuk
Terwijl je laatst nog helemaal geen behoefte had om te gaan daten enzo
Nee, bbq en bierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je je ook net te buiten gegaan aan döner?
Ja!!quote:
Hoe moet je het dan noemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |