quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze man is een koning. De andere begroetingen in dit topic vallen me maar tegen.
Mannelijk uiterlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
Waarom zouden ze denken dat je een man bent dan?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hee, dit is SG.
http://vocaroo.com/i/s0YGU7J1UQiO
Halloooo.....![]()
maar wie zegt dat dat jouw echte fotos zijn ? iedereen kan foto's van facebook ofzo plukken waar er meerderen in staan . als je een foto post van jezelf waar je een blaadje vast houd met tekst die iemand jou geeft dan is t iets geloofwaardiger mits je niet goed bent met photshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur me eens een 'haloooo' tje terug dan.
schrijf dit maar: ' leuk he'
post jij eens een pic danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wie zegt dat dat jouw echte fotos zijn ? iedereen kan foto's van facebook ofzo plukken waar er meerderen in staan . als je een foto post van jezelf waar je een blaadje vast houd met tekst die iemand jou geeft dan is t iets geloofwaardiger mits je niet goed bent met photshop
schrijf dit maar: ' leuk he'
Wij zijn een selectief genootschapquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee niet iedereen hoeft te weten wie ik ben haha
Ieuw, wat ben jij lelijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ieuw, wat ben jij lelijk.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:56 schreef TwyLight het volgende:
Graag wil ik dit even onder de aandacht van de TS brengen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |