quote:
Vanavond misschien, maar hoe weten we nu dat jij dat bent in de OP?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hey en-tee-em
mogen we jouw stem horen?
Omdat die hele kneuzenparade hiero zich nu al loopt af te beren op een kaaklijn en wat lippen, daarom.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:31 schreef Bami-Powner het volgende:
waarom mogen we uw kop niet volledig zien?
dat kan ik inderdaad begrijpenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Omdat die hele kneuzenparade hiero zich nu al loopt af te beren op een kaaklijn en wat lippen, daarom.
Daar komt bij dat ze wellicht met haar rechteroog in dr linker broekzak kijkt.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar komt bij dat ze wellicht met haar rechteroog in dr linker broekzak kijkt.
Nou groeten he!
Waarom dacht je datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:07 schreef tetouaribo het volgende:
Ik had je focking dik ingeschat, maar zoals gezegd. Je bent mooi meisje(L)
# anoniemquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:31 schreef Bami-Powner het volgende:
waarom mogen we uw kop niet volledig zien?
zwart balkje voor de ogenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
# anoniem
Je wordt zo achterhaald hier
Weet ik veel hoe die nerds dat doen maar voor je het weer hebben ze je woonplaats adres en telefoonnummerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:49 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zwart balkje voor de ogen![]()
hoe kan je dan iemand achterhalen?![]()
en beginnen ze je te stalken met sms'jes zoals : nuecken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die nerds dat doen maar voor je het weer hebben ze je woonplaats adres en telefoonnummer
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
en beginnen ze je te stalken met sms'jes zoals : nuecken?![]()
Misschien vanavond dan met een briefje erbijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Vanavond misschien, maar hoe weten we nu dat jij dat bent in de OP?![]()
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik spreek zo even mijn username in... Heel zwoel. Oke?
Heb je überhaupt naar die van mij geluisterd?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:54 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom staan er niet nog meer vocarootjes
HALLO!?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:22 schreef Rodawa het volgende:
Het was vast spannend om 'hallo' te posten, heb je het ook meerdere keren opgenomen tot je er één had waar je tevreden mee bent?
Doe dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik spreek zo even mijn username in... Heel zwoel. Oke?
Ik krijg er elke keer zon spatieloos "ferry doedensje" uit.quote:
Je moet meer zeggen dan alleen 'hallo' Ronnie, bij vrouwen werkt het wel maar bij mannen klinkt het dan nooit goed, ik ga meestal een beetje zingen op vocaroo om het minder gênant te maken. Ik kan niet eens zingen, moet je nagaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik krijg er elke keer zon spatieloos "ferry doedensje" uit.
Rechtstreeks klink ik echt baas, maar dit is gewoon niet te doen.
Ok dan spreek ik wel wat inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Misschien vanavond dan met een briefje erbij
"Alessandro del Piero "quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik krijg er elke keer zon spatieloos "ferry doedensje" uit.
Rechtstreeks klink ik echt baas, maar dit is gewoon niet te doen.
Ik ging sowieso al voor"Jemappellefrikandelle" en dan echt in Sjiek Frans. In de club glijden vrouwen zo van de barkruk af. Maar als ik het nu zelf nuchter aanhoor krijg ik gewoon een kuiltje in mijn onderbroek Connie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet meer zeggen dan alleen 'hallo' Ronnie, bij vrouwen werkt het wel maar bij mannen klinkt het dan nooit goed, ik ga meestal een beetje zingen op vocaroo om het minder gênant te maken. Ik kan niet eens zingen, moet je nagaan.
GVD dat gaat hem worden!!! Instant geilheid!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |